Auteur Topic: Blackawton  (gelezen 14925 keer)

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Blackawton
« Reactie #80 Gepost op: 11-12-2003, 00:48:49 »
Doordat ik te weinig zelfvertrouwen heb, en ook mijn collega's dit niet waard vonden om tijd aan te besteden kun je Blackawton idd onder het kopje GEFLOPT!!! zetten >:(

Jammer Daan
Maar je hebt een goede poging gedaan en het idee was goed.
Dus wil ik je toch bedanken voor de energie die er hebt ingestoken  ::ok::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Blackawton
« Reactie #81 Gepost op: 12-12-2003, 16:50:09 »
Kan ik me alleen maar bij aansluiten. Doordat Daan het met zoveel enthousiasme bracht, heb ik me er snel voor aangemeld, kijk maar eens naar de tijd die er zit tussen het bekend maken van Blackawton en mijn aanmelding. ik was er echt van overtuigd dat hier een goed plan achter zat, en gezien de genoemde namen had ik er alle vertrouwen in dat het dus wel goed zat.

HELAAS moest ik zelf afhaken. Ik heb dat zelf via een pm aangegeven aan Daan. Dat kwam gewoon, omdat ik een paar weken terug, toen we dat eerste lijstje moesten inleveren, echt geen idee had HOE ik mijn keuze kon bepalen (in het wilde weg gokken wilde ik niet), en omdat mij half november gewoon de tijd ontbrak om me hier ECHT in te verdiepen.

Had ik rekening mee kunnen houden, maar ik had op dat moment op mijn werk niet de drukte verwacht die er toen was. Vandaar dat ik de bedenker van Blackawton, en de medeschrijvers (was dat nu Annuh en Tijgertje) heb moeten teleurstellen, en moest afhaken. Als ik het eerder had geweten van die drukte (tot 's avonds laat post sorteren voor de volgende dag), had ik iemand kunnen inseinen, waardoor er een reserve mee had kunnen doen.

Dat laatste is in de csc OOK gebeurd, zelf na aanvang van de csc, Robin kwam er toen in voor Malcolm, en moet je eens zien hoe goed ze het daarin doet (een paar weken later binnengekomen, en nu al vlak onder de top, qua aantal stemmen).

Maar omdat Daan ook aangaf dat de andere schrijvers het hebben laten afweten (misschien hebben ze er wel een heel goede reden voor gehad, wie weet??), voel ik me gelukkig niet heeeel erg schuldig.  ;)
« Laatst bewerkt op: 12-12-2003, 16:52:07 door bodejos »

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Blackawton
« Reactie #82 Gepost op: 13-12-2003, 12:09:23 »
Doordat ik te weinig zelfvertrouwen heb, en ook mijn collega's dit niet waard vonden om tijd aan te besteden kun je Blackawton idd onder het kopje GEFLOPT!!! zetten >:(
awww Ster , toch geen reden om te weinig zelfvertrouwen te hebben?! Jammer dat het zo gelopen is maar ga je niet schuldig voelen of zo he, jij hebt er alles aan gedaan wat je kon doen...