Poll

Wie wint de forumquiz?

D*N
Fabiann
Jann
LdHmolletje
Lucy
Molière
Mollenvanger-MV
Nieky
Starlight
Swifty

Auteur Topic: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 5  (gelezen 111393 keer)

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 5
« Reactie #580 Gepost op: 18-01-2015, 14:30:53 »
::rofl:: ::hug::

Ja joh, ik ben al blij dat ik de antwoorden kon vinden....
...maar soms even niet :)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 5
« Reactie #581 Gepost op: 18-01-2015, 15:37:15 »
Gefeliciteerd Starlight!
En Daisy, bedankt voor weer een leuke quiz!

Ikzelf ben best tevreden met mijn 9de plaats! Morgen ga ik eens kijken of ik het bestnd geopend krijg in de bieb om een te kijken hoeveel ik van iedereen goed had.

Overigens: dat iedereen die mzuiekvraag zo makkelijk vond. Ik vond dat met afstand de moeilijkste vraag. (kijk, de banketbakker was misschien onmogelijk, maar was nog wel te gokken). Maar die muziek? Ik kende zegge en schrijven 2 nummers ervan. De mijne en Frozen; de rest zei mij helemaal niks...
Ik ben trouwens wel eehl benieuwd hoevelen de Common Linnets bij mij hadden gezet, want dat moest toch een simpel antwoord van mij zijn, evenals Timvdons op het eiland en Will Power bij de sporter!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 5
« Reactie #582 Gepost op: 18-01-2015, 15:39:52 »
Ik had commen linnets bij fabian omdat hij het songfesitival organiseert
#teamamaimiljaarde

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 5
« Reactie #583 Gepost op: 18-01-2015, 15:40:26 »
Toen ik globaal de antwoordmogelijkheden door las en ik bij de onbewoond eilandvraag was en jou antwoord las wist ik gelijk. Oké, dit LdHMolletje, volgens mij heeft niemand die fout?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 5
« Reactie #584 Gepost op: 18-01-2015, 16:02:57 »
Geen idee, ik krijg op mijn computer de bijlage niet geopend. Hopelijk lukt het morgen in de bieb!
Ich bin ein Bärliner!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 5
« Reactie #585 Gepost op: 18-01-2015, 16:32:24 »
Gefeliciteerd Starlight!
En Daisy, bedankt voor weer een leuke quiz!

Ikzelf ben best tevreden met mijn 9de plaats! Morgen ga ik eens kijken of ik het bestnd geopend krijg in de bieb om een te kijken hoeveel ik van iedereen goed had.

Overigens: dat iedereen die mzuiekvraag zo makkelijk vond. Ik vond dat met afstand de moeilijkste vraag. (kijk, de banketbakker was misschien onmogelijk, maar was nog wel te gokken). Maar die muziek? Ik kende zegge en schrijven 2 nummers ervan. De mijne en Frozen; de rest zei mij helemaal niks...
Ik ben trouwens wel eehl benieuwd hoevelen de Common Linnets bij mij hadden gezet, want dat moest toch een simpel antwoord van mij zijn, evenals Timvdons op het eiland en Will Power bij de sporter!

O ja, ik denk dat ik die toch fout heb. En dat komt omdat je het laatste stuk van de zin niet kan lezen als je een lang antwoord hebt. In eerste instantie had ik die natuurlijk wel goed geplaatst ::jaja::
...maar soms even niet :)

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 5
« Reactie #586 Gepost op: 18-01-2015, 16:39:55 »
Toen ik globaal de antwoordmogelijkheden door las en ik bij de onbewoond eilandvraag was en jou antwoord las wist ik gelijk. Oké, dit LdHMolletje, volgens mij heeft niemand die fout?
ik heb die fout

en ik weet nog steeds niet waarom ik die zou moeten weten ::schaam:: ::schaam:: ::schaam::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 5
« Reactie #587 Gepost op: 18-01-2015, 16:44:09 »
ik heb die fout

en ik weet nog steeds niet waarom ik die zou moeten weten ::schaam:: ::schaam:: ::schaam::


...maar soms even niet :)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 5
« Reactie #588 Gepost op: 18-01-2015, 16:48:41 »
Ik zie door de vliegtuigen de hemel niet meer :o
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 5
« Reactie #589 Gepost op: 18-01-2015, 16:50:54 »
Wat mij ook verbaasde dat toch nog best een aantal mensen mijn dieptepunt van het jaar fout hadden. Volgens mij is dat duidelijk en uitgebreid hier ten sprake gekomen in Mei.

Maar ik heb zelf ook vrij logische antwoorden verkeerd geplaatst ::schaam::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 5
« Reactie #590 Gepost op: 18-01-2015, 17:01:02 »
Overigens: dat iedereen die mzuiekvraag zo makkelijk vond. Ik vond dat met afstand de moeilijkste vraag. (kijk, de banketbakker was misschien onmogelijk, maar was nog wel te gokken). Maar die muziek? Ik kende zegge en schrijven 2 nummers ervan. De mijne en Frozen; de rest zei mij helemaal niks...

Maakt niet zoveel uit of je ze kent of niet toch? Gewoon het liedje luisteren en kijken bij welke persoon de band of de stijl het meeste past.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 5
« Reactie #591 Gepost op: 18-01-2015, 17:05:54 »


oh, dat wist ik niet van ldh; dat die van de auto's is wist ik wel maar niet van de vliegtuigen.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 5
« Reactie #592 Gepost op: 18-01-2015, 17:26:30 »
Maakt niet zoveel uit of je ze kent of niet toch? Gewoon het liedje luisteren en kijken bij welke persoon de band of de stijl het meeste past.
Dat is het nu juist, ik weet van de meesten van jullie de favoriete stijl niet...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 5
« Reactie #593 Gepost op: 18-01-2015, 22:48:42 »
Sterker nog, Schulz verraad gewoon zijn antwoord op vraag 1 op pagina 1 van dit topic!

(Eerlijk is eerlijk ... zag t ook anderhalve week geleden pas)

???

Waar dan?
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 5
« Reactie #594 Gepost op: 18-01-2015, 23:03:43 »
::ohno:: , maar de tweede plek kan altijd natuurlijk. JB heeft abonnement op plek 1.

en verder joepie  ::bravo::

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 5
« Reactie #595 Gepost op: 18-01-2015, 23:05:04 »
Dat is het antwoord op vraag 4, niet vraag 1 :P
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 5
« Reactie #596 Gepost op: 18-01-2015, 23:07:40 »
Ow sorry, die vraag bedoelde ik ook ::schaam::

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 5
« Reactie #597 Gepost op: 18-01-2015, 23:08:00 »
Ooohh ik dacht al haha
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 5
« Reactie #598 Gepost op: 19-01-2015, 14:18:25 »
Van wie had ik de meeste vragen goed:
Schulz: 9
D*N: 7
Daisy: 6
Pjotr: 6
Starlight: 6
Hulpdakdekker: 5
Lama: 5
Lucy: 5
Molbelg: 5
Mollenvanger: 5
Silvermaiden: 5
Stormpie: 5
Grasisgroen: 4
Nieky: 4
De_Witte: 3
Jann: 3
Molcrazy: 3
Swifty: 3
TimvDons: 3
Moni: 2
PacMol: 2
Trialk: 2
Fabiann: 1

En wie hadden de meeste antwoorden van mij goed?
Lucy: 7
Moliere: 6
Mollenvanger: 7
D*N: 6
Fabiann: 6
Jann: 6
Starlight: 6
TimvDons: 6
Grasisgroen: 5
Nieky: 4
Molbelg: 3
Schulz: 3
Swifty: 3

Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 5
« Reactie #599 Gepost op: 19-01-2015, 15:08:34 »
Ik heb ook eens gekeken bij mijn afzonderlijke vragen:
1. Die was wel heel makkelijk. Blijkbaar heb ik het vaak over mijn uitjes gehad? Al zag ik tweemaal een nieuwe baan... (was het maar zo, dan was het zeker mijn hoogtepunt van het jaar geweest) en eenmaal een vakantie in Boedapest. Ik ben zeker meermaals in Boedapest geweest, maar de laatste maal was een jaar of 20 geleden...

2. Deze was iets lastiger. 6 van jullie hadden het juist (weer een jaar van afwijzingen), de rest gooide het op het nog steeds niet vinden van een baan. Dat kan ik me ook heel goed voorstellen, maar ik had het net iets anders geformuleerd.

3. 2 absolute topklasseringen in de Molpools. Dat had bijna iedereen goed (en leek me ook zeer makkelijk). Het organiseren van een spel had gekund, maar dat haalde het niet bij de pools. De hoge klassering in DWDW daar kijk ik dan wel van op, Gig! Ik deed namelijk niet mee aan het spel...

4. Toch nog viermaal misgegaan, terwijl het (dacht ik althans) toch bekend zou moeten zijn dat Tim en ik uren over vliegtuigen zouden kunnen praten.

5. Knap van Mollenvanger en Jann. Ik zou inderdaad nog wel de macarena gaan dansen (heb ik bij de introductie van de UT nog moeten doen), ik zou een duckfoto plaatsen (als ik een fototoestel zou hebben), ik zou zelfs jullie nog wel mijn 'zangkunsten' laten horen, maar zo'n interview? Liever niet...

6. De meerderheid had het goed: Dick Jol. natuurlijk, hij is Hagenees, maar daarnaast vond ik zijn optreden absoluut top! Heerlijk om naar te kijken. Voor degenen die mij bij Paulien en Soundos plaatsten: ik hoop dat het was omdat jullie mij nog ergens moesten plaatsen... want ik vond beide dames juist de minstleuke kandidaten van hun seizoen... ::hug::

7. Het WK-voetbal was superleuk, maar niet het sporthoogtepunt voor mij. (had Nederland de finale gewonnen was het denk ik wel anders geweest); met 100 man een wedstrijd kijken? Nee, slechts eenmaal ooit gedaan (de WK-finale Italië-Brazilië 1994 op een camping in Rome) De plaatsing van de dames voor de WK had inderdaad zo van mij kunnen komen, ik had het inderdaad in gedachten gehad om dat neer te zetten. Complimenten echter voor Fabiann en Lucy, die als enigen mij bij Lars Boom in Arenberg hadden geplaatst! De eerste Nederlandse etappezege in de Tour na meer dan 10 jaar (en dan vooral de manier waarop) was toch het sporthoogtepunt voor mij!

8. Tweemaal skispringen en tweemaal geen. Skispringen is leuk, maar ik zou het niet snel zelf willen doen. En gezien ik toch wel een sportfan ben leek me geen een antwoord dat niet bij mij past. Nee, Will Power it is. Gewoon de beste Indycarrijder van het moment. Eigenlijk zou ik best een heel seizoen Indycars willen rijden, maar aangezien het maar om 1 dag ging koos ik voor de Indy500, om die dan ook te winnen. De Indy500 vind ik denk ik wel het mooiste 1dagsportevenement van het jaar!

Ich bin ein Bärliner!