Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
Realitynet
Nu online
329 gasten en 3 vaste bezoekers (D*N, Mollenmania, -ELISE-)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Realitynet Songfestival
Nu bezig
Expeditie Robinson Pool
Nu bezig
The Amazing Race 2
Nu bezig
Expeditie Robinson Onderschriften spel
Binnenkort
Nieuwe Realitynet GameNight
Pagina's: 1 ... 882 883 884 [885] 886 887 888 ... 896
  Print  
Auteur Topic: Irritant  (gelezen 665434 keer)
Lama1997

Geslacht: Man

« Antwoord #17680 Gepost op: 19.06.2017, 22:30:38 »

Iets onterechts in je schoenen geschoven krijgen Duimen omlaag
Dit!!

Deelnemer Mol Online 2017
de_witte

« Antwoord #17681 Gepost op: 19.06.2017, 23:15:34 »

Examens moeten nakijken maar geen antwoordmodel hebben.....

Wit is ook een kleur!
LdHmolletje
Winnaar De Mol pool 2017

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #17682 Gepost op: 20.06.2017, 09:00:00 »

Het klinkt als herhaling, maar de NS/Prorail...
Gisteravond was het weer eens zover. Om half 6 zou ik de trein van Schiphol naar Hengelo nemen, maar ineens staat er 10 minuten voor vertrek dat de trein uit zou vallen wegens een seinstoring bij Hoofddorp (okay, dat is compleet da andere richting op). Wij worden naar de trein richting Zwolle gestuurd. Roept men ineens bij Almere om dat de trein niet verder rijdt dan Lelystad vanwege een... stroomstoring op station Zwolle. Maar bij Lelystad zouden snel- en stopbussen staan. Na 25 minuten nog geen bus geweest. Tot ineens iemand anders van de NS meldt dat de bussen bij Kampen Zuid zouden staan (waarom zegt hij dat niet 25 minuten eerder?) Aangekomen op Kampen Zuid rijdt de enige bus van dat moment net weg... Na een half uur wachten toch maar de trein weer terug richting Amsterdam genomen... Pas toen we weer naar het perron liepen kwam een eerste bus, en even later een tweede bus. Maar met dat tempo vrees ik dat we zo nog anderhalf uur hadden mogen wachten gezien de honderden mensen die er stonden te wachten. Maar goed, in plaats van half 8 was ik nu om 11 uur in Hengelo. (wat trouwens dubbel irritant was, was dat de storing bij Zwolle blijkbaar al bekend geweest op het moment dat de trein in Schiphol nog moest aankomen... Had men dat omgeroepen had ik wel wat anders bedacht...)

Ich bin ein Bärliner!
Juulx1

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #17683 Gepost op: 20.06.2017, 14:58:04 »

Het is weer blijven plakken aan je stoel seizoen en dat is gewoon echt heel irritant   Undecided
Tristan
Global Moderator

Niet mokken... of toch wel?

« Antwoord #17684 Gepost op: 20.06.2017, 15:43:20 »

Het is weer blijven plakken aan je stoel seizoen en dat is gewoon echt heel irritant   Undecided
Dat en in combinatie met een ventilator die eerst heel traag begint en pas na ongeveer een kwartier op de gewenste snelheid draait, is heel erg irritant.

Ik HAAT hitte.

Je suis le magnifique!
D*N
Actief Lid
Aanspreekpunt spellenforum, Winnaar Expeditie Robinson pool 2014

TAR Host

« Antwoord #17685 Gepost op: 20.06.2017, 22:32:15 »

Ik HAAT hitte.
Hitte heeft ook (warme) gevoelens hoor  Cry

I'm young and in love
Fabiann
winnaar WIDM-pool 2008

« Antwoord #17686 Gepost op: 20.06.2017, 23:32:17 »

Die (nieuwe?) filmpjesgast bij RTL Late Night... Zeker niet!
Tristan
Global Moderator

Niet mokken... of toch wel?

« Antwoord #17687 Gepost op: 21.06.2017, 06:22:33 »

Die (nieuwe?) filmpjesgast bij RTL Late Night... Zeker niet!
Martijn Koning? Die vind ik juist grappig.

Hij doet het echter tijdelijk totdat Marieke terug is van "vakantie".

Je suis le magnifique!
Nieky
Actief Lid
Aanspreekpunt off topic

Wielergek

« Antwoord #17688 Gepost op: 21.06.2017, 21:33:06 »

Tentamens die totaal niet aansluiten op de lesstof

You'll never walk alone
Loezel

« Antwoord #17689 Gepost op: 24.06.2017, 00:38:02 »

Mijn detective waar de politie consequent over 'moord met voorbedachte rade' praat. De politie zou toch op zijn minst wel moeten weten dat moord altijd met voorbedachte rade is. Anders heet het nml doodslag.  Zit me nog te bedenken of ik de uitgever zal mailen. Ik vind het wel echt een tamelijk grote en storende fout namelijk. Politie zou dat echt nooit zo zeggen, die hebben het gewoon over moord.
de_witte

« Antwoord #17690 Gepost op: 26.06.2017, 21:44:40 »

De NS zet 's avonds minder treinen in dan overdag.... (en minder dan vroegah)

Wit is ook een kleur!
D*N
Actief Lid
Aanspreekpunt spellenforum, Winnaar Expeditie Robinson pool 2014

TAR Host

« Antwoord #17691 Gepost op: 27.06.2017, 00:55:42 »

Mijn order deed instorten en toen moest ik opnieuw gaan bouwen. Had ik eindelijk alles weer staan, kwam de leidinggevende eraan van ja één doos daaronder is aan het inzakken haal die daar weg. Dus ik dat doen, stort natuurlijk de hele toren weer in Tongue. Eindelijk weer opgebouwd.....stort de hele pallet in en moet ik alles overplaatsen naar een nieuw pallet. (Zo vul je de tijd wel Hilarisch )

I'm young and in love
trialk

Do' n t destroy the object of your love trialkç 58

« Antwoord #17692 Gepost op: 27.06.2017, 05:21:24 »

o.t. denken aan pallets, toen ik het nog goed kon

Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?
Daisy
Global Moderator
Winnaar WIDM-pool junior 2014, winnaar voetbaltoto '16/'17

« Antwoord #17693 Gepost op: 27.06.2017, 18:24:36 »

Mensen die geen nee kunnen accepteren.

Niuno

Sla is zeg maar echt mijn ding

« Antwoord #17694 Gepost op: 29.06.2017, 11:53:59 »

Ben ik lekker op dreef WIDM-LOLCAT-memes te maken, doet paint.net ineens moeilijk....

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon Gilles.
LdHmolletje
Winnaar De Mol pool 2017

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #17695 Gepost op: 29.06.2017, 14:30:09 »

Dat tegenwoordig ook al sommige spaaracties alleen maar via een app gaan... Wat is er mis met een gewoon stempelkaartje?

Ich bin ein Bärliner!
Niuno

« Antwoord #17696 Gepost op: 30.06.2017, 04:15:17 »

Dit bericht van Photobucket:

Kortom, ik kan nog wel steeds plaatjes plaatsen op mijn account, maar kan ze niet meer delen/linken. Dit was wat vanmiddag gebeurde met mijn meme. Ik kan dus ook geen Q-tips meer linken, of andere plaatjes.
Maar dat is nog niet het ergste. Heb de laatste meme nu via Tinypic gelinkt. Het ergste is voor de community games zoals Second Life en dergelijke. Mensen bouwen daar, creëren daar... en maken gebruik van textures die ze zelf hebben gemaakt en geplaatst op photobucket. Al deze huizen en goederen zijn nu verwoest. Mijn huizen bv ook. Daarnaast had ik een bloeiende handel in apparatuur. Veel van verkocht. Ook allemaal verwoest nu. Mijn klanten zullen woedend zijn.
Enfin, ik moet maar op zoek naar een andere host. Een paar honderd textures verplaatsen is nog wel te doen. Maar dit betekent ook dat ik de links in de apparatuur moet aanpassen. Niet alleen in mijn winkeltje, maar ook alles wat ik al verkocht had. En dat wordt monnikenwerk, want we hebben het nu wel ineens over een paar duizend linkjes.
Een andere optie is om dan maar toegeven aan de blackmailactie van Photobucket en maar een abonnement nemen. Maar dat zou dan betekenen dat ik 12 maanden per jaar zou moeten blijven betalen om alles heel te laten, zelfs als je maar 2 a 3 maanden per jaar speelt. Zoveel verdien ik er nou ook niet mee. Plus wat ik verdien verbruik in weer ingame.
Daarnaast lost dit niet alles op. Ik heb ook huizen van anderen gekocht. Met prachtige textures. En ik moet maar afwachten of zij ook ineens gaan betalen. Een heleboel mensen spelen allang niet meer, dus die zullen het zeker niet doen.

Kortom, een waardeloze blackmailactie van Photobucket. Een beetje vergelijkbaar met de ransomware waarmee we de laatste tijd overspoeld worden.

Duimen omlaag

PS: dit nog even los van het probleem wat ik nu ineens heb met paint.net die continu crasht. Heb van alles al geprobeerd: herstarten, rebooten, herinstalleren, schijfcontrole. Kan het probleem maar niet vinden. Dus zal wel een tijdje duren voor ik weer plaatjes kan maken.
« Laatste verandering: 30.06.2017, 04:19:02 door Niuno » Gelogd

Swifty
Actief Lid
Aanspreekpunt Expeditie Robinson, Winnaar pool ER 2009 en 2015

« Antwoord #17697 Gepost op: 30.06.2017, 07:18:11 »

Hmmm had nog niet gekeke.n op photobucket maar dit is wel hoogst irritant. Op zoek naar een alternatief dus want ik gebruik photobucket juist om foto's te delen natuurlijk.

Keep calm and eat chocolate
Bodejos

Go west, where the mole lives

« Antwoord #17698 Gepost op: 30.06.2017, 07:22:36 »

Weet je zeker dat dit bericht echt is, en niet een heel slinks verpakte phishing?

Ik bedoel: ze hadden je toch kunnen waarschuwen dat deze wijziging aanstaande was, zodat je tijdig kon aangeven of je wel of niet wil upgraden?

Molegon, Molland
Niuno

« Antwoord #17699 Gepost op: 30.06.2017, 07:33:06 »

Weet je zeker dat dit bericht echt is, en niet een heel slinks verpakte phishing?

Ik bedoel: ze hadden je toch kunnen waarschuwen dat deze wijziging aanstaande was, zodat je tijdig kon aangeven of je wel of niet wil upgraden?

Helaas is dit bericht echt. Ik ken heleboel mensen waarvan de textures niet meer werken. Bij mij is dat inmiddels ook het geval. Het begon geloof ik twee weken geleden ofzo, elke dag komt er een nieuwe groep slachtoffers bij.
Daarnaast heeft het ook te maken met bandwijdte. Als je veel links hebt naar je foto's en plaatjes, zoals dat bij textures vooral het geval is, zul je eerder op dit probleem stuiten.
Sommigen van mijn vrienden van mijn community hebben Photobucket erover aangeschreven en zij antwoorden doodleuk: Upgrade! Naar P500, die geloof ik iets van 400 dollar ofzo kost. Ja, vlak voor deze actie hebben ze de prijs van rond 30 dollar verhoogd naar 400 dollar. En neen, niemand kreeg een waarschuwing. We werden ineens geconfronteerd met verwoeste huizen, meubels, etc. Ik vrees dat dit een doodsteek is voor vele communities.
Ik was dus gisteren aan de beurt met het plaatje wat ik hier op het forum plaatste. Gisterochtend deed hij het nog, maar 's middags was ik aan de beurt.

Oplichters zijn het.

« Laatste verandering: 30.06.2017, 07:35:51 door Niuno » Gelogd

Pagina's: 1 ... 882 883 884 [885] 886 887 888 ... 896
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005