Auteur Topic: Blackawton  (gelezen 14937 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Blackawton
« Reactie #20 Gepost op: 21-10-2003, 19:59:11 »
Hmm, ik meld me aan als derde en wordt geplaatst als negende, zul je zien dat '9.' staat voor vuilnisman of zoiets (met alle respects voor onze vuilnismannen)

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Blackawton
« Reactie #21 Gepost op: 21-10-2003, 20:03:14 »
Hmm, ik meld me aan als derde en wordt geplaatst als negende, zul je zien dat '9.' staat voor vuilnisman of zoiets (met alle respects voor onze vuilnismannen)
Nou om heel eerlijk te zijn was jij de eerste voor wie ik een schuilnaam had bedacht... toen bedachtten Anne en ik een heel lijstje met schuilnamen, en daar zette ik alle kandi's achter. Toen had ik echter nog niet jouw schuilnaam, dus die knipte en plakte ik onderaan de lijst. Toen kopieerde ik die lijst naar dat venster en haalde de schuilnamen ertussen uit..
Toen stond jij dus als laatste. Maar in dat lijstje stond Idefix er niet bij, en die zette ik onderaan.

Of het is een hint natuurlijk... ;D
Take a glorious bite out of the whole world

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Blackawton
« Reactie #22 Gepost op: 22-10-2003, 12:44:01 »

Penny Market filiaal Blackawton zoekt vakantie- en weekendhulpen
Heb jij geld nodig? Kom dan werken bij mijn Penny Market, zet dan je naam op dit lijstje!

Samantha Jones
Mary Gillian
Nina MacLeod
Joey Wags Waggs
Tiffany Albers

Take a glorious bite out of the whole world

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Blackawton
« Reactie #23 Gepost op: 22-10-2003, 12:47:36 »
Ow... Ik zie dat het MSN-overleg gelukt is!  ;)

Ik wil me wel aanmelden voor de supermarkt (tenzij ze daar ook een Appie Happie hebben). CV-tje nodig?
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Blackawton
« Reactie #24 Gepost op: 22-10-2003, 13:14:39 »
Jullie hoeven hier niet op te reageren. Neem de berichtjes in je op en dan zie je wel wat er gebeurt ;D

*glimlacht sneaky

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Blackawton
« Reactie #25 Gepost op: 22-10-2003, 13:26:32 »
Ik doe net alsof ik het niet begrijp...

Natuurlijk zie ik al die verborgen hints! ::)
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Blackawton
« Reactie #26 Gepost op: 22-10-2003, 14:01:54 »
Ik wil me wel aanmelden voor de supermarkt (tenzij ze daar ook een Appie Happie hebben). CV-tje nodig?
hèhè... als ik nu je naam erbij had gezet had iedereen jouw schuilnaam geweten en had je heel weinig kans gehad om te winnen..

Daarom heb ik dat maar niet gedaan...
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Blackawton
« Reactie #27 Gepost op: 22-10-2003, 15:36:36 »
Ik doe net alsof ik het niet begrijp...

Natuurlijk zie ik al die verborgen hints! ::)

Daan, we moeten ze nog beter verstoppen!! Sjors ziet ze al! :o

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Blackawton
« Reactie #28 Gepost op: 22-10-2003, 15:39:58 »
Daan, we moeten ze nog beter verstoppen!! Sjors ziet ze al! :o

Deze hint snap ik ook...  ;)
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Blackawton
« Reactie #29 Gepost op: 22-10-2003, 16:23:23 »
Deze hint snap ik ook...  ;)

Dat meen je niet he!! :o

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Blackawton
« Reactie #30 Gepost op: 22-10-2003, 16:26:29 »
Dat meen je niet he!! :o

Die zie ik ook hoor Annuh... Zo maak je het wel heel makkelijk!   ::)
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Blackawton
« Reactie #31 Gepost op: 22-10-2003, 16:41:25 »
Die zie ik ook hoor Annuh... Zo maak je het wel heel makkelijk!   ::)

Blijf je nou bezig ;) ??

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Blackawton
« Reactie #32 Gepost op: 22-10-2003, 16:45:06 »
Ik houd al op!  ;)
Ik wil het voor de rest niet bederven...  ::)

Nee, ik zal het topic verder niet meer vervuilen met dit soort onzin hoogwaardige onderzoeksuitkomsten.
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Blackawton
« Reactie #33 Gepost op: 29-10-2003, 16:59:17 »
GMT 1.30 PM Blackawton, Devon, Groot-Brittanië  
“Welkom dames en heren, bij deze speciale dag hier in de bibliotheek van Blackawton! Wij zijn zeer verheugd om aan u te mogen presenteren: Kenan McDath met zijn autobiografie: ‘Ik en mijn leven’! Kenan zal vandaag hier zitten en als u wilt zijn boek signeren. Koop hier uw eigen exemplaar!” Kenan McDath loopt naar voren en ontvangt een groot applaus. Iedereen is laaiend enthousiast over zijn eerste boek. In de verte staat iemand die lijkt op Annemieke, zal ze het zijn? Ze staat te zwijmelen, Kenan is haar droomprins. Kenan gaat ondertussen achter een tafel zitten en begint in de microfoon te vertellen over z’n autobiografie. “Heel mijn leven heb ik hard gewerkt voor de dingen die ik wilde bereiken…” In een hoekje bij de trap staat iemand niet echt op te letten, is hij het echt? Hij lijkt heel erg op Chriz, maar je weet maar nooit. Hij moet een boek laten signeren voor z’n buurvrouw, die slecht ter been is.
Als Kenan is uitgepraat, zet hij de microfoon uit. Alle vrouwen in de ruimte beginnen te gillen, waaronder ook EIDM. Zij staat bijna vooraan, ze wil als eerste een handtekening. Kenan pakt nog een slok water en dan laten z’n bodyguards de vrouwen erdoor. Ze stormen gillend op hem af om snel die handtekening te vragen.
Achterin de ruimte klinkt opeens een geweerschot. Iedereen schrikt en kijkt om. De deur valt dicht, alsof er net iemand naar buiten is gerend die niet meer binnen wilde zijn. Op de grond ligt een lichaam, het is Annuh. “Bel een ambulance!”
De camera begint te bewegen, hij gaat naar buiten. In een steegje staat de man in de regenjas weer. Hij kauwt op een graanspriet alsof hij nooit iets anders heeft gedaan. “Jullie zagen het, dit waren de inwoners van Blackawton. Sommigen kenden jullie, sommigen niet.” Er komen mensen naar buiten rennen en de man met de regenjas kijkt ze minachtend aan. “Kijk, daar rent dat watje, Thomas McGuire. Hij zal bij zoiets nooit lang blijven, altijd als eerste weg als het spannend wordt. En daar gaat Tiffany Albers, die zal ook flink geschrokken zijn!” Er komt een ambulance aan, maar het schijnt al te laat te zijn, Annuh is overleden.
Plotseling gaan alle lichten uit. Er klinken nog een paar gilletjes, maar daarna wordt het muisstil. De man met de regenjas steekt een aansteker aan, alleen z’n gezicht wordt verlicht. “Zoals ik al zei, sommigen kennen jullie, anderen niet. Jullie weten alleen niet wie jullie al kennen. Daar kom je, als het goed is, tijdens het spel achter.” Hij kijkt weer om zich heen, steekt z’n hand op en verdwijnt in de duisternis. Als het grote licht weer aan gaat, is hij verdwenen.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Blackawton begint Do 6 november
« Reactie #34 Gepost op: 3-11-2003, 16:27:18 »
Het was zaterdag een leuk afscheidsfeestje. Ik ben m'n koffers al aan het pakken voor as donderdag. Dan wordt het tijd om 'Chriz' achter me te laten en me in mijn nieuwe identiteit te storten. Ik heb wel weer eens zin om flink interactief mee te doen in een spel!

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Blackawton begint Do 6 november
« Reactie #35 Gepost op: 6-11-2003, 06:49:05 »
GMT 8.00 AM Elisa Street,Blackawton,Devon, Groot-Brittanië 
De dag na de moord op Annuh

Benny Jameson is op weg naar zijn werk. Omdat zijn werk maar 5 minuten lopen is, kan hij makkelijk het stukje lopen. Ook als het regent, zoals vandaag. Het is een beetje een druilerige dag in Blackawton met een grijze lucht. Benny loopt nog even binnen bij de plaatselijke Penny Market, haalt zijn lunch en gaat dan de deur binnen van de Blackawton Times. Hij groet de receptioniste, haalt zijn postvak leeg, dumpt zijn lunch op zijn tafel en gaat dan naar de vergaderruimte. Onderweg komt hij Charles Duff, een politieagent, tegen. “Hey, Benny, heb je het al gehoord?” “Wat?” “Annuh, een van die twee kaasmeisjes van de Penny Market is vermoord tijdens het signeren van die Kenan” “Ah, ik was al verbaasd je hier te zien. Ik heb er nog niks over gehoord, maar we hebben zo overleg, dus dan hoor ik er wel meer van”“Oké, ik zie je!”“Doei…”.


GMT 8.02 AM Penny Market, Main Road/Elisa Street,Blackawton,Devon, Groot-Brittanië 
In de locale Penny Market van Blackawron is het opvallend stil. Ze hebben besloten om toch maar open te blijven, al is het in een droevige stemming. De flitsende reclameborden zijn weggehaald en het personeel is allemaal stil. Kaasmeisje en beste vriendin van Annuh Samantha Jones heeft besloten thuis te blijven. In het magazijn staat manager John Buffet te praten met politieagente Joan.”Ehm… ja.. nee.. euh… ik kan me niet euh.. voorstellen dat ze vijanden heeft zal ik maar zeggen, ze is zo’n blije euh… gup zal ik maar zeggen”Nina MacLeod, die toevallig binnen is gekomen denkt bij zichzelf dat de baas waarschijnlijk niet zo goed tegen politie kan, aangezien hij nogal nerveus staat te doen. Dit gaat haar echter niks aan, en dus gaat ze maar weer weg.

GMT 8.06 AM vergaderzaal, The Blackawton Times,Blackawton,Devon, Groot-Brittannië
Terwijl iedereen al zit te wachten komt Benny eindelijk aan bij de vergaderzaal. “Sorry allemaal dat ik zo laat ben, ik liep net tegen Charles van de politie aan”. Hij gaat op zijn plaats zitten aan de lange ronde tafel. Het is een lichte kamer, met grote ramen en er is veel witte verf gebruikt. Benny heeft het zelf zo uitgekozen en is trots op zijn vergaderruimte.”Oké, wat hebben we vandaag?” Jenny Lao: “Ik denk dat we vooral veel moeten doen met de moord op Annuh”“Ja, de moord op Annuh…”. Benny staat nog een tijd wazig voor zich uit te staren door het grote raam. Eén van zijn mededorpsbewoners heeft het gedaan, dat weet hij zeker, maar wie?

Houdt vooral de eerste post van dit topic in de gaten voor updates!
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Blackawton
« Reactie #36 Gepost op: 9-11-2003, 13:43:02 »
Ik vlieg hier heel snel uit denk ik ;D

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Blackawton
« Reactie #37 Gepost op: 9-11-2003, 13:53:11 »
Ik eerder  ;)

Maar er stond, Zaterdag een aflevering. Ik heb nog geen aflevering gezien hoor(op Donderdag na dan)

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Blackawton
« Reactie #38 Gepost op: 9-11-2003, 14:50:23 »
Maar er stond, Zaterdag een aflevering. Ik heb nog geen aflevering gezien hoor(op Donderdag na dan)

Let op!Nieuwe Blackawton  aflevering zondag in plaats van zaterdag
Deze verandering is eenmalig en heeft te maken met D**n's internetproblemen. Sorry voor het ongemak.

  • Eerstvolgende uitzending: Zo 9 nov
Je hoeft nu je lijstje nog niet in te sturen. Ik wil uiterlijk maandag een lijstje van jullie. Echter, hoe sneller je het doet, hoe meer punten het waard is


Je moet de eerste post in de gaten houden!
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Blackawton
« Reactie #39 Gepost op: 9-11-2003, 14:52:40 »
Solly, ik heb er waarschijnlijk overheen gelezen.