Auteur Topic: De Zeven Zeeën  (gelezen 82187 keer)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Zeven Zeeën
« Reactie #100 Gepost op: 27-04-2015, 21:33:03 »
Boeeeeeeeee. Ik vind Daniel en Niels persoonlijk heel erg vervelend (vanaf het begin al) dus ik vind dit stom.

Wel weer erg leuke opdrachten!

Ja mee eens. Niels is echt te arrogant en irritant. Daniel doet ook erg uit de hoogte en hypocriet. En dan die opmerking over Lisa  ::oink:: 'doe jij de administratie maar'.  
Ik was voor Toprak, lekker fanatiek en niet zo arrogant als die anderen. Had ook echt niet verwacht dat Nicolien voor Niels zou kiezen! Lekker beinvloedbaar is zij. Ook jammer dat Bastiaan door gaat, de finale (waar vast iets fysieks in zit) wint hij toch niet!

Edit: citaat bijgevoegd.
« Laatst bewerkt op: 27-04-2015, 21:35:54 door Mollenmania »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De Zeven Zeeën
« Reactie #101 Gepost op: 27-04-2015, 21:33:45 »
Boeeeeeeeee. Ik vind Daniel en Niels persoonlijk heel erg vervelend (vanaf het begin al) dus ik vind dit stom.

Wel weer erg leuke opdrachten!
ik was voor team Niels dus ik ben er wel blij mee. Al was de interactie tussen Toprak en Niels wel een interessant gegeven tijdens het programma.

Nu dus kijken hoe de nieuwe verdeling loopt onderling. Team Niels / Daniël bestaat ook maar uit twee man. Dus alles kan nog kapot.

Ik vind het trouwens verbazingwekkend hoe lang Bastian het volhoudt. Knap hoor. In de eerste ronde al op het schavot en nog steeds in het programma.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Zeven Zeeën
« Reactie #102 Gepost op: 27-04-2015, 22:06:54 »
Was wel weer een leuke aflevering met steeds hele leuke opdrachten.

Dat Bastian het zo vol houd is gewoon zijn geluk dat er twee kampen steeds zijn waardoor jij er tussen door fietst. Vindt hem ook niet echt leuk overkomen maart dat vind ik Niels en Daniel ook. Die komen allemaal zo arrogant over.

Vind het wel jammer dat Toprak eruit ligt. Was af en toe ook wel wat irritant maar ook wel weer fanatiek en moest ook wel weer lachen hoe ze bezig was

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: De Zeven Zeeën
« Reactie #103 Gepost op: 28-04-2015, 20:04:08 »
Ja mee eens. Niels is echt te arrogant en irritant. Daniel doet ook erg uit de hoogte en hypocriet. En dan die opmerking over Lisa  ::oink:: 'doe jij de administratie maar'.  
Ik was voor Toprak, lekker fanatiek en niet zo arrogant als die anderen. Had ook echt niet verwacht dat Nicolien voor Niels zou kiezen! Lekker beinvloedbaar is zij. Ook jammer dat Bastiaan door gaat, de finale (waar vast iets fysieks in zit) wint hij toch niet!

Edit: citaat bijgevoegd.

Geheel mee eens.

En Toprak mag wat mij betreft ook door naar WIDM! Maar Niels mag daar wegblijven ;D

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: De Zeven Zeeën
« Reactie #104 Gepost op: 1-05-2015, 21:41:13 »
Leuk spel, mooie locatie. Echt heel leuk.
Over 2 weken ga ik ook naar Italië (Rome en dergelijke) --> het decor van dit spel bezoeken  ::love::

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: De Zeven Zeeën
« Reactie #105 Gepost op: 4-05-2015, 20:53:59 »
Ha, Höfdihuis-onderhandelingen :P
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Zeven Zeeën
« Reactie #106 Gepost op: 4-05-2015, 21:15:13 »
Ooh wel zo herkenbare widm spellen  ::rofl:: of zou dat puur komen doordat Anton dit gemaakt heeft dat we constant de WIDM link er in zien :D

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: De Zeven Zeeën
« Reactie #107 Gepost op: 4-05-2015, 21:31:20 »
Ik denk dat de invloed van Anton groot is ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: De Zeven Zeeën
« Reactie #108 Gepost op: 4-05-2015, 22:09:26 »
Dit programma is eigenlijk gewoon Wie is de Mol? zonder Mol. :P Weer een paar goeie opdrachten deze aflevering!  ::ok::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Zeven Zeeën
« Reactie #109 Gepost op: 4-05-2015, 22:49:12 »
Ha, Höfdihuis-onderhandelingen :P

Precies  8) Bas en Patrick en Nicolien/Niels gunden elkaar een voordeeltje. Daniel natuurlijk niet  ::rofl:: Ben het wel eens met Bastiaan, die selectieronde is zo niet spannend en zo voorspelbaar. Maak het logboek langer, dus combineer kennis v/d groep + Greenpeace lesstof met vragen over de voorbij gegane opdrachten. Maak het meer als een test en executie ala WIDM.

Anton heeft duidelijk de eindregie in handen, vind het alleen maar leuk, zoveel herkenning van oude opdrachten. Die doolhof ook met dat opduiken en het rijden naar dat schooltje. Zo typisch WIDM 1 in Australië waarbij de kandidaten ook zonder rij-ervaring moesten rijden in een 4x4, een ander groepje ging duiken en een zin moesten maken van opgedoken kaartjes en ten slotte dat doolhof komt vaker terug.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: De Zeven Zeeën
« Reactie #110 Gepost op: 5-05-2015, 10:12:22 »
Geheel mee eens.

En Toprak mag wat mij betreft ook door naar WIDM! Maar Niels mag daar wegblijven ;D

Niels is in wie is de mol? misschien wel de harde speler die het spel echt speelt in plaats van een bn'er die het puur als een tripje ziet en het spel niet hard speelt, maar bijvoorbeeld jokers weggeeft. Niels zou de spanning kunnen verhogen en heeft wel gevoel voor humor.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Zeven Zeeën
« Reactie #111 Gepost op: 5-05-2015, 15:25:25 »
Precies  8) Bas en Patrick en Nicolien/Niels gunden elkaar een voordeeltje. Daniel natuurlijk niet  ::rofl:: Ben het wel eens met Bastiaan, die selectieronde is zo niet spannend en zo voorspelbaar. Maak het logboek langer, dus combineer kennis v/d groep + Greenpeace lesstof met vragen over de voorbij gegane opdrachten. Maak het meer als een test en executie ala WIDM.
 

Ik heb me echt zitten verbazen over het gedrag van Daniël. Waar haalt hij de arrogantie vandaan om te denken dat hij recht heeft op de driestrijd en dat Lisa zich daar maar even voor moest opofferen? En het dan ook nog kinderachtig vinden dat ze 'als een tiener de kont tegen de krib gooit'? Volgens mij was hij hier de meest kinderachtige van het stel door niet in te willen zien dat Lisa ook deelneemt aan het spel om te winnen, erg jammer dat dit spel haar de kop heeft gekost! (Sowieso gaan de leukste kandidaten er elke keer uit, eerst Toprak en nu weer Lisa, jammer.)

De stemmingen worden inderdaad wel erg saai. We kunnen op de vingers van onze ene hand aftellen wat er gaat gebeuren, zowel Bastiaan als Patrick blijven op de schopstoel zitten al verwacht ik dat Patrick zich er nog wel tussendoor weet te wurmen. Slim hoe hij de driestrijd speelde door geen helper te gaan opduiken!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Zeven Zeeën
« Reactie #112 Gepost op: 5-05-2015, 15:28:35 »
Ik vind de opdrachten en de kandidaten echt een superdik pluspunt, daarvoor zou ik volgend jaar eventueel wel weer willen kijken  ::bravo::
Wanneer het greenpeace-deel en de manier van afvallen iets veranderen ben ik fan
You'll never walk alone

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: De Zeven Zeeën
« Reactie #113 Gepost op: 5-05-2015, 15:47:05 »
Wanneer (...) de manier van afvallen iets verandert ben ik fan
Idd. Geen selectierondes meer, maar de afvaller laten afhangen van de totaalresultaten van de logboeken. Wie het minste aantal punten heeft, gaat naar huis. Behalve de mol, die hoeft nooit naar huis... oh, wacht ff :P
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Zeven Zeeën
« Reactie #114 Gepost op: 5-05-2015, 16:16:28 »
Idd. Geen selectierondes meer, maar de afvaller laten afhangen van de totaalresultaten van de logboeken. Wie het minste aantal punten heeft, gaat naar huis. Behalve de mol, die hoeft nooit naar huis... oh, wacht ff :P
::rofl::
Betrap mezelf er op dat ik toch vaak met een widm gevoel zit te kijken en te zoeken naar clues :D

Maar vind inderdaad dat het een leuk programma is geworden. Het afvaldeel kan inderdaad beter uitgewerkt worden. 
Misschien ook de laatste twee nog een proef laten doen en dat de sterkte doorgaat (beetje poolcirkelachtig)

En Daniel had ik wel wat van verwacht maar deze arrogantie zekers niet. Dat valt vies tegen.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: De Zeven Zeeën
« Reactie #115 Gepost op: 6-05-2015, 21:33:39 »
Niels heeft wel gevoel voor humor.

Daarin verschillen we enorm van mening...

De selectieronde is, wat Bastiaan al aangaf inderdaad compleet niet spannend meer. Maar goed, dat is een leermoment voor een eventueel tweede seizoen. Het heeft wel echt potentie dit programma, de spellen zijn erg leuk maar die selectie is ronduit saai en voorspelbaar. Verbeterpuntje dus!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Zeven Zeeën
« Reactie #116 Gepost op: 11-05-2015, 20:49:48 »
Ik erger me in de Amazing Race altijd dood aan van die idioten die heel laatdunkend doen over de lokale bevolking. Want oh jee de lokale bevolking ergens midden in Afrika spreekt geen Engels. Maar ja, dat is dus niet een typisch Amerikaans trekje.  ::) Raar he dat de bevolking van een klein dorpje geen Engels praat. Da's natuurlijk ook echt een reden om ze retards te noemen. Pff als je denkt dat iedereen op de hele wereld Engels praat en jou begrijpt dan ben je zelf een retard.  ::niet-ok::

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Zeven Zeeën
« Reactie #117 Gepost op: 11-05-2015, 21:03:07 »
Leuke opdracht hoor, ik ben iedere week meer fan! Mag van mij terugkomen  ::bravo::
You'll never walk alone

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Zeven Zeeën
« Reactie #118 Gepost op: 11-05-2015, 21:08:49 »
En toen was ik in slaap gedonderd  ::schaam:: dus dat wordt uitzending gemist kijken  ::rofl::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Zeven Zeeën
« Reactie #119 Gepost op: 11-05-2015, 21:14:48 »
De opdracht in de grot was super leuk. Is zo'n klassiek dilemma.