Auteur Topic: Reality tv: Judas Game  (gelezen 11651 keer)

Offline Madcat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Reality tv: Judas Game
« Reactie #20 Gepost op: 5-11-2003, 09:20:34 »
Ik heb gisteren ook voor het eerst gekeken en ik vond het wel een leuk programma.zijn.  ::)

Maar zit er nu altijd een oplichter in het spel, of zijn dat er ook wel eens nul of twee of drie?

edit: veranderd ivm met spoiling
« Laatst bewerkt op: 5-11-2003, 12:30:13 door Cora Bora »

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Reality tv: Judas Game
« Reactie #21 Gepost op: 5-11-2003, 09:24:08 »
Ik heb gisteren ook voor het eerst gekeken en ik vond het wel een leuk programma.

Maar zit er nu altijd een oplichter in het spel, of zijn dat er ook wel eens nul of twee of drie?

tja er kunnen meerdere 'judassen' in het spel zitten..
eerste keer gekeken? meestal loopt het fout.....
« Laatst bewerkt op: 5-11-2003, 12:31:20 door Cora Bora »

Offline sjulie

  • Forumlid
Re:Reality tv: Judas Game
« Reactie #22 Gepost op: 5-11-2003, 10:45:31 »
Was wel leuk...zou het progamma veel kijkers trekken?

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Reality tv: Judas Game
« Reactie #23 Gepost op: 5-11-2003, 10:50:07 »



datum             kijkdichtheid  aantal kijkers  marktaandeel
04/11/2003 23:03       1            145              4 %
14/10/2003 22:49       2            268              7 %
23/09/2003 22:57       2            281              8 %



 
nee dus!  ;D

Offline sjulie

  • Forumlid
Re:Reality tv: Judas Game
« Reactie #24 Gepost op: 5-11-2003, 10:54:13 »
owww...das wel heeeel weinig.
Binnenkort niet meer op het scherm te zien.....
goedenavond! ;)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Reality tv: Judas Game
« Reactie #25 Gepost op: 5-11-2003, 10:57:04 »
owww...das wel heeeel weinig.
Binnenkort niet meer op het scherm te zien.....
goedenavond! ;)

nou eigenlijk valt het wel mee...
op de late avond is het 1 van de best bekeken programma's van veronica. plus het is ook nog eens goedkoop te maken, dus ik denk dat het nog wel even blijft.  :)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Reality tv: Judas Game
« Reactie #26 Gepost op: 5-11-2003, 12:24:55 »
Vergeet niet dat er ook mensen kijken op zaterdagavond (waaronder ik soms), dus bedankt voor het verraden van de uitkomst  >:(  :P (maakt me niet uit hoor  :-* )

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Reality tv: Judas Game
« Reactie #27 Gepost op: 5-11-2003, 12:28:55 »
Vergeet niet dat er ook mensen kijken op zaterdagavond (waaronder ik soms), dus bedankt voor het verraden van de uitkomst  >:(  :P (maakt me niet uit hoor  :-* )
sh*t sorry, helemaal niet aan gedacht, ik haal het meteen weg!  :-[

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Reality tv: Judas Game
« Reactie #28 Gepost op: 5-11-2003, 15:47:10 »
Damn...

En team geel maakt weer een goede indruk bij de spelleiding van CSC...  ::)

Hadden we Cora maar nooit als leider gekozen...  ;)
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Kimberly

  • Forumlid
Re: Reality tv: Judas Game
« Reactie #29 Gepost op: 9-01-2011, 04:12:28 »
@ ongewenst persoon..

ik zat net eens een beetje te googelen of er eigenlijk nog informatie was over judas game.. het spel waar ik aan mee heb gedaan zodat ik de begrafenis voor mijn vader kon betalen.. ik vond deze site en zag ineens die bitch staan en dacht hey kicke iemand die het niet leuk vond.. daarom deze korte uitleg waarom ik niet gedeelt hebt. Het bedrag van judas game was zogenaamd 20.000 euro.. wat niemand achter de buis weet is dat je kansspelbelasting betaald van 25% ik moest een kleiner bedrag opnoemen dan ik nodig had aangezien het anders niet zou vallen binnen de 10.000 euro wat eigenlijk 7500 euro is. ook een redelijk groot bedrag daar niet van.. maar het bedrag wat ik moest betalen voor alles bij elkaar was al een stuk hoger.. uiteindelijk zal ik het nog mooier voor je maken.. ik heb uit eindelijk maar 700 euro betaald aan heel de begrafenis en ben daarna al mijn eigen sores op gaan lossen aangezien mijn o zo lieve familie ineens allemaal mijn telefoon nummer hadden en verolgens ineens allemaal begonnen te bellen.. de helft heb ik al 20 jaar niet gezien dus ik dacht weet je wat.. steek het maar in je reet jullie hebben allemaal dik geld dus betaal het zelf maar.. en trouwens die vrouw die tegen over mij zat wou computers kopen voor kinderen in arme landen :/ hallo ze hebben meer aan eten hoor.. en ze had al voor duizenden euro's aan computers gestuurd.. dus ff doorsparen meid :) nou bij deze mag je me met recht een bitch noemen :) ::bravo::

Offline Kimberly

  • Forumlid
Re:Reality tv: Judas Game
« Reactie #30 Gepost op: 9-01-2011, 04:13:56 »
Heb't een keer gezien. Vond het wel een leuk programma. De finale is een uitwerking van het prisoners dilemma, wel slim, want die prijzen gaan er zo volgens mij maar zelden uit. Sowieso is het vollgens mij wel een low-budget tv programma. Er gebeurt weinig en ik kan me voorstellen dat er zo 10 afleveringen op een dag geschoten kunnen worden.
i wish ik heb daar bijna heel de dag gezeten.. er komt belachelijk veel bij kijken en je hebt ook nog een een rook pauze tussendoor lol

Offline Kimberly

  • Forumlid
Re:Reality tv: Judas Game
« Reactie #31 Gepost op: 9-01-2011, 04:17:43 »
Dat was het dus wat ik op zaterdagavond had gezien. Uiteindelijk waren er toen 2 over. 1 vrouw die heel arm was en zoontjes en blabla en die wou graag een keer het graf van haar vader laten zien aan haar zoontjes en ze had al toegezegd dat het waar was (moest eerlijk antwoorden) en een nogal gezette vrouw die beweerde te dik zijn om te kunnen bevallen (of zoiets whaterver). Dat was dus gelogen, de arme vrouw was al helemaal in tranen en alles want voor haar stond veel op het spel en ze voelde zich flink genaaid omdat de ander had gelogen. Maar wat doet die gore bitch (en ik vlucht niet in internet-anonimineit als ik haar zie zou ik het haar ook zeggen) ze wil niet delen met die arme vrouw! Ik was zo pissig op haar. Ze gunde zichzelf wel 20.000 euro en die vrouw geen 10.000 euro, gatverdegatver en wat was nu de reden volgens haar dat ze niet wou gaan delen: 'Ik zag dat zij (die arme vrouw) niet ging delen en ik wou niet verliezen dus heb ik het ook maar niet gedaan.'  >:(  >:( Als ik haar zie, scheld ik haar verrot!



oh ja by the way.. ik moest de begrafenis betalen om mijn zoon het graf nu te laten zien pak ik wel gewoon de auto.. die andere vrouw in het spel was geen arm dikkertje maar een hele lieve vrouw die alsnog een troostprijs heeft gehad van 5000 maar dat zien jullie allemaal niet.. daarnaast had ik haar genaait in de ene laatste ronde door haar er uit te stemmen maar omdat we gelukkig alle 3 1 stem kregen moest die andere knul er uit.. daarna had ik zo iets van ja dan maar alles of niets :) ik vind het eigenlijk wel jammer dat je er geen beelden meer van hebt daar was ik eigenlijk naar opzoek  maar goed.. het is alweer 7en half jaar geleden.. gaaf man dat ik er nog iets over terug heb gevonden :D tnx for that