Auteur Topic: Slagzinwedstrijd  (gelezen 13440 keer)

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Slagzinwedstrijd
« Reactie #20 Gepost op: 8-10-2003, 13:49:21 »
Dat wordt dus beschuit met muisjes voor Sammy, beschuit met muisjes voor Fatima: misschien handig om een topic "de kraamkliniek" te openen. Er is altijd wel iemand die dat serieus doet. En was er in Mobro pasgeleden toevallig ook iemand bevallen? Nog een geluk ook, dat we professioneel personeel bij de hand hebben....


[size=16]D[/size]

Offline Gone

  • Forumlid
Re:Slagzinwedstrijd
« Reactie #21 Gepost op: 8-10-2003, 14:31:51 »
In dat geval:

Gefeliciteerd terug!! ;D

In vroedvrouwentaal: 37+6 en het is inderdaad mijn eerste... Ik vind het super!  :D
Hoe bevalt het jou??


Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Slagzinwedstrijd
« Reactie #22 Gepost op: 9-10-2003, 19:20:23 »
Die letters die ik plaats in sommige van mijn berichtjes, worden na afloop van de slagzinwedstrijd gewoon weggehaald. Daarover heb ik vantevoren nagedacht. Ik kan me best voorstellen, dat niet iedereen ervan gecharmeerd is. Alleen de letters in de berichtjes die ikzelf heb geschreven, tellen dus mee. Treft iemand letters aan in berichtjes van anderen: ik kan en zal niemand verbieden dat te doen.

Maar deze wedstrijd heeft een begin en een einde: er zullen geen nieuwe letters meer in mijn berichtjes verschijnen NA 12 oktober, daarna krijgt iedereen die het leuk vindt om ermee te puzzelen, nog tot uiterlijk vrijdag 17 oktober de tijd om de oplossing te geven. Is de goede oplossing er eerder, dan verdwijnen ook de letters weer uit mijn berichtjes.

Niemand hoeft mijn berichtjes te lezen, om toch aan de wedstrijd mee te doen. Een beetje doorgewinterde forummer weet daar wel een oplossing voor. Vergelijk het gewoon met de kwis van Chriz: om de antwoorden daarbij te vinden, vlooit iedereen toch ook het forum door? Ik ook, en ik heb er helemaal geen moeite mee, om dat te doen.

De kwis wordt gewoon afgemaakt, zoals gepland. Na 19 oktober zal er geen enkele letter meer in mijn berichtjes te vinden zijn.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Slagzinwedstrijd
« Reactie #23 Gepost op: 10-10-2003, 19:31:46 »
Ik ben al flink aan 't puzzelen, maar ja, als je nog 12 letters mist kan 't vanalles worden. Nog ff wachten dus ;D

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re:Slagzinwedstrijd
« Reactie #24 Gepost op: 10-10-2003, 20:38:56 »
maare jos worden het veel woorden in die slagzin?
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Slagzinwedstrijd
« Reactie #25 Gepost op: 10-10-2003, 21:02:29 »
Ok, ik geef een tip: niet dat je er veel aan hebt, maar het worden 7 woorden.

Hierbij gratis en voor niets een uitroepteken:


[size=16]![/size]

en ook maar een letter, want ik zie net dat ik ze nog niet had geplaatst.

[size=16]L[/size]

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re:Slagzinwedstrijd
« Reactie #26 Gepost op: 11-10-2003, 16:03:38 »
tuurlijk heb je wel veel aan een tip dat de zin 7 woorden telt....
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Slagzinwedstrijd
« Reactie #27 Gepost op: 11-10-2003, 21:33:47 »
Vroeger als de bedoeling was, hierbij de ontbrekende letters. Voor alle duidelijkheid: ik heb er per dag nu 4  gegeven. Voor de oplossing doet de datum waarop de letters geplaatst zijn, niet ter zake. Ik heb dat alleen gedaan, zodat het voor mijzelf gemakkelijker was om bij te houden welke letters ik al had gegeven, en welke er nog moesten komen.

De ontbrekende letters:

[size=16]Y   E   E   K[/size]

Voor hints: lees er dit topic nog maar eens op na.

Bij 1 woord hoort eigenlijk nog een toevoeging, maar die heb ik gemakshalve voor de slagzin weggelaten.
« Laatst bewerkt op: 12-10-2003, 10:00:30 door bodejosm43 »

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re:Slagzinwedstrijd
« Reactie #28 Gepost op: 12-10-2003, 10:27:16 »
dus vandaag krijgen we de laatste letters en wanneer moet je de slagzin dan afhebben?
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Slagzinwedstrijd
« Reactie #29 Gepost op: 12-10-2003, 10:37:23 »
dus vandaag krijgen we de laatste letters en wanneer moet je de slagzin dan afhebben?

Lezen ::) .
Voor 17 oktober dus.
Maar deze wedstrijd heeft een begin en een einde: er zullen geen nieuwe letters meer in mijn berichtjes verschijnen NA 12 oktober, daarna krijgt iedereen die het leuk vindt om ermee te puzzelen, nog tot uiterlijk vrijdag 17 oktober de tijd om de oplossing te geven. Is de goede oplossing er eerder, dan verdwijnen ook de letters weer uit mijn berichtjes.

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Slagzinwedstrijd
« Reactie #30 Gepost op: 12-10-2003, 10:39:10 »
Nou Jos, ik ben aan het puzzelen hoor! Maar het is wel moeilijk!  ??? . Ik heb een paar woorden gevonden, maar ik weet niet of ze goed zijn...

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Slagzinwedstrijd
« Reactie #31 Gepost op: 12-10-2003, 10:50:09 »
Het moet ook niet al te gemakkelijk zijn, he? Ik ga ervan uit dat er hier intelligente wezens rondspoken. Ik geef je een hint: de letters die in de sm-org door jullie zelf (als grap of als hint aan mij??) erbij hebben gezet, tellen dus helemaal niet mee.

Maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken ;D ;D

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Slagzinwedstrijd
« Reactie #32 Gepost op: 12-10-2003, 20:56:51 »
Dit kan echt vanalles worden.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Slagzinwedstrijd
« Reactie #33 Gepost op: 12-10-2003, 21:54:18 »
Als je tot aan poortje vier kunt komen van cut-the-crap, zou dit ook oplosbaar moeten zijn. Het zijn maar 32 letters........

Ja, ik heb makkelijk praten, ik heb de zin hier voor me staan.

Een heel algemene tip zou kunnen zijn: als een winkelier, of een winkeliersvereniging een zin zou bedenken, in welke richting zou men dan denken bij het maken van een slagzin?

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Slagzinwedstrijd
« Reactie #34 Gepost op: 12-10-2003, 22:02:37 »
Reclame ;D En dat je het af moet maken enzo...

Maar veel verder dan: Blije Zeester of Luie Zeester kom ik niet hoor..
« Laatst bewerkt op: 12-10-2003, 22:04:35 door Annuh »

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Slagzinwedstrijd
« Reactie #35 Gepost op: 12-10-2003, 22:29:01 »
Er hoeft niets te worden afgemaakt, de zin is, samen met de aangegeven toevoeging, waarover ik het eerder in dit topic had, compleet. Door die toevoeging in de te raden zin op te nemen zou het misschien te duidelijk worden, allemaal.

Maar vooruit: Compleet telt de zin geen 32, maar 34 letters.


er ontbreekt dan nog iets: wat zou in dit verband die toevoeging kunnen zijn?

[size=16].[/size] (hardop lezen)
« Laatst bewerkt op: 12-10-2003, 22:32:41 door bodejosm43 »

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Slagzinwedstrijd
« Reactie #36 Gepost op: 12-10-2003, 22:33:36 »
[size=16].[/size] (hardop lezen)

Rondjuh

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Slagzinwedstrijd
« Reactie #37 Gepost op: 12-10-2003, 22:38:48 »
Nee, niet goed. Maar omdat ik steeds heb gezegd dat de zin 32 letters zou tellen, hoeft die toevoeging niet met de oplossing meegestuurd te worden. Anders wordt het te verwarrend.

Ik heb me zelf bij andere spellen hier op de site vaak gruwelijk geërgerd aan steeds veranderende spelregels, en dan zou ik het zelf ook gaan doen. Nee, het is meer als een hint bedoeld. Zo flauw ben ik niet.

Offline Gone

  • Forumlid
Re:Slagzinwedstrijd
« Reactie #38 Gepost op: 12-10-2003, 22:40:46 »
LOL,

Ik ben nu bij:
YES. BIJ MIJ TEELT EEN ZEDESEUN ARTIKELEN! :o

Leuk hoor, Jos, 34 letters mixen en dan kijken wat eruit komt als je niet jouw papiertje hebt  ;)


Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Slagzinwedstrijd
« Reactie #39 Gepost op: 12-10-2003, 22:47:41 »
Het volstaat dus, om de zin ZONDER die toevoeging te geven, dat zei ik al. En te puzzelen met de 32 letters die iedereen nu heeft gekregen.
Wat zou bij internet nou een toevoeging kunnen zijn?


Meer zeg ik niet, ik kan dan net zo goed de hele zin gaan voorzeggen.

Maar je zin is leuk gevonden, alleen niet goed. Het woord artikelen evenmin.
« Laatst bewerkt op: 12-10-2003, 22:49:50 door bodejosm43 »