Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2354239 keer)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Irritant
« Reactie #17600 Gepost op: 8-05-2017, 10:40:46 »
Verstopping in de riolering van het toilet ::niet-ok::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #17601 Gepost op: 9-05-2017, 23:05:36 »
wat een stom gedoe weer met die voetbal. Een hoop blabla op niks af. Het lijken wel kleuters. Zouden die mensen nou echt niks anders te doen hebben dan hun tijd verdoen met dit soort onzin ::niet-ok::
er was eens......

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Irritant
« Reactie #17602 Gepost op: 9-05-2017, 23:08:40 »
wat een stom gedoe weer met die voetbal. Een hoop blabla op niks af. Het lijken wel kleuters. Zouden die mensen nou echt niks anders te doen hebben dan hun tijd verdoen met dit soort onzin ::niet-ok::

::respect:: Dit ^
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #17603 Gepost op: 15-05-2017, 18:59:43 »
Vrijdag huisartsenpraktijk gebeld of de uitslag van het bloedonderzoek er al was, antwoord was nee (kans achtte ik al vrij groot - dus geen probleem), maandag terugbellen. Dus ik bel vandaag opnieuw met de assistent: 'Ja die is er, maar de dokter is er niet, en die moet er eerst naar kijken, belt u morgen na 2 uur maar weer terug.' Zucht, zeg dat dan direct op vrijdag.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Irritant
« Reactie #17604 Gepost op: 15-05-2017, 22:34:38 »
Awa
You'll never walk alone

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Irritant
« Reactie #17605 Gepost op: 17-05-2017, 10:01:55 »
Na een week op je nieuwe baan te horen krijgen dat ze je helaas niet mogen (met nadruk op mogen) aannemen. Men is er achter gekomen dat ik geen 'indicatie' heb (gelukkig maar...) en mensen zonder indicatie mogen ze van hogerhand niet aannemen... De leiding daar baalde wel als een stekker... Ze zouden via een omweg kunnen kijken of er voor mij een indicatie zou zijn te regelen, maar dat lijkt mij, gezien verdere sollicitaties niet verstandig... Maar goed, ik ben dus blijkbaar te duur voor cycloon. Dus ik sta weer op straat!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Irritant
« Reactie #17606 Gepost op: 17-05-2017, 10:39:08 »
Dat is balen, LdHmolletje  ::hug::

Maar wat wordt bedoeld met 'indicatie' en waarom 'gelukkig maar' dat ze erachter zijn gekomen dat je dat niet hebt?
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Irritant
« Reactie #17607 Gepost op: 17-05-2017, 15:40:40 »
Indicatie krijg je op psychische of lichamelijke gronden... En wat ik bedoelde te zeggen: een indicatie kan negatief zijn voor als je naar een 'gewone' baan zou gaan solliciteren. Het zegt toch iets over je gesteldheid.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Irritant
« Reactie #17608 Gepost op: 17-05-2017, 16:19:34 »
ja dat is een groot risico ldh daar moet je niet mee gaan klooien denk ik.
Wel balen trouwens :(
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Irritant
« Reactie #17609 Gepost op: 17-05-2017, 18:12:35 »
Blijf je zo'n beetje de hele dag thuis omdat je een pakketje verwacht, blijkt dat pakketje gewoon in de brievenbus te passen.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #17610 Gepost op: 17-05-2017, 20:44:59 »
Blijf je zo'n beetje de hele dag thuis omdat je een pakketje verwacht, blijkt dat pakketje gewoon in de brievenbus te passen.

 ;D
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #17611 Gepost op: 17-05-2017, 21:35:55 »
al 4 weken moeten wachten op een cijfer. *duurt lang*.  Bij ons mogen ze er 6(!) weken overdoen. Bij normale uni's is dat geloof ik 3 weken. Maar ja, ik heb ook wel eens 8 weken moeten wachten.  ::)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #17612 Gepost op: 17-05-2017, 21:47:01 »
al 4 weken moeten wachten op een cijfer. *duurt lang*.  Bij ons mogen ze er 6(!) weken overdoen. Bij normale uni's is dat geloof ik 3 weken. Maar ja, ik heb ook wel eens 8 weken moeten wachten.  ::)
Heel irritant inderdaad... Heb je al in je Studiepad gekeken? Vaak staat daar eerder het cijfer dan je 'm thuis krijgt.
🜃

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #17613 Gepost op: 17-05-2017, 21:54:03 »
Ik kijk altijd via een andere omweg (Open OU en dan bij actieve vakken, als ie daar niet meer bijstaat ben je geslaagd). Dat is vaak nog een dag eerder bekend dan dat het cijfer in je studiepad staat.
« Laatst bewerkt op: 17-05-2017, 21:56:37 door Loezel »

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #17614 Gepost op: 17-05-2017, 22:36:40 »
Na een week op je nieuwe baan te horen krijgen dat ze je helaas niet mogen (met nadruk op mogen) aannemen. Men is er achter gekomen dat ik geen 'indicatie' heb (gelukkig maar...) en mensen zonder indicatie mogen ze van hogerhand niet aannemen... De leiding daar baalde wel als een stekker... Ze zouden via een omweg kunnen kijken of er voor mij een indicatie zou zijn te regelen, maar dat lijkt mij, gezien verdere sollicitaties niet verstandig... Maar goed, ik ben dus blijkbaar te duur voor cycloon. Dus ik sta weer op straat!

Balen zeg.  ::niet-ok::  ::hug::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #17615 Gepost op: 18-05-2017, 21:45:12 »
Schijnbaar is het vak inmiddels nagekeken en ben ik gezakt :p. Ik kan me althans sinds vanavond weer opnieuw inschrijven voor het tentamen en dat lijkt me een slecht teken  ::rofl::

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #17616 Gepost op: 19-05-2017, 00:40:32 »
Powercuts die ondertussen oplopen tot 4 hele dagen per week.. zucht.. Werken wordt toch best lastig als je de heft van de week niet meer kan werken dan de tijd dat de accu van de laptop het volhoudt....
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #17617 Gepost op: 21-05-2017, 19:28:00 »
Bijna een hele dag kwijt zijn aan het zoeken naar een CD-Rom met driversoftware voor mijn laserprinter.

Software was op raadselachtige wijze van mijn laptop verdwenen. Dus ik dacht: die installeer ik opnieuw.

De Samsungwebsite gaf echter aan dat ik de boel alleen kon installeren met die CD-Rom. Zo'n beetje alles afgezocht.....maar niet te vinden.

Mijn broer heeft dezelfde laserprinter thuis staan. En samen kwamen we erachter dat er nooit een CD-rom was meegeleverd.

Uiteindelijk lukte het alsnog de juiste driver te vinden en te installeren. En de printer werkt weer probleemloos.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #17618 Gepost op: 21-05-2017, 21:04:37 »
al dat soort drivers staan gewoon op 't net. Zo'n cd-rom heeft eigenlijk altijd verouderde drivers.
er was eens......

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #17619 Gepost op: 21-05-2017, 23:40:02 »
Klopt. Het is gewoon erg irritant dat de website van Samsung maar bleef vragen om die CD-Rom.

Ik kon me overigens ook niet herinneren dat ik de printer vorig jaar toen ik hem kocht, met een CD-Rom aan de praat had gekregen.

Ik ben uiteraard wel blij dat mijn printertje het weer doet.