Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2346157 keer)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Irritant
« Reactie #17680 Gepost op: 20-06-2017, 15:43:20 »
Het is weer blijven plakken aan je stoel seizoen en dat is gewoon echt heel irritant   :-\\
Dat en in combinatie met een ventilator die eerst heel traag begint en pas na ongeveer een kwartier op de gewenste snelheid draait, is heel erg irritant.

Ik HAAT hitte.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Irritant
« Reactie #17681 Gepost op: 20-06-2017, 22:32:15 »
Ik HAAT hitte.
Hitte heeft ook (warme) gevoelens hoor  :\'(
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #17682 Gepost op: 20-06-2017, 23:32:17 »
Die (nieuwe?) filmpjesgast bij RTL Late Night... ::ohno::
🜃

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Irritant
« Reactie #17683 Gepost op: 21-06-2017, 06:22:33 »
Die (nieuwe?) filmpjesgast bij RTL Late Night... ::ohno::
Martijn Koning? Die vind ik juist grappig.

Hij doet het echter tijdelijk totdat Marieke terug is van "vakantie".
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Irritant
« Reactie #17684 Gepost op: 21-06-2017, 21:33:06 »
Tentamens die totaal niet aansluiten op de lesstof
You'll never walk alone

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #17685 Gepost op: 24-06-2017, 00:38:02 »
Mijn detective waar de politie consequent over 'moord met voorbedachte rade' praat. De politie zou toch op zijn minst wel moeten weten dat moord altijd met voorbedachte rade is. Anders heet het nml doodslag.  Zit me nog te bedenken of ik de uitgever zal mailen. Ik vind het wel echt een tamelijk grote en storende fout namelijk. Politie zou dat echt nooit zo zeggen, die hebben het gewoon over moord.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #17686 Gepost op: 26-06-2017, 21:44:40 »
De NS zet 's avonds minder treinen in dan overdag.... (en minder dan vroegah)
Wit is ook een kleur!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Irritant
« Reactie #17687 Gepost op: 27-06-2017, 00:55:42 »
Mijn order deed instorten en toen moest ik opnieuw gaan bouwen. Had ik eindelijk alles weer staan, kwam de leidinggevende eraan van ja één doos daaronder is aan het inzakken haal die daar weg. Dus ik dat doen, stort natuurlijk de hele toren weer in :P. Eindelijk weer opgebouwd.....stort de hele pallet in en moet ik alles overplaatsen naar een nieuw pallet. (Zo vul je de tijd wel ::rofl:: )
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Irritant
« Reactie #17688 Gepost op: 27-06-2017, 05:21:24 »
o.t. denken aan pallets, toen ik het nog goed kon
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #17689 Gepost op: 27-06-2017, 18:24:36 »
Mensen die geen nee kunnen accepteren.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Irritant
« Reactie #17690 Gepost op: 29-06-2017, 11:53:59 »
Ben ik lekker op dreef WIDM-LOLCAT-memes te maken, doet paint.net ineens moeilijk....
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Irritant
« Reactie #17691 Gepost op: 29-06-2017, 14:30:09 »
Dat tegenwoordig ook al sommige spaaracties alleen maar via een app gaan... Wat is er mis met een gewoon stempelkaartje?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Irritant
« Reactie #17692 Gepost op: 30-06-2017, 04:15:17 »
Dit bericht van Photobucket:



Kortom, ik kan nog wel steeds plaatjes plaatsen op mijn account, maar kan ze niet meer delen/linken. Dit was wat vanmiddag gebeurde met mijn meme. Ik kan dus ook geen Q-tips meer linken, of andere plaatjes.
Maar dat is nog niet het ergste. Heb de laatste meme nu via Tinypic gelinkt. Het ergste is voor de community games zoals Second Life en dergelijke. Mensen bouwen daar, creëren daar... en maken gebruik van textures die ze zelf hebben gemaakt en geplaatst op photobucket. Al deze huizen en goederen zijn nu verwoest. Mijn huizen bv ook. Daarnaast had ik een bloeiende handel in apparatuur. Veel van verkocht. Ook allemaal verwoest nu. Mijn klanten zullen woedend zijn.
Enfin, ik moet maar op zoek naar een andere host. Een paar honderd textures verplaatsen is nog wel te doen. Maar dit betekent ook dat ik de links in de apparatuur moet aanpassen. Niet alleen in mijn winkeltje, maar ook alles wat ik al verkocht had. En dat wordt monnikenwerk, want we hebben het nu wel ineens over een paar duizend linkjes.
Een andere optie is om dan maar toegeven aan de blackmailactie van Photobucket en maar een abonnement nemen. Maar dat zou dan betekenen dat ik 12 maanden per jaar zou moeten blijven betalen om alles heel te laten, zelfs als je maar 2 a 3 maanden per jaar speelt. Zoveel verdien ik er nou ook niet mee. Plus wat ik verdien verbruik in weer ingame.
Daarnaast lost dit niet alles op. Ik heb ook huizen van anderen gekocht. Met prachtige textures. En ik moet maar afwachten of zij ook ineens gaan betalen. Een heleboel mensen spelen allang niet meer, dus die zullen het zeker niet doen.

Kortom, een waardeloze blackmailactie van Photobucket. Een beetje vergelijkbaar met de ransomware waarmee we de laatste tijd overspoeld worden.

 ::niet-ok::


PS: dit nog even los van het probleem wat ik nu ineens heb met paint.net die continu crasht. Heb van alles al geprobeerd: herstarten, rebooten, herinstalleren, schijfcontrole. Kan het probleem maar niet vinden. Dus zal wel een tijdje duren voor ik weer plaatjes kan maken.
« Laatst bewerkt op: 30-06-2017, 04:19:02 door Niuno »
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #17693 Gepost op: 30-06-2017, 07:18:11 »
Hmmm had nog niet gekeke.n op photobucket maar dit is wel hoogst irritant. Op zoek naar een alternatief dus want ik gebruik photobucket juist om foto's te delen natuurlijk.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #17694 Gepost op: 30-06-2017, 07:22:36 »
Weet je zeker dat dit bericht echt is, en niet een heel slinks verpakte phishing?

Ik bedoel: ze hadden je toch kunnen waarschuwen dat deze wijziging aanstaande was, zodat je tijdig kon aangeven of je wel of niet wil upgraden?

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Irritant
« Reactie #17695 Gepost op: 30-06-2017, 07:33:06 »
Weet je zeker dat dit bericht echt is, en niet een heel slinks verpakte phishing?

Ik bedoel: ze hadden je toch kunnen waarschuwen dat deze wijziging aanstaande was, zodat je tijdig kon aangeven of je wel of niet wil upgraden?


Helaas is dit bericht echt. Ik ken heleboel mensen waarvan de textures niet meer werken. Bij mij is dat inmiddels ook het geval. Het begon geloof ik twee weken geleden ofzo, elke dag komt er een nieuwe groep slachtoffers bij.
Daarnaast heeft het ook te maken met bandwijdte. Als je veel links hebt naar je foto's en plaatjes, zoals dat bij textures vooral het geval is, zul je eerder op dit probleem stuiten.
Sommigen van mijn vrienden van mijn community hebben Photobucket erover aangeschreven en zij antwoorden doodleuk: Upgrade! Naar P500, die geloof ik iets van 400 dollar ofzo kost. Ja, vlak voor deze actie hebben ze de prijs van rond 30 dollar verhoogd naar 400 dollar. En neen, niemand kreeg een waarschuwing. We werden ineens geconfronteerd met verwoeste huizen, meubels, etc. Ik vrees dat dit een doodsteek is voor vele communities.
Ik was dus gisteren aan de beurt met het plaatje wat ik hier op het forum plaatste. Gisterochtend deed hij het nog, maar 's middags was ik aan de beurt.

Oplichters zijn het.

« Laatst bewerkt op: 30-06-2017, 07:35:51 door Niuno »
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #17696 Gepost op: 30-06-2017, 08:34:16 »
Als niemand gaat upgraden, zien ze misschien in dat het (op zijn zachtst gezegd) toch niet de allerbeste manier is om hun klantenbestand op peil te houden.

Offline Milow mol 13

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You are stronger than you think
Re: Irritant
« Reactie #17697 Gepost op: 30-06-2017, 16:11:20 »
Ik kijk nu naar de mol van Nederland 2013
Ik heb een vraagje aan de Nederlandse mol kijkers of aan iedereen die Kees tol kent . Is Kees verlamd door een beroerte ?
« Laatst bewerkt op: 30-06-2017, 16:42:14 door Milow mol 13 »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Irritant
« Reactie #17698 Gepost op: 30-06-2017, 16:47:08 »
Ik heb een vraagje aan de Nederlandse mol kijkers of aan iedereen die Kees tol kent . Is Kees verlamd door een beroerte ?
Nee, maar waarom denk je dat?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #17699 Gepost op: 30-06-2017, 16:47:56 »
Nee hoor. Tenzij dat nu net gebeurd is. Het kan natuurlijk zijn dat een naamgenoot van hem die heeft gehad. Maar ook Google zet mensen vaak op het verkeerde been, wat berichten betreft.