Auteur Topic: [column] De twaalfde kandidaat.  (gelezen 5001 keer)

Offline broer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Broodnodig.
[column] De twaalfde kandidaat.
« Gepost op: 20-03-2002, 14:55:44 »
De twaalfde kandidaat.

Angela onder de loep...

br.


En Bertha, bedankt voor de tip om dit soort dingen in de huiskamer te zetten. ;D







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Achteloos...

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: [column] De twaalfde kandidaat.
« Reactie #1 Gepost op: 20-03-2002, 14:58:17 »
uuuuuhm... ik vind dat je angela wel een beetje erg zit af te zeiken. ik vind dat ze het goed doet, psies zoals we in andere programma's zoals de uitdaging enzo van haar gewend zijn. ik vind het niet ect een leuke column, maar goed, iedereen heeft recht op een eigen mening, dus... veel meer woorden zal ik er niet aan vuil maken







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Master3L

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [column] De twaalfde kandidaat.
« Reactie #2 Gepost op: 20-03-2002, 15:18:30 »
Wel leuk dat we op de columns kunnen reageren!

Ben het ook absoluut niet eens met je zienswijze, broer! Maar zoals Doris zegt, het is je goed recht om jouw mening te verkondigen. Wij doen het wel op dit forum!  :D

Vind zelf dat Angela het gewoon goed doet. John en Harry hadden een leuk lulsmoesje, maar het zou dan ook ontzettend flauw geweest zijn als Angela het alsnog fout gerekend zou hebben.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: [column] De twaalfde kandidaat.
« Reactie #3 Gepost op: 20-03-2002, 15:21:06 »
ik weet niet of angela nou nog naar de meeting komt
(volgens mij kwam ze toch al niet, maar nu al helemaal niet meer)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline broer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Broodnodig.
Re: [column] De twaalfde kandidaat.
« Reactie #4 Gepost op: 20-03-2002, 15:36:46 »

Citaat

ik weet niet of angela nou nog naar de meeting komt
(volgens mij kwam ze toch al niet, maar nu al helemaal niet meer)
Dacht je nu echt dat Angela niet naar de meeting komt omdat ik vind dat ze de rol van presentator niet zo invult als ik het graag had gezien? :o

Jij dicht me echt iets te veel invloed toe, hoor. ;D







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Achteloos...

Offline Master3L

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [column] De twaalfde kandidaat.
« Reactie #5 Gepost op: 20-03-2002, 15:47:50 »
Toch blijf ik erbij dat ze uitgenodigd moet worden! Ze heeft héél wat uit te leggen!  ;D







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [column] De twaalfde kandidaat.
« Reactie #6 Gepost op: 20-03-2002, 15:57:15 »
Citaat

Dacht je nu echt dat Angela niet naar de meeting komt omdat ik vind dat ze de rol van presentator niet zo invult als ik het graag had gezien? :o

Jij dicht me echt iets te veel invloed toe, hoor. ;D


hehe, dat dacht ik ook net. ;) nou die column is gewoon het bewijs dat WIDM.COM een objectieve site is, waar iedereen vrij voor z'n mening kan uitkomen.

ik persoonlijk vind dat Angela het beter doet dan vorig jaar, wat er in die laatste proef misgaat, zou ik niet op haar kap willen schuiven, de bedenker van die proef had er voor moeten zorgen dat er slechts één antwoord kon juist gerekend worden. angela stond nu min of meer voor schut (de Mol ook btw)

cheers
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [column] De twaalfde kandidaat.
« Reactie #7 Gepost op: 20-03-2002, 16:33:52 »
Citaat

ik persoonlijk vind dat Angela het beter doet dan vorig jaar, wat er in die laatste proef misgaat, zou ik niet op haar kap willen schuiven, de bedenker van die proef had er voor moeten zorgen dat er slechts één antwoord kon juist gerekend worden. angela stond nu min of meer voor schut (de Mol ook btw)

Precies zo denk ik er ook over. Angela vroeg ook nog netjes aan iemand of 't antwoord goed was (omdat zij natuurlijk op 'n ander antwoord had gerekend) en die persoon heeft 't antwoord goed gekeurd. Ik denk niet dat Angela zelf mag beslissen of 'n opdracht gelukt of mislukt is.

Maar wat betrefd de molfanatenbijeenkomst......Broer, jij komt ook en krijgt dan ook zo'n mooi naamkaartje? Ik zou daar nog maar 'ns goed over nadenken, want ik denk dat Angela wel 'n hartig woordje met je wil spreken!  ;D

Nee maar ik vind 't ook prima dat iedereen op dit forum zijn/haar mening kan verkondigen. En door al die verschillende meningen ontstaan juist de meest interessante discussies.  :)








Offline broer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Broodnodig.
Re: [column] De twaalfde kandidaat.
« Reactie #8 Gepost op: 20-03-2002, 18:25:17 »
Citaat

Maar wat betrefd de molfanatenbijeenkomst......Broer, jij komt ook en krijgt dan ook zo'n mooi naamkaartje? Ik zou daar nog maar 'ns goed over nadenken, want ik denk dat Angela wel 'n hartig woordje met je wil spreken!  ;D
:-* Zoentje kan ze krijgen. ;D







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Achteloos...

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: [column] De twaalfde kandidaat.
« Reactie #9 Gepost op: 20-03-2002, 18:43:20 »
Ik heb de vorige mol niet gezien en ook de belgisch versie niet. Dus kan niks vergelijken en ben dus objectief :)
Ik vind dat ze het best goed doet, het is immers een raar spel met ook voor de regie &  Angela onverwachte gebeurtenissen, zoals in de opdracht met de foto's.

Gr. BB







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: [column] De twaalfde kandidaat.
« Reactie #10 Gepost op: 20-03-2002, 19:31:44 »
ja idd bm, en, broer, zoveel invloed dicht ik jou helemaal niet toe, alleen als ik angela was, wat ik niet ben, en er zou zo'n column over me geschreven worden, dan zou ik echt zoiets hebben van: bekijk et maar. maar goed ik ben angela dus niet en ik weet niet hoe zij het bekijkt. ik denk alleen niet dat ze komt want dan blijft het allemaal een beetje mysterieus... anders kan ze al onze vragen etc. beantwoorden en dan laat ze misschien te veel los over het concept? maar bij deze, angela, wil je alsjeblieft komen?
door
is het trouwens al duidelijk welke kandidaten er nou komen en krijgen zij een uitnodiging ofzo? ik las trouwens ergens dat er ook kandidaten van vorig jaar komen, wie zijn dat? ik vond de groep van vorig jaar erg leuk dus het lijkt me leuk om daar mensen van te zien...







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Mahtob

  • Forumlid
Re: [column] De twaalfde kandidaat.
« Reactie #11 Gepost op: 21-03-2002, 13:42:13 »
Eén zot kan meer bespotten dan duizend wijzen kunnen bedenken. ;)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
molzot

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [column] De twaalfde kandidaat.
« Reactie #12 Gepost op: 21-03-2002, 14:05:39 »
Broer, ik moet toegeven, vorig jaar vond ik Angela ook niet zo geweldig. Je ziet toch hoe Michiel het deed in België en dan ga je vergelijken. Angela probeerde hem zo goed mogelijk te imiteren, maar dat lukt dus niet.

Ik vind Angela dit jaar erg goed. Dat kan liggen in het feit dat ik gewoon aan haar begin te wennen (en Michiel vorig jaar niet is geweest), maar ik denk eigenlijk dat het komt omdat Angela dit jaar niet langer probeert Michiel na te doen, maar haar eigen (andere) invulling aan de rol van presentator heeft gegeven. En nu vind ik haar echt Super!
Voor mij hoef je geen duplicaat te zijn van Michiel om WIDM goed te kunnen presenteren, anders is niet persé slechter.
En die opdracht? Beetje flauw om Angela daar op af te rekenen. Volgens mij is het niet aan haar om die al dan niet goed te keuren (ze vroeg het immers aan iemand anders), bovendien zijn de regels over het algemeen heus streng genoeg!

En dat is nou mijn mening…..!  ;)








« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline broer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Broodnodig.
Re: [column] De twaalfde kandidaat.
« Reactie #13 Gepost op: 21-03-2002, 14:24:37 »

Citaat

Eén zot kan meer bespotten dan duizend wijzen kunnen bedenken. ;)
;D







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Achteloos...

Offline broer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Broodnodig.
Re: [column] De twaalfde kandidaat.
« Reactie #14 Gepost op: 21-03-2002, 14:28:27 »

Citaat

Voor mij hoef je geen duplicaat te zijn van Michiel om WIDM goed te kunnen presenteren, anders is niet persé slechter.
Dat ben ik volledig met je eens. Dat schrijf ik ook.
Citaat
En die opdracht? Beetje flauw om Angela daar op af te rekenen. Volgens mij is het niet aan haar om die al dan niet goed te keuren (ze vroeg het immers aan iemand anders), bovendien zijn de regels over het algemeen heus streng genoeg!
En ik vind het wel aan haar om dat goed dan wel af te keuren. Ik vind dat ze op zo'n moment glashard aan de kant van de mol moet staan en de opdracht moet afkeuren. (Los van de vraag of er uberhaupt een mollenstreek in het spel is, overigens.) Dat is mijn punt: ze werkt de mol tegen en dat moet ze niet doen.

br.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Achteloos...

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [column] De twaalfde kandidaat.
« Reactie #15 Gepost op: 21-03-2002, 17:03:39 »
Citaat

En Bertha, bedankt voor de tip om dit soort dingen in de huiskamer te zetten. ;D


Vind je dat nog steeds?? Ik krijg veeeeeeeel positievere reactie's.  ;D


Zelf vind ik de rol van de presentator/-trice trouwens niet belangrijk, de mol kan later altijd nog zeggen (in geval van die foto's), ''maar ik heb m'n best gedaan....'' , en daar zal hij/zij dan gelijk in hebben (als hij/zij idd wat gedaan heeft natuurlijk)...

Gr. B.








Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [column] De twaalfde kandidaat.
« Reactie #16 Gepost op: 21-03-2002, 20:09:37 »
Ik wil nog effe zeggen dat ik het een leuke column vind broer! :) ;)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re: [column] De twaalfde kandidaat.
« Reactie #17 Gepost op: 22-03-2002, 10:25:29 »
Broer ik ben het volledig met je eens.

Bij een programma als de Uitdaging is die betrokkenheid een eerste vereiste, bij widm niet. Jij bent een arbiter , een leider en staat dus boven de kandidaten.

Het is heel normaal dat als je met een groep op stap bent je de een wat beter/leuker vind dan de ander en de een wat sympathieker. Maar asl ik zie hoveel knipogen,schouderklopjes er al uitgedeeld zijn door Angela. Dat is niet in de geest van het programma.

Ik denk dat het niet aan angela ligt maar dat de rol van presentator voor zon spel niet goed gecast is. Angela is een te symaptiek en betrokken mens voor deze presentatie..

Wie dan wel dat weet ik niet, ik doe geen casting voor mijn beroep









« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re: [column] De twaalfde kandidaat.
« Reactie #18 Gepost op: 22-03-2002, 15:05:28 »
Hmm ja ,

Ben ik dan de enige die het met broer eens is ? Ik vindt idd dat er niemand kan tippen aan Michiel , die man is gewoon dé presentator voor die serie...

In nederland moet men dus iemand zoeken die het presenteert , en dat is Angela geworden. Alle kandidaten vinden haar geweldig , en ja , vindt je het gek ? Als je zo snel iemand om kan lullen met wat kletspraat.....

Ik denk soms wel dat Angela te close wordt met de kandi's , maar dat is ook wel weer haar charme. We zullen gewoon moeten accepteren dat de Nederlandse en de Belgische mol 2 totaal verschillende programma's zijn. Of dat slecht is ???

Greetz Kenner







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner