Auteur Topic: De Zeven Zeeën  (gelezen 82092 keer)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Zeven Zeeën
« Reactie #120 Gepost op: 11-05-2015, 22:20:45 »
Ha, die muurschildering, brings backs memories aan seizoen 11 van WIDM  ::bravo::
Niels die gewoon als Tom Cruise in Mission Impossible in die grot afdaalt  :o
Daniël kan dan niet achterblijven nee met zo'n waaghals. Respect voor Patrick dat ie toch 19 meter gehaald heeft.

Dat Bastiaan nu weg moest, tja, het was ooit te verwachten. Als je al in het begin tussen wal en schip valt zowel letterlijk  ::rofl:: als figuurlijk  ::hug:: heeft ie het toch mooi tot in de 7e aflevering weten te schoppen. Zal Patrick voor de finale wel afvallen zodat je Nicolien, Niels en Daniël overhoudt. Indien ja: ik root voor Nicolien  ::love::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: De Zeven Zeeën
« Reactie #121 Gepost op: 12-05-2015, 19:55:48 »
Weer een leuke aflevering! Ik kan niet live kijken, maar kijk het thuis meteen terug. Geen seconde doorgespoeld  ::regenboog:: zo leuk vink' het!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Zeven Zeeën
« Reactie #122 Gepost op: 12-05-2015, 20:10:51 »
Heb de aflevering vandaag gekeken maar weer een leuke aflevering en leuke opdrachten.

Wel gaaf om te zien hoe iedereen anders kijkt tegen het afdalen in de grot

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: De Zeven Zeeën
« Reactie #123 Gepost op: 12-05-2015, 21:39:42 »
Was gister weer een mooie aflevering met een leuk dilemma en de schilderopdracht was ook leuk. Benieuwd wat de locatie voor volgend jaar zal zijn.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Zeven Zeeën
« Reactie #124 Gepost op: 13-05-2015, 23:58:14 »
Ik geniet nog steeds van de creatief bedachte opdrachten en die onwijs mooie omgeving! Ik merk wel heel erg dat ik de groep veel saaier vind nu Toprak en Lisa er niet meer zijn. Ik hoop zo erg dat de geschiedenis zich NIET een 3e keer herhaalt en dat Patrick echt een finaleplekje zal halen.
Maar wat ik nog een beetje raar vind is dat er nu door de kandidaten min of meer bepaald wordt hoeveel afleveringen er zijn (want 3 vlaggen = niemand naar huis = extra aflevering in principe).
« Laatst bewerkt op: 14-05-2015, 00:00:38 door Mollenmania »

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: De Zeven Zeeën
« Reactie #125 Gepost op: 15-05-2015, 11:35:00 »
Ik erger me in de Amazing Race altijd dood aan van die idioten die heel laatdunkend doen over de lokale bevolking. Want oh jee de lokale bevolking ergens midden in Afrika spreekt geen Engels. Maar ja, dat is dus niet een typisch Amerikaans trekje.  ::) Raar he dat de bevolking van een klein dorpje geen Engels praat. Da's natuurlijk ook echt een reden om ze retards te noemen. Pff als je denkt dat iedereen op de hele wereld Engels praat en jou begrijpt dan ben je zelf een retard.  ::niet-ok::

Ik vond dit ook echt weer zo raar. Dat je het een keer noemt, van goh jeetje niemand spreekt engels. Maar de hele lokale bevolking waren meteen retards inderdaad.

Als Patrick volgende week eruit ligt (grote kans), hoef ik de finale in ieder geval niet te zien met de 3 minst leuke mensen ooit ongeveer.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De Zeven Zeeën
« Reactie #126 Gepost op: 15-05-2015, 12:23:06 »
ooit ?  ik weet nog wel dat in seizoen 3 er een paar niet leuke...... ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Zeven Zeeën
« Reactie #127 Gepost op: 18-05-2015, 21:21:39 »
Wel een leuke aflevering weer. Driestrijd ook weer een heerlijke adrenaline opdracht.

Ben benieuwd wie er wint. Ik ga voor de dame in het gezelschap

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Zeven Zeeën
« Reactie #128 Gepost op: 18-05-2015, 21:25:47 »
PATRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICK!   ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: Gefeliciteerd man!

Beetje jammer van die driestrijd want het kwam uiteindelijk aan op wie er het eerst vertrok. Ik had dan op zn minst 3 ladders verwacht om de strijd op de ladder nog spannend te houden. En ik vond dat Patrick echt wel de mooiste zin had, maar daar werden ze niet op beoordeeld. Misschien een verbeterpuntje voor volgende keer.

Oh wat fijn dat Niels naar huis is. Had het hem wel meer gegund dan Daniel maar who cares, het trio is gebroken!! ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 18-05-2015, 21:29:30 door Mollenmania »

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Zeven Zeeën
« Reactie #129 Gepost op: 18-05-2015, 21:27:07 »
Leuk dat Patrick inderdaad toch de finale heeft gehaald. En top dat Niels naar huis is. Begon die met de week minder sympathiek te vinden.  ::)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Zeven Zeeën
« Reactie #130 Gepost op: 18-05-2015, 21:58:00 »
Had liefst Nicolien, Niels en Patrick gezien. Maarja.. #TeamNicolien nu voor in de finale   ::ok:: Geniaal hoe zij haar speedboot gewoon even vol ramt in die van Daniel om zo vlot de ladder op te kunnen. Niels heeft echt die WIDM-spirit koste wat kost zijn teammaatje Daniel aanzetten tot het van de ladder duwen of over Nicolien heen klimmen. Super hoe ze gewoon het Italiaanse nieuws hebben gehaald  ::jaja::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: De Zeven Zeeën
« Reactie #131 Gepost op: 19-05-2015, 00:25:32 »
Wat ik me wel afvraag: waar was de vlag voor het slagen van de groepsopdracht? ???
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Zeven Zeeën
« Reactie #132 Gepost op: 19-05-2015, 00:26:16 »
Ik ben zeker fan geworden van dit programma en hoop zeker dat ze terug komen. Er zijn flink wat leuke opdrachten voorbij gekomen en de omgevingen waren ook super. Persoonlijk heb ik me niet zo gestoord aan het greenpeace aspect van de serie, ik blijf me verbazen over hoe onze oceanen misbruikt worden en na de aflevering heb ik nog een beetje het gevoel dat ik wat heb geleerd.  ;D Maar, al zou het niet terug komen in een eventueel vervolg seizoen, zou ik het ook niet zo missen.

Deze aflevering viel mij eerlijk gezegd wat tegen. De eerste opdracht was erg leuk, maar had geen doel meer voor het verdere verloop van het spel. De driestrijd stelde niet zo veel voor. Het had beter geweest als ze op andere plekken (wel dezelfde afstand uiteraard) hadden begonnen, zodat ze het op eigen kracht moesten doen. En niet zoals nu gebeurde het volgen van Nicolien. Ook vond ik het jammer dat de inhoud van de spandoeken niet meer naar voren kwamen en dat deze op geen een manier meetelde. Patrick had een erg goede tekst, die van Nicolien daarentegen was erg simplistisch en die van Daniël was, ja... erg artistiek...

Over de finalisten ben ik wel tevreden. Had liever Toprak in de finale gezien, maar van deze vier was dit de beste uitkomst. Patrick heeft het echt verdiend om een keer in de finale van zo'n programma te staan.  ::ok::

Ben benieuwd hoe de aflevering van volgende week gaat worden, wij als kijkers mogen in ieder geval stemmen op degene waarvan wij vinden dat die het, het meeste heeft verdiend. We gaan het zien.  ;D

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: De Zeven Zeeën
« Reactie #133 Gepost op: 19-05-2015, 20:54:13 »
Was gister weer een leuke aflevering met een leuke eerste opdracht wederom, net als vorige week en de tweede opdracht was te gek. Ik denk dat Daniel toch wel zijn portie adrenaline heeft gehad ::tandpastasmiley::. Ondanks het feit dat er wat verbeterpunten zijn vind ik het wel een leuk programma dat terugkomen. Zo vind ik de structuur van de opdrachten beter worden. De laatste afleveringen bevatten de opdrachten meer adrenaline en is de driestrijd echt een intense driestrijd. ::bravo::. Het Greenpeace gedeelte moet er wel in blijven vind ik, het programma heeft immers als doel aan BN'ers te laten zien dat het slecht gaat met de zee. Persoonlijk vind ik dat de touch van Floortje verbetert kan worden, maar ik weet helaas niet hoe en misschien een spannendere excecutie. Bijvoorbeeld de winnaar van de driestrijd kiest altijd iemand, dat gaat net zo lang door tot er vier personen over zijn en dan valt degene met het slechts ingevulde logboek af. Naarmate het spel vordert blijft de winnaar van de driestrijd iemand kiezen, maar is hangt het daarna af van het logboek. Alhoewel hier misschien ook nadelen voor zijn.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: De Zeven Zeeën
« Reactie #134 Gepost op: 20-05-2015, 21:55:35 »
Wat ik me wel afvraag: waar was de vlag voor het slagen van de groepsopdracht? ???

Dit vroeg ik me ook al af inderdaad!

En YES! Patrick! Nu kan ik de finale ook gewoon kijken ;) ;D

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: De Zeven Zeeën
« Reactie #135 Gepost op: 24-05-2015, 12:37:07 »
Super programma  ::bravo:: ::bravo:: Blijf het maar zeggen. Morgen even de laatste aflevering terugkijken  ::regenboog::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De Zeven Zeeën
« Reactie #136 Gepost op: 25-05-2015, 20:38:49 »
Oké 10 minuten bezig en ik wil wegzappen.
Kan niet het doel zijn van het programma.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: De Zeven Zeeën
« Reactie #137 Gepost op: 25-05-2015, 20:40:22 »
Het begint idd een bertje op de erg saaie ER-finale te lijken.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: De Zeven Zeeën
« Reactie #138 Gepost op: 25-05-2015, 20:48:43 »
En... Moeten wij nu serieus bepalen wie de winnaar is? Dat vind ik extreem jammer weer.

Dit geklets hoeft voor mij ook niet.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Zeven Zeeën
« Reactie #139 Gepost op: 25-05-2015, 20:49:51 »
Oké, ik kan nog rustig even tennis blijven kijken begrijp ik?