Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
LaurensAanWAZIG, Realitynet
Nu online
324 gasten en 11 vaste bezoekers (TimvDons, D*N, Lan, Gupp, Mollenmania, MollenvangR-Art, Bubbles, Brtdm, Molduck, Lukie4, Nvy)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Wie is de Mol Online 2018
Binnenkort
Nieuwe RN GameNight
Pagina's: 1 [2] 3 4 5 ... 9
  Print  
Auteur Topic: De Zeven ZeeŽn  (gelezen 68346 keer)
Lukie4
Forum Moderator
winnaar WIDM-pool 2018

Geslacht: Man

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #20 Gepost op: 30.03.2015, 21:27:57 »

okť ik vind hier best wel veel van geloof ik.

Allereerst mooie sfeerbeelden gemaakt, gewoon voor de aankleding van het programma vind ik dat fijn.

Leuke groep zeg. Ik ken er een paar maar er is wel een leuke dynamiek tussen de mensen. Die jongen van penoza lekker aanwezig. Ik had wel wat meer van de afvaller willen zien. Die kende ik nog niet maar leek me wel grappig.

Presentatie precies voldoende aanwezig om uit te leggen en voor de rest geen grote rol. Prima dus.

De kandidaten vermoeden achter elke boom iets speciaals. Komt dat door Anton? dat ze toch een mindfuck voelen aankomen ?

De test halverwege is leuk. Lekker vlot in beeld gebracht en gedaan.

De manier van de afvaller aanwijzen vind ik echt 3x niks. Niet leuk, niet fijn, niet prettig. Een groot minpunt.

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Nieky
Actief Lid
Aanspreekpunt off topic

Wielergek

« Antwoord #21 Gepost op: 30.03.2015, 21:33:05 »

Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan vind. Het hele actievoer-idee staat me niet aan.
Maar volgens mij vind ik maar weinig Realityseries buiten ER en WIDM leuk. Ik vind het altijd slappe aftreksels.
Maar ik geef het nog wel een kans, vooral idd vanwege de leuke groep en de mooie beelden  Bravo!

You'll never walk alone
Dolfie

Geslacht: Vrouw

aardig zijn kost niets!

« Antwoord #22 Gepost op: 30.03.2015, 21:52:06 »

Inderdaad een leuke groep mensen. Mooie beelden: er hangt iets mysterieus omheen, maar dan kan ook mij liggen.
De manier van iemand laten verdwijnen uit het spel vind ik waardeloos. De minst leuke in de rij moet maar niet meer meedoen...... In eerste instantie was Bastiaan de klos, in 2e instantie Dian die daar wel een enkele reis naar huis mee verdiende. Jammer.

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.
Nieky
Actief Lid
Aanspreekpunt off topic

Wielergek

« Antwoord #23 Gepost op: 30.03.2015, 21:53:07 »

Die manier kan wel voor frictie en dynamiek in een groep zorgen, dat kan het wel interessant maken ( even een positief argument erin gooien )

You'll never walk alone
Lukie4
Forum Moderator
winnaar WIDM-pool 2018

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #24 Gepost op: 30.03.2015, 21:54:10 »

ja positief argument.
Ik vind het geen manier van doen.

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Nieky
Actief Lid
Aanspreekpunt off topic

Wielergek

« Antwoord #25 Gepost op: 30.03.2015, 21:56:28 »

Nee, zo wint uiteindelijk de populairste denk ik, en niet de beste actievoerder.

You'll never walk alone
Syllie10

« Antwoord #26 Gepost op: 30.03.2015, 21:57:17 »

De manier van afvaller aanwijzen vind ik ook echt niets.

Ik zie dan een vriendinnetje helemaal voor me die op school werd gepest en daardoor altijd als laatste werd gekozen met de gym. Dus dat hadden ze toch anders moeten aankleden.

De rest ga ik zo terug kijken want heb dus alleen dat laatste stuk gezien  Schaam
Loezel

« Antwoord #27 Gepost op: 30.03.2015, 22:28:52 »

Om positief te beginnen: leuke groep. Leuke opdrachten ook wel. Verder ben ik principieel tegen schoolyard picks (is daar een Nederlands woord voor?) Je zag asn Bastiaan heel goed hoe dat aan kan. En ook degene die eruit ging was echt overstuur. En ja, ik was idd altijd degene die als laatste gekozen met gym.
Nieky
Actief Lid
Aanspreekpunt off topic

Wielergek

« Antwoord #28 Gepost op: 30.03.2015, 22:32:10 »

Ze wisten toen duidelijk nog niet van je tie-break kwaliteiten  Zeker niet!

You'll never walk alone
Daisy
Global Moderator
Winnaar WIDM-pool junior 2014

« Antwoord #29 Gepost op: 30.03.2015, 22:35:04 »

Nu spoiler ik mezelf door dit topic te gaan lezen. Droevig

Maar de moeite waard om terug te kijken dus, ga ik ergens deze week zeker doen. Volmondig Ja

Loezel

« Antwoord #30 Gepost op: 30.03.2015, 22:40:35 »

Ze wisten toen duidelijk nog niet van je tie-break kwaliteiten  Zeker niet!

Hilarisch
Hadewychisdemol

Winnaar Het geheim van Gizeh 2013 & TAR 2015

« Antwoord #31 Gepost op: 30.03.2015, 23:26:47 »

Dat einde was echt belachelijk, pijnlijk en oncomfortabel om naar te kijken Undecided
Syllie10

« Antwoord #32 Gepost op: 30.03.2015, 23:31:54 »

Dat wordt morgen of overmorgen terug kijken. Stond nog niet op uitzending gemist.
Hadewychisdemol

Winnaar Het geheim van Gizeh 2013 & TAR 2015

« Antwoord #33 Gepost op: 30.03.2015, 23:35:23 »

Jawel hoor.
Syllie10

« Antwoord #34 Gepost op: 31.03.2015, 00:44:18 »

Oh, op internet wellicht wel maar ik bedoelde via tv.

Heb een box van upc waarop je ook uitzending gemist kunt kijken maar daar stond die nog niet tussen.
Bakkertje

« Antwoord #35 Gepost op: 31.03.2015, 07:08:38 »

Ik ben halverwege ingestapt en ben het met de anderen eens dat het een leuke kandidatengroep is. Het aanwijzen van de afvaller vond ik ook helemaal niets Zeker niet!...deed mij ook denken aan de laatste die bij gym gekozen wordt wat echt afschuwelijk is.
De opdrachten waren leuk om naar te kijken maar hadden nog wel iets spectaculairder gemogen. Al met al voel je de touch van Anton en mijn oudste zoon, die later binnen kwam vallen, vroeg na een blik op de tv of WIDM al weer was begonnen Grin

Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!
LdHmolletje
Winnaar De Mol pool 2017

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #36 Gepost op: 31.03.2015, 07:39:48 »

De groep was leuk, de opdrachten zeker interessant, maar zoals al door de meesten gezegd: de manier om de afvaller te kiezen deed ook mij weer terug denken aan school, en past zeker niet in een programma als dit. Over het algemeen kwam het wel wat lauwtjes op mij over. Het sprankelde nog niet echt. Maar dat moet vast nog wel gaan komen.

Overigens: ik hoop niet dat het echt een 'Greenpeace'-show gaat worden, daar zit ik niet op te wachten.

Ich bin ein Bšrliner!
Heinz

Proost, Heinz!

« Antwoord #37 Gepost op: 31.03.2015, 10:01:39 »

Dat einde was echt belachelijk, pijnlijk en oncomfortabel om naar te kijken Undecided

Mee eens. Voor de rest wel een leuke eerste aflevering.
joligmolletje

« Antwoord #38 Gepost op: 31.03.2015, 10:12:31 »

Ik heb gisteren het einde nog even gekeken en ik ben het met iedereen hier eens dat dat erg pijnlijk was. Dit voelt voor mij veel erger dan een stemronde bij Expeditie Robinson: daar is het in ieder geval nog de groep die een bepaalde beslissing neemt. Hier bepaalt de op een na minst populaire in zijn eentje wie er naar huis moet gaan, erg ongemakkelijk om naar te kijken. En sneu ook voor Dian, die het er duidelijk moeilijk mee had. Ik vond wel dat Floortje het goed oppakte en haar lief troostte.

Overigens: ik hoop niet dat het echt een 'Greenpeace'-show gaat worden, daar zit ik niet op te wachten.

Nee, ik ook niet. Het heeft ook iets gekunstelds dat BN-ers actievoerdertje spelen van sponsorgeld dat naar echte acties zou kunnen gaan. (Al is dit natuurlijk een PR-stunt van jewelste, 10 weken lang op primetime aandacht voor je goede doel is onbetaalbare reclame.)
Tristan
Global Moderator

Niet mokken... of toch wel?

« Antwoord #39 Gepost op: 31.03.2015, 11:19:48 »

Net als de rest vond ik het over het algemeen een leuke eerste aflevering en zeker de moeite waard om de rest van het seizoen te gaan volgen.

En ook ik vind de wijze van afvallen niet echt fijn. Beter zou er naast de driestrijd voor 'immuniteit' ook een driestrijd (of tweestrijd als drie te veel is) voor de afvaller moeten komen. De verliezer van deze strijd gaat dan naar huis.

Dus Anton, als je hier meeleest en er komt een tweede seizoen... Wink

It's nice to be important, but it's more important to be nice!
Pagina's: 1 [2] 3 4 5 ... 9
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005