Auteur Topic: Reünie: Alle biechten  (gelezen 19399 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #20 Gepost op: 29-12-2013, 23:53:51 »
Persoonlijk:
Nickname: Vieffan
Leeftijd: 22
Woonplaats: Houten
Nationaliteit: Nederlands
Geslacht: Vrouw
Karakteromschrijving: zachtaardig
Hobby’s: Hockey en series kijken

In het spel:
Wat is je motivatie om mee te doen?
Ik kon het weer eens niet laten. Ik vind de spellen altijd zo leuk om te doen :)

Wat is je tactiek?
Aan het begin een beetje overkomen als een floater maar ondertussen goed kijken wat de mogelijkheden zijn voor big moves en mijn contacten goed onderhouden. En niemand behalve de mensen die ik het meest vertrouw mogen weten wie mijn schaduwaccount is. Hopelijk krijg je dan meer te horen over of mensen op mij willen gaan stemmen.

Met wie zou je op dit moment het liefst een duo willen vormen? En Waarom?
Niet met mijn schaduw account, dat sowieso. Ik denk dat een willekeurige speler het beste is. Dan heb je daar 1 stem onder controle en met je eigen schaduw account. Daarnaast kun je misschien nog vrienden maken met de anderen in je duo en gaan die hun gewone/schaduw account hetzelfde laten stemmen.

Stel je krijgt de keuze om een paar rondes immuniteit te krijgen, maar er ook een nadeel aan vast zit qua overlevingskansen. Zou je dit aanbod aannemen of niet?
Waarschijnlijk niet. Ten eerste omdat het leuk is om het spel te spelen, aan de andere kant omdat de andere kandidaten jaloers kunnen worden.

Stel je zou een persoonlijk voorwerp mogen meenemen, wat zou je kiezen?
Iets om vallen me te maken. Het is al 'bewezen' dat visnetten niet goed werken als je niet weet hoe je het moet gebruiken. Een val is iets makkelijker denk ik.

Welke kleur zou jou aura zijn qua persoonlijkheid?
rood

Favorieten:
Favoriete eten: chocolade
Favoriete kleur: geel
Favoriete drinken: dubbel fris
Favoriete muziekartiest: Glee Cast (hate to admit it)
Favoriete dier: panda
Favoriete land: Amerika

Uiterlijke kenmerken:
Kleur ogen: blauw
Haarkleur: donker blond
Brildragend: Check
Piercing/tattoos: Check (gewoon gaatje in mijn oren)
Lengte: 168 cm
Andere opmerkelijke kenmerken: uuuh. Men kent mij van de roze jas al draag ik die inmiddels niet meer
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #21 Gepost op: 29-12-2013, 23:54:12 »
Persoonlijk:
Nickname: Jann
Leeftijd: 20
Woonplaats: Julianadorp/Den Helder/Maastricht/Veldwezelt/Zaragoza - ik weet het ook allemaal niet meer
Nationaliteit: Nederlands-Belgisch-Spaans
Geslacht: Mannetje
Karakteromschrijving: Easy-going, verstrooid, vriendelijk maar niet naïef
Hobby’s: Fietsen, lezen, series kijken, bieravondjes

In het spel:
Wat is je motivatie om mee te doen? Survivor is een ongelofelijk spannend spel, waarbij je altijd op je hoede moet zijn om er niet uitgetrapt te worden. De sociale verhoudingen en je door connecties met anderen overeind houden vind ik het boeiendste aan dit spel.
Wat is je tactiek? Connecties aanknopen met Jan en alleman en dan later wel zien aan wie ik wat heb. Karakters analyseren, mensen tegen elkaar uitspelen en natuurlijk vooral gewoon weer chaos en verwarring creëren.
Met wie zou je op dit moment het liefst een duo willen vormen? En Waarom? Dat wordt, zoals eerder ook mijn tactiek is geweest, iemand die je niet snel aan mij zou linken. Maar dan het liefst geen loose cannon; ik denk dat Daisy wel een goede optie is.
Stel je krijgt de keuze om een paar rondes immuniteit te krijgen, maar er ook een nadeel aan vast zit qua overlevingskansen. Zou je dit aanbod aannemen of niet? Hmm, ik denk het niet. Je kan niet nagaan of je goed bezig bent op het sociale aspect en de spanning die er bij elke eilandraad bij komt kijken, is juist een van de redenen om mee te doen.
Stel je zou een persoonlijk voorwerp mogen meenemen, wat zou je kiezen? Mijn iPod, om me soms even in alle rust terug te trekken en weer op kracht te komen (maar niet te lang, voor je het weet worden de messen alweer jouw kant op gericht)
Welke kleur zou jou aura zijn qua persoonlijkheid? Ik denk dat ik hartstikke turquoise ben.

Favorieten:
Favoriete eten: Patatje joppie met een berenhap
Favoriete kleur: Voor alles is weer een andere kleur pefect
Favoriete drinken: Gewoon cola
Favoriete muziekartiest: Imagine Dragons op het moment
Favoriete dier: Hond (maar niet om te hebben, want dan moet je steeds de deur uit)
Favoriete land: Nederland

Uiterlijke kenmerken:
Kleur ogen: Blauw met een tint groen
Haarkleur: Blond
Brildragend: Niet meer
Piercing/tattoos: Ik ben nog helemaal gaaf
Lengte: Dat weet ik eigenlijk niet, maar ik ben niet lang en niet klein.
Andere opmerkelijke kenmerken: De linkerhand van mijn rechterneusvleugel heeft twee navels
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #22 Gepost op: 29-12-2013, 23:54:33 »
Hoi D*N!

Nog bedankt dat je me 'teruggehaald' hebt. Ik heb me de afgelopen dagen kostelijk vermaakt met het aflezen van Zap en de zomersoap van Daisy en ik ga denk ook nog het verhaal van Gizeh lezen.

En natuurlijk heb ik superveel zin om aan survivor2 mee te doen. Hierbij dus mijn inschrijfformulier:

Persoonlijk:
Nickname: Ycaris
Leeftijd: 41
Woonplaats: Hoofdoorp
Nationaliteit: NL
Geslacht: v
Karakteromschrijving: Gezelligheidsdier, lichtelijk chaotisch / slechte concentratie, fel, breed geinteresseerd, meelevend, ongeduldig,
Hobby’s: RN/forum, lezen, toneelspelen

In het spel:
Wat is je motivatie om mee te doen? Die twist met de schaduwaccounts moet en zal ik ervaren.
Wat is je tactiek? Ik denk wat eerlijker dan in de vorige spellen. Dus geen dubbele complotten.
Met wie zou je op dit moment het liefst een duo willen vormen? En Waarom? Jann. Ik vind hem supersymphatiek en grappig en daarnaast is hij goed in de opdrachten.
Stel je krijgt de keuze om een paar rondes immuniteit te krijgen, maar er ook een nadeel aan vast zit qua overlevingskansen. Zou je dit aanbod aannemen of niet? ALs het wat later in het spel is wel, omdat de kans per keer dat je er uit gaat dan al best groot is en ik toch niet verwacht de finale te halen. In de eerste rondes zou ik het echter niet doen. Ik denk (hoop) die op eigen kracht te kunnen overleven.
Stel je zou een persoonlijk voorwerp mogen meenemen, wat zou je kiezen? Mijn teddybeer.
Welke kleur zou jou aura zijn qua persoonlijkheid? Ik denk rood.

Favorieten:
Favoriete eten:
Favoriete kleur: paars
Favoriete drinken: biertje
Favoriete muziekartiest: Acda en de Munnick (of toch Steklovata?  ;D)
Favoriete dier: neusaap
Favoriete land: Costa-Rica

Uiterlijke kenmerken:
Kleur ogen: licht grijsgroen
Haarkleur: blond
Brildragend: nee
Piercing/tattoos: nee
Lengte: 1.65 m
Andere opmerkelijke kenmerken: sproetjes, heel lenig.

Ik hoop dat je hier wat mee kan. Als de vragen gebruikt worden bij een opdracht, waarbij iedereen moet raden welke antwoorden van wie zijn, dan is die van het favoriete dier lekker makkelijk voor de anderen. Steklovata laat je dan wel even weg toch?

 ::zon::
Ycaris
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #23 Gepost op: 29-12-2013, 23:55:11 »
Persoonlijk:
Nickname: Pjotr
Leeftijd: 21
Woonplaats: Sliedrecht
Nationaliteit: Nederlandse
Geslacht: Man
Karakteromschrijving: Sociaal,houd van gezelligheid,kan niet zonder mensen om zich heen.
Hobby’s: Fitness,zwemmen,leuke dingen doen met vrienden,reizen,social media,leuke dingen doen met kinderen.

In het spel:
Wat is je motivatie om mee te doen? Ik ben altijd erg fanatiek en het lijkt me toch geweldig om dit als "nieuweling" te winnen. ;D
Wat is je tactiek?
Open en sociaal naar iedereen zijn.
Met wie zou je op dit moment het liefst een duo willen vormen? En Waarom?
Nieky,volgens mij is hij erg slim en sluw.
Stel je krijgt de keuze om een paar rondes immuniteit te krijgen, maar er ook een nadeel aan vast zit qua overlevingskansen. Zou je dit aanbod aannemen of niet?
Als ik goed in het spel zit misschien wel. Als dat niet zo is niet. Het is in ieder geval wel het overwegen waard.
Stel je zou een persoonlijk voorwerp mogen meenemen, wat zou je kiezen?
Foto"s van familie en vrienden.
Welke kleur zou jou aura zijn qua persoonlijkheid?
Azuur blauw :D

Favorieten:
Favoriete eten: Macaroni met ham en kaas
Favoriete kleur:Blauw
Favoriete drinken: Ijsthee
Favoriete muziekartiest: Sela
Favoriete dier: Hond
Favoriete land: Italië

Uiterlijke kenmerken:
Kleur ogen: Blauw/groen
Haarkleur: Blond
Brildragend: Nee
Piercing/tattoos: Geen
Lengte: 1.90
Andere opmerkelijke kenmerken: Op werkvakantie naar Botswana geweest.

Sorry,beetje vergeten ::regenboog::


And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #24 Gepost op: 29-12-2013, 23:57:19 »
Nog net voor de deadline ::tandpastasmiley:: (in 10 minuten ingevuld dus ik hoop niet dat dit nog een al te grote rol gaat spelen in de rest van het spel :P)

Persoonlijk:
Nickname: Starlight
Leeftijd: 19
Woonplaats: Heb ik liever niet op het forum staan dus laat ik hier ook weg.
Nationaliteit: Nederlands
Geslacht: Vrouw
Karakteromschrijving: introvert, vriendelijk, doorzetter, op de achtergrond
Hobby’s: lezen, muziek luisteren, edits/graphics maken

In het spel:
Wat is je motivatie om mee te doen? Er was nog een kandidaat nodig en eigenlijk vond ik het toch ook wel jammer om het spel aan me voorbij te laten gaan.
Wat is je tactiek? M’n best doen de opdrachten goed te spelen maar wel wat op de achtergrond blijven.
Met wie zou je op dit moment het liefst een duo willen vormen? En Waarom? Geen idee, ik weet niet eens wie er allemaal meedoen eigenlijk.
Stel je krijgt de keuze om een paar rondes immuniteit te krijgen, maar er ook een nadeel aan vast zit qua overlevingskansen. Zou je dit aanbod aannemen of niet? Het ligt aan het nadeel, maar ik denk niet dat ik dat zou doen. Ik wil het sowieso liever overleven door mijn eigen prestaties en niet door zo’n aanbod.
Stel je zou een persoonlijk voorwerp mogen meenemen, wat zou je kiezen? M’n ipod :P
Welke kleur zou jou aura zijn qua persoonlijkheid? lichtblauw

Favorieten:
Favoriete eten: bijna alles met rijst met groenten, kip en iets van saus/kruiden
Favoriete kleur: rood
Favoriete drinken: ijsthee
Favoriete muziekartiest: Owl City
Favoriete dier: kat
Favoriete land: uhm, Nieuw-Zeeland

Uiterlijke kenmerken:
Kleur ogen: blauw/grijs/groen
Haarkleur: bruin
Brildragend: soms
Piercing/tattoos: nee
Lengte: 1.61
Andere opmerkelijke kenmerken:


En iedereen is ingeschreven, we beginnen met het spel. iedereen krijgt een schaduw en we gaan het thema geografie tegemoet. Waar nu heeeeeel veel pm's voor komen ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #25 Gepost op: 30-12-2013, 00:04:15 »
Er worden gelijk blunders gemaakt:
Het eerste spel is van start en ik maak al gelijk een blunder met mijn schaduw account en haal de positie van de accounts door elkaar. Om het allemaal nog erger te maken reageer ik er op met het verkeerde account.
Die schaduw account geven een zeer leuke extra diepte aan het spel :). Maar je moet wel heeeeel goed opletten. Ik heb mijn les iig geleerd en voor ik iets post check ik voortaan nog 3 keer of ik wel het goede doe en zeg :P.
Ik kan geen citaten citeren maar Ldhmolletje heeft er ook moeite mee, Nieky stuurt een uitlach biecht:
Zegt genoeg dit.. .LdH moet handiger worden met internet XD
Het PP complot kiest paars en oranje als favoriete kleuren:
Nu we toch aan het biechten zijn....

Ik heb een maincomplot dus met Hillo-Daisy en MC... Daisy zit in Oranje en Paars. Skye zit al in Paars ( met een voordeel, jeej ). En nu hoop ik Nieky naar Oranje te loodsen want daar zit Daisy ook.
Daarnaast contact met Ycaris weer, die wil heel graag naar blauw , maar dat gaat nu nog niet... Nja, dan komt ze later in het spel vast van pas :)

Doei biechtstoel  ::zwaai::
Jaja Rik, smoesjes smoesjes
Mijn computer verward ze. Ik had me als ldh uitgelogd, maar mijn computer zei anders. Ik heb ze toch maar weggehaald.
Vieffan wil helemaal niet winnen, gelukkig is dat haar goed gelukt :)
Ik heb net het tweede spel gespeeld. Het was vrij lastig vooral omdat je onder enorme tijdsdruk zat. In alle rondjes maar 1 joker in hoeven zetten, ben daar wel erg tevreden mee. Eigenlijk hoef ik niet zo per se te winnen. Het maakt mij niet heel veel uit met wie ik een koppel ben, zeker met mijn schaduw account (Luc10 / survivor 10) ga ik niet hard mijn best doen.

Wat betreft de tegenspelers. Het is lastig met al die schaduwaccounts om er achter te komen wie bij wie hoort. Het maakt mij voorlopig ook nog niet zo uit eigenlijk. Pas als er moet gestemd worden wil je niet tegen de verkeerden gaan zeggen dat je zijn/haar schaduw/gewone account eruit wilt :P.

Of er al mensen zijn die mij irriteren? Ja zeker. Ik kan er niks aan doen, maar Abdullah irriteert mij mateloos. Hij praat continue in taal die ik niet begrijp en heeft het bijna altijd over zijn geloof. Ik heb er geen probleem mee als je iets anders gelooft dan ik doe, maar heb er een hekel aan als mensen hun geloof op dringen.

Verder geniet ik wel weer erg van het spel. Ik ben blij dat ik door de strenge selectie ben gekomen :)::bravo::
Bente wil wat inside informatie over wie er snel weggestemd moet worden (pssst Molcrazy!)
Hoi D*N

Weet jij wie Survivor 2003 en 2004 hebben gewonnen, ik kan het namelijk nergens vinden

Ik hoor het wel

Tim
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #26 Gepost op: 30-12-2013, 00:13:28 »
Bij sommige maaltijden kijken de survivors raar op:
is dit serieus een maaltijd of is dit iets anders?
Een biecht van Nieky genaamd: Lieve Ldh
Dankzij LdH wist ik dat O2 iets Canadees was :)

Dus maar goed dat ik hem gepmt had over Rik en daardoor raakten we aan de praat ;)


Ycaris krijgt opeens door dat er wapens in het spel zijn:
Wat heb ik daar nou aan  ??? Ik had bedacht dat i,het wapen kon inzetten om te zorgen dat mijnvlag niet als laatste vol zou zijn. Dus door te op het eind iemand die bijvoorbeeld naar geel loopt neer te schieten, zodat het even duurt voordat diegene aankomt.
Oh ineens bedenk ik me hoe ik dit toch kan gebruiken! Als iemand naar de verkeerde vlag dreigt te lopen, kan ik diegene natuurlijk al neerschieten of bedreigen, zodat ie toch de goede kant op loopt!
Vraagje: mag ik schieten vanaf het zwarte vlak? En als ik al op zwart ben geweest, mag ik dan weer gaan rondlopen?

 ::zon::
Ycaris
En vind het maar al te leuk daar gebruik van te gaan maken!

Hoe moet ik eigenlijk zoeken om erachter te komen uit welk land dit komt?
Begin bang te worden dat ik mijn Indonesische specialiteit al langs gelopen ben...
Komt ie nu mee, niet mijn probleem bjorrn ::).
oh dankjewel dat helpt ontzettend
Ik begin je een beetje te haten D*N :P Blame Canada!
Ik hou ook van jouw hillo :-*

Ondertussen blijven de survivor maar blunderen en blunderen. Velen zijn al een gerecht voorbij gelopen dat ze hadden kunnen pakken, anderen verklappen hun schaduwaccount al in de eerste dagen van het spel:
Oe, dan heb ik Nextgp zojuist bekent gemaakt dat Bjorn en May dezelfde zijn  ::rofl::

Catshee zijn eerste biecht, hij vertrouwd bjorrn niet....zoals zo'n beetje iedereen :P.
Ik dacht laat ik snel even een biecht doen. Er is natuurlijk nog niet veel gebeurd maar toch. Voor mijn schaduw account is er nog niets gebeurd al moet ik zeggen dat het prettig is dat ik al met een account binnen ben. Ik ben benieuwd wie er nog meer in het oranje team komen hoewel ik eigenlijk niemand echt goed ken, voor mij zitten er weinig verschillen tussen de schaduwaccounts en gewone accounts. Ik denk dat dit ook omgekeerd is, vandaar dat ik niet belachelijk veel moeite doe om te verbergen wat mijn schaduwaccount is.

Zoals ik al zei is er nog niet veel gebeurd maar ik wilde mijn gedachten toch kwijt over iets wat er net gebeurd is. Bjornn wilde namelijk in deze opdracht samenwerken. Nadat ik hem had gevraagd of dat mocht, heb ik hem laten weten dat ik wel interesse had. Natuurlijk had ik door dat hij dit waarschijnlijk met meerdere mensen heeft gedaan en dat heb ik hem ook laten weten. Iets wat hij ook nog even toegaf. Het is opzich een leuk stukje informatie dat mogelijk nog weleens van pas kan komen. Ik heb hem daarna de locatie gegeven van zijn Indonesische gerecht en hij heeft me verteld dat hij helaas geen Braziliaanse gerecht wist te liggen, wat ik op het moment ook nog wel wil geloven. Voor de rest waren er nog wat doorzichtige argumenten waarom ik zo awesome was-kom op dat weet ik zelf toch ook wel  ::rofl::-, wat hopelijk minder doorzichtige BS van mijn kant en stelde hij voor dat we later in het spel samen zouden werken waar ik natuurlijk enigzins casual mee instemde.

Het interesante hier is echter wel dat ik Bjornn helemaal niet vertrouw-iets wat het allemaal eigenlijk nog leuker maakt-en ik hier eigenlijk niets voor de lange termijn in zie, maar het is mooi om iets achter de hand te hebben en al door iemand met iets dergelijks benaderd te zijn.

Verder wil ook even zeggen dat ik onder de indruk ben van het werk dat je allemaal voor het spel doet D*N, echt super ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #27 Gepost op: 30-12-2013, 00:21:23 »
Ycaris komt mij vermaken ::wenkbrauw::

ze heeft tevens een complot met zichzelf gesloten ;D
Hoi D*N,

Mijn eerste geheime biecht voor jouw vermaak. Er zit helaas nog niks spectaculairs in.

5 September
Het spel is nog niet begonnen en ik heb al ……  0 contacten, complotjes of wat dan ook.  Ja behalve dan met Survivor 2 (Abdullah) dan natuurlijk. Dat is mijn alter-ego en wij zullen elkaar wel proberen te helpen. Maar voor de rest ben ik echt nog door niemand benaderd en heb ik dat zelf ook nog niet gedurfd. Die alter-ego’s werken blijkbaar machtig afschrikwekkend!

En ik heb dit nog niet geschreven of er komt een berichtje van Nieky binnen. We spreken af elkaar iig bij het eerste spel te helpen.

Meteen daarna schrijf ik als Abdullah een pm naar 5 anonieme survivors die ik online heb gezien, te weten: 1, 5, 7, 11 en 16 met de vraag of ze willen samenwerken. 1, 5, 11 en 16 reageren positief, 7 blijkt toch niet zo actief…
Als Abdullah vind ik al heel snel een goed gerecht voor mezelf en ik race daarna door naar de roze vlag. Het lijkt me niet ongunstig om bij Daisy in het team te zitten. Volgens mijn berekeningen kan de rondewinst me niet meer ontgaan en kan ik als Abdullah rustig uitloggen. Hopelijk kloppen mijn berekeningen….

Bij Ycaris wil het minder goed lukken. Ik heb al van 5 landen voedsel gezien, maar Zuid-Afrika zit daar vooralsnog niet bij.

8 september
Abdullah is (als eerste!) binnen en Ycaris heeft een gerecht, een vlag en …een wapen. Ik heb LdHm ge-pm’d, omdat hij ook een wapen heeft met het voorstel samen te werken om te zorgen dat onze teams niet kunnen verliezen bij deze opdracht. Mensen met een andere vlag worden neergeknald voor ze kunnen finishen is het idee. Ik ben benieuwd of hij reageert.

 ::zwaai::

Ycaris en Abdullah


Iemand die altijd positief is, is Fleur. Hier krijgt ze te horen dat ze op een verfbom terecht is gekomen:
::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest::
Robbie heeft elke dag een ander smaakje, maar vandaag moet het Indonesisch:
Geef nou es gewoon iets Indonesisch!!!

In het begin van het spel was Noortje een tikkeltje knorriger ::)
Ik had een zet gedaan en je hebt me niks gsstuurd, slechte spelleider is niet wat ik wil zeggen, maar je bent me al 3x in totaal vergeten, (ook 2x in Gizeh). Je mag me niet.   ::hand::
Ycaris is nog niet duidelijk dat Daisy haar schaduw vrolijk aan het rondhuppelen is:
Het viel te proberen toch  ;D

Maar Daisy zal toch echt een keer haar schaduw moeten laten lopen  ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #28 Gepost op: 30-12-2013, 00:32:16 »
Molcrazy de mediator:
De strategie op dit moment is simpel: een complot met Daisy, Nieky en hillo. Wie verwacht nu dat de grootste vijanden elkaar zouden steunen?

 ::zwaai::
Vieffan is going down. Ycaris schiet er op los. Ik wist wel dat ze van binnen een moordwijf zou zijn:
Soory D*N, je hebt het spel veel te leuk gemaakt. Nu  moet ik het wel vol fanatisme spelen ook. Ik heb dus nog maar een wapen gepakt op U17
De dood of de gladiolen!
Robbie zint op wraak, vorig jaar is hij nog niet vergeten Nieky!
Ik hoop dat Nieky langs de bovenkant terug naar het einddoel gaat en plaats de verfbom op A13. Hopelijk ongeluksgetal voor Nieky!  >:D
en het lukt hem:
YES!!!!!!!! VERFBOM!!!!!!!!  :D ;D ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Maar Ycaris heeft de oorlog verklaart aan alles en iedereen, dus richt Robbie het verzet op:
This means war! Ycaris schiet mij ondersteboven. Waarschijnlijk omdat ze weten dat ik een verfbom onder Nieky's voeten heb gelegd. Duidelijk dus dat zij twee (en dus waarschijnlijk ook Jann) weer samen spelen. Hopelijk kunnen we hen er snel uitwerken!
Mijdrechtsemol werd inactief door een computerverbod, zonde zonde
Sorry voor mijn afwezigheid. Heb een telefoon/computerverbod (zit nu op de computer voor """school""") en moet dus smokkelen zodat ik kan spelen... zal proberen zo vaak mogelijk online te komen maar kan helaas niets garanderen.
je bent trouwens best wel bitchy tegen mij :D
laterz
Ik ben bitchy tegen iedereen ::)

Als resultaat komt Lukie4 alsnog het spel in:
Deel mij maar in.
Ik zie wel of ik de eerste opdracht en de tweede en de derde nog red.


Lukie

Ook de jury vermaakt zich:
OK, daar gaan we!  >:D
Nieky heeft opeens een legioen aan complotjes. Maar begrijpt niet waarom Ldh en Ycaris allergisch zijn voor geel, wie wel?
Zo biechtstoeltje, net even lekker gedoucht ( Ik heb stiekem een douche gevonden op t eiland ) en ik ben weer schoon na die knallen.

Goed we gaan even proberen orde in de chaos te scheppen

Complot 1 : Daisy-Hillo-MC-Nieky

Situatie : Maincomplot, verloopt gesmeerd 4 om 4 in oranje en paars. Iedereen sterk vertrouwelijk bezig
Positieve punten : Veel contact, Daisy is een topwijf , sterk in opdrachten
Negatief punt : Hillo ::), ofja ik kreeg een pm van Daisy dat ze via via had gehoord dat hij en robbie wraak wilden op mij jann en ycaris.... Ojeetje, paniekfase is weer een beetje aan... Maar we gaan voorlopig nog maar even van het positieve uit. En als ie nu onze final-2 deal breekt. Nja dan vertrouw ik hem dus echt nooit meer weten we dat ook weer :)

Complot 2 : Ycaris - Ldhmolletje

Situatie : Ze hadden opeens een allergie voor team geel die ik niet begrip
Positief punt : Dat ze vieffan van t bord knallen, dat was wel geestig
Negatief punt : Wtf zijn hun ideeen vanwege team geel XD

Complot 3 : Bjorrn
Situaite : Hij heeft me 1 keer gepmt en ik heb ja gezegd.
Niks meer van die jongen gehoord, ajacied he ::)

Complot 4 : NextGP
Situatie : NextGP weet niet dat ik Skye ben, maar ben al beetje gaan slijmen. T is altijd zon goede jongen. Maar deze survivor zouden weleens zijn duivelse kanten naar boven kunnen komen

En dan de hamvraag nog... Zal ik Lukie pmmen ofniet ????

Lastiglastig

Doei Biechtstoelletje

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #29 Gepost op: 30-12-2013, 00:37:00 »
Veel complotjes, veel problemen:
Help

Ik zit in paars met Daisy, hillo, MC, Next en Bjorrn

En ik heb met allemaal een complot.... Dus hopelijk verliest paars niet al te vaak...
Bjorrn is contacten aan het opbouwen met Nieky, Catshee, Starlight en meer
Heej Dennis,

Ik ga even een biechtje doen  :)
Heb me alvast voorbereid op de teamfase door wat verbondjes te sluiten met verschillende mensen.
Mijn oorspronkelijke plan was om 2x een duo te vormen met Bassteijns.
Ik met zijn schaduwaccount en hij met mijn schaduw.
Maar volgens mij is hij een beetje inactief.
Dus dan maar met starlight regelen om in het zelfde team te komen, we hebben in gizeh samengewerkt en we wilde dat weer doen.

Maar dan gaat Ycaris iedereen die naar geel gaat neerknallen, dus dan maar naar paars, waar mijn schaduw ookal zit.

Heb catshee, nieky en ldhmolletje gebruikt om mijn gerecht te vinden,  die ik dankzij catshee  ook vond.
Ik ben dus van plan samen te werken met catshee in team paars.
Ook heeft nieky mij verteld dat zijn schaduw in team paars zit.

Dusss, ik ga een duo vormen met Niekys schaduw en samenwerken met mijn eigen schaduw en catshee.
Als het me lukt om mijn duo, mijn schaduws duogenoot en catshees duo samen te laten stemmen, hebben we een meerderheid  en zit ik veilig tot de herindeling.

Dat is zn beetje het plan dus.
Doegdoeg  ::joehoe::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #30 Gepost op: 30-12-2013, 00:37:16 »
Lukie4 moest nog een formulier inleveren:

Persoonlijk:
Nickname:     Lukie4
Leeftijd:     38
Woonplaats:   Oosterhout
Nationaliteit: Nederland
Geslacht:      Man
Karakteromschrijving:  Rustig, afwachtend, eerlijk
Hobby’s:      Realitynet, geocachen, lezen

In het spel:
Wat is je motivatie om mee te doen? Wraak op Jann
Wat is je tactiek?   Low profile, geen enkele vast complot aan gaan.
Met wie zou je op dit moment het liefst een duo willen vormen? Daisy En Waarom? hele sterke speelster.
Stel je krijgt de keuze om een paar rondes immuniteit te krijgen, maar er ook een nadeel aan vast zit qua overlevingskansen. Zou je dit aanbod aannemen of niet?  Nee
Stel je zou een persoonlijk voorwerp mogen meenemen, wat zou je kiezen?  E-reader.
Welke kleur zou jou aura zijn qua persoonlijkheid?  kleurloos

Favorieten:   D*n en Schulz
Favoriete eten: Biefstuk
Favoriete kleur:  Groen
Favoriete drinken:  Rode wijn
Favoriete muziekartiest: Queen
Favoriete dier:  konijn
Favoriete land:  Verenigde Staten

Uiterlijke kenmerken:
Kleur ogen:  blauw / grijs
Haarkleur: blond
Brildragend: ja
Piercing/tattoos: nee
Lengte: 1.97
Andere opmerkelijke kenmerken: Lang, dun en lekker
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #31 Gepost op: 30-12-2013, 00:39:14 »
Catshee moet kiezen en stelt zich op als een villain (jaja hier begon het catshee!)
Je zegt dat ik nu al in een belangrijke positie zit?




AWESOME!!!

Ik ben nu al benaderd voor 2 verbonden, eentje met Bjornn, eentje met Jann. Schijnbaar is er een beetje een vete tussen die twee en het lijkt het erop dat ik tussen de twee zal moeten kiezen. Ik heb nog geen idee wat ik moet doen en uiteraard moeten we nog koppels gaan vormen dus misschien maak ik me al druk om niks, maar ik vind het toch wel prettig om even mijn gedachten zo uit te typen ;D

Aan de ene kant hebben we Bjornn, die is erg fanatiek en niet super subtiel. Ik denk dat hij (te) makkelijk informatie weggeeft. Dat laatste blijkt ook uit het feit dat hij me al heeft verteld dat zijn schaduwaccount in ons kamp zit. Het plan zou zijn om alle drie in verschillende koppels te komen en daarmee 3/6 stemmen veilig te stellen. Echter zou ik hier met mijn partner wel het vijfde wiel zijn en verder vertrouw ik Bjornn niet helemaal. Ik ben bang dat hij al meer gaande heeft. Hij heeft me al verteld dat hij met meerdere mensen heeft geprobeerd samen te werken in opdracht 1. Heeft hij daar ook deals mee en zitten die in ons team?

Aan de andere kant hebben we Jann, die probeert over te komen alsof het hem allemaal niet zoveel boeit of het boeit hem echt niet. Hij heeft mij benaderd nadat ik een paarse vlag heb gepakt en doet dan net alsof het toeval is dat we beiden in het paarse team zitten als hij me benaderd ::rofl:: Hij wist zogenaamd niet in welk team hij zat en in welk zijn schaduw. Ik weet -hopelijk- wel al wie zijn schaduw is -en hij de mijne- wat me iets meer zekerheid geeft mocht ik hem eruit stemmen.

Ik heb het gevoel dat ik tussen die twee in zal zitten en een keuze zal moeten maken. Schijnbaar heeft Bjornn Jann eruit gewerkt in een ander spel. Misschien hebben we het geluk dat Jann bij Bjornns schaduw komt, maar dat betwijfel ik. Mocht er echter oorlog uit breken tussen de twee zit ik goed.

Op het moment neig ik meer om Janns kant te kiezen. Ik denk dat ik dan in een beter positie zit binnen een verbond (Jann en ik bovenaan) en verder kan ik dan hopelijk Bjornn en zijn schaduw er meteen uitwerken en hoef ik me in ieder geval niet druk te maken om een wraakactie van Bjornn -natuurlijk wel zijn koppels, maar dat zijn er dan maar 2 in plaats van een mogelijke 4 als Bjornn schaduw hier niet zou zitten.

Tegelijkertijd geeft met Bjornn samenwerken op de korte termijn meer zekerheid -daar lijkt een meerderheid qua stemmen al zeker te zijn- en heb ik het gevoel dat ik Bjornn makkelijker begrijp en kan voorspellen.

Maar uiteindelijk vertrouw ik beiden toch nog niet en is mijn keuze (als die er is) nog niet gemaakt.

Verder maak ik me ook heel erg druk wat mensen van me zullen denken als ik nu al iemand verraad, wat ik waarschijnlijk sowieso zal moeten doen...





Ik speel niet per se om te winnen, veel belangrijker is het om plezier te hebben en tot nu toe vermaak ik me prima ;D


And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #32 Gepost op: 30-12-2013, 00:44:59 »
Shannia heeft mijn wangen ondertussen rood geknepen, gelukkig vloog ze er snel uit:
Hee die Dennis! *knijpt in wang* Jij groeit ook als kool he.

Moet je horen, ik zou het liefst met Stella een koppel vormen. Op de tweede plaats Ycaris, en voor de rest is het me om het even.

Fijne dag nog en doe rustig aan he, jongen!

Shannia
Stella is een meester tacticus en wil een oudere vrouw naast haar:
Het liefst ga ik in koppel met Shannia (want met een oudere vrouw ziet Stella d'r jonger uit  ;D)

Daarna:
2. Bente
3. Ycaris
4. Ldhmolletje
5. Kira!
6. Luc
7. Jay

 ::joehoe::

Ps: Is dit eigenlijk een opdracht zo'n lijstje of niet?
Bjorrn,......zucht
Nog even over dat next verhaal.
Ik was dus echt zo'n kluns dat ik via mijn schaduw reageerde op hem ipv via bjorn.
Maar next gelooft me niet, zo dom is een mens niet.

Hij denkt dat ik een complot heb met iemand, en dat ik samen met die iemand hem laat geloven dat het mijn schaduw is.
Dat word vast leuk voor hem om terug te lezen dan  ::)
Honey I'm home!
::wenkbrauw::

Nieky heeft last van teveel vrienden:
MENSEN HOU EENS OP MET MIJ BENADEREN

ik kan toch moeilijk met iedereen een complotje hebben  ::ohno::

Verder even een inschatting van de teams :

Blauw : Het zwakste team denk ik
Geel en Paars : De twee sterkste
Oranje : Zit er tussen in

Wauw, wat een overzicht

Ook Robbie blundert er op los ;D
Oh mijn god, ik kwam er zo'n drie uur geleden achter dat ik mezelf gigantisch heb versproken!!!

Ik heb als Fleur geantwoord op een vraag die aan Robbie gesteld werd. Ik wíst dat dit me zou overkomen. Ik ben op de PC ingelogd als Robbie en op m'n iPad als Fleur. En ik dacht toen nog van oei ik moet echt opletten dat ik niet  spontaan reageer op m'n iPad. En hoppa, het is al gebeurd!
Iedereen weet nu waarschijnlijk wel dat ik Fleur ben... om me toch nog wat te redden, heb ik eerst expres drie uur gewacht na het ontdekken van deze verspreking (omdat ik ingelogd was als Fleur toen ik het ontdekte en het te hard zou opvallen als ik meteen nadien de boel probeerde te komen redden) en nu een lame ass excuse geopst van dat ik helemaal geen Kira ken. Terwijl dat dus wel zo is, zoals ik via Fleur al heb gepost.

Ugh, ik ben zo dom. Ik kan het beter op organiseren van online spellen houden ipv ze te spelen. :)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #33 Gepost op: 30-12-2013, 00:49:41 »
Complot in een complot in een complot ... 'The game is on' voordat het goed en wel gestart is: blindsiden, 'outwit, outplay, outlast', the hunter becomes the hunted, game in a game, layers and metalevels, ... we all like it ;D
Nieky dekt zichzelf in:
Ik wil mezelf trouwens wel een schouderklopje geven dat ik van de 34 mensen 2e en 3e ben geworden.

Daarnaast wil ik van deze gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat ik in biechten alles een beetje overdrijf. Dus achteraf niet boos worden op mij want ik vind iedereen op deze site even lief :)

Behalve D*N, die is nog net iets liever ;D

Daisy is weer terug van vakantie en biecht:
De koppels zijn gemaakt.
Ik zit op Oranje met Rik in een duo. Iedereen weet dat LdH is, dus het leek me wel zo handig om iemand te nemen, van wie ik weet wie het is. Nieky en MC spelen daar samen, dus dat is handig. Op paars ben ik door omstandigheden met Molcrazy een duo geworden. Dat had ik liever niet gewild, maar we gaan er het beste van maken. MC en ik samen is natuurlijk gevreesd, dus als de situatie daar is, zou een wissel niet slecht uitkomen. We gaan Sjoerd proberen de proef voor paars te laten winnen. Maar of mezelf wisselen in deze fase al zo handig is ... twijfelachtig. Een andere optie zou zijn om Bjorrn en May te kunnen koppelen, aangezien dat 1 en dezelfde persoon is. Maar dan wordt mijn schaduw account wel een heel groot target natuurlijk.

We hebben alle puzzels al in bezit. Hillo en Nieky hebben er al 4 opgelost geloof ik. :o  Zo snel pff... Ach, als het maar klopt. Ik ben na 20 minuten bij m'n eigen puzzel gekapt, laat hun het verder maar uitzoeken, typ ik ondertussen deze biecht wel.  :P Sjoerd stuurt de antwoorden wel als eerste op. ;)

M'n lijntje met Lukie4 is nog niet heel erg verhelderend. Hij zegt niks te weten. Ik ga er voor nu maar vanuit dat het klopt, hij kwam er immers als laatste bij. Hij werkt alleen samen met timvdons (zegt ie), waar hij ook een duo mee is op geel. Wel handig om te weten. Per abuis wel verklapt aan hem dat Skye Nieky was, vlak nadat Nieky besloot met Noortje/Lukie een duo te vormen. Even later...

Goh hoe zou dat komen. ::rofl:: ::sorry::

En toch ben ik nog steeds 'bang' ergens 'gebackstabbed' te worden. Maar goed, dat is het risico als je mee doet aan dit spel. ;)
Ik ga weer eens naar de puzzels kijken, mijn PM box overstroomt zowat met berichten van Hillo en Nieky en MC is ook online.

::zwaai::


Aflevering 2 en er wordt me toch gemeen gespeeld. Zo houdt Nieky waldo's achter zodat Paars van Oranje wint:
Even een biecht vanaf mijn Skye account

Wij willen dus dat paars wint van oranje. Omdat we in oranje hoe dan ook een meerderheid hebben.

De waldos van oranje hebben we stiekem al , maar nog niet ingestuurd

Die stomme pinautomaatwaldo wil echt nog niet vlotten :(

Groetjes

En het heeft gewerkt:
Nou ik zal zo maar eens gaan inloggen op oranje en mijn nieky account

phoe wat veel gebeurd in de afgelopen dagen. En hoe sneu voor team oranje
Als jullie dit achteraf lezen. Sorry, maar we waren eigenlijk al als eerste klaar maar hielden de oplossing achter.
Dat gaat 2 mensen de kop kosten. Hopelijk niet mij, omdat het mijn Waldo was en ik niet online kwam.
Maar de stemming in paars was veel te link voor ons, nextGP bleef het bjorrnkamp trouw. En ik kan daar mijn dekmantel nu ook nog ophouden.

Maar wel ontzettend stom dat ik niet beter in Leeuwarden heb gezocht. en Hillo kon hem ook al niet vinden. Dus dat ik qua proeftijgerheid wel een beetje jammer van ons

Trouwens: Ik heb nog nooit een eilandraad met hillo overleefd zonder immuniteit. Dus hopelijk wordt dit de eerste  ::rofl::

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #34 Gepost op: 30-12-2013, 00:52:17 »
Ook Daisy is blij dat ze naar de eilandraad mag:
Zo, paars iig niet naar de eilandraad, Oranje wel, jammer, maar dat is wel te controleren.

LdHmo... eh Rik is al om, nog even wachten op de bevestiging en we kunnen gaan stemmen.

Alleen moeten we wel zorgen dat we de volgende keer niet verliezen, anders hebben we een probleem. Gelukkig is er nog een wisselproef. Maar dat is voor later

 ::zwaai::

en zo worden Abdullah en Floris weggestemd, ook al wist niemand wie het waren:
Mijn stem is voor Abdullah en Floris, wegens niet deel uitmaken van de alliantie. Ergens voel ik me wel lullig dat we ze zo naaien (aangezien oranje waarschijnlijk als eerste alle Waldo's had, maar ze bewust hebben achtergehouden :-X ), maar ach, c'est la vie! Of in ieder geval, c'est survivor! ::tandpastasmiley::
Ik (en hillo als alles volgens plan gaat) stemmen op: Abdullah en Floris
Hallo,

Mijn stem voor de eilandraad gaat uit naar

Floris en Abdullah

 ::zwaai::

Nextgp weet niet eens met wie hij in een duo zit:
Dat biechtstoel!

Wat een aflevering! Meteen wordt er verwarring gezaaid met schaduwaccounts en dubbele identiteiten, heerlijk!  ;D

Voor mij ging het het openingsspel vrij goed. Stella kwam als eerste binnen, Next kwam ook vrij snel binnen. Met Ycaris deelde ik wat informatie, waardoor ik dus al met haar wat contact gehad heb in dit spel. Misschien kan ik daar later nog gebruik van maken.

Het koppelen ging niet helemaal zoals gepland. Ik werd door SexyMexy uitgekozen, terwijl ik eigenlijk met Catshee had afgesproken om een koppel te worden. Ik vind dit nu zeg maar best wel eng, dat ik samen dit spel moet gaan spelen met een van de forummers maar geen idee wie dat is  :P Hij doet in ieder geval goed zijn best, dus ik heb nog niets te klagen.

Wie ook goed zijn best doet is Bjorrn. Geen idee waar die jongen mee bezig is, maar ik vind het een vrij vreemde tactiek. In een pb-regen van Bjorrn waar hij om Indonesisch eten vroeg, zat ook een pb van May, die mij bedankte voor het doorspelen van informatie. Maar dat had ik nooit gedaan. Dus of Bjorrn is echt May of hij is heel raar aan het spelen. Ik hoop in ieder geval dat ik Bjorrn en May in een koppel kan zetten en er dan uit kan bombarderen  :-X

Bjorrn zei zojuist dat hij ging bewijzen dat hij May is...  ::) Ik krijg eerst een pb van Bjorrn dat hij een berichtje gaat sturen en dat hij morgen wel een printscreentje stuurt dat hij echt May is. Yeah sure... In ieder geval, Maywelbjorrn of Maygeenbjorrn, ik ben niet van plan om ze er lang in te houden.

Verder heb ik nog wat contact met Jann en Catshee. Weet niet of ik ze kan vertrouwen. Ze zitten namelijk wel bij Bjorrn, dat is niet heel handig. Misschien manipuleert Bjorrn ze wel zo dat ze mij er uit gaan stemmen.

Een ding is zeker... Immuniteit is wel handig, kan ik uit gaan zoeken hoe het precies  ::vergroot::

Oja, met Stella gaat het ook wel goed. Zij zit in een koppel met Shanniah, maar geen idee wie dat is. Hopelijk is daar wel vrij lang immuniteit, want daar heb ik nog geen stemcontact gehad.

 ::zwaai::

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #35 Gepost op: 30-12-2013, 00:55:12 »
Nieky wist uiteindelijk wel dat hij Ycaris wegstemde:
Wat een chaos, 1000 pm's verder zo ongeveer na 2 afleveringen ( als het niet meer is )...

Helaas toch een van mijn 2 kampen naar de eilandraad... Had ik maar wat beter in Leeuwarden moeten zoeken :(
Dus nu gaat er helaas een bondgenoot sneuvelen. In Paars was het waarschijnlijk Bjorrn geweest, maar dat was risicovoller. Daarom moest oranje in ieder geval achter paars eindigen. En daar gaat Ycaris sneuvelen, want die vertelde gisteravond net iets te laat dat zij Abdullah was. Had ze dat tijdens de Waldo's gedaan, dan had ik het misschien niet zoveel gerekt.

Zozo waren we het rekken zat. NextGP kwam echt precies op tijd met de oplossing. Anders had ik aan oranje de letters doorgegeven. Zou achteraf wel grappig zijn als NextGP Floris blijkt te zijn.

Waarschijnlijk gaan Abudallah en Floris eruit dus. Ik stem in ieder geval op hen , sorry Ycaris, ik wou je echt graag in het spel houden. Maar ik kan niet nu al tegen iemand van mijn maincomplot ( Daisy MC Hillo ) stemmen.

Ook daar zijn leuke ontwikkelingen. Hillo heeft het Robbieverhaal bekend. En later in het spel gaan we misschien wel met zijn drieen samenwerken ::)

Bovendien hebben we al ergens afgesproken dat we Daisy en MC moeten lozen, omdat die waarschijnlijk ook een final-2 deal hebben  ;)

Groetjes  ::zwaai::

Lukie4 biecht ook mee, hij wil Ldhmolletje inruilen en Tim onder de duim houden:
zooo hij wil een geheime biecht hij krijgt een geheime biecht.

Ik ben dus weer later het spel ingestapt. Ik deed het met ZAP en nu weer bij deze survivor.
Ik had me niet ingeschreven omdat Expeditie Robinson stiekem ook veel tijd kost en omdat ik dat backstabben eigenlijk echt heel vervelend vindt.

Ik heb het nadeel dat iedereen die een beetje opgelet heeft dus al weet wie mijn alter - ego is.  Maar ach, ik ga zonder verwachting het programma in en dan zie ik wel waar Noortje of ik eindigen.

Inmiddels ben ik benaderd door Kira (whoever that may be) door Daisy en door Molcrazy. Ze krijgen allemaal hetzelfde antwoord. ik doe niet mee. Met geen complotjes en geen gedoe. Ben benieuwd hoe ver me dat brengt.

Natuurlijk klets ik gezellig mee en breng ik mensen gewoon af en toe op de hoogte van iets dat ze allang weten. Lijkt het net of ik toch iets geef en dan krijg ik ook hopelijk iets.

Team oranje is het sterkste team denk ik. Maar te veel ego's op een eiland werkt ook niet.

Ik heb besloten samen te gaan werken met timvdons. Hij is heel actief op de site en dat kan een voordeel zijn en dan kan ik die jonge hond een beetje in bedwang houden ;D
Ow en de leukste tot nu toe vind ik Rik, wat mij betreft mag ldhmolletje altijd Rik blijven ::)

::zwaai::

Ycaris heeft geen goed gevoel bij de stemming:
11 september
LdHm vond het idee van neerschieten wel een goed idee en ook Nieky heb ik hierbij betrokken, maar uiteindelijk zijn zij allebei toch maar snel gefinished, terwijl ik heb lopen schieten en een verfbom heb neergelegd. Het was wel jammer dat de regels daaromtrent wat onduidelijk waren, maar ik begrijp ook wel dat D*N af en toe een steek laat vallen. Het lijkt me behoorlijk arbeidsintensief!
Wat ik alleen wel erg zou vinden, is als de volgorde van finishen straks nog belangrijk blijkt te zijn. Dat ik mezelf dus benadeeld heb door lang te wachten met finishen en in plaats daarvan het spel heb gespeeld. Maar nu D*N elke keer zo nadrukkelijk de volgorde van binnenkomst noemt, begin ik dat een beetje te vrezen. Enerzijds zou ik dat oneerlijk vinden, anderzijds hoort het misschien wel bij het spel dat je niet alles van te voren weet

Bjorrn heeft me ge-pm’d met het duidelijke doel te kijken of ik in was voor een complot. Ik heb aangegeven dat ik best beloftes voor 1 of 2 aflevering wil doen, maar niet voor de lange termijn. En dat meen ik nog ook!

20 september
De eerste echte eilandraad komt er aan. En helaas is dit in het kamp van mijn alter Abdullah.  Ik vond het moment gekomen om Nieky in te lichten over mijn ware identiteit.
Helaas; Dit was zijn antwoord:
En nu vraag ik me af: is hem dit werkelijk op de mouw gespeld door Hillo, of steekt er nog iets anders achter. Hij deed er iig wel lang over om te antwoorden. Vooralsnog ga ik er van uit dat het gegaan is zoals hij schrijft. En dan denk ik dat Hillo (of misschien Mila zelf wel) een vals spelletje aan het spelen is. Diegene vermoedde blijkbaar al dat Nieky niet op mij zou stemmen en heeft hem een vals verhaaltje op de mouw gespeld.

Tijd voor tegenactie. In overleg met Floris stuur ik deze pm uit naar Rik en Daisy

En nu is het afwachten. Ik heb er geen goed gevoel over.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #36 Gepost op: 30-12-2013, 01:00:04 »
Mopper de mopper, een mopper biecht:
Hi D*N'nyboy,

Hier een eerste biecht van mij, de soms onuitstaanbare Rik. Ik zeg het trouwens maar in mijn  biecht, want ik heb toch een reputatie hier hoog te houden dat ik overal van baal, maar echt, ik vond dit een verrekte leuke eerste ronde, en ik heb mijn bijnaam eer aan gedaan deze week.

Ja, ja, Rik de Grote, zeker na de eerste opdracht. Want ja, ik was de grote man van die opdracht met 2 oplossingen. Scheveningen was natuurlijk te simpel voor woorden. Man, je weet toch dat ik daar al honderden keren ben geweest? En ja, Utrecht, eventjes nadenken over de aanwijzing en... bingo. Alleen kl*** dat we niet allemaal online waren om op 'taartjes' uit te komen. Maar ja, we hebben verloren.

Dan mijn keuze voor de eilandraad. Verrekte irritant dat we een heel koppel weg moesten sturen, en niet 2 delen van 2 verschillende koppels. Dan was de keuze makkelijker geweest. Dan hadden we gewoon Bob de Bouwer en Mila88 weggestemd. Bob de Bouwer? Ja, die bouwt er helemaal niks van, die is zeker te druk met bouwen, en Mila? Ja, niet of nauwelijks gezien bij de opdrachten. Zeker te druk met zichzelf op het eiland. Maar ja, dat mocht niet, en van hun partners Hillo en Nieky weet ik dat we nog veel aan kunnen hebben. Tactisch stemmen heeft hier zeker nog geen nut. Dus moest (helaas?) de keuze vallen op Floris de Agent en Abdullah. Ik krijg maar geen hoogte van hen beiden, en dat kunnen we hier op dit eiland niet gebruiken. Net alsof ze wat in hun schild voerden. Vind ik het jammer dat ik op hen moet stemmen? Jein, ja en nee. Ja, omdat we nu wel 2 actievelingen kwijt raken, nee omdat ik immers wil winnen, en dan is het juist goed als er anderen weggaan. Maar goed, we zien wel wat er verder zal gaan gebeuren.

Overigens: ik was zeer verrast dat Daisy voor zo'n oude mopperpot als mij koos. Okay, ik ben fanatiek, dus dat komt goed uit. Voor mij overigens wel top, aangezien volgens mij Daisy goed ligt bij de anderen. Na ja, dit was het dan weer, en deze keer zonder veel gemopper.

Groetjes, Rik de Grote

Daisy vind schaduwen eng:
Eerste stemming is volgens plan verlopen. Abdullah en Floris eruit. Wie Floris is, weet ik niet, maar Abdullah is Ycaris (heeft ze tegenover Nieky bekend). Altijd goed om er een sterke speler weg te spelen. Zij en Floris hebben nog gepoogd mij en Rik om te praten, maar ik had allang gestemd, en ook al had ik dat niet gedaan, no way dat ik was geswitcht. ;)

Nu gelijk weer een eliminatie proef. Ik heb eens zitten rekenen voor het geval dat en ik sta er niet slecht voor. Als Nieky en Hillo mij eruit zouden willen spelen, moeten ze langs MC en ik denk niet dat ie daarmee akkoord gaat. Dus Nieky moet wel op Hillo stemmen. En ik dan ook met Ldh (Rik). LdH maakt het volgens mij niks uit. Maar eigenlijk is het het beste als we gewoon helemaal niet met Oranje naar de eilandraad gaan. En laat Paars ook maar even lekker leven.

Met zoveel schaduw accounts zou het mooi zijn als Blauw naar de eilandraad gaat. Ik denk dat het tijd is om het lijntje met Lukie4 weer eens aan te halen. Hij hoorde me gisteren al uit over de stemming, maar ik heb me daar expres een beetje op de vlakte over gehouden. Nu ben ik meer in een informatie deel mood.  ;)

De opdracht wordt goed ontvangen:
Lekker vaag  ::ok::
vaag ?
Waarom krijgen we dit doorgestuurd?

Bjorrn doet een (waardeloze) poging bij codetaal:
de letters EN moeten op de plek van '|'.
Dus het antwoord op 5 is:

Shannia en Nieky en Skye en Lukie4 en Stella en Bob en Noortje en Timvdons en Bente en Daisy en Mex en Vieffan
 en Ldhmolletje en Rik en Nextgp en Starlight en Luc en Sjoerd en Fleur en Ycaris en Molcrazy en Molbelg en Kira en Hillo en Jann en Robbie en Jay en Mila en May en Pjotr en Catshee en Bjorrn

Goed heh?

Ondertussen heeft bijna iedereen zichzelf wel een keer verraden:
Crap, net een post onder m'n eigen naam geplaatst die onder Sjoerds naam had gemoeten. Dat is zo irritant, als je in Firefox zit ingelogd onder je eigen naam en in Google Chrome onder je alter ego. ::schaam:: Hopelijk heeft niemand het gezien, ik hem 'm na 5 seconden verwijderd, dus heel veel kunnen het er niet geweest zijn. En er zijn niet veel mensen online.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #37 Gepost op: 30-12-2013, 01:08:28 »
Hillo snapt niet hoe ik op de codes kom:
Ah dus zo denk jij ;D Gewoon opdrachten maken over dingen waar je veel aan denkt.
*gaat op zoek naar codes over lekkere mannen

Nieky probeert ondertussen de schaduwen te ontmaskeren:
Toch wat kleine survivorontwikkelingen vanavond. Ben al een uur pm's aan het sturen. Hieronder een samenvatting.

Mila = Catshee en ik en hillo willen mogelijk een tijdelijk verbond met zijn drieen als het uitkomt. Maar Catshee zit ook bij BJorrn in het complot, dus beetje lastige situatie

Hillo en Daisy wantrouwen elkaar volledig in ons complot. Beiden sturen ze individuele Pm's naar mij om elkaar te wantrouwen. Wordt nog lastig. Volgens mij denkt daisy ook dat we een final-2 deal hebben, maar die heb ik nooit expleciet uitgesproken. Met hillo wel.

Ik moet ook nog een beetje aan mijn losse verbondjes werken. Ik heb Timvandons maar gepmt zodat ik iemand uit geel heb. En wilde shannia omdat die me sterk leek en verslagen had met geografie. Toen zag ik iets interessant. Shannia is al lang niet meer online geweest en toevallig was Jann ook een paar dagen weg. Lijkt me ook een match

Maargoed ik moet nog een contactje in blauw, want Ycaris zal me wel niet meer vertrouwen. Ik stuur Shannia toch maar een pm, maar zal nog wel random een andere schaduw daar kiezen om met Skye te pmmen ;)
Wat doen al die gekke nieuwe forummers hier opeens?
Aah, ik was eerst even vergeten dat er schaduwaccounts waren... dus bij het lezen van die voorstelronde dacht ik: wat een hoop nieuwe, gekke forummers! ::rofl:: (een radicale moslim bijvoorbeeld  ;D)

Ycaris is nog steeds koos complotloos:
Hoi D*N,

Hier weer een biecht van mij. Helaas voor jou niet veel sappige zaken, want ik complot nog altijd niet.

23 september
Ik heb het goed aangevoeld. Daisy en Rik reageerden dat ze al gestemd hadden en wel op Floris en Abdullah. Met als argumentatie dat het gemakkelijker is om op een anoniem iemand te stemmen. Floris en ik hadden eerder in actie moeten komen, dat is de les.

Ik vind het wel leuk om met Ab nog een beetje op het forum rond te spoken, maar ik concentreer me uiteraard op Ycaris. Wel heb ik via Ab nog even uitgevonden wie Floris is: Starlight! We hebben afgesproken elkaar niet te ‘verraden’ en waarschijnlijk zoeken we nog even contact na de samensmelting. Als we er dan nog inzetten…
Ook heb ik contact met LdHm gehad. Ook wij hebben afgesproken niet op elkaar te stemmen. We zullen zien wat deze afspraak waard zal blijken te zijn….

Hoe leuk ik het idee van schaduwspelers ook vind, het is ook wel lastig en vreemd. We moeten nu als team aan de Boggle werken,  maar ik ga dus echt niet mijn woorden delen met de anderen. Ik heb best al veel woorden (ik kom op 170 punten, maar verwacht wel dat er nog woorden afgekeurd zullen worden). Voor je het weet liggen ze open en bloot in een ander kamp. Dat wordt dus veel werk voor Schulz; die zal van bijna alle kampen meerder lijsten krijgen vrees ik. Wat ik wel leuk vind, is dat ik de schijn probeer op te houden zelf ook nog in een ander kamp te zitten 

Van het codekraken snap ik helemaal niets. Het lijkt me heel leuk om te gaan codekraken hoor. Ik ben gek op dat soort puzzels. Maar ik ben helemaal niet blij met de prijs die daar uit voort zou komen. Ik zou niet weten wie ik voor de eeuwigheid aan elkaar zou willen verbinden. En de code kan, als ik het goed begrepen heb, alleen gekraakt worden door met veel mensen samen te werken. Als ik mijn sleutel deel, vergroot ik de kans dat iemand anders de codes kraakt. Het nadeel daarvan is dat juist mensen met allerlei complotten mensen zullen willen koppelen. Dat is dus altijd nadelig voor mij. Ik hoop maar dat meer mensen dit bedenken en dus niet meewerken en de code dus niet gekraakt wordt. Jammer voor D*N,  die er vast veel werk in heeft gestoken, maar beter voor mij.


 ::zwaai::
Ycaris, ook namens Ab

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #38 Gepost op: 30-12-2013, 01:11:56 »
Hillo/Sexymexy wint de codetaal opdracht met glans:
Wow, zouden het serieus de achternamen zijn waarmee je de voornamen het snelst associeert? Dan krijg ik: 'Stop de tijd! Ik win.'

Wie zijn dan Kim en André? :P

Maar als dit klopt heb ik ze allemaal ;D

Jann zijn aantekeningen zijn net zo rommelig als zijn spelkeuzes:
Zooo, laat ik ook maar eens wat vertellen voor ik straks in de finale zit.

Zo halverwege het eerste spel (met de gerechten zoeken op het speelbord) ben ik contact gaan leggen met de eerste slachtoffers vrijwilligers die met mij in een complotje willen. Wie oh wie zou ik daarvoor kiezen? Zoals vorig jaar wide ik iemand van wie men het niet snel zou verwachten, dus mijn oog viel op Catshee. De new guy, en een survivorfan, dus daar zou wel wat mee te beginnen zijn. En ja hoor, hij was maar wat blij dat iemand hem benaderde. Later bleken we dus bij elkaar in een team te komen, maar ik had verder niet op de kleur van de vlaggen gelet in het spel. Dus dat was toeval.

Mijn alterego Shannia kwam op een eiland vol schaduwen + Ycaris en LdH. Ja, wat moet je daar nou mee? Welke schaduw kan ik vertrouwen als ik helemaal niet weet wie er achter schuilt? Daarom besloot ik wat bij te houden, opvallende dingetjes waaruit ik de forummers erachter zou kunnen herleiden. Zoals ook dagen en tijden vergelijken waarop de schaduw en de echte posten. Noortje is Lukie, dat was overduidelijk. Net op het moment dat Noortje na een paar dagen weer begint, begint Lukie ook. En een van de eerste posts van Noortje bestaat uit kritiek tegenover D*N, dus wie kan dat anders dan Niells zijn geweest? Van anderen hoorde ik gewoon wie wie is, zo heb ik met Bjorrn afgesproken dat ik met zijn schaduw, die in hetzelfde team zit, zou partneren. Ik heb al gehoord dat Bjorrn Jann en Allemann een verbondje probeert aan te smeren. Ik heb hem gezegd iig een vriendschap te beginnen, dus kijken of ik hem daarmee een beetje onder de duim houd. Ik moet hem natuurlijk wel terugpakken voor wat ie me in Gizeh heeft aangedaan.

Verder heb ik met Ycaris kort wat pms over en weer gestuurd met als doel informatie te wisselen over de ware identiteit van schaduwaccounts. Zij doet verder een Tdietzje; ze wil niks met complotjes te maken hebben dit seizoen. Dat zullen we nog wel eens zien, mevrouw Y. Verder Next gecontacteerd of ie het weer eens wou proberen. In eerste instantie vertrouwde hij me niet, want hij bleek te jokken(!) over waar zijn schaduw zat, maar nadat ik hem wat vertouwelijke informatie had toegespeeld over wie ik dacht wie iemand was, kwam hij over de boeg.

Maar eigenlijk hou ik hem weer een beetje voor de gek, hoewel ik dat echt niet wil deze keer. Hij denkt namelijk dat ik nooit met Catshee heb gesproken, hoewel ik hem als mijn main-alliance blijf zijn. Dat wil ik gewoon zo lang mogelijk geheim houden. Dan is er nog MC in mijn team, die eerst mijn partner wilde worden, maar helaas had ik het al aan Bjorrns schaduw beloofd, maar hij zei wel nog in contact met te willen blijven. Nog niets gehoord verder..

En dan gister kwam ik in de mailbox van Shannia een pm'etje van Skye tegen. Volgens mijn aantekeningen was dat mogelijk Hillo (volgens mij had ik dat van Ycaris gehoord), en toen Skye zei dat ie al eerder succesvol met me had gewerkt, wist ik helemaal zeker dat het Hillo was. Ik dus mijn pm afsluiten met Je Aller Naïefste Naai-oma, komt hij met Nederlands Intelligentste En Knapste Yoghurteter. Oh, hallo Nieky! Vind ik ook goed, we blijven in contact!

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #39 Gepost op: 30-12-2013, 01:12:03 »
Er is een paars complot en ja het werd nog erger toch Catshee?
Veel gebeurd dus ik ga jou weer lekker met mijn avonturen en gedachten vervelen :P We hebben inmiddels het kiezen van de partners gehad, een paar proeven en mijn schaduw is al naar haar eerste eilandenraad geweest.

Dus ik ga het enigszins chronologisch houden maar het kan dat ik af en toe a la Tarantino op een non lineaire verhaallijn overstap...

Wat gasten?



Ja ik weet dat dat zijn ding is, het is gewoon mijn manier van biechten.

*heeft nog steeds pistolen op zich gericht*

Niet boos worden. Hier pak wat te eten van de producers, wij mogen het toch niet hebben.

*geeft hamburger aan Jules*

In ieder geval... Waar was ik?
Oh ja, ik moest in principe nog beginnen. Er is veel gebeurd. Allereerst het kiezen van de koppels. Dat liep niet zo lekker. Bij team Paars -of met bjornn kunnen we het misschien beter team Paaranoia noemen- waren er van te voren onderhandelingen. Ik was prettig verrast om te horen dat bjornn en Jann samen in een koppel wilde, aangezien ik anders nog weleens in een lastige positie had kunnen zitten. Het had mijn positie in team Paars heel sterk gemaakt. Ik had met Jann en bjornns schaduw account, Bjornn en willekeurig persoon 1 en mezelf en willekeurig persoon 2 de meerderheid gehad. Voor mij was het plan geweest om een koppel te vormen met Next. Nu denk ik dat Next en Jann al contact hadden -zeker iets om in mijn achterhoofd te houden- en ik denk dat Jann zich daar een beetje versproken heeft. Hoewel die verspreking helemaal niet zo erg lijkt te zijn vergeleken met een andere waar ik het later nog over zal hebben.

Echter liep het niet zo soepel ::rofl:: En kwamen ik en bjornn en May (bjornns schaduw) en Jann samen aangezien we allemaal niet geweldig waren in topografie -ik snap die vraag over de commissaris van koningin of zoiets nog steeds niet :P

We zoeken dus nog naar de derde/zesde stem.

Voor het gemak gaan we ff naar...

Hmm, wat?

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human