Auteur Topic: The Walking Dead  (gelezen 42077 keer)

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: The Walking Dead
« Reactie #20 Gepost op: 19-10-2014, 12:27:42 »
Ik kom tot de ontdekking dat ik een hele dvd box van The Walking Dead in mijn bezit heb.
Jammer dat mijn dvd speler het niet doet :(


Kun je hem niet met je computer afspelen?
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: The Walking Dead
« Reactie #21 Gepost op: 20-10-2014, 14:35:56 »
OMG  dat einde!! BAH XD
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: The Walking Dead
« Reactie #22 Gepost op: 20-10-2014, 22:06:44 »
Wow, serieus, wat gebeurt er allemaal.  ??? Eerste veertig minuten ik helemaal blij, weer meer van de karakters te zien en leuk en relatief spannend verhaallijntje. Laatste vijf minuten zat ik echt gewoon weer helemaal in diepe shock en was het echt weer gekke dingen allemaal. Maar echt, what the heck... The Hunters en die auto. Ik kan hier toch helemaal niet tegen.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Ik vind het echt doodeng. Ik ben gewoon weer dik in shock, dacht dat het ergste wel gehad te hebben na vorig seizoen.


Blegh.  :P Maar wel superleuke aflevering

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: The Walking Dead
« Reactie #23 Gepost op: 20-10-2014, 23:23:33 »
Zou wat zijn als er verder niets meer gebeurde :p

Maar heb hoop: misschien gaan die kannibalen er nu aan omdat ik denk dat Bob toch gebeten is door die zombie die hem vanuit het water greep, waardoor zij ook geïnfecteerd raken (als het zo werkt).
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: The Walking Dead
« Reactie #24 Gepost op: 20-10-2014, 23:58:11 »
iedereen is al geinfecteerd. Iedereen die doodgaat wordt zombie. Maar de infectie an sich zorgt niet per se voor je dood.

Of haal ik nu verschillende zombie series door elkaar (A)

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: The Walking Dead
« Reactie #25 Gepost op: 21-10-2014, 02:31:32 »
Ja klopt, iedereen wordt sowieso een zombie, maar als je gebeten of anderszins verwond wordt door een zombie, is de kans groot dat je daar aan overlijdt (tenzij op een lichaamsdeel is dat tijdig geamputeerd kan worden). Maar weet dus niet precies hoe het zit met het eten van 'zombievlees'.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: The Walking Dead
« Reactie #26 Gepost op: 21-10-2014, 10:20:56 »
Volgens mij ga je dan gewoon dood aan bloedverlies. Want vaak zie je dan wel dat ze een ader raken ofzo. Tenminste, zo heb ik het altijd opgevat. Ze gaan dood door de 'gewone' verwonding.

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: The Walking Dead
« Reactie #27 Gepost op: 27-10-2014, 21:46:45 »
Niet zo spannend als de vorige keer, maar wel meer drama. Arme Bob  :( Levert in zijn laatste aflevering wel echt goed acteerwerk af, net als Sacha. Wist niet dat ze dat konden. Vond het echt zielig. Maar Michonne heeft haar zwaard terug, dus dat maakt veel goed.

En serieus, die cliffhanger  :-X


Maar mij valt op dat Rick echt een beetje de weg aan het kwijt raken is. Zo gewelddadig  :-\\ Weet niet of dat gaat goed komen.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: The Walking Dead
« Reactie #28 Gepost op: 3-12-2014, 10:09:26 »
De midseason finale was best leuk behalve dan dat:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: The Walking Dead
« Reactie #29 Gepost op: 4-12-2014, 18:38:24 »
Ik vond 'm episch. Vooral de exchange van de gijzelaars. Maar ook megavet in beeld gebracht en ontzettend spannend! (behalve dat ik de spoiler al op Facebook een soort van voorbij zag komen  :-\\).

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ben benieuwd waar het verhaal naar toe zal gaan. De after credit scène maakt me best wel benieuwd. En ik denk dat onze priester Gabriel toch nog voor wat problemen gaat zorgen, want ik vertrouw die gozer met z'n kerkje vol voedsel nog steeds niet  ::vergroot::

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Walking Dead
« Reactie #30 Gepost op: 13-12-2014, 15:02:06 »
Wow.. ik ben gewoon na aflevering 1 van het huidige seizoen gestopt..

Dat zegt wel iets hoor.. want ik doe dat eigenlijk nooit met een serie  :P (Oké, laatste seizoen van Dexter ben ik ook halverwege gestopt  ::zwaai::)



Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: The Walking Dead
« Reactie #31 Gepost op: 16-12-2014, 14:44:31 »
Zo verschrikkelijk is toch ook weer niet?  ;D

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: The Walking Dead
« Reactie #32 Gepost op: 9-02-2015, 22:07:57 »
Serieus, ik heb net zo hard tegen m'n computer lopen schreeuwen. Ik vind het echt zo k_t dit, misschien wel een van de k_tste momenten tot nu toe.


Dit was echt bizar, ik denk dat ik weer een week moet bijkomen van dit. Meh.

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: The Walking Dead
« Reactie #33 Gepost op: 9-02-2015, 22:54:29 »
 ::rofl:: ::hug::

Inderdaad geen leuke aflevering
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: The Walking Dead
« Reactie #34 Gepost op: 9-03-2015, 21:30:04 »
Oké, het is weer awesome aan het worden na de dramatische dieptepunten na de midseason premiere. Alexandria Safe Zone is hilarisch, the walking dead in het decor van een soapserie. ;D


En o, Carol blijkt nog meedogenlozer dan tijdens haar Terminus-actie. Wat een transformatie is die vrouw ondergaan sinds seizoen 1  ::bravo::

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: The Walking Dead
« Reactie #35 Gepost op: 9-03-2015, 22:02:54 »
En o, Carol blijkt nog meedogenlozer dan tijdens haar Terminus-actie. Wat een transformatie is die vrouw ondergaan sinds seizoen 1  ::bravo::

Arm jochie  :o
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: The Walking Dead
« Reactie #36 Gepost op: 9-03-2015, 22:10:35 »
Had ie maar niet moeten bedelen om een koekje  ::ohno::

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: The Walking Dead
« Reactie #37 Gepost op: 10-03-2015, 10:10:08 »
Ik moest zo hard lachen ::rofl::

En Rik zn baard :\'(
Ziet er niet uit zo :-X
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: The Walking Dead
« Reactie #38 Gepost op: 30-03-2015, 22:00:12 »
Ik vond het echt een hele mooi season-finale. Iedereen kreeg even zijn momentje in het begin: Sacha in de walker-kuil, Abraham en Eugene, Maggie en Glenn, Rick en Michonne. En Carol bij Pete, wat speelt die vrouw toch een heerlijke onschuld terwijl ze zo ontzettend gevaarlijk is  ::ok:: En daarna werd het heel spannend! En ben blij dat er geen belangrijke character deaths waren.

Ik denk dat Deanne na de laatste vijf minuten ineens een heel ander bewind gaat voeren in Alexandria. Zullen ze nodig hebben nu die mensen met de W op hun voorhoofd de foto's van de nederzetting hebben gevonden.


Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: The Walking Dead
« Reactie #39 Gepost op: 26-10-2015, 14:28:37 »
Dit was echt heftig  :o Ik zag het niet aankomen.  :(


Spoiler over mogelijk verhaallijn omtrent dit!
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Maar wat een heerlijk seizoen is dit nu al.  ::bravo:: Alexandria gaat helemaal kapot.  ::zwaai::