Auteur Topic: Reünie: Alle biechten  (gelezen 19406 keer)

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #100 Gepost op: 30-12-2013, 17:10:52 »
Haha Nieky, je dacht toch niet echt dat ik vanwege Gizeh niet op je zou stemmen? ::rofl::

Erg leuk om te lezen allemaal, vooral de biechten van catshee. En Jann spoort echt niet. ;D
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #101 Gepost op: 30-12-2013, 17:12:49 »
Haha Nieky, je dacht toch niet echt dat ik vanwege Gizeh niet op je zou stemmen? ::rofl::

Erg leuk om te lezen allemaal, vooral de biechten van catshee. En Jann spoort echt niet. ;D

Het primaire deel van mijn biechten bestaat uit wanhoopberichtjes xD
Als iets heel goed gaat biecht ik minder :P
Ik moet wel bekennen dat ik van een stem van Swifty zekerder was dan van jou. Zij had me al een compliment gegeven over goed spel ;)
En toen kwam dat Gizehgedeelte ook nog in me op, dus toen heb ik dat gewoon gestuurd XD
You'll never walk alone

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reünie: Alle biechten
« Reactie #102 Gepost op: 30-12-2013, 17:20:27 »
Het primaire deel van mijn biechten bestaat uit wanhoopberichtjes xD
Als iets heel goed gaat biecht ik minder :P
Ik moet wel bekennen dat ik van een stem van Swifty zekerder was dan van jou. Zij had me al een compliment gegeven over goed spel ;)
En toen kwam dat Gizehgedeelte ook nog in me op, dus toen heb ik dat gewoon gestuurd XD
Ik had al zo'n vermoeden. Dat ik onvoorspelbaar ben klopt ook wel, ja. ;D
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."