Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2353898 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Irritant
« Reactie #17880 Gepost op: 8-10-2017, 18:16:37 »
tja de storende factor is toch echt altijd de chauffeur.
en de gemiddelde is niet heel goed in Nederland.
afgelopen dagen nogal veel in de auto gezeten voor mijn doen en man man man wat zijn er toch veel domme mensen in blik
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Irritant
« Reactie #17881 Gepost op: 8-10-2017, 18:25:27 »
Ik hoef maar 20 min naar werk te rijden en zie iedere dag wel een debiel.
You'll never walk alone

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Irritant
« Reactie #17882 Gepost op: 8-10-2017, 19:05:52 »
Ik hoef maar 20 min naar werk te rijden en zie iedere dag wel een debiel.




Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Irritant
« Reactie #17883 Gepost op: 8-10-2017, 20:14:40 »
 ::rofl::

Ik had van de week wel mijn eerste schrikmomentje wat door mezelf kwam  :-\\
You'll never walk alone

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #17884 Gepost op: 8-10-2017, 20:31:04 »
...maar soms even niet :)

Offline Milow mol 13

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You are stronger than you think
Re: Irritant
« Reactie #17885 Gepost op: 9-10-2017, 19:23:18 »
Als mensen tegen u zeggen u kleren zijn lelijk enzo . Maar dan laat ik me niet doen en zeg ik gewoon terug . Ik kan mijn kleren tenminste veranderen . Jij moet al aardig gaan betalen als u hoofd wil veranderen . Als het nog kan .

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Irritant
« Reactie #17886 Gepost op: 11-10-2017, 14:20:16 »
Ik ben nu voor een tweede keer gebeld door de staatsloterij. De eerste keer was het zo van u woont in Nijmegen toch? Ja. Nou speciaal omdat u in deze regio woont kunnen we u een gratis lot geven. Dus ik dacht prima, gratis is altijd goed. Praat ie dus door en helemaal vragen van wat zou je doen als je zoveel geld zou winnen. Wat mij overigens wel iets wantrouwender maakte gezien dat van die gladde trucjes zijn die promotiewerkers ook gebruiken :P. Heeft ie het opeens over loten kopen. Je krijgt dus een gratis lot maar je moet dan wel eerst ook loten kopen, maar dat zegt ie ook pas na 5 minuten ofzo. Dus ik dacht bye ::zwaai::. Opgehangen en toen hij probeerde terug te bellen niet opgenomen.

Nu werd ik weer gebeld en ging het hetzelfde. Alleen ik woon ook helemaal niet meer in Nijmegen dus ik zei nee ik woon niet meer in Nijmegen. Oh....nouja het geldt nog wel ::). Suuuuure....Dus ik nu maar gewoon proberen duidelijk te maken dat ik geen interesse heb. Maar ze nemen echt geen nee aan en gaan gewoon door je te forceren loten te kopen. Weer opgehangen en niet meer aangenomen. Wat is *** maatschappij ::niet-ok::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #17887 Gepost op: 13-10-2017, 21:44:19 »
Werd je mobiel gebeld of huistelefoon?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Irritant
« Reactie #17888 Gepost op: 14-10-2017, 01:58:32 »
Mobiel
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Irritant
« Reactie #17889 Gepost op: 14-10-2017, 10:01:58 »
Heel irritant is dat, idd. Als ze je niet te pakken krijgen, bellen ze de volgende dag weer, als je ze dan niet te pakken krijgen, bellen ze de volgende dag weer, etc., etc., etc.

Je kunt overigens wel aangeven dat je niet gediend bent van dergelijke telefoontjes en verzoek hen om jouw gegevens uit hun database te halen. Daar zijn ze dan toe verplicht.

En als ze je gegevens hebben verwijderd, nooit meer loten online kopen (of laat je mobiele telefoonnummer niet achter, of vul 06-00000000 in).
« Laatst bewerkt op: 14-10-2017, 10:03:36 door Tristan »
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Irritant
« Reactie #17890 Gepost op: 14-10-2017, 10:18:59 »
maar als je dan weer van een gratis dienst gebruik maakt hebben ze weer een half jaar recht om je lastig te vallen ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #17891 Gepost op: 15-10-2017, 12:56:40 »
Spotify. Zonder premium werkt dit voor geen meter meer.

Je bepaalt zelf niet meer wat je luistert, kan een liedje niet meer voor of achteruit spoelen.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #17892 Gepost op: 15-10-2017, 13:46:37 »
Spotify. Zonder premium werkt dit voor geen meter meer.

Je bepaalt zelf niet meer wat je luistert, kan een liedje niet meer voor of achteruit spoelen.

Ja inderdaad. Dan luister je bijvoorbeeld een album, daar wordt dan één nummer van afgespeeld en vervolgens komen er alleen maar 'voorgestelde nummers'  ::ohno::

Vandaar dat ik Spotify gewoon niet meer luister via m'n telefoon, maar alleen via m'n laptop (en dan even het geluid uitzetten tijdens de advertenties... ;D)
I will follow my inner gold

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Irritant
« Reactie #17893 Gepost op: 15-10-2017, 14:23:00 »
Het putje van mijn wasbak liep niet altijd even goed door, dus losgeschroefd en even schoongemaakt. Wil ik het allemaal vastzetten, breekt ineens de pijp die de grond inloopt af... Dat wordt dus van de week maar eens naar de huisbaas gaan.
Ich bin ein Bärliner!

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Irritant
« Reactie #17894 Gepost op: 15-10-2017, 20:36:29 »
Thuis tot de ontdekking komen dat je je telefoon op het werk heb laten liggen. ::)





En je dan realiseren hoe ontzettend afhankelijk je bent geworden van dat apparaat.  >:(
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #17895 Gepost op: 16-10-2017, 13:34:30 »
Eigenlijk zaterdag al.....
Ik moest naar Rotterdam, maar door wegwerkzaamheden was die stad nagenoeg onbereikbaar, dus besloot ik maar met de trein te gaan.

Een beetje jammer dat iemand dan besluit Jerommeke te gaan spelen en te gaan proberen met zijn lichaam de trein tegen te houden  ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Irritant
« Reactie #17896 Gepost op: 16-10-2017, 13:52:14 »
Eigenlijk zaterdag al.....
Ik moest naar Rotterdam, maar door wegwerkzaamheden was die stad nagenoeg onbereikbaar, dus besloot ik maar met de trein te gaan.

Een beetje jammer dat iemand dan besluit Jerommeke te gaan spelen en te gaan proberen met zijn lichaam de trein tegen te houden  ::hypocriet::
Kwam je toevallig van de kant van Zwolle via Lelystad en Almere. Daar was inderdaad iemand tegen een trein geraakt. Sowieso niet vanuit de richting van Enschede, want wij kwamen zonder ook maar 1 minuut vertraging in Rotterdam aan! (Dat ik dat nog eens mag meemaken...)
Ich bin ein Bärliner!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Irritant
« Reactie #17897 Gepost op: 16-10-2017, 14:46:02 »
Thuis tot de ontdekking komen dat je je telefoon op het werk heb laten liggen. ::)

En je dan realiseren hoe ontzettend afhankelijk je bent geworden van dat apparaat.  >:(

en toen had je ineens zo lekker veel tijd om eens een boekje te lezen :)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #17898 Gepost op: 16-10-2017, 17:12:26 »
Kwam je toevallig van de kant van Zwolle via Lelystad en Almere. Daar was inderdaad iemand tegen een trein geraakt. Sowieso niet vanuit de richting van Enschede, want wij kwamen zonder ook maar 1 minuut vertraging in Rotterdam aan! (Dat ik dat nog eens mag meemaken...)

uhmmmm ja. het was ergens tussen Naarden-Bussum en Hilversum

@HDD... extra tijd om me in te lezen voor de vergadering, waarvoor ik door al die vertraging natuurlijk wel te laat was...
Wit is ook een kleur!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Irritant
« Reactie #17899 Gepost op: 16-10-2017, 17:18:58 »
Ook al tussen Naardne-Bussum en Hilversum? Ik had wel gehoord van Almere-Lelystad... Echt irritant dus weer.
Ich bin ein Bärliner!