Auteur Topic: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury  (gelezen 52325 keer)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #20 Gepost op: 21-05-2014, 20:34:31 »
Ik reageer morgen , zit in de trein om biertjes te gaan drinken

Sta te popelen om te reageren , want ben wel beetje pissig, maar doe dat morgen dus wel.
You'll never walk alone

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #21 Gepost op: 21-05-2014, 20:40:04 »
Alleen zat jij toen bij de andere opdracht dus kon je helemaal niet op me stemmen en zouden er ook niet genoeg zijn tegen mij  ;D.


Als Molcrazy niet raar was gaan doen, hadden we wel genoeg gehad. Ik inderdaad zelf niet, maar NextGP, Lulu, Molcrazy en Mieke wel. Bovendien wisten we al dat Ycaris 'random' zou gaan stemmen en zeker niet met D*N mee.

Ooh en dat je erachter kwam was gewoon een verspreking van mijn kant omdat ik op zoek was naar degene die op mij had gestemd.  

Hier moet ik toch even tegenin gaan. Het was zeker geen verspreking van jouw kant. Er klopte iets niet met de screenshots. Daarom vroeg ik aan jou of je een screenshot van jou stem wilde maken, zodat ik die zogenaamd met de anderen kon vergelijken. Die wilde je niet geven en daarop zei ik 'Waarom mag ik je stem niet zien? Je hebt toch niets te verbergen?'. Toen gaf je toe dat je op Nieky gestemd had. Zeer zeker dus geen verspreking.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #22 Gepost op: 21-05-2014, 20:47:27 »
Als Molcrazy niet raar was gaan doen, hadden we wel genoeg gehad. Ik inderdaad zelf niet, maar NextGP, Lulu, Molcrazy en Mieke wel. Bovendien wisten we al dat Ycaris 'random' zou gaan stemmen en zeker niet met D*N mee.
Je had nooit geweten welke kant ze op waren gegaan. Ik had ook contact met Lulu, Mieke en Molcrazy. Daarnaast, stel het was gelukt. Dan was ik er zeker niet uitgegaan. Dan stond ik tegen Molbelg en Lulu in de eliminatieopdracht en gezien mijn resultaten in de opdrachten en de niet al te sterke tegenstanders, had ik dit zeker overleefd. En dat was dan nadelig geweest voor jouw gameplan want dan zou ik boos terug komen ::) en ik ben niet leuk als ik boos ben ;D

Citaat
Hier moet ik toch even tegenin gaan. Het was zeker geen verspreking van jouw kant. Er klopte iets niet met de screenshots. Daarom vroeg ik aan jou of je een screenshot van jou stem wilde maken, zodat ik die zogenaamd met de anderen kon vergelijken. Die wilde je niet geven en daarop zei ik 'Waarom mag ik je stem niet zien? Je hebt toch niets te verbergen?'. Toen gaf je toe dat je op Nieky gestemd had. Zeer zeker dus geen verspreking.
Oja klopt! Ik dacht dat ik me versproken had toen :-[. Maar inderdaad dit. Ik vertrouwde jou gewoon volledig en Niek is er ook niet achter gekomen tot nu, dus ik heb je goed ingeschat :).

« Laatst bewerkt op: 21-05-2014, 20:51:21 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #23 Gepost op: 21-05-2014, 20:53:17 »
Jeezus jij bent nog erger dan hillo  ::rofl::

Ik weet dat jij het mij niet gunt vanwege Survivor, dat staat daarboven ook letterlijk want niks anders kon je niet bedenken, maar dan hoef je geen drogredenen te gaan geven ;) en alleen mij aan te vallen ipv D*N.

Ik geloof dat er iemand beter moet leren lezen ::)
'Daarboven' staat alleen dat dat bovendien meespeelde in mijn keuze. Niet dat het de belangrijkste reden was en er staan ook andere redenen dus iets anders kon ik zeker wel bedenken.
Daarbij val ik D*N ook aan, dus dat argument gaat ook al niet op


Ja, wij kregen daar lucht van , dus hebben wij op Safe gespeeld door hem weg te stemmen. En het is ons gelukt, dus we hebben jou tactisch afgetroefd en niet meegelift ::zwaai::


Jij hebt helemaal niets gedaan, want zoals je zelf al toegaf heb je wel degelijk meegelift op de rug van D*N. Dat hij tactisch Molcrazy wegstemde op dat moment, en jij daarin meeging, betekent niet dat jij niet meelift ;)


Stond er iets over dat ik door meeliften ben doorgekomen ? Nee. Dus gewoon een drogreden dit. Ik heb hiervoor zelf contactjes gemaakt met o.a Molbelg. En waarom gevaarlijke moves maken zolang je geen gevaar loopt en er mensen weggaan die jij prima weg wilt hebben. Alles liep op rolletjes, dat is iets anders dan meelopen.

Er staat inderdaad niet dat je door meeliften doorgekomen bent, excuses voor de schijnbaar verkeerde interpretatie dan.
Echter denk ik wel dat dit het geval is. Molbelg heeft namelijk het grootste gedeelte van de tijd met het andere front c.q. Fabiann meegestemd en dus niet met jou. Bovendien heb je zelf regelmatig gezegd dat je helemaal geen andere complotten wilde, maar dat je er af en toe zomaar ineens in gegooid werd. Daarom, beste jury, betwijfel ik of de term 'contactjes maken' hier wel juist is.


Je had nooit geweten welke kant ze op waren gegaan. Ik had ook contact met Lulu, Mieke en Molcrazy. Daarnaast, stel het was gelukt. Dan was ik er zeker niet uitgegaan. Dan stond ik tegen Molbelg en Lulu in de eliminatieopdracht en gezien mijn resultaten in de opdrachten en de niet al te sterke tegenstanders, had ik dit zeker overleefd.

Ik begin toch te twijfelen aan jouw inschattingsvermogen als je echt denkt dat Lulu ja tegen mij zou zeggen om vervolgens nee te doen ::)
Daarbij heb jij geen idee hoeveel contact ik met Mieke had, want ik weet zo goed als zeker dat ze gewoon op je gestemd had als we het door hadden laten gaan. Je hebt overigens zeker gelijk dat je de eliminatie-opdracht overleefd zou hebben, maar dat was ook helemaal de insteek niet. De bedoeling was verwarring te zaaien. Jij zou NextGP en Lulu minder snel verdenken dan Bjorrn en Ycaris en we weten allemaal dat NextGP heel goed screenshots kan vervalsen. Bovendien was ik hoe dan ook buiten schot gebleven, want ik zat in de andere opdracht en had er dus helemaal niets mee te maken ;D


Oja klopt! Ik dacht dat ik me versproken had toen :-[. Maar inderdaad dit. Ik vertrouwde jou gewoon volledig en Niek is er ook niet achter gekomen tot nu, dus ik heb je goed ingeschat :).



Tuurlijk had je me goed ingeschat, ik ben ook veel betrouwbaarder dan sommige anderen :)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #24 Gepost op: 21-05-2014, 20:55:14 »
🜃

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #25 Gepost op: 21-05-2014, 21:01:16 »
Ik geloof dat er iemand beter moet leren lezen ::)
'Daarboven' staat alleen dat dat bovendien meespeelde in mijn keuze. Niet dat het de belangrijkste reden was en er staan ook andere redenen dus iets anders kon ik zeker wel bedenken.
Daarbij val ik D*N ook aan, dus dat argument gaat ook al niet op
Ja, ze valt mij ook aan! Lieve blonde lucy :\'(

Citaat
Ik begin toch te twijfelen aan jouw inschattingsvermogen als je echt denkt dat Lulu ja tegen mij zou zeggen om vervolgens nee te doen ::)
Daarbij heb jij geen idee hoeveel contact ik met Mieke had, want ik weet zo goed als zeker dat ze gewoon op je gestemd had als we het door hadden laten gaan. Je hebt overigens zeker gelijk dat je de eliminatie-opdracht overleefd zou hebben, maar dat was ook helemaal de insteek niet. De bedoeling was verwarring te zaaien. Jij zou NextGP en Lulu minder snel verdenken dan Bjorrn en Ycaris en we weten allemaal dat NextGP heel goed screenshots kan vervalsen. Bovendien was ik hoe dan ook buiten schot gebleven, want ik zat in de andere opdracht en had er dus helemaal niets mee te maken ;D
Euhm lieve schat, ik vertrouwde Nextgp helemaal niet en had die aflevering, zoals Nieky al zei, een plan om hem weg te stemmen. Bjorrn vertrouwde ik daarentegen 100%. Dus ik betwijfel of je plan was gelukt. Ik heb die aflevering wel laten zien hoe goed ik was in het achterhalen van stemmen, want uiteindelijk heb ik ieders stem achterhaald.

Dit had wel zeker effect op jou, want als ons complot toen was gebroken dan hadden wij hier niet gestaan ::ohno::.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #26 Gepost op: 21-05-2014, 21:03:51 »
 ::rofl:: Ik ben voor het eerst blij dat ik niet in de finale zit. Deze bitchfight had ik niet overleefd geloof ik.  ::joehoe::

Maar ik heb nog wel een vraagje en wel voor onze Nieky:

Al die keren dat ik paniek pm's van je kreeg over dat Ycaris jou ging wegstemmen en dat ik daarom niet op de (op dat moment) inactieve molbelg kon stemmen en die keer dat je wel op Jann moest stemmen, omdat je anders zelf onthoofd zou worden, was dat echt of was dat een tactiek? En zo ja, wat voor tactiek was dat in hemelsnaam. ?

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #27 Gepost op: 21-05-2014, 21:05:22 »
Ja, ze valt mij ook aan! Lieve blonde lucy :\'(

Ik kom nooit meer van dat blonde af he? :-[
Maar ik vind jullie nog steeds heel lief hoor :-*


Euhm lieve schat, ik vertrouwde Nextgp helemaal niet en had die aflevering, zoals Nieky al zei, een plan om hem weg te stemmen. Bjorrn vertrouwde ik daarentegen 100%. Dus ik betwijfel of je plan was gelukt. Ik heb die aflevering wel laten zien hoe goed ik was in het achterhalen van stemmen, want uiteindelijk heb ik ieders stem achterhaald.

Dit had wel zeker effect op jou, want als ons complot toen was gebroken dan hadden wij hier niet gestaan ::ohno::.



Jaaaa je hebt gelijk :) Ik heb ook wel eens eerder tegen je gezegd dat het goed is dat het zo gegaan is, maar op dat moment was nog niet duidelijk hoezeer jullie NextGP wantrouwden en was ik ook nog niet op de hoogte van jullie plan hem weg te stemmen. Dus toentertijd was het wel degelijk tactisch doordacht ;D

En ik heb je wel geholpen met je paranoiamasterplan ::jaja::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #28 Gepost op: 21-05-2014, 21:19:44 »
lucy ik word er een beetje moe van

Ik reageer morgen nogmaals uigebreid maar het enige wat jij doet is mij en D*N afzeiken en bijdehand doen. Dus mijn vraag aan jou : Noem eens een aantal tacktische moves die jij hebt gedaan dit spel. En hoe je bv geld bij elkaar kreeg , want daar had je onze hulp ook hard bij nodig...
You'll never walk alone

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #29 Gepost op: 21-05-2014, 21:34:20 »
Sorry Nieky, ik wil je niet moe maken en zeker niet afzeiken. D*N ook niet. Zoals ik al zei vind ik jullie echt heel leuk en ik ben heel blij met deze top 3. Als ik alleen maar kan winnen door ruzie met jullie te gaan lopen maken hoeft het van mij niet zo nodig. Mijn oprechte excuses als ik jullie beledigd heb of afgezeken. Het enige wat ik probeerde te doen was rechtzetten wat over mij gezegd werd en mijzelf verdedigen, maar als het op deze manier gespeeld moet worden pas ik ervoor, sorry.

Om je vraag toch nog even te beantwoorden, mijn finale ticket heb ik inderdaad hulp van D*N bij gehad hoewel ik het grootste gedeelte wel zelf verdiend heb, maar dat terzijde. Je hebt volkomen gelijk dat ik niet veel tactische zetten gedaan heb dit spel. Ik ben veel bezig geweest met allerlei mensen te vriend houden en dergelijke, dus dat zou je eventueel als een tactiek kunnen zien.

Maar ik vind het echt niet leuk meer zo, dus ik zal vragen netjes beantwoorden maar ik ga niet meer aanvallen en scherp verdedigen, want ik vind dit spel het niet waard om mensen boos of verdrietig te maken.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #30 Gepost op: 21-05-2014, 21:37:00 »
je mag best aanvallen en ik ga me morgen verdedigen. Maar ik zie niet zoveel verschil tusden onze tacktieken. Daarom vroeg ik me af of je jezelf ook kon profileren wat betreft tacktiek ofzo ipv alleen ons aanvallen ;)
You'll never walk alone

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #31 Gepost op: 21-05-2014, 21:39:21 »
Mij heb je in ieder geval niet beledigd ::hug::. Het is maar een spelletje en ik vind het juist leuk als het wat harder wordt gespeeld ::bravo::.

 ::hug:: ::hug::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #32 Gepost op: 21-05-2014, 21:44:40 »
Ik weet dat ik mag aanvallen, maar op deze manier wil ik dat niet. Blijkbaar kom ik onaardig, fel en vermoeiend over en zo ben ik niet en zo wil ik ook niet gezien worden. Als ik door te aanvallen mensen boos maak, doe ik het veel liever niet.

Wat betreft tactiek, ik denk dat het grootste verschil tussen ons is dat voor jou het Whatsappcomplot het belangrijkst was terwijl ik een ander complot hoger had staan: mijn final-2 met NextGP. En later, toen hij opgaf, mijn final-2 met D*N. Ik weet dat iedereen wist dat NextGP en ik een final-2 moesten hebben, kon ook niet anders, maar toch bleef men mij vertrouwen. Er waren zeker momenten waarop dat niet het geval was, vooral toen NextGP in het andere team zat, maar het grootste gedeelte van de tijd had ik wel dat vertrouwen en dat is naar mijn mening waar ik tactisch gespeeld heb. Ik zeg overigens niet dat jij helemaal niet tactisch gespeeld hebt, hoor :) Als dat wel zo overkwam, bedoelde ik het niet zo. Ik wil alleen maar duidelijk hebben dat het in mijn ogen niet waar is dat ik minder tactisch of slechter tactisch gespeeld heb.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #33 Gepost op: 21-05-2014, 21:51:21 »
We gaan niet te soft worden he :(

sorry, niet op sensatiegeile spelleiders letten
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #34 Gepost op: 21-05-2014, 21:51:41 »
ik had ook liever gehad dat de afvallers mochten stemmen. ::jaja::
ik zou meteen op D*N stemmen, of juist nu niet ? #verwarrend
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #35 Gepost op: 21-05-2014, 21:53:34 »
Was dan vierde geworden sukkel
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #36 Gepost op: 21-05-2014, 21:53:49 »
Afvallers mogen ook stemmen.  ::joehoe:: Alle afvallers zijn wel gelijk, maar sommige afvallers zijn meer gelijk dan andere afvallers.  ;D

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #37 Gepost op: 21-05-2014, 21:55:07 »
wil je stemadvies ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #38 Gepost op: 21-05-2014, 21:55:37 »
Was dan vierde geworden sukkel
heeey das niet aardig

ennnnnnn eeeeh er stond een kruis op mijn rug. Men was bang denk ik ::rofl::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Papoea-Nieuw-Guinea] - De jury
« Reactie #39 Gepost op: 21-05-2014, 21:55:49 »
Jij wordt gewoon beloond voor je vierde plek ::bravo::

Zo hebben we een objectieve jury maar toch iemand erin die een heel goed beeld van het hele spel kan schetsen :D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.