Poll

Wat wordt het concept van RN Songfestival?

random (het idee van Daysdie)
3 (8.6%)
Amerika (ieder een andere staat)
13 (37.1%)
Talentenjachtsongfestival
2 (5.7%)
Niet- Engelstalig
6 (17.1%)
Alles mag (iedereen wel een ander land)
10 (28.6%)
Deelnemers onder de 18
1 (2.9%)

Totaal aantal stemmen: 34

Auteur Topic: RN Global City Song Contest 2014  (gelezen 785212 keer)

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RN Global City Song Contest 2014
« Reactie #6600 Gepost op: 24-12-2014, 13:43:18 »
Wist ik ook niet  ;D  sowieso  ::oink:: dat LdH weet dat dat in de top 40 heeft gestaan  ;)  ::ok::
...maar soms even niet :)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: RN Global City Song Contest 2014
« Reactie #6601 Gepost op: 24-12-2014, 14:49:44 »
Tja, van sommige nummers weet ik wel dat ze erin hebben gestaan... Wat dacht je van Memory van Barbra Streisand... Ook volgens mij top40 en een nummer uit de musical Cats!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: RN Global City Song Contest 2014
« Reactie #6602 Gepost op: 24-12-2014, 15:43:32 »
Cats ::love::
Barbra ::love::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: RN Global City Song Contest 2014
« Reactie #6603 Gepost op: 24-12-2014, 17:08:31 »
Weet jij dan precies wanneer een liedje een musicalliedje is? Ik denk dat je verrast bent als je nakijkt wat er aan musicalnummers in de top40 heeft gestaan... (ken je 'No matter What' van Boyzone? Is een hit geweest en komt uit een musical bijv...)

ja dus, dat is toch een verschrikkelijk nummer  :P
En dan ben je meteen niet origineel als je zo'n bekend musicalnummer doet  :P

Ik doe wel mee en stuur bohemian rhapsody in. Gegarandeerd 12 punten  ::jaja::

Even serieus : het gaat met niet om het genre musical. Ik ben ook tegen een Rockfestival ( ook al vind ik dat zelf een leuk genre ). Ik vind het leuke aan een songfestival juist verschillende genres en smaken door elkaar. Je leert van alles wat kennen. En om de kandidaten dan in een bepaald genre te dwingen of stoppen vind ik niks. Juist leuk als de een met een musicalnummer komt en de ander met harde gitaren en de ander met een catchy popsong. Maar dat is mijn mening en die is nu wel duidelijk dus zal erover ophouden ;)
You'll never walk alone

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: RN Global City Song Contest 2014
« Reactie #6604 Gepost op: 24-12-2014, 17:10:19 »
Maar dat is mijn mening en die is nu wel duidelijk dus zal erover ophouden ;)

Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RN Global City Song Contest 2014
« Reactie #6605 Gepost op: 24-12-2014, 17:15:57 »
Wat Nieky zegt. Ik ben ook geen voorstander van een bepaald-genre-songfestival zoals een alleen-musicalliedjes-songfestival. ::ohno::
🜃

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RN Global City Song Contest 2014
« Reactie #6606 Gepost op: 25-12-2014, 14:38:21 »
ja dus, dat is toch een verschrikkelijk nummer  :P
En dan ben je meteen niet origineel als je zo'n bekend musicalnummer doet  :P

Ik doe wel mee en stuur bohemian rhapsody in. Gegarandeerd 12 punten  ::jaja::

Even serieus : het gaat met niet om het genre musical. Ik ben ook tegen een Rockfestival ( ook al vind ik dat zelf een leuk genre ). Ik vind het leuke aan een songfestival juist verschillende genres en smaken door elkaar. Je leert van alles wat kennen. En om de kandidaten dan in een bepaald genre te dwingen of stoppen vind ik niks. Juist leuk als de een met een musicalnummer komt en de ander met harde gitaren en de ander met een catchy popsong. Maar dat is mijn mening en die is nu wel duidelijk dus zal erover ophouden ;)

Dat vind ik ook leuk, maar pop is toch wel de hoofdmoot hier  ;)
...maar soms even niet :)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Realitynet Eurovisie Songfestival: Back to Basic (Inschrijvingen geopend!)
« Reactie #6607 Gepost op: 26-01-2015, 19:08:03 »
8. Griekenland
Demis Roussos - Schönes mädchen aus Arcadia


Zoals u misschien gemerkt heeft, zit Grieken midden in de eurocrisis. Om geld de besparen hebben ze de eerste de beste straatmuzikant van de straat geplukt om een liedje te zingen. Bij gebrek aan camera's is de clip ook in 1 camerastandpunt opgenomen. Wel heeft de artiest een cursus Duits gevolgd in de hoop wat Duitse stemmen te trekken. Hier is Demis Roussos met Schönes mädchen aus Arcadia!

[/font]

Deze oud-deelnemer is vandaag overleden.
Misschien was hij wel de slechtste inzending ooit, dus daarom toch bijzonder  ::jaja::
You'll never walk alone

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: RN Global City Song Contest 2014
« Reactie #6608 Gepost op: 18-05-2015, 21:26:15 »
 ;D Toch grappig dat als dit songfestival een maand later had plaatsgevonden er een liedje had meegedaan, dat nu met het echte songfestival meedoet.  ;D Had er al iets over gepost in het ontdekking van de dag topic. Maar ik had hier Roemenië gekozen omdat ik daar best wel wat leuke bandjes ken enzo. Maar daar kon ik helemaal niks leuks van vinden. Had uiteindelijk dan dat liedje van Criss en Vlad gevonden. Op de dag na het festival ging ik naar een Roemeense film en daarvoor zat een korte film met een clip. En ik dacht nog: Hé Voltaj maakt nog wel muziek. Als ik dat had geweten, had ik dit liedje wel opgestuurd. Maar dat zelfde liedje is dus de inzending van Roemenië voor het songfestival.  ::rofl::