Auteur Topic: Ook dat nog  (gelezen 4670 keer)

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Ook dat nog
« Gepost op: 13-10-2003, 10:38:36 »
Wat vinden jullie nu van Ook dat nog ??? Ik vind het eigenlijk heel erg achteruit gegaan. Vorige jaren keek ik altijd, maar nu is het onder Expeditie Robinson, en ik heb geen zin om de video te progammeren. Ik vind het nieuwe decor er trouwens niet uit zien, het lijkt een beetje op wat ze bij In holland staat een huis hebben gedaan, met al die gekleurde tl-buizen.
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re:Ook dat nog
« Reactie #1 Gepost op: 13-10-2003, 11:53:22 »
O, ik vind het wel leuk.
Ik zie het niet altijd, maar gisteren heb ik toevallig een groot deel gezien.
Bloemen was hilarisch met eerst een kakmadam uit Almere die moest betalen voor volleybaltrainingen die ze niet gehad had, en Pats boem volgende onderwerp, zonder adem te halen bijna, is ze een Friese stoere meid die niet geaccepteerd wordt bij de plaatselijke modelbouwvereniging.

Schitterend.

En dan het filmpje over "hoogbeschaafde" kinderen.  ;D  ;D

we're back :(

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ook dat nog
« Reactie #2 Gepost op: 13-10-2003, 11:57:48 »
En dan het filmpje over "hoogbeschaafde" kinderen.  ;D  ;D

Die was leuk  ;D
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Ook dat nog
« Reactie #3 Gepost op: 13-10-2003, 12:17:12 »
Ik miste het eigenlijk al in het rijtje.

Ik heb het al tijden niet meer gezien, hoewel het toch hoog scoorde bij mij. Ik vond de kranteknipsels altijd wel leuk. Zitten die er nu wel of niet nog in? Sjaak Bral, Hagenees met een grote mond en het hart op de goede plaats, vond ik altijd wel leuk.

Twee halen, drie betalen. Of een aanbieding van een tandtechnisch laboratorium:

Aanbieding: nu 3 maanden een kunstgebit, op proef.

Ja, en dan? Als het kunstgebit je niet bevalt? ;D ;D ;D krijg je dan je eigen tanden weer ingeplant?

Jammer dat Sylvia Millecam er niet meer bij kan zijn. Zij en Karin Bloemen doen/deden niet voor elkaar onder.

Die tv-kamer is wel leuk. Nog een maand, en we hebben hier een compleet omroepmuseum

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Ook dat nog
« Reactie #4 Gepost op: 13-10-2003, 12:29:44 »
Ik vind het jammer dat Karin Bloemen erbij zit, die wil altijd de aandacht naar zichzelf trekken onder het motto: 'kijk mij leuk zijn', ik moet eerlijk zeggen dat ik het in de nieuwe vorm nog maar 1x heb gezien. John Jones en die andere nieuwe man doen het wel goed, Sjaak Bral is wel ok en bij Marian Mudder kan ik maar niet van het 'Prins-idee' afkomen.

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ook dat nog
« Reactie #5 Gepost op: 13-10-2003, 12:50:54 »
bij Marian Mudder kan ik maar niet van het 'Prins-idee' afkomen.

Je bent niet de enige hoor
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."