Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2346257 keer)

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Irritant
« Reactie #17840 Gepost op: 1-09-2017, 20:34:43 »
Mensen die met 10 (!)km/h door de hele wijk rijden. Op een plek waar je eerst 50 en op het eind zelfs 70 mag. En het zag er niet naar uit dat het autopech was, maar eerder dat de bestuurder via de telefoon op de bijrijdersstoel instructies kreeg hoe de auto te bestuderen  ::oink::

En het zijn van die wegen bij mij in de wijk met een flinke berm in het midden dus je kunt niet inhalen. Na 4km ging de bestuurder éindelijk een parkeerplaats op waardoor ik en een hele stoet andere erlangs konden.

Echt stom dat ik de nummerplaat niet heb onthouden  ::ohno::

Tien kilometer per uur. Dat is één kilometer per zes minuten. Dus voor vier kilometer is dat 24 minuten. Tja, dat is wel erg irritant te weinig tijd om de nummerplaat uit je hoofd te kunnen leren.

 ???
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #17841 Gepost op: 1-09-2017, 20:42:03 »
Ik zat alleen het laatste stuk recht achter de bewuste auto (daarvoor zaten er nog wat andere mensen tussen maar die waren eerder afgeslagen) en het laatste stuk was ik te geirriteerd om op de nummerplaat te letten ::ohno::

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #17842 Gepost op: 4-09-2017, 20:43:03 »
Geen internet/tv net nu je tv wilt kijken. Niet omdat het moet, maar gewoon omdat het kan... ::niet-ok::
🜃

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Irritant
« Reactie #17843 Gepost op: 4-09-2017, 22:19:08 »
Tijdens het badmintonnen door je enkel gaan. Auw!
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Irritant
« Reactie #17844 Gepost op: 6-09-2017, 19:42:13 »
Lastige (ex)huisbaas, best kans dat het een rechtszaak wordt.....alsof ik daar zin in heb ::niet-ok::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #17845 Gepost op: 6-09-2017, 22:37:51 »
Lastige (ex)huisbaas, best kans dat het een rechtszaak wordt.....alsof ik daar zin in heb ::niet-ok::

Dat klinkt niet best ::oink::
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Irritant
« Reactie #17846 Gepost op: 6-09-2017, 22:46:12 »
Ik had mijn kamer opgezegd en een nieuwe huurder gezocht die erin kon (dat was de afspraak). Maar omdat er een zaak loopt met de huurstichting om onder andere de huur te verlagen en de gebrekken in het huis te laten repareren wil hij het nieuwe contract van de nieuwe huurder niet ondertekenen. Dat zei hij overigens ook pas op de dag dat ik aan het verhuizen was (de dag voordat ik op vakantie ging).

De huurstichting zit er dus al bovenop en het is nu wel in een versnelling gekomen maar ik zit dus vast aan dat huurcontract terwijl ik er zelf niet meer woon. Er wordt wel hard gewerkt aan een oplossing maar het is wel allemaal erg vervelend. Vooral ook omdat het in principe alleen maar getreiter is, er had helemaal geen probleem hoeven te zijn ::ohno::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Irritant
« Reactie #17847 Gepost op: 7-09-2017, 17:50:45 »
Ziekenhuizen die hun rekening na anderhalf jaar nog eventjes opsturen. Of je eventjes je eigen risico van 2016 van 385 Euro wil betalen. En dan graag binnen 2 weken...

En dan ook mensen die het leuk vinden fietsen die gewoon in de fietsenstalling staan op een andere plek te zetten omdat men blijkbaar vindt dat die plek voor bromfietsen zou zijn. Ten eerste paste er op die plek geen bromfiets, en ten tweede staat er nergens dat je fiets er niet zou mogen staan.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #17848 Gepost op: 8-09-2017, 01:06:04 »
Twee studieochtenden over zaken als visie en inspiratie in de week voordat het schooljaar weer begint, waardoor ik nauwelijks toekwam aan het klaarmaken van mijn klas en voorbereidingen, waardoor ik in jde eerste week achter de feiten aanliep en nu op mijn vrije dagen nog weer bezig ben om alles af te ronden en me klaar te maken voor volgende week.

En dan gaan we het over twee weken nog eens een keer twee dagen hierover hebben. Op mijn 'vrije' dagen.  :-\\
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Irritant
« Reactie #17849 Gepost op: 8-09-2017, 08:29:21 »
Het einde van how i met your mother

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #17850 Gepost op: 8-09-2017, 09:02:39 »
Oh ja, ik wilde je nog waarschuwen, maar toen vergat ik het weer.  ::rofl:: Dat is echt het slechtste serie-einde ooit.  ;D

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Irritant
« Reactie #17851 Gepost op: 8-09-2017, 09:49:30 »
Twee studieochtenden over zaken als visie en inspiratie in de week voordat het schooljaar weer begint, waardoor ik nauwelijks toekwam aan het klaarmaken van mijn klas en voorbereidingen, waardoor ik in jde eerste week achter de feiten aanliep en nu op mijn vrije dagen nog weer bezig ben om alles af te ronden en me klaar te maken voor volgende week.

En dan gaan we het over twee weken nog eens een keer twee dagen hierover hebben. Op mijn 'vrije' dagen.  :-\\

 ::hug:: ::hug::

Waren ze nog wel enigszins nuttig?
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #17852 Gepost op: 8-09-2017, 19:04:41 »
Van de 7 uur zou ik denk 1 uur als nuttig willen kwalificeren. Vind ik wat mager.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #17853 Gepost op: 8-09-2017, 19:57:19 »
Teveel werk voor te weinig mensen ::ohno::

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Irritant
« Reactie #17854 Gepost op: 8-09-2017, 23:10:07 »
Taxi's die gewoon hard doorrijden langs een drukke tramhalte terwijl er grote plassen regenwater liggen.  >:(
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Irritant
« Reactie #17855 Gepost op: 9-09-2017, 00:02:29 »
Te veel werk voor te weinig mensen ::ohno::
Te weinig werk voor te veel mensen is ook niet prettig weet ik uit ervaring bij mijn laatste werk.

OT:
Nog steeds last hebben van mijn verstuikte enkel. Hij is nu ook bont en blauw.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Irritant
« Reactie #17856 Gepost op: 9-09-2017, 07:07:42 »
niet aan de nieuwe p.c wennen  >:(
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #17857 Gepost op: 9-09-2017, 08:53:36 »
Te weinig werk voor te veel mensen is ook niet prettig weet ik uit ervaring bij mijn laatste werk.

Ow zeker. Maar als mensen bijna met spullen gaan gooien en overspannen raken, dan gaat er iets niet goed. ::ohno::

OT: Expres vroeg opstaan om naar de kapper te gaan ... en dan gebeld worden dat de afspraak verzet moet worden ivm ziekte (na ja, voor haar vervelender dan voor mij in principe ...)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Irritant
« Reactie #17858 Gepost op: 9-09-2017, 14:30:49 »
Radioreclames waarin je (op 'grappige' wijze) wordt uitgescholden. Bij een bepaald schoenenzolenfabrikant word je uitgemaakt voor 'halve zool', bij een telecomaanbieder word je uitgemaakt voor 'ananas'.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Irritant
« Reactie #17859 Gepost op: 13-09-2017, 18:12:05 »
Tv (/ps4/chromecast/hdmi) problemen waarvan niemand weet wat er aan de hand is  :\'(
I won't worry my life away. I choose to be happy!