Auteur Topic: RN Airlines  (gelezen 54190 keer)

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
RN Airlines
« Gepost op: 11-04-2015, 11:11:08 »


Beste kandidaten,

Welkom bij RN Airlines! Ook dit jaar zal RN Airlines jullie van vervoer voorzien naar onze prachtige locaties. En ook dit jaar zoeken we weer medewerkers. We zijn op zoek naar een piloot en een steward(ess). Jullie kunnen voor een van deze twee baantjes solliciteren, maar dit is niet verplicht. Je kunt niet voor allebei de baantjes solliciteren. Elke week zul je een taak krijgen en als je deze goed volbrengt, krijg je je salaris, dat in week 1 €1 zal zijn en dat vervolgens elke week 100% van je totale salaris tot dan toe zal zijn. Als je je taak niet volbrengt of je reist niet meer met ons mee, dan ben je je baantje kwijt en krijgt degene die op dat moment het minste geld heeft je baantje. Als meerdere mensen samen het minste geld hebben wordt er geloot.

Om te solliciteren moet je een sollicitatiebrief inclusief CV naar Next en mij pm’en. De jury zal de brieven vervolgens beoordelen. Ze zullen daarbij letten op hoe origineel je bent, hoe goed je je aan de opdracht hebt gehouden en in welke mate iemand met jouw brief geschikt zou zijn voor het baantje.

Deadline: woensdag 23:59 uur.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: RN Airlines
« Reactie #1 Gepost op: 15-04-2015, 19:31:10 »
Reminder: de deadline is vanavond  ::joehoe::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: RN Airlines
« Reactie #2 Gepost op: 15-04-2015, 21:21:55 »
Wat had ik graag piloot willen zijn.  :\'(
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: RN Airlines
« Reactie #3 Gepost op: 16-04-2015, 19:03:17 »
Wat had ik graag piloot willen zijn.  :\'(


 ::hug:: Dan ben jij toch de piloot van het jury-vliegtuig!
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: RN Airlines
« Reactie #4 Gepost op: 16-04-2015, 19:05:33 »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RN Airlines
« Reactie #5 Gepost op: 16-04-2015, 21:39:38 »
Oh was dat gisteren?  ::schaam::

Nouja, feit dat ik geen tijd had om een brief te schrijven toont al aan dat ik geen geschikte kandidaat zou zijn, want ik zou ook geen tijd voor een tweede baan hebben.
Plus weet ik toch niet wat het inhoudt.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: RN Airlines
« Reactie #6 Gepost op: 17-04-2015, 21:01:08 »
De uitslag van de sollicitatiebrieven komt morgen.

Voor nu zal Next even piloot spelen en vliegen we naar...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: RN Airlines
« Reactie #7 Gepost op: 18-04-2015, 22:16:59 »
Ik heb 3 sollicitatiebrieven binnengekregen voor de functie van piloot en 2 stewardessjes:

Piloot brief 1:

Waarom moet Nieky piloot worden?

Met het richtingsgevoel van Niek
Kom je altijd op de juiste plek
Hij is altijd op tijd voor vertrek
Ja die Niek, die heeft ook nog eens verstand van techniek!

West,Noord,Oost zuid
Omhoog of omlaag
Hij vervoert je graag
Ja die Niek, daarmee kan je ertussenuit

Naar Lima, Peking of Oslo
Londen, Parijs of Milaan
Overal komen jullie op tijd aan
Ja die Niek, die brengt je er zo!

Flexibel, stressbestendig en rustig
Eigenschappen die een goede piloot
moet hebben in geval van nood
Ja die Niek, totaal niet moordlustig

Daarover heeft men tegenwoordig veel te vertellen
Co-piloten die gek zijn in hun hoofd
Totdat alle kaarsen zijn gedoofd
Geen rijm kan dat leed herstellen

Daarom rest nu allen nog stilte

.....
....
....
....
....
.....


Stilte die je doet beseffen hoe verantwoordelijk je taak als piloot is..



cV

Persoonlijke gegevens :
Naam : Niek Spooren
Adres : Stefstuntlaan 29
Postcode : 3994 KLM
Woonplaats : Haarlemmermeer
Rijbewijs B
Vliegbrevet ATPL
Persoonlijk profiel

In het algemeen ben ik open, spontaan, leergierig en flexibel.
Ik maak gemakkelijk contact nadat ik me veilig voel.
Op school ben ik enthousiast en sociaal. Ik vind het leuk om mijn medestudenten te helpen.

Relevante ervaring :

1994-2000 --> Baby, Peuter en kleuter. Relevante werkervaring: Voor het eerst gevlogen in Duitsland. Meteen verliefd
2000-2005 --> Basisschool tijd vloog voorbij. Relevante werkervaring : Bouwen en besturen van vliegtuigen van Lego en Knex.
2005 - 2011 --> Middelbare school. Relevante werkervaring : vliegtuigjes vouwen en gooien naar vervelende leraren.
2012 --> Jaar in Maastricht. Relevante werkervaring : Reizen naar het buitenland, kennismaking met andere culturen en soorten passagiers.
2013-Nu --> Lerarenopleiding in Tilburg : Relevante werkervaring : Stressbestandig, flexibel en toch kalm blijven onder benarde situaties. Met kunst en vliegwerk klassen onder controle houden. Dat vliegen zit wel snor!!

Luchtige groet,

Niek Spooren




Piloot brief 2:

Mijne heren,

Onlangs kwam mij ter oren dat U voor Uw maatschappij RN Airlines op zoek bent naar een ervaren piloot. Welnu, zoek niet verder, ik ben degene die U zoekt!
 
Al mijn hele leven ben ik in de ban van alles wat met vliegen te maken heeft. Van die vliegende beestjes, tot die vliegers in de lucht tot die grote Airbussen. Mijn eerste pilotenbaan kreeg ik van mijn ouders toen ze mij een Matchbox-vliegtuigje schonken. Later speelde ik piloot samen met mijn zusje en vriendjes, met de stoelen in de kamer. En zo 20 jaar geleden is de grote droom werkelijkheid geworden. Met mijn pilotenbrevet heb ik bij enkele gerenomeerde vliegmaatschappijen gevlogen zoals LegoAir, DWDW Airways en sinds een paar jaar bij Air Twente.

Hoe zou ik mezelf omschrijven? Ik ben leergierig, goedgemutst, ik lig goed bij de stwardessen (kan geen kwaad, ik heb mijn eigen stewardess al aan de haak geslagen), en kan goed met mensen omgaan.

Uw bedrijf is altijd al een droom van mij geweest. Vliegen op de modernste vliegtuigen, vliegen naar de mooiste bestemmingen. Kortom, de perfecte baan bij de perfecte werkgever. Ik zou dit alles graag in een verder gesprek bij U willen toelichten.

Bijgevoegd:
CV

CV:
Persoonlijke data:
Naam: Leo Daniel Hendrik Molletje
Geboren: 7 oktober 1974
Geboorteplaats: Wakkerdam
Adres: Schiphollaan 10
1111AA Haarlemmermeer

Opleidingen:
1980-1986 Airbornschool Wakkerdam
1986-1992 VWO Martin Air School Amsterdam
1992-1994 Internationale vliegopleiding LAX

Werkegevers:
1994-1999 LegoAir, Billund, Denemarken
1999-2005 DWDW Airways, Realitytown, Nederland
2005-heden: Air Twente, Enschede, Nederland

Vaardigheden:
Kennis van alle talen van de Europese Unie + Chinees, Russisch en Japans
Alle vliegbrevetten voor de vliegtuigen van Airbus en Boeing
Ik ken alle luchthavencodes van de wereld uit mijn hoofd

Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: RN Airlines
« Reactie #8 Gepost op: 18-04-2015, 22:18:24 »
Piloot brief 3:

Wouter Vande Cauter                                                                                  Tienen, 12/04/2015
Kumtichstraat 311
3300 Tienen

Reality Airlines
www.realitynet.org
                                                                     

Goedendag,

Bij deze wil ik solliciteren voor de vrijstaande vacature van piloot van reality airlines. Bij deze brief zal ik jullie trachten te overtuigen van mijn capaciteiten om deze job tot een goed einde te brengen.

Als forummer en deelnemer vind ik veiligheid een belangrijk issue.  De deelnemers hoeben bij mij niet te vrezen, vanaf het opstijgen tot het landen zal alles op een veilige manier verlopen zodat iedereen altijd op tijd op de bestemming komt. Safety First.

Ik heb ervaring in het reizigersvervoer aangezien ik in mijn vorige job ervoor zorgde dat de treinen van de Belgische Spoorwegen altijd op tijd reden. SInds mijn aanstelling is het aantal vertragingen afgenomen. Dit heeft te maken met mijn strategie van Always On the Place, In Time. Nu dit systeem goed loopt bij de Spoorwegen, wil ik dit overbrengen naar Reality Airlines.

Verder is dit een jeugddroom dat zou uitkomen. Al sinds ik een kleine jongen ben, wou ik piloot zijn. Ik ben gefascineerd door luchtvaart en alles wat met luchtvaart te maken heeft. Ik ken alle knoppen en ik ken alle gevaren in het luchtruim.

Zoals julle in mijn CV kunnen lezen, heb ik een diploma Economie-Moderne Talen.Ik spreek dus vlot 3 talen met een beetje Spaans. Verder ben ik een Sociaal Werker van opleiding, met deze achtergrond kan ik de reizigers helpen met hun problemen en met mijn ervaring als onderstationschef weet ik alles qua veiligheid, seinen, EHBO,...

Dus als jullie een jonge, gemotiveerde kandidaat de kans willen geven om jullie verder te helpen om in ruil zijn jeugddroom waar te maken; dan ben ik jullie man.
Hieronder volgt mijn CV, dat jullie zal overtuigen over mijn kwaliteiten.

CV Wouter Vande Cauter


Personalia:
Geboortedatum:26/12/1990
Woonplaats: Tienen
woutervandecauter@hotmail.com


Studies en vorige jobs:
Secundair onderwijsdiploma: Economie-Moderne Talen
Bachelordiploma: Sociaal Werk
Vorige job: eerste onderstationschef in Brussel


Vaardigheden:
Bereid tot leren
Teamplayer
Flexibel
Sociaal Vaardig

Attesten en Diploma's:
Attest Bedrijfsbeheer
Attest hoofdanimator in het jeugdwerk
Attest brandblussen

Taalkennis:
Nederlands: Moedertaal
Frans: goed
Engels: Goed
Duits: Goed
Spaans: Noties
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: RN Airlines
« Reactie #9 Gepost op: 18-04-2015, 22:18:38 »
Stewardess brief 1:

Lucy van der Vleut
Herengracht 82
1015 BS Amsterdam

Plopsaland, 15 april 2015

Realitynet Airlines
Afdeling P&O
T.a.v. de heer H.I. de Mol
Postbus 12
2100 AA Amsterdam

Betreft: Sollicitatie stewardess RN Airlines


Geachte heer De Mol,

Ongeveer een jaar geleden heb ik uitgebreid gesproken met de heer D*N de Ster. Hij vertelde met veel enthousiasme over Realitynet Airlines en zijn baan als steward in uw vliegtuigen en naar aanleiding daarvan heb ik een aantal dagen bij u stage gelopen. Toen ik uw vacature op Realitynet.org tegenkwam waarin u op zoek bent naar een nieuwe steward(ess) voor de grote reis van dit jaar, was ik dan ook direct overtuigd dat ik de beste keus was voor deze functie. In deze brief zal ik u van hetzelfde overtuigen.

Ten eerste heb ik dus ervaring als stewardess van Realitynet Airlines. Ik heb een aantal dagen stage gelopen bij u en daar zeer veel van geleerd. Het lijkt mij geweldig om deze functie fulltime te mogen vervullen en zo alle passagiers dag in dag uit blij te mogen maken. Dat is namelijk precies wat ik het allerliefste doe: mensen blij maken en zorgen dat ze tevreden naar huis gaan.

Vanuit mijn opleiding heb ik bovendien een passie voor de horeca ontwikkeld. Op de Hotel Management School Maastricht leerden wij dat de belangrijkste waarden in de horecawereld passie, professionaliteit, inspiratie en initiatief zijn. Daarnaast hecht ik erg veel waarde aan ambitie. Ik heb dan ook tijdens mijn buitenlandstage in mijn tweede jaar als enige student van mijn jaar stage gelopen bij een Airport-hotel. Dit hotel was niet een van de connecties van de school zelf, maar ik heb de stage geheel op eigen initiatief geregeld, omdat ik de ambitie had mijn interesse voor luchtvaart en mijn passie voor de horeca te combineren.

Tijdens mijn stage in dit Airport-hotel heb ik veel geleerd op het gebied van serveren en gastvrijheid en met heel veel stewardessen en piloten gesproken. Hierdoor groeide mijn interesse voor de luchtvaart uit tot een passie en mijn ambitie om luchtvaart en horeca te combineren werd een levensdoel. Ik besloot dan ook na mijn Hotelschool opleiding een tweede opleiding Internationaal Toeristisch Management te gaan volgen aan de hogeschool TIO in Amsterdam met als hoofdrichting luchtvaart.

Werken als stewardess is dus al vanaf mijn eerste studiejaren mijn droom geweest en met behulp van mijn beide opleidingen en verschillende stages ben ik in staat de passagier een extra beleving mee te geven op het gebied van gastvrijheid. Hiermee onderscheidt ik mijzelf van andere stewardessen en daarom ben ik overtuigd dat ik de beste keus ben voor de invulling van uw vacature. In de bijlage vindt u mijn curriculum vitae, waarin mijn ervaring en opleidingen overzichtelijk samengevoegd zijn.

Ik kijk er naar uit mijn motivatie en CV toe te lichten in een persoonlijk gesprek en ik vertrouw erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

In afwachting van uw antwoord.

Met vriendelijke groet,

(handtekening)

Lucy van der Vleut

Bijlage: Curriculum vitae
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: RN Airlines
« Reactie #10 Gepost op: 18-04-2015, 22:19:10 »
Curriculum vitae - Lucy van der Vleut

Persoonlijke gegevens
Naam         Lucy van der Vleut
Adres         Herengracht 82
Postcode              1015 BS
Plaats         Amsterdam
Telefoon             +31 6 5937492
E-mailadres      lucy.vandervleut@hotmail.com
Geboortedatum   18-10-1988
Geboorteplaats           Amersfoort
Nationaliteit      Nederlandse

Opleiding
2010-2014   Hogeschool TIO Amsterdam
         HBO Internationaal Toeristisch Management
         Richting: Luchtvaart

2006-2010   Hotel Management School Maastricht
         HBO Hotel Management
         Richting: Hotellerie
         Talen
         - Engels
         - Frans
         - Spaans
         - Duits

2000-2006   Stedelijk Gymnasium Johan van Oldenbarnevelt
         Dubbelprofiel C&M-E&M met de volgende vakken:
         Talen
         - Grieks
         - Latijn
         - Frans
         - Duits
         Profielvakken
         - Wiskunde B
         - Economie
         - Geschiedenis
         Extra vakken
         - Kunst muziek

2003-2006   Excellentieprogramma Olympos
         - Module over de democratie I Democracy (2003)
         - Module over taalkunde Bijendans en Wolfskinderen (2004)
         - Masterclass Nederlands Debat Instituut (2004 en 2005)
         - Taalkunde Olympiade (2005)
         - Talencursus Engels op Malta (2005)
         - Organisatie verkiezingsdebat (2003)
         - Organisatie Terra Nova activiteitenavond (2005)

1992-2000   Montessoribasisschool Pallas Athene

Oktober 2010   Diploma interne training Professional Hospitality Stewardess van TIO
Mei 2005      Diploma EHBO
April 2005      Diploma Anglia Engels Advanced
Februari 2004   Diploma skilerares Zwitserland

Werkervaring
2014         Stage als stewardess bij Realitynet Airlines
Na mijn afstuderen van hogeschool TIO ben ik vrijwel direct in contact gekomen met de heer D*N de Ster, waarna ik een paar dagen stage gelopen heb als stewardess op de jaarlijkse grote wereldreis van Realitynet Airlines. De heer De Ster was zeer goed te spreken over mijn functioneren en ook de passagiers hadden geen klachten.

2012-2013   Stage als stewardess bij KLM
Tijdens mijn opleiding aan hogeschool TIO heb ik stage gelopen bij de KLM als stewardess. Vaak spraken de passagiers Nederlands, maar ik heb ook regelmatig in het Frans, Engels, Spaans en Nederlands met passagiers gecommuniceerd. Mij is door deze passagiers ook vaak gezegd dat ze zo blij waren dat ik altijd heel erg snel reageerde op het stewardess-knopje en snel kon handelen zonder paniek bij een noodgeval.

2008-2010   Serveerster bij Ciel Blue
Bij het chique restaurant Ciel Blue heb ik twee jaar als serveerster gewerkt. Van mij werd verwacht in iedere situatie vriendelijk te blijven, en zelfs bij hoge paniek te blijven lachen. Toen ik klaar was met mijn studie heb ik ontslag genomen, wat mijn baas zeer betreurde. Mocht het geapprecieerd worden, is hij bereid om een referentie aan te leveren over zijn ervaringen met mij als klantvriendelijke en hardwerkende serveerster.

2007         Stage als serveerster bij Sheraton Airport Hotel Bruxelles
Tijdens mijn opleiding aan de Hotel Management School Maastricht heb ik stage gelopen als serveerster bij het Sheraton Airport Hotel in Brussel. Hier heb ik de waarden toegepast die mij op de Hotelschool bijgebracht waren en ik heb deze stage met een goed afgesloten. Via deze stage ben ik in contact gekomen met een groot aantal stewardessen en piloten en onder andere hierdoor is mijn ambitie in de luchtvaart enorm gegroeid.

2005-heden   Leiding bij scouting
Ik geef bij mijn scoutingvereniging leiding aan de jongste kinderen van vijf tot en met zeven jaar. Hierbij heb ik niet alleen intensief contact met de kinderen, maar ook met hun ouders. Deze zijn zeer tevreden over mij en vinden het prettig dat ik ze goed op de hoogte houd en laten hun kinderen zonder zorgen bij mij achter.

2004-heden    Skilerares
Ik geef in Zuidoost Zwitserland skiles aan kinderen van drie tot en met acht jaar in het Duits, Nederlands en Engels. Deze kinderen geven vaak aan veel bij mij te leren en de ouders vinden het contact met mij ook prettig. Van 2005 tot 2007 heb ik in februari en december privéles gegeven aan een paar Amerikaanse kinderen en mijn baas was daar zeer tevreden over.

2004-2007         Bijles  geven
Op de middelbare school en op de Hotel Management School heb ik in verschillende vakken, maar vooral in vreemde moderne talen, economie en Grieks en Latijn, bijles gegeven aan leerlingen die daar moeite mee hadden. Deze leerlingen zijn daardoor met grote sprongen vooruit gegaan en hebben aangegeven veel van mij geleerd te hebben. Sommigen zagen mijn bijlessen zelfs als de reden waarom zij toch over gegaan zijn naar het volgende jaar.

Vaardigheden
Rijbewijs: Ja
Talen: Nederlands (C2), Engels (C2), Duits (C2), Frans (C1), Spaans (B1)
Gastvrijheid
Serveren
Organiseren
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: RN Airlines
« Reactie #11 Gepost op: 18-04-2015, 22:19:44 »
Steward(ess) brief 2:

D*N de Grote
cijfergoeroestraat 1
8282 DN Winnaarsstad

RN Airlines
Zuuryleden
Plopper de plopstraat 2
1234 XD België

De Panne, 14 april 2015
Betreft: Vacature Sterwad(ess)

Geachte heren, dames en alles wat daar tussen zit,

Ik ben zeer geïnteresseerd in de openstaande functie van steward(ess) die jullie op dit moment hebben openstaan. In deze brief zal ik jullie proberen te overtuigen waarom ik de beste keus ben voor deze functie.

Ten eerste heb ik ervaring. Ik heb zoals te zien in mijn CV meerdere cursussen gevolgd en ik heb vorig jaar ook bij jullie maatschappij gewerkt. Tijdens deze periode heb ik alles netjes gedaan. Zoals in de regels staat: alle haters naar links, alle brave klanten aan de rechterkant, super snelle service en altijd attent. Ik ken de gang van zaken, het toestel en voor een groot deel ook de klanten. Ook het jaar hiervoor had ik al ervaring, zoals beschreven in mijn sollicitatie van vorig jaar: “Ik heb ervaring met vliegtuigen. Voornamelijk het vouwen ervan. Ik zie ze vaak vliegen en bedenk me dan dat als ik een berg beklim dat ik ook tegen de ijle lucht kan. Misschien komt het door mijn ijdelheid. Dan moet ik de ijle lucht van een vliegtuig in de hoogte ook aankunnen. Veiligheid komt bij altijd op de eerste plaats. Ik heb het nog nooit zonder condoom gedaan en ik zal alle protocollen van de maatschappij dan ook volgen zodat er niets fout kan gaan. Een zwangerschap is namelijk net als een neerstortend vliegtuig, te weinig protectie gebruikt. Daarnaast ben ik niet geïnteresseerd in het vrouwelijk geslacht en zal dus niet tussen de vluchten in, één van mijn collega’s bezwangeren (Dat kost weer zwangerschapsverlof en geld enz. dus het is voordelig als dit jullie niet gebeurt)”.

Ten tweede zit serveren in mijn bloed. Ik heb vroeger als bijbaantje pizza’s geserveerd in een goedlopend restaurant van Peter Pan. Ik ben zelf erg geïnteresseerd in voedsel, dus over kennis hiervan beschik ik ook. Zo weet ik dat Nibbits niet van echte eekhoorns worden geproduceerd en dat Doritos niet zijn gebaseerd op de vis Dorey uit Finding Nemo. Zo af en toe serveer ik een volleybal op het veld, wat van pas kan komen als vermaak voor de gasten.

Ten derde ben ik goed in samenwerken. Ik ben een fijn persoon zonder strafblad. Het enige wat ik mee heb gesmokkeld is mijn goede gevoel voor mode. Als actief lid van RN heb ik bewezen goed mee te kunnen doen en betrouwbaar te zijn. Ook bij RN airlines heb ik dit vorig jaar bewezen met mijn 100% aanwezigheid en gastvriendelijkheid. Ik heb samen met mijn huisgenootje de opleiding tot steward(ess) gevolgd en samen hebben we alle luchtvaartmaatschappijen van de wereld uit ons hoofd geleerd. Zij wist de ene helft, ik de andere, maar samen wisten we alles. Getuigd van goede samenwerking!

En als laatste zie ik er super sexy uit in een steward pakje. In het vliegtuig moeten de gasten niet verplicht worden te kijken naar een jongen met baard, bierbuik en bijpassende onderkin. Het is goed voor hun humeur en ze zullen tevreden het vliegtuig uitkomen zonder trauma’s. U heeft nog nooit iemand met zo’n glimlach als die van mij zien werken.

Ik ben zeer enthousiast en gemotiveerd om deze baan ook dit jaar weer te doen.  In de bijlage heb ik mijn indrukwekkende Curriculum Vitae bijgevoegd.

In afwachting van jullie antwoord.

Met vriendelijke toedels,
D*N de Grote


Curriculum Vitae:

Personalia
Naam: D*N de Grote
Adres: cijfergoeroestraat 1
Woonplaats: Winnaarsstad
Geboortedatum: 2-3-1994
Geboorteplaats: Bovenop de gasbel
Mobiele telefoonnummer: 06-28549304
Geslacht: Man
Nationaliteit: Nederlands
e-mailadres: gratisslagroomsoesjes@hotmail.com
Burgerlijke stand: Relatie (met hadewychisdemol)

Opleidingen
2006-2011 “Stomme feitjes moet je ook leren” Gymnasium school in Winaarsstad
2011- 2013 Steward school in Hophop
2013 Cursus Vliegen met Malloten
2014 Cursus Serveren en omgaan met idioten (RN Airlines)
2014 Cursus Zambezi (RN Airlines)

Werkervaring
2010-2012 Bediening restaurant/pizzeria ‘Peter Pan’ Ananas City
2013 Stage bij “Zingzangzij wij zijn een vliegtuigmaatschappij” Beijing
2013-heden Actief lid RN
2014 Steward bij RN Airlines

Interesses
Sporten (Volleybal, Fitness)
Muziek (Zingen, luisteren, turbulentie klinkt als muziek in mijn oren, piano en gitaar)
Realitynet
Mode
Doen alsof ik kan vliegen

Vaardigheden
Rijbewijs: Nee
Talen: Nederlands (C2), Engels (C1), Italiaans (C1), Spaans (B2), Frans (B1), Duits (A2)
Computervaardigheden: Excel, Powerpoint, Word, Prezi
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: RN Airlines
« Reactie #12 Gepost op: 18-04-2015, 22:21:48 »
Onze nieuwe stewardess is met 9 punten tegenover 6 van de tegenstander geworden:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: RN Airlines
« Reactie #13 Gepost op: 18-04-2015, 22:24:02 »
Derde bij de piloten is met 8 punten geworden:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

En onze nieuwe piloot met 12 punten tegenover 11 punten van de nummer 2 is:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: RN Airlines
« Reactie #14 Gepost op: 18-04-2015, 22:26:33 »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: RN Airlines
« Reactie #15 Gepost op: 18-04-2015, 22:37:49 »
Wat houden de taken precies in?

Onze stewardess Lucy zal jullie, de kandidaten, voorzien van alle hapjes en drankjes die jullie bestellen. Als ze dat niet binnen 24 uur doet, verliest ze haar baantje. Bestellingen die niet afkomstig zijn van kandidaten die nog in het spel zitten leiden niet tot ontslag als ze die niet op tijd levert. Een kandidaat kan maximaal 3 keer per week bestellen.
Let op! Elke week die ze het volhoudt wordt de tijd die ze heeft om de bestellingen af te leveren met een uur verminderd.

Onze piloot LdHmolletje zal elke week 3 locaties moeten vinden in het land waar we zijn. Die locaties komen hier in dit topic in verschillende vormen langs. Binnen 24 uur moet hij deze locaties gevonden hebben. Ook als de kandidaten hier rommel (wat voor iedere kandidaat maar 1 keer per week mogelijk is) maken, door simpelweg een plaatje van rommel hier te plaatsen, moet hij binnen 24 uur met een plaatje van een bezem komen. Lukt een van die dingen hem niet, dan wordt hij ontslagen.
« Laatst bewerkt op: 20-04-2015, 19:20:16 door Hadewychisdemol »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: RN Airlines
« Reactie #16 Gepost op: 18-04-2015, 22:40:28 »
Grapje, ik bedoel natuurlijk gefeliciteerd lieve schatten ::bravo:: ::hug::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: RN Airlines
« Reactie #17 Gepost op: 19-04-2015, 00:02:10 »
Oh ik had zo'n dorst, mijn hele voorraad is er doorheen ::pinokkio::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: RN Airlines
« Reactie #18 Gepost op: 19-04-2015, 00:26:15 »


Oooh oopsie, nog meer
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: RN Airlines
« Reactie #19 Gepost op: 19-04-2015, 00:32:46 »
Kun jij lezen?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.