Auteur Topic: Dancing With The Stars (Terug op de buis vanaf 7 september)  (gelezen 5962 keer)

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Dancing With The Stars (Terug op de buis vanaf 7 september)
« Gepost op: 21-06-2019, 15:42:13 »
presentatie: Tijl Beckand en Chantal Janzen
jury: nog tot zover onbekend

Kandidaten (11, 6 vrouwen en 5 mannen)

Anouk Hoogendijk (voormalig profvoetbalster)
Barrie Stevens (acteur, danser, entertainer)
Berget Lewis (Ladies of Soul zangeres, musical ster)
Bibian Mentel (meervoudig paralympisch kampioene)
Gijs Staverman (presentator, radio dj, vlogger)
Heleen Van Royen (schrijfster, voormalig playboymodel)
Jamie Trenité (presentator)
Keizer (Rapper)
Rutger Vink (Youtuber, vlogger)
Samantha Steenwijk (Levenslied Zangeres, Runner-Up The Voice of Holland)
Tooske Ragas (Presentatrice, actrice, zangeres)


vanaf 7 september te zien bij RTL4
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Dancing With The Stars (Terug op de buis vanaf 7 september)
« Reactie #1 Gepost op: 21-06-2019, 15:56:01 »
Hm, dan zal SBS 6 waarschijnlijk ook op 7 september gaan beginnen met Dance Dance Dance. Dan hebben we na de zangstrijd (All Together Now vs. It Takes 2) dus ook een dansstrijd (Dancing With The Stars en Dance Dance Dance)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: Dancing With The Stars (Terug op de buis vanaf 7 september)
« Reactie #2 Gepost op: 21-06-2019, 15:58:38 »
Hm, dan zal SBS 6 waarschijnlijk ook op 7 september gaan beginnen met Dance Dance Dance. Dan hebben we na de zangstrijd (All Together Now vs. It Takes 2) dus ook een dansstrijd (Dancing With The Stars en Dance Dance Dance)
dancing with the stars of strictly vind ik persoonlijk leuker en het is meer variatie van dansen, qua latin of ballroom, waar dance dance dance meer videoclips of performances nadoen is

hoop dat Tooske het beter doet als haar man Bastiaan, die lag er al in de tweede week uit in duitse lets dance en dan ook na maar 1 dans, vanwege operatie of zoiets ::schaam::
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Dancing With The Stars (Terug op de buis vanaf 7 september)
« Reactie #3 Gepost op: 21-06-2019, 16:23:42 »
Gijs, Keizer en Tooske zaten ook al samen in It Takes 2.
Ik ben niet zo van dansprogramma's, maar wie weet geef ik dit een kans.
Ben benieuwd naar Berget, leuke naam daartussen ::jaja::

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Dancing With The Stars (Terug op de buis vanaf 7 september)
« Reactie #4 Gepost op: 5-10-2019, 22:43:38 »
Kijken er eigenlijk mensen naar? Ik heb niks met dans en weet er ook echt niks van, maar heb het een kans gegeven en vind het best wel leuk en interessant!

Mijn verwachting van de komende tijd (even in spoilers voor de zekerheid)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing With The Stars (Terug op de buis vanaf 7 september)
« Reactie #5 Gepost op: 5-10-2019, 23:32:05 »
Ik kijk er nog wel naar, maar vind het eigenlijk helemaal niet meer zo leuk. Dancing with the stars vond ik altijd zo’n stijlvol feelgood programma, waar BNers onvermoede prestaties leverden. Nu is het mij allemaal wat te plat (oa de grappen van Tijl en Chantal, maar ook het knoertharde commentaar van de jury). Hierdoor kan ik lastig genieten van de mooie dansen. Dit hebben wij thuis opgelost door het programma op te nemen en alles behalve de dansen door te spoelen. (Dat dansprogramma’s in de tegenwoordige tijd nog steeds stijlvol kunnen zijn bewijst Dance Dance Dance, daar geniet ik momenteel veel meer van.)

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing With The Stars (Terug op de buis vanaf 7 september)
« Reactie #6 Gepost op: 7-10-2019, 13:09:56 »
Ik ben even gaan kijken en ook gaan doorspoelen, maar dat ook door de herrie van gillend publiek en zogenaamde opzwepende muziek ::oordoppen:: Wat doet Dan daar eigenlijk in de jury ??? Hij houdt helemaal niet van ballroomdans.

Dance dance dance is ook meer mijn smaak. Nog leuker vind ik So you think you can dance.
...maar soms even niet :)

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Dancing With The Stars (Terug op de buis vanaf 7 september)
« Reactie #7 Gepost op: 26-10-2019, 22:26:44 »
In mijn vorige post toch 3 van de 4 finalisten juist voorspeld, inclusief de winnaar ::hypocriet::

Terechte winnaar, hoewel ik Anouk ook graag had zien winnen. ::jaja:: Vond het niet terecht dat zij vanavond geen 10'en kreeg. Maar Samantha was gewoon heel sterk en constant. En respect voor Bibian natuurlijk!
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Dancing With The Stars (Terug op de buis vanaf 7 september)
« Reactie #8 Gepost op: 27-10-2019, 21:59:29 »
Ik heb DWTS steeds een beetje uitgesteld gezien.

Het ging vanaf het begin al een beetje tussen Bibian en Samantha. In de finale was het (ondanks de blessure van Samantha) eigenlijk wel duidelijk dat Anouk en Barry geen serieuze kans meer maakten.

Ik had een lichte voorkeur voor Samantha, omdat ik haar bij de Beste Zangers een van de leukste deelnemers vond. Ik probeerde om niet te bevooroordeeld te zijn, en naar Bibian te kijken op basis van haar prestaties.

Toch sluit ik me aan bij de laatste opmerking van Gupp: er zijn zat mensen die na 1 enkele tegenslag al zouden hebben afgehaakt. Dat was echter voor Bibian geen optie.