Auteur Topic: De uitslag en reünie!  (gelezen 18256 keer)

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De uitslag en reünie!
« Reactie #40 Gepost op: 14-12-2014, 16:27:04 »
 :D
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De uitslag en reünie!
« Reactie #41 Gepost op: 14-12-2014, 16:39:33 »
Thanks Robbie!  ::bravo:: Ik weet niet of ik die eerste plek helemaal verdiend heb, want dit jaar was ik natuurlijk tactisch gezien vrij kansloos. Volgend jaar dan maar weer bewijzen dat ik echt de king kan zijn ;D ik moet verdorie toch eens een Survivor winnen, desnoods onder een andere accountnaam :P
Nieky grab a life vest!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De uitslag en reünie!
« Reactie #42 Gepost op: 14-12-2014, 18:42:28 »
Nouja, zoals het er ook in staat, ik heb het niet alleen op dit seizoen gebaseerd, maar op alles, inclusief dit seizoen vers in het geheugen.

Als het enkel dit seizoen zou zijn, zou ik gewoon de kandidaten in volgorde van afvallen posten, met kevintuut dan op de laatste plaats.

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De uitslag en reünie!
« Reactie #43 Gepost op: 14-12-2014, 18:53:07 »

Pjotr: Hoever was je denk je gekomen als je de samensmelting wel had gehaald? En hoeveel nachtmerries heb je van alle puzzels gehad?

Tja,ik lag volgens mij best goed in het spel.. Dus ik denk dat ik zeker zo ver had kunnen komen als vorig jaar,en misschien nog wel verder. Afgezien van het feit dat er nog meer puzzels zijn geweest die ik dus ook verpest had.  En ja,daar heb ik nog tijden van wakker gelegen.. Want zonder die puzzels had ik de samensmelting uiteraard wel gehaald.  :(

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De uitslag en reünie!
« Reactie #44 Gepost op: 15-12-2014, 13:41:12 »
Daisy: Eén van de grootste vragen is nog steeds, hoe wist iedereen van het vrouwencomplot? Wie heb jij dit allemaal verteld en wie is de lek geweest? Zelfs Nieky en ik wisten van niets. En sluit je het 100% uit dat je ooit weer meedoet aan een complotspel?

Ik vernam dit via Elise die inderdaad met andere dames in de auto had gezeten na de spelletjesmiddag.

Molcrazy: Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben door Molcrazy. Natuurlijk kwam hij in de vorige twee seizoenen ongeveer even ver, maar voor mijn gevoel floatte hij hier elke keer heen. Dit seizoen leek hetzelfde te gebeuren tot het moment dat je een move maakte en Bjorrn en Miek benaderde voor een complot. Nu was er dan een idol in het spel, maar dit had een laatste powerswitch kunnen betekenen en was vanuit dat opzicht een erg goede move! Denk je dat voor jou nog een nadeel heeft gehad dat er slechts drie heroes de samensmelting hebben gehaald?

Aanvankelijk dacht ik van wel omdat we outnumbered waren. Toen de eerste ronde de stemming zou gaan tussen HIDM en hillo (en HIDM en co op MiekeG moesten stemmen om hem te redden) was ik blij dat de Heroes niet gewoon weggestemd gingen worden.

Het was inderdaad de bedoeling de_witte en catshee te dissen om naar de final three te gaan en volgens mij zagen Bjorrn en miek dat ook wel zitten.

Hoe het had gelopen als er meer Heroes waren geweest, valt niet te voorspellen. Misschien had ik er dan wel eerder uitgevlogen. Ik wist echter dat het te gevaarlijk zou worden met teveel vrouwelijke deelnemers door hun complot (zie boven) en wilde in ons originele Heroeskamp niet teveel vrouwen overhouden omdat ik wist dat het dan voor mij in een latere fase moeilijk zou kunnen worden als ik bv overbleef met KD, Elise, Ycaris, Loezel en MiekeG.
2024: wie is de Mol?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De uitslag en reünie!
« Reactie #45 Gepost op: 15-12-2014, 14:36:15 »
Naar de final 3 met jou en miek was voor mij ook sowieso de beste move op dat moment, en miek zag dat ook wel zitten :P
Achteraf gezien voor miek wel heel gunstig dat dit niet is gelukt  ;)
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De uitslag en reünie!
« Reactie #46 Gepost op: 15-12-2014, 15:11:53 »
Gefeliciteerd Miek!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De uitslag en reünie!
« Reactie #47 Gepost op: 15-12-2014, 18:21:35 »
Thnx allemaal  ::tandpastasmiley::
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De uitslag en reünie!
« Reactie #48 Gepost op: 15-12-2014, 18:30:32 »
Proficiat Miek! ::bravo::
2024: wie is de Mol?

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De uitslag en reünie!
« Reactie #49 Gepost op: 15-12-2014, 21:36:30 »
Trouwens, catshee en de_witte, waar ik benieuwd naar ben: Welke uitspraken hadden jullie goed bij de sociale proef?

Leuk om te weten misschien  :)

Ik had in deel 1 Vieffan, D*N, Jann, Kevintuut, MiekeG, Molbelg, Pjotr en Hillo goed en in deel 2 Bjorrn, Jann en MiekeG  :)
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De uitslag en reünie!
« Reactie #50 Gepost op: 15-12-2014, 21:39:14 »
Trouwens, catshee en de_witte, waar ik benieuwd naar ben: Welke uitspraken hadden jullie goed bij de sociale proef?

Leuk om te weten misschien  :)

Ik had in deel 1 Vieffan, D*N, Jann, Kevintuut, MiekeG, Molbelg, Pjotr en Hillo goed en in deel 2 Bjorrn, Jann en MiekeG  :)
Ik wist zelf al niet meer wat ik had gezegd  ::rofl::
#teamamaimiljaarde

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De uitslag en reünie!
« Reactie #51 Gepost op: 15-12-2014, 21:39:54 »
Ik wist zelf al niet meer wat ik had gezegd  ::rofl::

 ::rofl::
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De uitslag en reünie!
« Reactie #52 Gepost op: 15-12-2014, 21:40:54 »
Spelleiding, ik ben wel benieuwd naar de uitslag van aflevering 0. Klopt het dat de indeling van de proef erop is gebaseerd op de ranking n.a.v. de posters en ik daar dus voorlaatste eindigde?

Offline catshee

  • Forumlid
Re: De uitslag en reünie!
« Reactie #53 Gepost op: 15-12-2014, 21:41:56 »
Bij het laatste deel had ik HIDM en Robbie volgens mij verkeerd om. Eerste deel weet ik niet meer :P

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De uitslag en reünie!
« Reactie #54 Gepost op: 15-12-2014, 21:42:58 »
Bij het laatste deel had ik HIDM en Robbie volgens mij verkeerd om. Eerste deel weet ik niet meer :P

Okee  ::ok::
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De uitslag en reünie!
« Reactie #55 Gepost op: 15-12-2014, 21:43:51 »
Spelleiding, ik ben wel benieuwd naar de uitslag van aflevering 0. Klopt het dat de indeling van de proef erop is gebaseerd op de ranking n.a.v. de posters en ik daar dus voorlaatste eindigde?

Indeling was random via randomnumbergenerator ;)
Precieze uitslag moet ik even kijken of en waar ik die ergens kan vinden :P
You'll never walk alone

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De uitslag en reünie!
« Reactie #56 Gepost op: 15-12-2014, 21:46:23 »
Spelleiding, ik ben wel benieuwd naar de uitslag van aflevering 0. Klopt het dat de indeling van de proef erop is gebaseerd op de ranking n.a.v. de posters en ik daar dus voorlaatste eindigde?

Ja,ik ben wel benieuwd naar de commentaren!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De uitslag en reünie!
« Reactie #57 Gepost op: 15-12-2014, 21:57:39 »
Hier is D*N met al uw antwoorden, eerst de social proef vraag van miek:
Catshee: 15 punten

Deel 1:
1 Daisy
2 Molbelg
3 Vieffan
4 Nieky
5 Ycaris
6 Bjorrn
7 Elise
8 KD
9 Jann
10 Kevintuut

11 Pjotr
12 Loezel
13 MiekeG
14 D*N
15 Timvdons
16 Hadewychisdemol
17 Robbieazerty
18 Hillo
19 Molcrazy

Deel 2:
20 Robbieazerty
21 Hadewychisdemol
22 Bjorrn
23 Jann
24 Hillo
25 MiekeG
26 Molcrazy


Miek : 19 punten

1. Bjorrn
2. Robbieazerty
3. Vieffan
4. Timvdons
5. KD
6. Elise
7. D*N
8. Nieky
9. Jann
10. Kevintuut
11. MiekeG
12. Daisy
13. Molcrazy
14. Molbelg
15. Pjotr
16. Hadewychisdemol
17.  Loezel
18. Hillo
19. Ycaris

20. Molcrazy
21. Hillo
22. Bjorrn
23. Jann
24. Robbieazerty
25. MiekeG
26. Hadewychisdemol

De Witte : 9 punten

1.  Vieffan
2   Nieky
3   Molbelg
4   D*N
5   MiekeG
6   Daisy
7   Elise
8   KD
9   Robbie
10   Kevintuut
11   Pjotr
12   Loezel
13   HidM
14   Jann
15   Molcrazy
16   Bjorrn
17   Ycaris
18   Timvdons
19   Hillo
   
20   MiekeG
21   HidM
22   Bjorrn
23   Jann
24   Hillo
25   Molcrazy
26   Robbie

Dikgedrukt of groen is goed antwoord, rest is fout
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: De uitslag en reünie!
« Reactie #58 Gepost op: 15-12-2014, 22:13:28 »
Jann: Als je zou moeten kiezen, het spelen van iemand die onvoorspelbaar is en flipt of het loyaal blijven aan je complot, welke spelwijze was voor jou het meest succesvol?

Als je vraagt wat ik het leukst vind om te doen, is het natuurlijk de rol van onvoorspelbare flipper te spelen. Net zoals Robbie vind ik de drama's en onverwachte moves het mooiste van dit spel.

Maar wat de vraag wat het slimste is betreft, moet je de gulden middenweg zien te vinden. De eerste editie ging tactisch alles tamelijk perfect voor mij (ik ging er alleen uit door de halvefinaleproef). Het tweede seizoen faalde ik door ietwat door te slaan met het wisselen van complotpartners.
En dit seizoen... ik denk dat mijn zwakke gameplay deels ligt aan het feit dat ik al in een panklaar complot terecht kwam - ik werd op Whatsapp door HIDM voor zijn complot uitgenodigd, nog voor de teams er waren, terwijl ik er serieus over zat te denken dit jaar over te slaan. Maar als ik gelijk in zo'n complot zou zitten, en ik vertrouwde HIDM, dan kon ik het ook niet weigeren; dit was een gouden kans om ver te komen.

Dat ik niet erg actief was dit seizoen komt behalve door tijdgebrek denk ik dus ook door dit veilige nest dat The Wolfpack heette (later zonder Catshee en Robbie). Normaal ben ik altijd een lone wolf die zelf stemmen bij elkaar ronselt, maar nu was dat niet nodig; Bjorrn en HIDM hadden alles al in de hand. De eindeloze stroom Whatsapp-berichten die ik vaak later moest bijlezen, en waardoor ik bijna altijd achter de feiten aanliep en ik nooit veel meer zei dan dat ik het ergens mee eens was, maakten ook dat ik de zin een beetje verloor. Ik hoefde zelf niet na te denken, wat ik, o.a. door het steeds te laat lezen van al die berichten, dus ook niet echt deed. Ik had de banden met ze kunnen doorsnijden om zo toch mijn eigen spel te kunnen spelen, maar dat was gewoon niet slim geweest. Ik had ook een final 2 deal gemaakt met Bjorrn, dus grote kans dat ik mijn eigen glazen daardoor zou ingooien.

Toen met het dilemma over aan wie de idol van HIDM te geven, vond ik het ook geen probleem dat ie niet op mij werd ingezet. (Maar ik had ook echt geen idee wat de anderen zouden doen, het was wat mij betreft 50/50, dus het was geen bewuste zelfmoord.) Ik zou er vrede mee hebben als ik eruit lag in plaats van iemand die wel fanatiek bezig was.

Als ik meer in het spel had gezeten en meer tijd had gehad, had ik misschien meer de ouwe vertrouwde Jann-tactiek toegepast, wat het spel voor mij waarschijnlijk interessanter had gehouden. Niets ten nadele van The Wolfpack dus, maar dat ik al in een complot zat, heeft er wel toe geleid dat ik zelf minder actief en minder enthousiast ben gaan spelen.

Hoe ik toekomstige spellen ga spellen, is natuurlijk geheim, maar ik wil er wel bij zeggen dat die moves van mij nooit ondoordacht zijn, wat mensen vaak wel denken :P Onverwachte moves zijn leuk voor de kick, maar het is niet zo dat ik de tactische consequenties voor de toekomst uit het oog verlies.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De uitslag en reünie!
« Reactie #59 Gepost op: 15-12-2014, 22:18:04 »
Ja,ik ben wel benieuwd naar de commentaren!
mag ik die van mij plaatsen ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.