Auteur Topic: Leuke testjes  (gelezen 166150 keer)

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Leuke testjes
« Reactie #860 Gepost op: 28-12-2017, 16:22:01 »
Oh, wat tof ik ben dus Advocaat in gezelschap met Nelson Mandela, Moeder Theresa en Martin Luther King.
Heb me wel eens in slechter gezelschap bevonden ::rofl::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Leuke testjes
« Reactie #861 Gepost op: 28-12-2017, 17:30:44 »
ze zijn wel dood hoor ::)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Leuke testjes
« Reactie #862 Gepost op: 28-12-2017, 17:50:25 »
Ik heb echt een soort haat-liefde verhouding met MBTI ::rofl::

Aan de ene kant weet ik dat er geen wetenschappelijke basis achter zit ook al claimt het van wel, en dat die testjes enorm onbetrouwbaar zijn omdat die enkel uitgaan van de 4 letters, terwijl in de achterliggende theorie iedereen thinking én feeling, en intuition én sensing heeft. (De E/I en P/J zeggen alleen iets over de volgorde van die functies en of ze introverted of extroverted zijn - en door de manier waarop dat werkt heb je als introvert een grotere kans dat je testje niet klopt of steeds anders is, want je dominante functie is introverted, en dus minder duidelijk).

En aan de andere kant weet ik er dus zo belachelijk veel over dat ik je al het bovenstaande kan uitleggen ::rofl::

En vreemd genoeg ben ik dan ook nog eens een INFJ, niet eens een T ;D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Leuke testjes
« Reactie #863 Gepost op: 28-12-2017, 19:56:07 »
Ik ben ook een ESFJ, een Consul, maar vind het niet helemaal op mij slaan. Deels wel, maar het is niet zo dat ik graag leiding geef aan anderen of al het initiatief neem. Verder zou ik voor 88% assertief zijn en voor 12% voorzichtig, dat klopt ook niet helemaal. ;D Maar sociale activiteiten zijn wel mijn ding, alhoewel ik ook goed op mezelf kan zijn.

Hmm, ik bepaal zelf m'n persoonlijkheid wel. :P

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Leuke testjes
« Reactie #864 Gepost op: 28-12-2017, 20:04:07 »


Hmm, ik bepaal zelf m'n persoonlijkheid wel. :P
dit ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Leuke testjes
« Reactie #865 Gepost op: 28-12-2017, 20:09:49 »
Ik herken me hier helemaal niet in:

ENTERTAINER”
(ESFP-A)

Keep calm and eat chocolates!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Leuke testjes
« Reactie #866 Gepost op: 28-12-2017, 21:07:55 »
Ik ben een INFP (Bemiddelaar), eerder ook al eens zo'n test gedaan en nog steeds hetzelfde. Maar ik vind hem dan ook best wel heel erg kloppen ::jaja::.

Career zeggen ze social work, arts etc. Precies wat ik doe zeg maar. Vrijwel die hele beschrijving klopt gewoon zo goed ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Leuke testjes
« Reactie #867 Gepost op: 28-12-2017, 22:12:09 »
Hahaha toevallig liet een vriend me die test eergisteren maken. Kwam ENFP uit, hij was INFP dus gewoon de introverte versie van mij. Voorspelde toen al dat Dennis ook INFP was ;D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Leuke testjes
« Reactie #868 Gepost op: 28-12-2017, 22:40:30 »
Ik had niets beters te doen, dus ik besloot de testjes maar weer eens te doen. Volgens de Engelstalige ben ik INFJ, volgens de Nederlandstalige INFP. Nu zou je zeggen, 1 letter verschil, dat maakt niet zoveel uit. Behalve dus dat INFJ en INFP volgens de achterliggende theorie totaal verschillend zijn ::rofl::

INFJ heeft als dominante functie introverted intuition, als secundaire extraverted feeling, als tertiaire introverted thinking en als laatste extraverted sensing. INFP heeft als dominante functie introverted feeling, als secundaire extraverted intuition, als tertaire introverted sensing en als laatste extraverted thinking.

En dit is dus waarom die testjes niet betrouwbaar zijn, zelfs als de achterliggende theorie daadwerkelijk zou kloppen :P
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Leuke testjes
« Reactie #869 Gepost op: 28-12-2017, 22:45:27 »
Nu we het toch over persoonlijkstesten hebben, kennen jullie je Insights-profiel? ;D

https://insightsbenelux.com/insights-discovery/
🜃

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Leuke testjes
« Reactie #870 Gepost op: 29-12-2017, 11:10:03 »
Ik ben ook een ESFJ, een Consul, maar vind het niet helemaal op mij slaan. Deels wel, maar het is niet zo dat ik graag leiding geef aan anderen of al het initiatief neem. Verder zou ik voor 88% assertief zijn en voor 12% voorzichtig, dat klopt ook niet helemaal. ;D Maar sociale activiteiten zijn wel mijn ding, alhoewel ik ook goed op mezelf kan zijn.

Hmm, ik bepaal zelf m'n persoonlijkheid wel. :P

Je wilt graag dat anderen je aardig vinden en bewonderen, maar bent ook geneigd tot zelfkritiek. Hoewel je karakter enkele zwakheden vertoont, kan je die doorgaans goed compenseren. Je hebt een aanzienlijk ongebruikt talent waar je geen profijt van trekt. Je straalt discipline en zelfbeheersing uit, maar van binnen ben je nogal eens een onzekere tobber. Soms twijfel je er ernstig aan of je wel de juiste beslissing hebt genomen of juist hebt gehandeld. Je houdt van enige afwisseling en het zint je niet als regels en beperkingen je bewegingsvrijheid indammen. Je gaat er ook prat op een onafhankelijk denker te zijn en neemt niet zomaar iets van anderen aan. Uit ervaring weet je dat het niet verstandig is jezelf al te zeer bloot te geven. Je kunt extravert, vriendelijk en gezellig in de omgang zijn, maar ook introvert, behoedzaam en gereserveerd. Sommige verlangens van je zijn tamelijk onrealistisch.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Leuke testjes
« Reactie #871 Gepost op: 29-12-2017, 13:13:39 »
Je wilt graag dat anderen je aardig vinden en bewonderen, maar bent ook geneigd tot zelfkritiek. Hoewel je karakter enkele zwakheden vertoont, kan je die doorgaans goed compenseren. Je hebt een aanzienlijk ongebruikt talent waar je geen profijt van trekt. Je straalt discipline en zelfbeheersing uit, maar van binnen ben je nogal eens een onzekere tobber. Soms twijfel je er ernstig aan of je wel de juiste beslissing hebt genomen of juist hebt gehandeld. Je houdt van enige afwisseling en het zint je niet als regels en beperkingen je bewegingsvrijheid indammen. Je gaat er ook prat op een onafhankelijk denker te zijn en neemt niet zomaar iets van anderen aan. Uit ervaring weet je dat het niet verstandig is jezelf al te zeer bloot te geven. Je kunt extravert, vriendelijk en gezellig in de omgang zijn, maar ook introvert, behoedzaam en gereserveerd. Sommige verlangens van je zijn tamelijk onrealistisch.

 ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::

Hier dacht ik ook aan toen ik deze testjes zag. Zo veel nietszeggendheid, het lijkt wel op een horoscoop.

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Leuke testjes
« Reactie #872 Gepost op: 29-12-2017, 20:14:45 »
Een paar jaar geleden was ik ENFJ en nu ik m nu nog ns doe ben ik INFJ
Waarbij het percentage E en I 48 - 52 is. Dus het scheelt niet veel haha!

Maar ik ben in goed gezelschap; ENFJ heeft Obama, Oprah, Jennifer Lawrence en Dany
INFJ heeft; Mandela, ML King, Jon Snow, Desmond (van Lost) en nog meer leuke mensen

Dus wat dat betreft ben ik wel tevreden ^^ (ookal is het niet echt betrouwbaar haha. Zolang ze zo aardig zijn over me vind ik t prima ;D )
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Leuke testjes
« Reactie #873 Gepost op: 18-02-2018, 10:33:43 »
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Leuke testjes
« Reactie #874 Gepost op: 18-02-2018, 13:47:54 »
Bij mij ook! Zo uniek zijn we dus niet :(

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Leuke testjes
« Reactie #875 Gepost op: 18-02-2018, 13:54:05 »
Knut Vennegoor of Bob de Jong

ze konden niet kiezen blijkbaar ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Leuke testjes
« Reactie #876 Gepost op: 18-02-2018, 14:24:57 »
Bij mij ook! Zo uniek zijn we dus niet :(
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Leuke testjes
« Reactie #877 Gepost op: 18-02-2018, 16:14:59 »
Fjord Knalman 8)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Leuke testjes
« Reactie #878 Gepost op: 18-02-2018, 16:32:49 »
You'll never walk alone

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Leuke testjes
« Reactie #879 Gepost op: 18-02-2018, 17:36:11 »
Daike Daike Ntabsma...
Ich bin ein Bärliner!