Auteur Topic: Reünie: Alle biechten  (gelezen 19550 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #80 Gepost op: 30-12-2013, 03:40:16 »
Hillo was ook bijgedraaid en begon nu te vrezen dat hij het volgende slachtoffer was. En dat terwijl ik net dacht dat het voor Pjotr en mij gedaan zou zijn. powertrio+LDH&MC zouden ons er vast uitstemmen.
Hillo dacht echter dat nieky hem er uit wou stemmen en vroeg of er alsnog een verbondje mogelijk was en voor een final 2 deal met mij wou gaan. Wetende dat hillo heel voorzichtig is met het maken van deze beloftes omdat die later in de finale anders keihard in zijn gezicht kunnen ontploffen, wist ik dat dit te vertrouwen was.

Hillo zag ook wel in dat Daisy veel gevaarlijker was met haar MC+LDH achterban, maar was nog steeds bang dat Nieky hem weg wou stemmen. Ik probeerde hem te overtuigen van niet en besloot vervolgens om eindelijk waar te maken wat ik van het begin af aan al in mijn hoofd had en aan beide heren al meermaals had voorgesteld. Ik startte "Project Begraaf De Strijdbijl" en stuurde volgende PM naar Nieky en hillo:
Nieky wist niet of hij het zag zitten om Daisy weg te stemmen, want dat vond ie wel eng. Ik legde hem het gevaar van haar achterban nog eens uit. Daarna vroeg ie zich af of hillo echt te vertrouwen was. Dit gebeurde allemaal openbaar tussen hillo, nieky en mij. Ik antwoordde beide heren terug dat ze 'Project Begraaf De Strijdbijl' moesten aanzien als een grote test. Als één van hen de ander nu nog zou verraden, is het voor eens en voor altijd duidelijk dat zij voor altijd een vete zullen hebben en in alle toekomstige spellen forever aartsvijanden zouden zijn. Maar dat, als ze elkaar nu zouden steunen, het in latere spellen mooie samenwerkingen kan opleveren.

En volgens mij heeft dat hen overtuigd. Ze gingen akkoord. Samen met Pjotr zouden wij naar de final four gaan en dan wel zien wat er gebeurt. En dus besloten we het hoofd van de achterban eraf te kappen. Hetzelfde hoofd dat hillo en nieky ook gevraagd had om samen met haar achterban mij weg te stemmen: Daisy moest eruit!
En met MC en LDH zouden we dus zogezegd op Nieky stemmen, maarja, dat vertrouwen was al verdwenen nog voordat het überhaupt gekomen was. Het ging dus tussen Daisy en mij... en ik moest naar Thailand. Na een lange vlucht, logde ik met een suffe kop in op Realitynet... nog geen resultaat. De volgende ochtend keek ik weer meteen, want die nacht zou er vanalles gebeurd kunnen zijn. En jawel, het resultaat stond online! Namen Hilo en Nieky deel aan het Project, of vertrouwden ze mij niet, nadat ik hen ook eerlijk had opgebiecht dat ik 2 weken daarvoor nog met het idee rond liep om het powertrio, waar zij deel van uit maakten, weg te stemmen?

Eerste stem: op mij... tweede stem: op mij (Ach da's gewoon om de spanning op te bouwen, dacht ik). Derde stem: ook op mij (Daisy... LDH en MC, dacht ik... hoopte ik. Dit was om spanning op te bouwen en nu zou er alleen nog maar Daisy volgen... toch?) Vierde stem: Daisy (Yes!) Snel klikte ik de andere spoilers open en ontdekte dat Project Begraaf De Strijdbijl was gelanceerd!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #81 Gepost op: 30-12-2013, 03:44:02 »
Hey D*N,

Ik blijf erbij: hoe diep gaan die dubbelrollen tegenwoordig ::tandpastasmiley::

 ::zwaai::
MC
Voorlopig kan ik de sluier van mysterie nog niet oplichten ...
we zijn benieuwd Molcrazy

Ik krijg opeens drassige steun voor de fanclubs :D

En ik heb er opeens ook wel vertrouwen in dat ik doorga :D ( Deze biecht wordt natuurlijk belachelijk gemaakt als ik er dalijk wel uitlig :P )

Pjotr gaat niet op me stemmen
MC ook niet
Hillo ook niet
En LDH denk ik ook niet

Hillo-MC-LdH en ik gaan wss wel op dezelfde stemmen
Wint Robbie immuniteitje dan gaat Pjotr
Anders gaat Robbie

Hopelijk daarna nog een eilandraad en vliegt dan de volgende naar dat moerasje  ;)
Robbie is fanatiek en wordt gek van Nieky die meer fans krijgt opeens:
Psst Swifty was ook fan van m'n fanclub geworden, maar ze staat er nog niet bij  ::fluit::

Ja sorry, i kwas effe aan't kijken, want Nieky krijgt ineens zo veel fans... Ik word weer helemaal paranoïde. Start ik een Project Begraaf De Strijdbijl op om hillo en nieky te overtuigen elkaar te vertrouwen, begin ik zélf ineens weer paranoid te worden.  ::rofl::
D*N wordt weer eens beschuldigd (het zal ook een editie niet zo zijn ;D) en Ldh zijn herseninhoud wordt gemeten:
Dat ie immuniteit wint prima hoor, maar nu kan ie de volgende keer niet meer weg  ::oink::
Dit heb je zeker net ter plekke bedacht he D*NNIE ::)

Goed, nu ben ik benieuwd hoe groot LdH's herseninhoud is. Als die nu met ons meestemt op Pjotr, dan gaat hij als volgende natuurlijk.... Dus spannend spannend, hopelijk is ie niet zo slim ;)

Enneee Robbie verslaan hillo en ik wel in de halve finale dan :(, maar had toch liever tegen LdH die halve finale gespeeld  :-X
Zie hier de uitslag van de test:
Hi Dennis,

Na overleg met een aantal anderen gaat mijn stem naar Pjotr. Ten eerste is het duo Pjotr/Robbie veel te sterk en moet gedeeld worden. Daarnaast heeft Pjotr me op het vorige eiland toch wel verraden, dus nu hopelijk zoete wraak. Daarnaast wil ik toch ook wraak nemen voor Daisy... Nu maar hopen dat met name Nieky zich aan de afspraak houdt...

Groetjes, Erik
Gefaald 8)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #82 Gepost op: 30-12-2013, 03:46:15 »
Pjotr laat Molcrazy verdwijnen:
Mijn stem gaat naar: LdHmolletje

Ik zet ook mijn munt in,ik wil graag de stem van Molcrazy laten verdwijnen.
Maar is alsnog het volgende slachtoffer:
Nou Dennie,

Dit is eigenlijk de eerste eilandraad waarbij ik me niet volledig op m'n gemak voel. Als iedereen de waarheid spreekt is dit hoe het ervoor staat:

Robbie en Pjotr stemmen op LDH.
MC, LDH, Niek en ik stemmen op Pjotr.

Dat betekent dus dat ik MC en LDH moet vertrouwen. Mijn strategie is steeds geweest niet alleen na te denken over wat mijn beste zet is om verder te komen, maar ook wat de beste zet van anderen zou zijn en me zo mogelijk daar tegen te wapenen. Vorige keer betekende dat de exit van Daisy. Nu is het natuurlijk voor MC en LDH de beste zet om mij en Niek uit elkaar te spelen, aangezien Robbie immuun is. Pjotr gaat dit spel vermoedelijk niet winnen en is minder bedreigend voor MC en LDH dan ik of Niek... MC geeft echter aan met de laatste drie powerplayers door te willen en ook LDH ziet wel nut in het uit elkaar spelen van Pjobbie. Op zich ook geen gekke gedachte, zeker nu Pjotr een munt heeft: als hij 'm nu niet inzet en Pjobbie blijft intact hebben ze volgende keer een simpele vote.

Maar het gaat dus verder, nu bekend is dat Robbie wellicht ook de volgende keer immuun is (of het moet na deze ronde al halve finale zijn, daar zie ik je ook nog wel voor aan :P maar daar gaan we niet vanuit). LDH mag zich in geen geval vierde wiel voelen, want dan kan hij zo naar Pjobbie stappen en mij of Niek wegstemmen. Hetzelfde geldt natuurlijk voor MC, maar die zie ik dat minder snel doen. Dus heb ik alvast weer een stapje vooruitgedacht en Niek naar LDH laten gaan om mij voor de volgende ronde te targetten. Dan voelt LDh zich minder bedreigd en is hij waarschijnlijk minder bereid tot wanhoopsmoves. Dat kunnen we nu echt niet gebruiken ;D

Anyways. Wel vet balen dat Robbie won. Het liefst had ik hem eruit gestemd nu. Eigenlijk al toen Catshee eruit ging, maar toen liep het allemaal heel anders opeens. Robbie is de enige die ik in een finale nog van me zie winnen, of tegen wie ik in ieder geval een minder sterk verhaal heb. LDH is een volger geweest. MC heeft niets in proeven gedaan en ook tactisch is hij zwaar ondergesneeuwd door Daisy, Niek en mijzelf. Pjotr is de rechterhand van Robbie en Niek heeft op veel vlakken tactisch gezien naar mij geluisterd en gedaan wat ik wou. Daarbij heeft hij niet meer proeven gewonnen dan ik, dus daar kan hij het ook niet op winnen van me. Blijft Robbie over, die een totaal ander spel gespeeld heeft dan ik. Daarom hoop ik nu met deze stem op Pjotr ook hem te kunnen overwinnen straks: Niek en ik zijn zodadelijk hopelijk de enige twee kandidaten die elke ronde besloten hebben wie eruit zou gaan ::jaja::

Ik stem dus op Pjotr en ik hoop dat ik niet voor nare verrassingen kom te staan. Maar als dat dus wel zo is, dan chapeau voor LDH en/of MC. Hebben ze eindelijk een keer voor zichzelf gedacht :P

Helaas helaas heeft robbie immuniteit

Pjotr it is

Feestdagen komen er dan opeens aan. Nieky nog voordat de opdracht uberhaupt is geplaatst:
Beste biechtstoel

Ik zie de laatste tijd overal pepernootjes
Komt vast een opdrachtje aan
Vooral die van Aapje in Serge en Idols viel op
Jann stuurt me net ook nog een pmmetje om me te helpen

Heb die van GIG, Swifty, MM een aapje gevonden.

Zet ze hier even neer, kan ik ze snel kopieren als de opdracht komt ::)

En die van Swifty die ik niet kan Quoten




And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #83 Gepost op: 30-12-2013, 03:50:29 »
Irritante Nieky hebben we ook een paar keer langs zien komen:
Telt de pepernoot in jou openingspost van feestdagen mee ? Opzich kun je dat niet afkeuren toch ?
En moet het in 1 pm, want ik had net dus al de helft gestuurd voor ik de opdracht wist XD
Lukie4 en Daisy denken hetzelfde:
Niet meer gebiecht sinds ik ben weggestemd :o :-X

Nou ja heb ook weinig te melden. Eerste rondje in het moeras eigenlijk eenvoudig overleefd doordat catshee. Nu iets voor die eieren verzinnen. Ik dacht snel wel iets leuks te hebben ... heeft Lukie4 blijkbaar hetzelfde idee.  >:( Dat gaat dus niet meer. Heb gelukkig nog tot donderdag om iets anders te verzinnen.

Nieky vind een nieuwe manier, alleen D*N was hem toch te slim af ::hypocriet::
Na die ellende van Mollenvangers berichten door te spitten kwam ik op een slim idee :D
We gaan gewoon de link zoeken hier, ipv al die berichten XD

D*N 1

MV

Maar de andere 2 vind ik niet :(
Lieg erop los!
Mag ik voor ik ga slapen liegen dat ik alles heb ?

Dan doet LdH morgen misschien niet de moeite  ::hypocriet::
en schat je kansen in:
En nu maar hopen dat LdH erintrapt  ::)

Robbie zal toch niet gemotiveerd zijn
Hillo heeft andere dingen aan zijn hoofd
MC doet niks

LdH kan soms wel heeel fanatiek zijn en dat is juist degene die eruit moet. Dus dan is dat muntje bij hem niet wenselijk, dus hopelijk trapt ie erin en dan ben ik weer een genie natuurlijk
Daisy doet de hartenproef en nee Lukie en Pjotr bakken er niets van:
Tsss ... die van mij is ook goed. :\'( (ben benieuwd wat Pjotr en Lukie hier van maken ...)

Ja doe nu nummer vijf ook maar, dan zijn we er vanaf. :)
Niemand wil mijn cadeautjes hebben met survivor :(
Zo we gaan weer even de balans opmaken.

Nieky is niet blij met de cadeautjesopdracht om 2 redenen

- De kans dat LdH hier immuniteit wint is groter dan bij een proef op skills  :-X En dat is de enige die niet immuniteit mag krijgen ;). En dan moet ik misschien tussen hillo en MC gaan kiezen. Normaal niet zo moeilijk, want ik ben hilloslaaf. Maar * evil thoughts on * hillo is wel sterker in de finale * evil thoughts off *

Maar ik denk dat hillo in staat is Robbie te verslaan in de halve, en dat ik hillo gewoon kan hebben in de finale, maar zover komt het vast niet ;D

- Ik waande me al redelijk safe, want door dat muntje kon ik alleen met 4 stemmen weggestemd worden, en ik denk niet dat ze me allevier verraden ::) . En neutraliseermunt is een fijne want dat is niet direct gevaar voor de rest. En misschien denken ze nu wel. Ik ga niet op Nieky stemmen want dat gaat lastig worden met die munt. Maar door die cadeautjes kunnen er misschien nog andere verassingen in het spel komen waar ik niet zo blij mee ga zijn. Dus het blijft spannend  :-\\

Daarnaast zie ik de finalekansen weer zonniger in, kreeg opeens bij mijn fanclub veel moerassteun van Daisy en Lukie, dus kan leuk worden, en Pjotr lijkt me ook wel weer aardig te vinden en in de popipoll sta ik weer voor Robbie... Daarnaast hoop ik tegenstemloos te blijven, zodat ik dat als ijzersterk argument kan gebruiken in de finale.

En ik heb nu met alle vier de mensen contact. Met hillo en MC natuurlijk veel. Met RObbie over of hillo wel echt te vertrouwen is, zodat we geen duo lijken dat uit elkaar moet, en met LdH heb ik al afgesproken op hillo te stemmen ( wilde hillo zelf dat ik dat voorstelde, zodat hij de vorige keer mee op Pjotr ging ). Ik vond dat prima, want als ze ons dan uit elkaar wilde hebben was hillo eerder slachtoffer.

Nu moet ik gaan spellen, dat kan ik gelukkig erg goed, dus maak me er nog niet echt heel veel zorgen over dat ik er veel fout ga hebben. Misschien ergens een of andere moeilijke/onmogelijke, zoals je ze in het dictee weleens heb, maar de basale spellingsregels ken ik wel. Ik pas ze misschien alleen niet altijd even goed toe als ik er niet op let...

Ben benieuwd dus , blijft spannend, maar ben nog positief
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #84 Gepost op: 30-12-2013, 03:56:12 »
Daisy komt steeds dichter bij een finale:
En weer een rondje verder in het moeras. Het bevalt me er wel. Het duurt niet lang meer, hopelijk kan ik het uitspelen en zo alsnog naar de finale.

Laat de volgende tegenstander maar komen. ::joehoe::
Spanning alom met de cadeaus
Oef

Ik hoopte stiekem heel erg op zo'n cadeau. Maar nu ben ik wel extra target en kan het allemaal nog heel spannend worden  :o
MC heeft natuurlijk nu een extra stem en als LdH die immuniteit pakt kan MC zomaar besluiten op mij te stemmen ipv op hillo

Nagelbijten is het
Ldhmolletje wordt weggestemd zoals voorspeld:
Ldh it is! ::jaja::

Biechtje volgt ;)
aai pijnlijk, er is geen vertrouwen in Molcrazy zijn proeven kwaliteiten:
Project Begraaf De Strijdbijl heeft besloten dat LDH een grotere concurrent is om een halve finale opdracht tegen te spelen dan MC, zelfs met het voordeel dat hij gewonnen heeft.

Dus stem ik op LDH.
en Ldh doet weer precies wat hem wordt gezegd:
Hi Dennis,

Mijn stem gaat helaas deze keer naar Molcrazy. Dat lijkt voor mij nu de meest veilige stem als ik Nieky mag geloven. En tja, dat moet ik wel doen. Jammer dat Hillo en Robbie de vrijstellingen hebben, want die had ik er veel liever uitgehad...

Groetjes, Erik
Nieky neemt het zekere voor het onzekere:
Ik stem op LdHmolletje en zet mijn neutraliseermunt in. Niet sat het nodig is denk ik maarja laatste eilandraad he ;)

Heb mss niet zo slim gedaan om LdH te contacten. Aan de ene kant sremt hij nu waarsvhijnlijk op MC ipv mij dus heb ik wss geen tegenstemmen heel t spel ( jeej). Aan de andere kant gaat hij me wel beschuldigen van liegen maar ach. Komt vast wel weer goed. MC en hillo doem immers hetzelfde...

Hopelijk geen rare move van Hillo of MC tegen mij en dan zit ik in de halve finale

En als ik dan daadwerkelijk met hillo in de finale kom. Zou briljant zijn :)
Molcrazy blijkt toch nog een beetje te wantrouwen:
MC gaat opeens raar doen, hij wil een screenshot van mijn stem....

Maar het kan gewoon niet fout , dat mag niet....

Als hij alleen samen met LdH op mij gaat dan is het 3-2 ( ik heb muntje ) voor LdH
Dus ze moeten Robbie ook meekrijgen

en zowel Robbie als LdH zeggen al gestemd te hebben....

Maar Robbie geloof ik nu eigenlijk ook wel...

En ik heb het vertrouwen in MC nog niet verloren, wss is ie na Daisy gewoon achterdochtig.

Maar oh oh oh wat vind ik het spannend. Ik droom al van die finale, maar ik wil iig niet weeeeer NET voor die halve finale eruit :(

Hey D*N,

Ik stem op LdHmolletje en mijn extra stem zet ik ook in op LdHmolletje.

Groet,
MC
Zwaai nog even naar Ldh ::zwaai::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #85 Gepost op: 30-12-2013, 04:00:54 »
Pipo alarm fase 1:
Wat is molbelg voor een pipo

Bij widmo 4 vult ie in dat zijn favoriete land Frankrijk is, dat staat er helemaal niet tussen :(
Arme Daisy is weer blond bezig:
HELP

Ik heb een vakje open gelaten, daar moet Nieky staan.

een fotocollage van mijn vrienden familie en alle leuke lieve mensen =  Nieky

 ::schaam:: ::schaam::
Daisy zit in haar eerste finale van het spel:
Yess!!!!

::hyper:: Moeras finale ::hyper::

Had een heel plan om LdH te verslaan, maar ondertussen ook te helpen, had ie hetzelfde plan waarschijnlijk, gezien het feit dat ie 2 punten meer dan mij had (eigenlijk maar 1, want ik vergat een vraag in te vullen ::schaam:: ). Hij heeft dus gelogen tegen mij. Nou ja, hij heeft mijn vraag 2 ook fout en we zijn beiden door dus het zal me een worst zijn.

50% kans op een finale plek. Het is nu of nooit. Ik ben 1001% gemotiveerd voor de laatste 3 proeven. En had ik al gezegd dat ik blij ben?!

YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!

 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Maar die finale is niet goed voor haar hart:
Dit spel is echt niet goed voor m'n hart. ::ohno::  Gelukkig redelijk mazzel met de vragen (en mazzel dat LdH die Zen fout had). Maar de meest rampen categorien staan nog open. Pfff......
Zeg hallo tegen tante Dolly ::zwaai::
Ok, dan kan ik stoppen met stressen!  ;D

Dag Dolly  ::zwaai:: (helaas ken ik alleen nog maar jou en hade  ::schaam:: )

Robbie heeft moeite met sudoku's.....en codes......en nadenken ;D
Ik ben weer heel Belg. En blond.

Cijfer sudok 1 van mezelf = 5
Cijfer sudoku 2 van mezelf = 9

Dus het start met 59

En dan hoe het er staat. er staat hillo-Robbie-Molcrazy. Dus dan zou het hillo sudoku 1 en hillo sudoku 2 zijn en dan MC sudoku 1 en MC sudoku 2 (ik typ maar gewoon om denkweg te volgen ;) )

599953?

Of omdat in de volgorde hillo-Robbie-MC, MC na mij komt, is het misschien 595399.

Of het is afwisselend, mijn getallen eerst en dan hillo-MC-hillo-MC
Dan is het 599593


And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #86 Gepost op: 30-12-2013, 04:05:53 »
Terwijl Molcrazy, Hillo en Robbie vechten om de laatste plek staat Nieky al in de finale:
FINALEEEE

zo dat had ik nog niet gebiecht
Daisy gaat het ook redden, dat is een geduchte concurrent. Derde finalist maakt niet veel uit, maar MC zou het ideaalst zijn.

Robbie komt nog niet echt voorbij de crypto's pmde hij net. Dus die heb ik wel een beetje geholpen, maar ook niet zo erg dat dat uiteindelijk het verschil maakt. En zo is hij blij. Ditzelfde heb ik nu iig aan MC voorgesteld. En aan hillo ook.

Robbie finale zou klote zijn denk ik. Die gaat stemmen krijgen van mijn achterban misschien.
Hillo finale is misschien wel ideaal. Dan krijg ik weliswaar geen stem van hem in de finale. Maar heb ik wel 2 potentiele stemmen van Robbie en Pjotr erbij omdat die dan niet op elkaar kunnen stemmen...
MC in de finale is wat dat betreft het meest ideaal. Dan win ik hem makkelijk denk ik. Dan krijg ik de stemmen van hillo Robbie en Pjotr wellicht.

Mss had ik MC iets eerder moeten aanbieden te gaan helpen.....

Maar hillo gaat het worden denk ik  ::jaja::

Herstel, MC is pas bij de sudoku  ::)

Wow dan gaat de final 2 van hillo en mij gewoon lukken  ::hyper::

Wat er ook gebeurt. Beste complot ever  ::bravo::
Ook Hillo vond ze moeilijk:
Teeering die waren lastig. Ik heb ze beide met goks gedaan dus hopelijk klopt het:

995953
There is no easy way, only D*N's way:
Je maakt het weer niet makkelijk mister D*N!
Swifty aanmoedigingsbiecht:
Hup Swifty,

die stemt wel op me denk ik. Moliere is zo onvoorspelbaar en die haat me nog van Gizeh  ::)

Ha tante Dolly!

::regenboog::

Nieky schat zijn kansen in:
Zo... Nu ga ik niet meer winnen denk ik :(

Swifty was mijn laatste hoop, denk niet dat Moliere op me gaat stemmen... Hoop het wel , maar vrees van niet.

Even alles op een rijtje zetten. Hillo gaat die finale halen, ik verwacht deze stemmen :

Daisy : Lukie, LdH, MC, Moliere, Pjotr
Nieky : Robbie, Bjorrn
Hillo : Catshee

Ik hoop Moliere en of Lukie nog voor me te winnen , misschien pjotr.
Het kan wel, maar word heel erg moeilijk...

Hillo en Daisy halen beide de finale en de spanning stijgt:
OOOOOOOH WAT STIJGT DIE SPANNING

Vond mijn pleidooi van vanavond wel sterk. Hoop dat dit Lukie en Moliere en eventueel Robbie over de streep getrokken heeft..
Verwacht nu dit :

Daisy : MC, LdH, Pjotr
Nieky: Bjorrn , Lukie, Moliere
Hillo : Catshee, Robbie

Maar van Moliere ben ik absoluut niet zeker....

Hoop dat Bjorrn nog met Catshee praat soms ofzo. Ik weet dat Bjorrn sowieso op me stemt. Maar Catshee's stem heb ik nodig, maar die heeft zoveel met hillo gespeeld.
Robbie en Pjotr maar op hopen dan  ::hyper::

Voorlopig schat ik mijn kansen nog steeds laag in, 40 % ofzo, maar ik voel dat ze gestegen zijn  ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #87 Gepost op: 30-12-2013, 04:07:19 »
Een eindbiecht van Molcrazy:
Hey D*N,
Hieronder volgt mijn ‘eindbiecht’.

Allereerst mijn complimenten aan D*N, Schulz en de juryleden voor het creëren van een fantastisch Survivor-avontuur! De schaduw- en koppelaccounts gaven het spel dit jaar een nieuwe dimensie.

Ondertussen weet iedereen al wel dat Nieky, hillo, Daisy en ik samen het Powerplayerscomplot vormden.  Zoals in één van mijn eerste biechten gezegd, verwachtte ik dat de sterkte van dit complot zou schuilen in het feit dat niemand zou verwachten dat wij samen een complot zouden vormen. Nieky en hillo bleken nog een ‘final two deal’ gemaakt te hebben die vooral voor de buitenwereld verborgen moest blijven want binnen ons complot wisten we alle vier hoe de kaarten geschud lagen. Dat er complotten binnen complotten mogelijk waren, heb ik geschreven in één van mijn eerste biechten.

Dit jaar stond er weer een sterk deelnemersveld klaar om de strijd aan te gaan. Ik was verbaasd dat sterke spelers als Ycaris, NextGP, Jann, Vieffan, … sneller dan verwacht geëlimineerd waren. De eerste rondes verliepen vrij relax (het helpt natuurlijk enorm als jouw kamp niet naar de eilandraad moet ;) ) maar uiteindelijk kwam het moment van voor mij toch twee zeer spannende eilandraden. Allereerst de eilandraad op Lori waar het er in het begin niet goed uitzag. Bjorrn was weer aan het roepen dat ik onbetrouwbaar was ofzo al heb ik volgens mij bewezen heel loyaal te zijn. Uiteindelijk draaide de eilandraad uit op een 2-2-1 stand tussen May/Starlight (Bjorrn zat met zijn schaduwaccount op hetzelfde eiland wat enerzijds een voordeel is omdat je de helft van je eiland kan beheersen maar anderzijds gewaagd is want als je aan jezelf gekoppeld wordt, kan het zomaar afgelopen zijn), Sjoerd/MC en Vieffan/Jann. We wisten dat Sjoerd/MC gered waren indien we dat konden bewerkstelligen al zou dat niet simpel zijn. Na veel inspanningen van Nieky en enkele berichten van mij richting Jann was het gelukt: Vieffan en Jann hadden anders gestemd en daardoor een stem op zichzelf gecreëerd. Geweldig! Niet alleen omdat we gered waren, ook omdat zo’n eilandraden nauwelijks voorkomen. Gered via een achterpoortje van het spel maar gered desalniettemin.

Ik had Jann laten weten dat we samen nog ver zouden kunnen komen in dit spel en ik was absoluut van plan om hem een eind mee te nemen. Helaas werd het de eilandraad daarna opnieuw spannend. Jann besloot nu toch Sjoerd/MC te targetten. Enerzijds een gekke move want als hij ons eruit wilde stemmen had hij dat beter de ronde daarvoor gedaan al begrijp ik wel dat hij toen weinig keuze had gezien de ‘ruzie’ op dat moment met Vieffan (en de zelf gecreëerde tegenstem die al op hun saldo stond), anderzijds had ik zelf geen andere keuze dan op Jann/Vieffan te stemmen uit zelfbehoud.

Ik heb tijdens dit spel maar één moment van kritiek gehad en dat was toen de teams herverdeeld werden over Kea, Lori en Rosela. Het was mij totaal onduidelijk waarom de deelnemers eerst een week lang een proef moesten spelen om de volgorde van kiezen te bepalen om dan vervolgens te horen dat een team dat voordeel (van het kiezen tot welk kamp ze wilden behoren) niet meer had omdat ze gedurende twintig minuten niet online waren! Ten eerste: waarom dan die hele proef spelen? Ten tweede: het maakt het natuurlijk extra lastig als je voor je complot tactische keuzes maakt die dan door zo’n element plots onmogelijk gemaakt worden. De eerste opmerking weegt hier voor mij echter zwaarder door, namelijk dat een voordeel ineens afgenomen wordt omdat een team even niet online is. Maar goed, zoals aan het begin van deze eindbiecht en in mijn finalestem gezegd was het een superspel met leuke opdrachten, intelligente spelers en onverwachte twists (en dan denk ik bv aan de koppel- en schaduwaccounts) dus alle lof!


And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #88 Gepost op: 30-12-2013, 04:07:41 »
Even later vond de samensmelting plaats. We mochten alle vier zelfs een ronde overslaan omdat we allemaal met twee accounts de samensmelting bereikt hadden. Daarna ontstonden een hoop zij- en schijncomplotten die er vooral op gericht waren om verwarring te creëren en (vals) vertrouwen te scheppen. Hoewel ik de hele tijd loyaal aan de Powerplayers was geweest, waren de wrijvingen tussen andere leden merkbaar en begonnen ze elkaar te targetten. Nooit was het mijn bedoeling om op iemand van mijn mensen te stemmen al zijn er twee momenten geweest waarop ik op hillo wilde stemmen: net de twee keer dat hij immuniteit behaalde. De eerste keer werd Daisy weggestemd, de tweede keer restte me niets anders dan voor LdH te gaan al had ik graag mijn twee stemmen toen op hillo gezet. Het was oorspronkelijk niet het plan maar door de Daisy-move had hij de wetten van het spel veranderd. Ik was absoluut niet tevreden met de gang van zaken want loyaliteit in het main complot vind ik van vitaal belang maar natuurlijk kon ik toen niet anders dan de ‘Daisy-heeft-zelf-het-complot-opgeblazen’-kaart spelen. Vanaf toen was ik dus wel bereid om op andere Powerplayers te stemmen.

In de halve finale zag het er vooral in de sociale proef goed uit om de finale te behalen maar een tweede plaats is daar even goed als een vierde. De fysieke proef was heel zwaar en uiteraard moest D*N er weer van die verrekte Sudoku’s insteken ;)

Enerzijds vind ik het spijtig dat ik niet in de finale sta, maar laat ons aan de andere kant wel wezen: van de Powerplayers ben ik de enige met een Survivor-titel op zak 8)

In de finale staan nu drie Powerplayers tegenover elkaar. Alle drie hebben ze het spel goed gespeeld. Wie de winnaar wordt, wordt over enkele dagen onthuld. Succes aan alle drie!

Organisatie, jury, complotgenoten en survivors, bedankt voor een geweldig seizoen!

PS: nou goed, de laatste tactische move is natuurlijk gebeurd toen zowel hillo als Nieky de finale haalden. Ze konden zo niet meer op elkaar stemmen voor de finale terwijl ik wel op Daisy kan stemmen ;)


Groeten!
MC
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #89 Gepost op: 30-12-2013, 04:09:41 »
Daisy is blij en neemt een spelletjes break:
De laatste biecht in Survivor 2013.

Het is gelukt, de finale is bereikt. Ik ga 'm wel in als underdog denk ik. Ik denk sws dat ik tevreden mag zijn met wat ik heb bereikt, want het blijft een vreselijk lastig maar verslavend spelletje. Maar ik ben wel blij dat het voorbij is, want ik ben wel even toe aan een spelletjesbreak.

Wat de uitkomst ook moge zijn, ik heb er van genoten. ::bravo::

Nieky zijn overwinnaarsbiecht:
Wauw gewonnen :D een complotspel
feels so good
ik moet echt uit die mollenvangerrol . Heb er vaak veel vertrouwen in gehad maar ga me indekken altijd

maargoed dennis even kort

jij bedankt
schulz bedankt
hillo bedankt voor de geweldige samenwerking. Sexy en kinky tegelijk. Heb ervan genoten :D

verder sorry voor alle vijandjes maar nu heb ik de grote overwinning binnen . Mwuhaha dus zal iets liever doen ::)

Behalve tegen Lukie die houdt van een gemene Nieky

Heeft ie nog op me gestemd ook de schat. I wasnt expecting that

Nog even opblijven om te lezen ;)

doeei

Dit waren de biechten!

Jullie mogen hier nu alles nabespreken, bediscussiëren en gewoon zeggen wat je nog kwijt wilt :). Veel plezier!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #90 Gepost op: 30-12-2013, 04:11:51 »
Super!!!
2024: wie is de Mol?

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #91 Gepost op: 30-12-2013, 04:12:29 »
aaaah kan ik eindelijk iets kwij

weltrusten

en bedankt dennis voor de biechten zo snel plaatsen
You'll never walk alone

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #92 Gepost op: 30-12-2013, 07:45:32 »
Leuk om te lezen. ::bravo::

Gelukkig is mijn überblonde actie een beetje ondergesneeuwd. :-[

En Nieky, je bent een schat  :-*, maar de volgende keer (wanneer dat moge zijn) .... i'm coming after you >:D Mij willen elimineren in de eerste fase, smiecht.  :P

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #93 Gepost op: 30-12-2013, 09:16:12 »
MC ::rofl:: mij verwijten dat ik mijn main alliance zou backstabben (mijn main alliance was overigens Niek, niet de PP ;) ) maar wel ook op mij willen stemmen voordat ik dat gedaan had!
Nieky grab a life vest!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #94 Gepost op: 30-12-2013, 09:55:03 »
Leuk om te lezen! Ik hield het niet vol om het live mee te maken, maar heb nu bijgelezen. :)

Om dan toch reüniërig verder te reageren:
Citaat
Van Daisy:
- Er is een complot gestart Robbie/Pjotr/MC/Ldh tegen Hillo/Nieky/Mijzelf
Nou, dat complot is nooit gestart. Dat idee was er en heb ik keihard gepusht bij LDH en MC. LDH was vrij snel over, of leek vrij snel over te zijn, want hij reageerde snel. Maar MC was denk ik niet zo goed in liegen of fake complotten aan gaan, want eerst kregen we helemaal geen reactie, ookal was hij meerdere keren online. Dat zei me al genoeg dat alles overlegd werd met iemand, vermoedelijk Daisy. Op m'n pm (met Pjotr en LDH erbij) dat MC niet reageert, reageerde hij dan met "Maar doet LDH dan ook mee?" Die had al lang in een pm tegen ons (en MC dus ook) gezegd dat hij mee deed, dus was duidelijk tijd rekken van MC's kant. Dan nog eens een pm gestuurd van ja LDH doet mee. Toen was het volgens mij een pm van "wie stemmen jullie dan?", dus ja, als het toen nog niet duidelijk was dat MC totaal niet mee was in dit complot, was dat het nu wel, we kregen geen enkele keer een antwoord, totdat ik letterlijk vroeg is het nou ja of nee. Ik wist al lang dat het een nee was, ookal zei MC toen ja. Het complot is dus nooit gestart geweest. Het idee was er, maar MC wou het niet kopen, dus het werd meteen weer opgeborgen.
Misschien achteraf gezien ook wel te begrijpen, want ik had het over "We moeten die powerplayers eruit krijgen!" en doelde daarmee op Daisy, Nieky en hillo. Maar MC zat zelf in een powerplayers complot en misschien dacht hij dat hij zelf dan ook weggestemd zou worden. Maar ik rekende hem niet als powerplayer (sorry MC ::sorry:: ) omdat ik puur op de Ranking keek. En toen MC ooit Survivor won, bestond die Ranking nog niet.

Citaat
Van LdHmolletje:
Hi D*N,

Man wat wordt er gekonkeld, het lijkt wel alsof iedereen met iedereen een complot lijkt te hebben. Maar goed, dat hoort erbij .lijkt mij. Dat maakt het echter wel moeilijker om een keuze te maken. Alhoewel... degene waar mijn stem naartoe zal gaan lijkt een echt dubbelspel te hebben. Tegen de een zegt hij dat we toch echt voor Nieky zouden moeten gaan, tegen de ander echter dat ze vooral op mij zouden moeten gaan. Nee, dat doen we dus niet. Een voordeel kan ook zijn dat ik ook met anderen contacten heb dit spel... Hopelijk ziet hij het niet aankomen dat mijn stem naar hem toe zal gaan; hopelijk ook doen Nieky, Daisy en MC wat ze hebben toegezegd, en vliegt deze gevaarlijke speler eruit... Mijn stem gaat naar... Robbieazerty!

Groetjes, Erik
Op dat moment heb ik volgens mij nooit opgeroepen om op jou te stemmen. (later natuurlijk wel, toen ik immu had en jullie Pjotr wegstemden). Dus ík was op dat moment niet de gevaarlijke liegende speler, dat was degene die jou heeft laten geloven dat ik opgeroepen had om op jou te stemmmen!  :P

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #95 Gepost op: 30-12-2013, 10:37:23 »
Leuk om te lezen.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #96 Gepost op: 30-12-2013, 11:37:21 »
Leuk om te lezen. ::bravo::

Gelukkig is mijn überblonde actie een beetje ondergesneeuwd. :-[

En Nieky, je bent een schat  :-*, maar de volgende keer (wanneer dat moge zijn) .... i'm coming after you >:D Mij willen elimineren in de eerste fase, smiecht.  :P

Wilde ik helemaal niet :p
Maar als ik moest kiezen tussen hillo en jou daar albomdat we creabea hadden verloren dan had ik er misschien wel overnafedacjt je er in 1x uit te mikken. Want vertrouwen was ik dan toch al kwijt ;)
You'll never walk alone

Online Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #97 Gepost op: 30-12-2013, 12:07:28 »
Misschien ook nog even leuk om die "beruchte" PM van Catshee te delen.


Hallo daar,

Ik heb jullie heel veel te vertellen en weet eigenlijk nog niet waar ik moet beginnen maar allereerst: Bedankt dat jullie de vorige ronde niet op mij hebben gestemd. Zonder jullie had ik hier niet meer gezeten ::bravo::

Dit is echter niet alleen een bedankje en kennismaking. Ik heb van hillo begrepen dat jullie met hem aan het bespreken zijn om mij eruit te werken. Hij zegt dat het jullie idee is maar mijn "leugens van hillo"-lijstje wordt de laatste tijd alleen maar langer en langer. Bij mij stelt hij voor om jullie twee op te breken en Robbie eruit te stemmen. Volgens hem is hij tegen jullie aan het liegen. Misschien verteld hij jullie wel precies het omgekeerde. Ik denk dat hij ons tegen elkaar probeert op te zetten.

Dit is niet alles. De laatste dagen is er eindelijk wat tot me doorgedrongen en ik kan eigenlijk niet geloven dat ik het niet eerder heb gezien. Ik ben bijna zeker dat er een powertrio in het spel is: Nieky, Daisy en hillo. Het verklaart de zesde stem op Lukie, het verklaart waarom hillo net doet alsof hij geen contact heeft met Nieky terwijl Nieky zegt wel met hillo contact te hebben en het verklaard de vage stemrondes voor mij in team paars en oranje.

Nu is het een theorie maar als het waar is (en ik denk van wel) hebben die drie niks meer om zich zorgen over te maken de volgende ronde. Ze hebben drie stemmen en Daisy haar stokermunt plus voldoende contacten om extra stemmen te regelen. Ik denk dat ze op het moment niks zouden zien aankomen en dit ook wel eens de laatste echte kans kan zijn om dat powertrio van buiten uit op te breken...

Daarom stel ik het volgende voor: Dat is op Daisy te stemmen. We maken van het trio een duo, de stokermunt is uit het spel en er is een heel erg sterke speelster weg gespeeld. Hillo zei tegen mij dat het motief om mij eruit te stemmen was dat ik de verdwijnmunt had en die zal ik dan ook deze ronde spelen. We zouden dus met zijn drieën hier alle munten het spel uit kunnen werken en de macht naar ons kunnen verplaatsen.

Ik ben benieuwd wat jullie denken? We moeten uiteraard op zijn minst een vierde stem regelen (dus MC of ldh). Ik ben het in ieder geval een beetje moe om de hele tijd maar te doen wat hillo zegt :P

Ik heb hier over overlegd met Robbie:

Citaat van: Pjotr1992 op 13.11.2013, 13:31:25
Sturen we dit door naar de rest? Ik weet even niet wat ik met dit hele verhaal aanmoet.

Erg vreemd. Ik had eerder ook al apart met hillo gesproken en hij zei dat ie ook een lijntje had bij catshee en dat hij dus een extra stem was die we nog konden gebruiken. Toen jij voorstelde catshee te doen, stuurde ik een bericht naar hem of hij dat wel een goed idee vond, omdat het een extra stem was die hij kwijt zou zijn. Hij antwoordde toen dat ie het niet zo erg vond. Dus ik vraag me af wie nu liegt, hillo of catshee.
Ik ben het er wel mee eens dat we het powertrio vroeg of laat wel moeten opsplitsen. Zij hebben hiervoor al volop met elkaar in kampen gezeten en wij twee ook met elkaar, maar niet met hen, dus mijn vrees is wel dat als we met vijf over zijn, zij zich met drie tegen ons twee gaan keren...


Online Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #98 Gepost op: 30-12-2013, 12:10:00 »
Robbie antwoordde vervolgens naar Hillo en Catshee:


Oei, shocking indeed! Maar... wie liegt er nu dan tegen wie?


Interessant dit ;D

Laat ik dan ook maar bij het begin beginnen: ik heb zowel met Robbie als met Catshee een deal om samen te werken en niet op elkaar te stemmen tot voor onbepaalde tijd. Met Niek had ik pre-merge afgesproken om niet op elkaar te stemmen, want dan konden we veel proeven winnen, wat ook gebeurd is. Daarom misschien die rare stemmingen; ik vond ze persoonlijk niet zo heel raar eigenlijk. :P

Maargoed, toen werd ik door Pjotr in een groep gevraagd van hem, Robbie, Daisy, Niek en ik. Wij hebben op Lukie gestemd, samen met Catshee. Nu viel binnen die groep de keuze op Catshee, want LDH en MC zijn minder gevaarlijk. Dat vond ik alleen niet chill, want ik heb die afspraak met jou Catshee, en die wil ik niet verbreken. En Daisy probeerde toen namens MC om Robbie weg te krijgen, wat ik ook niet chill vind on dezelfde redenen. Dus een beetje gevangen tussen twee vuren heb ik beide vlammetjes warm gehouden en eerlijkgezegd weet ik zelf niet wat handig is voor m'n eigen spel. Het liefst geen van jullie beide, want jullie zijn de twee die ik het meest vertrouw. Al is dat blijkbaar niet wederzijds ;D

Van een powertrio is geenszins sprake, en ik weet ook nog steeds niet hoe je daar precies bij komt? Als ik iemand nooit meer zal vertrouwen in dit spel of welk spel ooit is het Niek. :S

Citaat van: Pjotr1992 op 14.11.2013, 14:26:42
Maar toch klopt hier iets niet Hillo,want toen het voorstel kwam om Catshee eruit te stemmen,zei jij tegen Robbie dat je dat niet zo erg vond? Waarom zei je dat dan?

Omdat toen het vuur op robbie al geopend was en LDH of MC targetten totaal geen zin zou hebben, want dan maak ik mezelf alleen maar minder geliefd door Catshee zo te beschermen. Uberhaupt is Robbie heel panisch over met wie ik samen zou kunnen werken, want hij heeft echt al 10x gezegd of ik echt niet met Niek samenwerk en hij er dan bij mag om een trio te vormen, :P dus als ik nu heel hard nee ga roepen tegen het voorstel Catshee wegstemmen, voelt robbie zich alleen maar meer gepasseerd.

Maargoed, ik voel me nu een beetje onterecht aangevallen. Tuurlijk, ik heb tegenstridige dingen gezegd, maar ik probeer enkel mezelf te beschermen in dit spel en nu wordt het veel grter gemaakt door allerlei samenwerkigen aan te halen die er niet zijn.

Ik weet nog niet op wie ik ga stemmen trouwens, er is nu weer een hoop veranderd wat mij betreft.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #99 Gepost op: 30-12-2013, 12:28:10 »
MC ::rofl:: mij verwijten dat ik mijn main alliance zou backstabben (mijn main alliance was overigens Niek, niet de PP ;) ) maar wel ook op mij willen stemmen voordat ik dat gedaan had!

Jah jongen, je moet maar niet zo kronkelig doen :P

Om dan toch reüniërig verder te reageren:Nou, dat complot is nooit gestart. Dat idee was er en heb ik keihard gepusht bij LDH en MC. LDH was vrij snel over, of leek vrij snel over te zijn, want hij reageerde snel. Maar MC was denk ik niet zo goed in liegen of fake complotten aan gaan, want eerst kregen we helemaal geen reactie, ookal was hij meerdere keren online. Dat zei me al genoeg dat alles overlegd werd met iemand, vermoedelijk Daisy.

Ik wilde mijn complot trouw blijven ::jaja::

Bovendien, zoals reeds meermaals gezegd, dacht ik eerlijk gezegd 'wat vraagt die Robbie nou?'. Ik dacht dat je al doorhad dat wij met vier samenwerkten en vond het toen een vrij doorzichtige (en gekke) poging om mij tegen mijn eigen mensen te laten stemmen.

Citaat van: Robbieazerty

Misschien achteraf gezien ook wel te begrijpen, want ik had het over "We moeten die powerplayers eruit krijgen!" en doelde daarmee op Daisy, Nieky en hillo. Maar MC zat zelf in een powerplayers complot en misschien dacht hij dat hij zelf dan ook weggestemd zou worden. Maar ik rekende hem niet als powerplayer (sorry MC ::sorry:: ) omdat ik puur op de Ranking keek. En toen MC ooit Survivor won, bestond die Ranking nog niet.

Het was toen dus niet geloofwaardig ;)

De Ranking, ja, ik sta totaal niet bovenaan :P maar als we 'Het Olijke Kwartet' hadden geheten, had ik ook niet ineens geswitched ;) ik ben Jann niet :P
2024: wie is de Mol?