Auteur Topic: Masterplan van de buis?!  (gelezen 10515 keer)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Masterplan van de buis?!
« Reactie #20 Gepost op: 17-10-2003, 10:21:46 »
ja daarom had ik stiekum gehoopt op een gewone aflevering gisteren, kijk dan had er nog vanalles mogelijk geweest. maar toen we in 1 minuut (even snel toegevoegd door yorin) het verloop van het spel te zien kregen, baalde ik enorm. hadden ze dan niet van die laatste aflevering een compilatie kunnen maken van jordy, michel en harry?? was zelfs dat teveel moeite? soms heb ik het echt helemaal gehad met die commerciele tv, echt..

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Masterplan van de buis?!
« Reactie #21 Gepost op: 17-10-2003, 10:36:16 »
Het was idd nu een gewone aflevering en op het eind iets van oja, wij gaan stoppen en met die en die is het zo afgelopen, tot ziens :-X
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Masterplan van de buis?!
« Reactie #22 Gepost op: 17-10-2003, 11:59:22 »
Het was idd nu een gewone aflevering en op het eind iets van oja, wij gaan stoppen en met die en die is het zo afgelopen, tot ziens :-X

Glukkig heeft Michel hier nog een beetje uitgelegd wat hij allemaal moest doen, want dat was veel te kort uitgelegd. In level 6 ging hij eruit doordat hij zijn spreekverbod was vergeten. Ja? Maar wat moest hij doen dan?

Ik was ook erg benieuwd over dat Jordy een vriend had verraden, maar daar was ook weinig over te zien.

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Masterplan van de buis?!
« Reactie #23 Gepost op: 17-10-2003, 14:27:47 »
Jammer dat het afgelopen is  :(