Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
LaurensAanWAZIG, Realitynet
Nu online
318 gasten en 1 vaste bezoeker (BigBoots)
Activiteitenagenda
Doe nu mee!
De Mol VIER Pool 2018
Doe nu mee!
De Mol VIER Onderschriftenspel
Nu bezig
RN Songfestival
Nu bezig
Wie is de Mol Online 2018
Binnenkort
Nieuwe RN GameNight
Pagina's: 1 ... 10 11 12 [13]
  Print  
Auteur Topic: Tabletop - Gezelschapsspellen  (gelezen 51927 keer)
Molcrazy
Actief Lid
Contactpersoon Actieve Leden

Geslacht: Man

Winnaar CSC II

« Antwoord #240 Gepost op: 18.08.2017, 00:22:37 »

Castle Panic - Samenwerken om het kasteel te beschermen tegen inkomende Orcs, Goblins, etc...
Between Two Cities - Je bouwt een stad samen met de speler links van je en met de speler rechts van je. Je laagst scorende stad telt mee (dus je moet beide goed onderhouden)en degene die dan het hoogste scoort, wint.
Survive: Escape From Atlantis - Iedere speler heeft een aantal mannetjes op Atlantis staan. Maar Atlantis zinkt stilletjes aan weg en je moet zoveel mogelijk mannetjes op het droge brengen. Maar in het water zitten haaien, walvissen en draken, maar ook hulpvaardige dolfijnen.
Om Nom nom - Eten of gegeten worden in dit spel. Redelijk simpel en kort.
Burgle Bros - Samenwerken om een diamant (oid) te stelen in een gebouw en de bewakers vermijden.

Deze wil ik zeker wel eens proberen! Anderen zien er ook nog wel leuk uit maar dezen hebben mijn voorkeur

Qui est la taupe?
Robbieazerty

« Antwoord #241 Gepost op: 18.08.2017, 08:25:09 »

Oh stom, dat hele premium had ik nog niet gezien (omdat ik tot nu toe solo games heb gespeeld om ze eens uit te testen enzo). En zo'n beetje alles is Premium zie ik  Undecided Undecided Undecided Undecided

Er is ook nog https://nl.boardgamearena.com en http://www.yucata.de/en die zijn (volgens mij  Schaam Embarrassed) wel gratis.
hulpdakdekker
Actief Lid
Aanspreekpunt De Mol

Babbelt maar wat

« Antwoord #242 Gepost op: 18.08.2017, 12:28:25 »

Ik vind Roll Player leuk ^^

...

..d&d schijnheiligerd

Okay, ik houd wel weer op Roll Eyes Tongue

Ik zie bij sommige spellen wel 'premium' staan als het voor een groter aantal spelers is. Zou dan iedereen premium account moeten hebben om dat te spelen? (Ik heb er nog niet goed naar gekeken verder..)

Op basis van http://help.tabletopia.com/knowledge-base/tabletopia-plans lijkt het van je abo af te hangen.

Zoals ik het lees:
- abo van 5 euro per maand: mag je zelf premium games spelen, maar geen nonpremium outsiders er in
- abo van 10 per maand: je mag premium spelen, en als er nonpremium outsiders mee willen doen is dat a-okay Duimen omhoog!
- steam short-term premium: mag ook iedereen meespelen.

Dus als we dan allemaal een muntje in zouden ploinken, zodat we 1 short term abo kunnen fixen, dan lijkt het al te werken. Hoewel dan wel steeds die ene premium persoon mee moet spelen Hilarisch

Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.
Lucy

Geslacht: Vrouw

Life is like theatre <3

« Antwoord #243 Gepost op: 18.08.2017, 17:44:42 »

...

..d&d schijnheiligerd

Okay, ik houd wel weer op Roll Eyes Tongue

Op basis van http://help.tabletopia.com/knowledge-base/tabletopia-plans lijkt het van je abo af te hangen.

Zoals ik het lees:
- abo van 5 euro per maand: mag je zelf premium games spelen, maar geen nonpremium outsiders er in
- abo van 10 per maand: je mag premium spelen, en als er nonpremium outsiders mee willen doen is dat a-okay Duimen omhoog!
- steam short-term premium: mag ook iedereen meespelen.

Dus als we dan allemaal een muntje in zouden ploinken, zodat we 1 short term abo kunnen fixen, dan lijkt het al te werken. Hoewel dan wel steeds die ene premium persoon mee moet spelen Hilarisch

D&D is volgens mij wel een stuk extremer en ingewikkelder dan Eoll Player tho 🙈

Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan... en terug!
Mollenmania
Winnaar WIDM online 2017

« Antwoord #244 Gepost op: 18.08.2017, 18:03:30 »

Kwestie van het wachtwoord aan meerdere mensen geven. Dan noemen we die gewoon RealityNet ofzo.
« Laatste verandering: 18.08.2017, 18:05:02 door Mollenmania » Gelogd
hulpdakdekker
Actief Lid
Aanspreekpunt De Mol

Babbelt maar wat

« Antwoord #245 Gepost op: 18.08.2017, 23:02:15 »

D&D is volgens mij wel een stuk extremer en ingewikkelder dan Eoll Player tho 🙈

My mistake!
Ik dacht dat je een rollplayer in het algemeen bedoelde, had nog niet door dat er ook effectief een apart spel zo was genoemd. Schaam

Heb nog niet helemaal een beeld van het spel, maar klinkt aardig om keer te proberen Duimen omhoog!

Kwestie van het wachtwoord aan meerdere mensen geven. Dan noemen we die gewoon RealityNet ofzo.

Hoewel ik even geen specifieke reden kan bedenken, voelt het als een idee dat op allerlei onvermoede manieren verkeerd kan gaan Lips Sealed
Maar het zou kunnen..
Immers, dan kan je je ook voorstellen dat je bv op de.. 1e & 3e maandag van de maand (ik noem maar iets) een mini game night houdt. Dat vermoedelijk een stuk minder voorbereiding nodig heeft dan bv een pub quiz of ander game night spel, waardoor je de standaard momenten voor zou aan kunnen houden.

Ongeacht de precieze details, klinkt overwegend als een interessant idee Duimen omhoog!

Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.
Lucy

Geslacht: Vrouw

Life is like theatre <3

« Antwoord #246 Gepost op: 20.08.2017, 16:00:11 »

Jaaa klinkt tof Bravo!

Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan... en terug!
Robbieazerty

« Antwoord #247 Gepost op: 21.08.2017, 09:12:02 »

Er is ook nog https://nl.boardgamearena.com en http://www.yucata.de/en die zijn (volgens mij  Schaam Embarrassed) wel gratis.

Maar... waarom betalen als we het op die sites hierboven gratis (denk ik) kunnen?
hulpdakdekker
Actief Lid
Aanspreekpunt De Mol

Babbelt maar wat

« Antwoord #248 Gepost op: 21.08.2017, 10:45:30 »

oh, sure. Had nog geen vergelijkendwarenonderzoek gedaan naar hoeveel/welke spellen worden aangeboden door welke sites. Tongue

Boardgamearena heeft ook een serie bekende spellen Duimen omhoog! Yucata oogt wat kleiner, en wat simpelere spellen (bv Othello).
Goed gevonden Smiley

B&W

« Antwoord #249 Gepost op: 21.08.2017, 13:30:01 »

Ik zit op bga, daar kun je ook premium gaan maar dat is niet echt nodig. Je kan wel alle spellen spelen, maar met premium kan je een aantal ook starten. (Zoals Love Letter alleen voor premiumleden is om te starten, je kan zonder premium wel in zo'n spel inschrijven, en dus meedoen)
Maar de meeste spellen zijn ook zonder premium te starten.  (Take 5, Saboteur, Cant Stop, Love Letter, Perudo)

*was ooit een Black_and_White
Pagina's: 1 ... 10 11 12 [13]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005