Auteur Topic: Blackawton  (gelezen 14941 keer)

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Blackawton
« Gepost op: 17-10-2003, 19:10:01 »
 ::niet-ok::
« Laatst bewerkt op: 10-12-2003, 19:38:33 door D**n »
Take a glorious bite out of the whole world

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Blackawton
« Reactie #1 Gepost op: 17-10-2003, 19:14:15 »
Ik geef me op, ik heb wel zin in een uitdaging

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re:Blackawton
« Reactie #2 Gepost op: 17-10-2003, 19:39:47 »
Ik doe mee!
Eindelijk...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Blackawton
« Reactie #3 Gepost op: 17-10-2003, 19:47:57 »
Een miljoen klinkt leuk, ik doe mee.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Blackawton
« Reactie #4 Gepost op: 17-10-2003, 22:18:47 »
Dit is net iets voor mij :D

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Blackawton
« Reactie #5 Gepost op: 17-10-2003, 23:09:43 »
Bodejosm43 heeft zich hierbij aangemeld, al weet ik niet wat me te wachten staat.......

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Blackawton
« Reactie #6 Gepost op: 17-10-2003, 23:49:53 »
CSC ... CMC... Wat is dat???? De mol heb ik ook steeds fout.
Maar dit ik houd wel van mysterieuze mannen..Mag ik meedoen?? Waar kan ik mijn CV naartoe sturen ;)

er moet er toch eentje bij zijn die het eerst afvalt
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Blackawton
« Reactie #7 Gepost op: 18-10-2003, 08:36:14 »
CSC ... CMC... Wat is dat???? De mol heb ik ook steeds fout.
Maar dit ik houd wel van mysterieuze mannen..Mag ik meedoen?? Waar kan ik mijn CV naartoe sturen ;)

er moet er toch eentje bij zijn die het eerst afvalt

CMC is hét molspel van WIDM.com (met uitzondering van Mol OnLine natuurlijk..:P). Kijk maar eens in het CMC-forum. En de CSC is hét ExpeditieRobinsonspel van ER.net!

Tuurlijk mag je meedoen.

Bodejosm43 heeft zich hierbij aangemeld, al weet ik niet wat me te wachten staat.......
...En of je daar ooit achter zal komen?? ;D
Take a glorious bite out of the whole world

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Blackawton
« Reactie #8 Gepost op: 18-10-2003, 10:22:33 »
count me in...

wat moet je eigenlijk doen ???
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Blackawton
« Reactie #9 Gepost op: 18-10-2003, 10:50:55 »
Heel binnenkort komt er meer uitleg... 8)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Blackawton
« Reactie #10 Gepost op: 18-10-2003, 12:24:06 »

GMT 0.04 AM Blackawton, Devon, Groot-Brittanië 
Een dag later loopt dezelfde man weer door dezelfde straat. Nog steeds heeft hij de lange grijze regenjas aan. De straat is zo mogelijk nog leger, waarschijnlijk omdat het nacht is. Door een grote bouwlamp is te zien dat de huizen al iets meer af zijn dan de dag ervoor, zij het niet dat ze nog lang niet klaar zijn. De straat is bezaaid met verfpotten, die overdag gebruikt worden om de huizen te verven. De man loopt in de richting van de bouwlamp en zet hem uit. Opeens gaat de camera aan en is hij te zien door een nachtkijker. “In dit dorp, Blackawton, wonen over een tijdje dertig mensen… waarvan twintig acteurs zijn en tien echte, gewone, normale, simpele zielen…” Hij grinnikt bij het idee. “Iedere simpele ziel krijgt een eigen schuilnaam, die geheim is voor de anderen. Hij mag deze schuilnaam nooit kenbaar maken aan andere mensen, of het nou acteurs zijn of andere leken.” De man kijkt even in het rond of er niemand loopt en loopt dichter naar de camera toe. Fluisterend vervolgt hij: “Iedere week komen er drie afleveringen, na de derde aflevering moeten alle leken een lijstje inleveren, waarop ze namen zetten van de andere simpele zielen… of in ieder geval de mensen waarvan ze denken dat ze geen acteurs zijn. Degene die de meeste acteurs op zijn lijstje heeft staan, mag naar huis, mag uit dit verschrikkelijke dorp. Zo gaan we verder tot er nog één persoon over is… Die moet antwoord geven op de vraag…”
Ineens klinkt er een verschrikkelijk lawaai, een verfblik valt om. De man doet de bouwlamp aan en ziet een verfblik rollen. Snel kijkt hij om zich heen, maar er is niemand te zien. Hij draait de bouwlamp rustig door de straat. Dan zet hij hem weer uit. “Die laatste persoon moet antwoord geven op de vraag… Nee, het is te gevaarlijk om het daar al over te hebben. Laten we het houden op een uitdaging. Alleen als de laatste simpele ziel hier in het dorp die vraag goed heeft beantwoord, krijg hij het geld. Ook gebeurt er nog wat extra’s, namelijk…” Nog een verfblik wordt omgegooid. De man schrikt zichtbaar, dit had hij niet verwacht. Hij fluistert nog: “Ik moet weg, het is hier niet pluis!” Dan rent hij snel weg, de duisternis in.

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Blackawton
« Reactie #11 Gepost op: 18-10-2003, 15:22:55 »

 "Hij pakt een bundeltje geld uit zijn jaszak" 1 miljoen pond.

 ;D

Schrijf me maar in...  :D
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Blackawton
« Reactie #12 Gepost op: 19-10-2003, 12:14:49 »
8 kandidaten al, dat gaat lekker  :D


Kom op watjes (die zich nog niet hebben aangemeld), de concurrentie is zwaar, maar wie niet waagt wie niet wint.

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Blackawton
« Reactie #13 Gepost op: 19-10-2003, 18:03:08 »
Kheb er even over getwijfeld maar besloten dat ik niet moet zeuren over tijdgebrek want zoveel topics volg ik niet en het is natuurlijk gewoon hartstikke leuk! Dus ja, ik doe mee!

Btw: wat leuk dat plaatje!! Met 'utile dulci'!! :D :p (ik zie weer Latijn hoor...) Waar slaat het plaatje eik op? Waarom 1664?

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Blackawton
« Reactie #14 Gepost op: 19-10-2003, 18:05:06 »
Dat is het logo van de Darthmouth Police Departement... kan ik ook niets aan doen.

Wat leuk dat je meedoet :D....
Take a glorious bite out of the whole world

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Blackawton
« Reactie #15 Gepost op: 19-10-2003, 19:16:02 »
McDath opent nieuwe supermarkt
Van onze verslaggeefster Jenny Lao
Blackawton – De filmster bekend uit kaskrakers als Mission Impossible 3, Harry Potter 5 en natuurlijk The Hobbit, Kenan McDath heeft vanmiddag in zijn woonplaats de locale supermarkt geopend.


De Penny Market, onderhouden door John Buffet, zit vanaf vandaag in een nieuw gebouw op de hoek van de St. George street.  McDath heeft een lint doorgeknipt waarna hij twee uur lang handtekeningen heeft uitgedeeld, McDath: “Ik vind het altijd leuk om in aanraking te komen met mijn fans, en al helemaal met mijn mede-blackawtenaren. Ik vond het alleen jammer dat er zoveel mensen voor mij kwamen en niet voor de supermarkt, dat zal Buffet ook niet leuk hebben gevonden”. Maar het was niet allemaal rozengeur en maneschijn. De auto van een bezoeker is in brand gestoken tijdens het evenement. “We zijn geschokt door deze gebeurtenis en zijn hard bezig met het vinden van de dader”Aldus Chief Inspector Casey van de Dartmouth Police Departement. McDath heeft aangegeven om op de feestdag ter ere van het nieuwe dak op de kerk ook weer aanwezig te zijn.

Bron: the Blackawton Times
Take a glorious bite out of the whole world

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re:Blackawton
« Reactie #16 Gepost op: 20-10-2003, 09:43:29 »
als ik goed geteld heb is er nog ruimte voor 1 kandi?

zo ja, dan wil ik me graag aanmelden.

we're back :(

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Blackawton
« Reactie #17 Gepost op: 21-10-2003, 16:01:48 »
1. Blackmollie
2.Intikker
3.Annemieke
4.Daisy
5.LC
6.Giorgio
7.EIDM
8.Bodejosm43
9.Chriz
10.Idefix


« Laatst bewerkt op: 21-10-2003, 19:41:28 door D*A*A*N »
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Blackawton
« Reactie #18 Gepost op: 21-10-2003, 19:39:35 »
8.Bodejosm34
zozo, wie is dat? :P

En nu...? :)

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Blackawton
« Reactie #19 Gepost op: 21-10-2003, 19:47:14 »
zozo, wie is dat? :P
huh? :P

Nu nog maar even wachten...

Don't call us, we call you...
Take a glorious bite out of the whole world