Auteur Topic: ER (Emergency Room)  (gelezen 54473 keer)

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #220 Gepost op: 16-05-2005, 20:08:52 »
Echt een zielige maar superaflevering !!

Heel erg zielig idd voor Carter (en Kem) van hun baby'tje.. :( Je voelde het op een gegeven moment al wel aankomen (in 't huis enzo). Verder.. ik hoop zo dat Abby wel geslaagd is (vast wel :) ) en Kovac deed weer's dom. En leuk om Rachel weer eens te zien in ER. ::jaja::

(wel slecht hoor Annuh van PE.. ::ohno:: :P)
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #221 Gepost op: 27-08-2005, 14:20:44 »
Eerstvolgende uitzending: dinsdag 30 augustus om 23.05 uur op Nederland 2. Seizoen 8, aflevering 14: A Simple Twist of Fate (herhaling)
Vanaf 31 mei herhaalt de AVRO seizoen 8 in zijn geheel. Terwijl hun dochtertje nog steeds voor haar leven vecht nadat ze per ongeluk een overdosis heeft binnen gekregen, krijgen Greene en Corday ruzie, omdat Corday Rachel verantwoordelijk acht en het huis uit wil sturen.
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #222 Gepost op: 12-09-2005, 16:00:25 »
ER
Eerstvolgende uitzending: zaterdag 5 november om 23.05 uur op Nederland 2. Seizoen 8, aflevering 14: A Simple Twist of Fate (herhaling)
Vanaf zaterdag 5 november gaat de AVRO verder met de herhaling van seizoen 8. Wil je weten waarom er pas over twee maanden weer een uitzending van ER is? Lees dan even de rubriek 'Veelgestelde vragen' door (zie hieronder). In aflevering 14 van seizoen 8 krijgen Greene en Corday ruzie. Carter spreekt zijn moeder aan over de emotionele verwaarlozing in zijn jeugd en krijgt onverwacht bezoek van zijn vader.
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline juudith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #223 Gepost op: 17-09-2005, 09:45:24 »
Jeuj t begint weer :D

Offline Mpje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #224 Gepost op: 17-09-2005, 14:23:24 »
Maar euh... wanneer begint het nieuwe seizoen (va afl. 225) dan? Op de website van de AVRO staat ergens volgend voorjaar, maar waarom dan pas?

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #225 Gepost op: 24-09-2005, 20:16:36 »
Maar euh... wanneer begint het nieuwe seizoen (va afl. 225) dan? Op de website van de AVRO staat ergens volgend voorjaar, maar waarom dan pas?

ik zou echt geen idee hebben, misschien zijn dan de herhalingen voorbij?! Maar ook Oberon komt, dus daarom wachten ze misschien

Eerstvolgende uitzending: zaterdag 5 november om 23.05 uur op Nederland 2. Seizoen 8, aflevering 14: A Simple Twist of Fate (herhaling)
Vanaf zaterdag 5 november gaat de AVRO verder met de herhaling van seizoen 8. Wil je weten waarom er pas over twee maanden weer een uitzending van ER is? Lees dan even de rubriek 'Veelgestelde vragen' door (zie hieronder). In aflevering 14 van seizoen 8 krijgen Greene en Corday ruzie. Carter spreekt zijn moeder aan over de emotionele verwaarlozing in zijn jeugd en krijgt onverwacht bezoek van zijn vader.
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #226 Gepost op: 8-10-2005, 18:41:03 »
Maar euh... wanneer begint het nieuwe seizoen (va afl. 225) dan? Op de website van de AVRO staat ergens volgend voorjaar, maar waarom dan pas?

avro zegt hetvolgende:

 
Waarom is het uitzendschema van ER zo warrig?
Wederom wordt er onzorgvuldig omgesprongen met de uitzendingen van ER. Ditmaal moeten de herhalingen van seizoen 8 het ontgelden. Het is een warrige programmering en de AVRO betreurt deze gang van zaken. Maar net als alle andere publieke omroepen is de AVRO qua programmering compleet afhankelijk van de netmanagers van de drie publieke zenders. Het netmanagement bepaalt per zender wat, waar en wanneer wordt uitgezonden, en daarbij hebben herhalingen van ER de komende twee maanden helaas geen prioriteit. Hoewel we begrijpen dat jullie als trouwe kijkers ontzettend balen van het uitzendschema van ER, kunnen wij hier als AVRO niets aan doen. Het netmanagement trekt zich van onze protesten niets aan.

Wordt ER ook herhaald?
Ja, vanaf zaterdag 5 november zal de AVRO verder gaan met de herhaling van seizoen 8. Kijk in het uitzendschema wanneer welke aflevering van seizoen 8 zal worden uitgezonden.

Wanneer wordt seizoen 11 uitgezonden?
Op dit moment is nog niet bekend wanneer seizoen 11 zal worden uitgezonden. Houd in ieder geval deze website in de gaten voor het laatste nieuws.
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline JanJan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Reality is verslavend!
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #227 Gepost op: 12-10-2005, 11:02:24 »
Wie weet wanneer de dvd's van seizoen 5 en verder uitkomen? Zit er al weer een tijdje op te wachten nadat ik seizoen 1 t/m 4 alweer een tijdje geleden heb gekocht.
JJF

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #228 Gepost op: 30-10-2005, 14:52:02 »
Wie weet wanneer de dvd's van seizoen 5 en verder uitkomen? Zit er al weer een tijdje op te wachten nadat ik seizoen 1 t/m 4 alweer een tijdje geleden heb gekocht.

heb het nog nergens kunnen vinden, maar als ik meer weet zal ik het wel vertellen
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline JanJan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Reality is verslavend!
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #229 Gepost op: 31-10-2005, 08:13:57 »
heb het nog nergens kunnen vinden, maar als ik meer weet zal ik het wel vertellen
Dank je wel, dat is aardig! Ik had het ook al bij free record shop gevraagd, maar daar konden ze nog niks zien in de computer.
JJF

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #230 Gepost op: 14-11-2005, 16:47:06 »
Seizoen: 8
Aflevering: 16
Titel: Secrets and Lies
Uitzenddatum: 2 mei 2003 / 19 november 2005 (herhaling)

Weaver betrapt Abby, Carter, Lewis, Kovac en Gallant terwijl ze hun zware werk even onderbreken voor gedol met een aantal seksspeeltjes die zijn achtergelaten in de ER en stuurt ze naar een seminar over ongewenste seksuele intimiteiten. Terwijl de begeleider op zich laat wachten, hebben ze samen onthullende gesprekken.
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #231 Gepost op: 5-01-2006, 11:53:58 »
Waarom zijn er de komende tijd geen uitzendingen meer van ER?
Als gevolg van de tegenvallende kijkcijfers op de late zaterdagavond is besloten de lopende serie herhalingen van ER (seizoen 8) voortijdig te beëindigen. Het plan is nu om deze herhalingen, alsook die van de seizoenen 9 en 10, een betere kans te geven in een dagelijkse uitzending van maandag tot en met donderdag in de zomerperiode 2006.

De nieuwe serie van ER (seizoen 11) zal een vaste uitzendtijd krijgen op een weekenddag (na afloop van de Olympische Spelen). Er wordt nadrukkelijk naar gestreefd dit tijdstip dan ook in de komende seizoenen onaangetast te laten. De AVRO heeft dit in goed overleg met de netcoördinatie van Nederland 2 besproken en besloten.

Net als alle andere publieke omroepen is de AVRO afhankelijk van de netmanagers van de drie publieke zenders. Het netmanagement bepaalt per zender wat, waar en wanneer wordt uitgezonden.

avro.nl
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline JanJan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Reality is verslavend!
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #232 Gepost op: 16-07-2007, 12:58:39 »
08-08 komt seizoen 8 uit op dvd! en 10-10 komt seizoen 9 uit op dvd! Dat worden weer een paar dagen genieten!
JJF

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #233 Gepost op: 16-07-2007, 14:27:19 »
Ik heb alleen seizoen 1 & 2 nog maar, dus dat wordt nog wat sparen  ::tandpastasmiley:: Maar goed, ik zit elke avond om 0.00 ongeveer voor de buis om de herhalingen weer eens te kijken. De meeste afleveringen die nu worden uitgezonden heb ik trouwens nog nooit gezien, omdat de AVRO er toen echt een belachelijk uitzendschema op na hield.

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #234 Gepost op: 1-08-2007, 20:18:13 »
* las op wikipedia iets over John Stamos als vervanger van Noah Wyle? Heb hem alleen nog niet gezien...

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #235 Gepost op: 30-08-2007, 22:44:01 »
Ik ben 'm in de herhalingen al een paar keer tegengekomen als ambulancemedewerker, die medicijnen studeert.