Auteur Topic: Mini Survivor: Spain  (gelezen 94744 keer)

Online Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Mini Survivor: Spain
« Reactie #520 Gepost op: 16-07-2015, 04:43:25 »
Huh hoezo had ik geen tijd om de opdrachten bij dwdw te doen?  ???
Waar slaat dat nou weer op, dat is toch niet waar je naar kijkt om te bepalen wie je wegstemt ::ohno::

Mijn vraag aan Swifty en Ycaris: waar geen vrouwenfinale? En met het antwoord dat Catshee het zo niet verdiende neem ik geen genoegen.

Catshee: Hoe heb je het gefixt om ondanks het feit dat de kans klein was dat iemand je zou verslaan in een proef toch niet weggestemd te worden?
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mini Survivor: Spain
« Reactie #521 Gepost op: 16-07-2015, 07:29:17 »
Hey Lucy, dank voor je vraag. Mijn antwoord is heel simpel: Catshee en ik hadden een deal vanaf het begin, dus ik kon niet op hem stemmen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Mini Survivor: Spain
« Reactie #522 Gepost op: 16-07-2015, 12:23:34 »
Hey Lucy, dank voor je vraag. Mijn antwoord is heel simpel: Catshee en ik hadden een deal vanaf het begin, dus ik kon niet op hem stemmen.

Ach, de backstabber backstabben mag toch wel? ::tandpastasmiley::

(als ik hier niets mag posten, dan zal ik ff niet meer reageren ;) )
2024: wie is de Mol?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mini Survivor: Spain
« Reactie #523 Gepost op: 16-07-2015, 14:36:24 »
Ik was toch best actief
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Mini Survivor: Spain
« Reactie #524 Gepost op: 16-07-2015, 14:55:40 »
Catshee: Hoe heb je het gefixt om ondanks het feit dat de kans klein was dat iemand je zou verslaan in een proef toch niet weggestemd te worden?

Het was zeker een combinatie van geluk en het proberen er het beste van te maken met mijn tactiek ;)

Ycaris stemde op jou nadat ik haar z.s.m. bij de samensmelting heb gecontacteerd over unite the kings and queens en omdat Swifty haar ook contacteerde en Swifty weer met mij samenwerkte. Dat was waar ik enige claim to fame kan maken :P

Ik had echter wel geluk dat Ycaris graag op jou wilde stemmen omdat ik het volgens haar meer verdiende (dank je Ycaris ::hypocriet::) en ze zei ook tegen mij dat je je dan op DWDW kon storten waarbij het als buitenstaander toen eigenlijk al duidelijk leek dat je die week zou vertrekken ( ::sorry:: maar gelukkig wist ik wel dat er nog iemand in Survivor: Isla Del Sol zat ::tandpastasmiley:: (en catshee ziet nu pas dat iemand daar inmiddels ook uitligt :-X)). Beetje lullig, maar catshee deed natuurlijk lachen en meeknikken, want: halve finale ::jaja::

En volgens mij had ik ook geluk dat Jann aangaf op jou te gaan stemmen. Wat raar is en ikke nog steeds niet helemaal snappen ???

Swifty heeft op jou gestemd omdat ik dus al heel vroeg met haar samenwerkte en ik denk dat we samen eigenlijk gewoon best een sterk verbond hadden opgebouwd met een grote (maar nog steeds gezonde :P) dosis vertrouwen ;) Ook zei Swifty altijd tegen mij dat ze je niet helemaal vertrouwde. Kan dat ze mij probeerde te manipuleren om niet Ycaris te targeten of ze vertrouwde je echt niet. Als ze je niet vertrouwde denk ik dat ik ook hier wat slimme sociale gameplay kan opeisen :P Ik kwam namelijk met de theorie van de Survivor ORG wiki verbond dinges en vanaf dat moment leek Swifty jou niet te vertrouwen. Dus mogelijk is daar het zaadje geplant. Vanaf dat punt was het, Lucy had geen highscore -> ik vertrouw haar niet. Lucy doet dit -> ik vertrouw haar niet. Catshee deed natuurlijk ook hier lachen en meeknikken, maar vond het eigenlijk allemaal niet zo vreemd :P Dus of ze wilde je gewoon targeten of ze vertrouwde je echt niet.

Oh en schijnbaar is ze heel eerlijk, dus hebben er ook wat ethische overwegingen meegespeeld. Daar had ik dan weer wat geluk, maar als ik haar niet had gecontacteerd zouden er nooit ethische bezwaren zijn geweest :P

Mijn mening over ethiek en Survivor: Welke zieke geest laat een groep mensen verhongeren op een onbewoond eiland en ze in een politiek spel strijden om een miljoen dollar zodat het gefilmd kan worden en er geld mee kan worden verdiend? :o Dus vergeet Jonny Fairplay, Mark Burnett is de echte schurk ::hypocriet::


Oh, oh... They're on to me!

Verder probeerde ik in het algemeen redelijk zeker te zijn van mijn zaak, zodat praten over catshee eruit te stemmen met anderen ontmoedigd zou worden want dat zijn catshee's bondgenoten. Maar dat was lastig nadat Swifty aangaf dat Jann jou had gecontacteerd, dus hoewel dat een redelijk plan was, was de uitvoer minder/niet-bestaand :P

Ach, de backstabber backstabben mag toch wel? ::tandpastasmiley::

Ik ben geen backstabber... Of leugenaar ::pinokkio:: ::rofl::

Als laatste, als je vraagjes voor mij hebt: stel ze nu want ik ga morgen dus naar Krakau, waar ik sowieso verwacht geen internet te hebben, en begrijp net dat daar vanavond nog even "vergaderd" over moet worden. Ik weet niet of ik vanaf genoemde "vergadering" nuchter zal kunnen reageren. Dus niet boos worden als ik je vraagje niet kan beantwoorden ::sorry::



Offline catshee

  • Forumlid
Re: Mini Survivor: Spain
« Reactie #525 Gepost op: 16-07-2015, 17:15:50 »
Kwartiertje begint mijn "vergadering", dus excuus als ik je vraag niet kan beantwoorden. Hopelijk vanavond nog een kans, maar betwijfel het ::niet-ok::

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mini Survivor: Spain
« Reactie #526 Gepost op: 17-07-2015, 01:27:32 »
Geacht jurylid, beste Jann,

Dank je dat je me op al mijn tik-, spel, en grammaticale fouten wijst. Ik heb er inderdaad een rommeltje van gemaakt, met niet meer als verdediging dan dat ik dit in de late uurtjes vanaf mij vakantieadres zit te tikken. Gelukkig weet jij er zoiets humoristisch van te maken, dat ik enerzijds bijna trots wordt op mijn fouten en anderzijds jou dit plaatsje in de finale had gegund. Maar zo staan de zaken niet, dus ik zal mijn best doen op jouw vraag in te gaan

Toen ik je vroeg of je op Lucy of Catshee wilde stemmen, zei je dat Lucy je voorkeur had omdat zij dan meer tijd kon hebben voor DWDD, zoals je in je pleidooi ook zegt. Maar zat hier echt niets tactisch al achter en wilde je gewoon de zaken niet bij hun naam noemen? En als het je gewoon leuker leek met Catshee, vind je dan niet dat je tactisch gefaald hebt door een sterke en best populaire speler als Catshee in het spel te laten?
Mijn motivatie om op Lucy te stemmen en niet op Catshee kwam wel degelijk vanuit mijn hart. Lucy was daadwerkelijk minder aanwezig en Catshee gaf naar mijn gevoel het spel regelmatig de positieve boost die het kon gebruiken.

Daarnaast heb ik ook aan Swifty aangegeven dat ik bang was dat Lucy op het moment suprême wel eens venijnig en fanatiek uit de hoek zou kunnen komen. Dat ze dus, na een periode van relatieve inactiviteit (en daarmee bedoel ik dus niet dat ze helemaal afwezig was!), bij het finalespel gerust uren aan een opdracht zou spenderen of de nacht opblijven om olifant te roepen ofzo  ;D

Een derde rede om Lucy er uit te willen in plaats van Catshee was dat ik vermoedde dat Catshee er geen probleem mee zou hebben om mij tot en met de finale in het spel te laten, terwijl Lucy er denk eerder voor zou kiezen met jou naar de finale te gaan. Er nu op terugkijkend denk ik dat Lucy misschien met mij wel precies hetzelfde geintje zou hebben uitgehaald als wij met jou.

Kortom: ja , ik heb echt vanuit mijn hart bestemd, maar het denk dat het ook tactisch gezien het slimste was.

Ik vind het trouwens buitengewoon sportief van je hoe je reageert op de truc bij het (niet) springen van ons finalisten. En je hebt het helemaal goed gezien dat dit uit mijn hoge hoed kwam. Swifty mag dan wel roepen dat zij als eerste geopperd heeft om jou alleen te laten springen, maar dat ging ongeveer zo (na de eerste sprong):
Ycaris: zullen we met zijn drieën een bondje maken wanneer we wel of niet springen, zodat we Jann alleen kunnen laten springen?
Swifty en Catshee: goed plan!
Swifty: zullen we dat dan nu meteen deze sprong doen?
Catshee en Ycaris: oké

Tot zover Swifty haar 'initiatief'.

Ik hoop dat ik je vraag goed heb beantwoord. En dat ik dit stukje foutloos heb geschreven  :P
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mini Survivor: Spain
« Reactie #527 Gepost op: 17-07-2015, 02:03:49 »
Geacht jurylid, beste Lucy,

Allereerst mijn verontschuldigingen als je je voelt aangevallen door mijn opmerking over jouw deelname aan Dwdw. In de week dat ik jou mij stem gaf, werd net de uitslag van de tatoeages bij Dwdw bekend gemaakt. Jij bleek niets ingeleverd te hebben. Pas nadat ik gestemd had, zag ik dat jij wel iets gemaakt had, maar wegens computerproblemen niet had kunnen inzenden. Maar op mij kwam het dus over alsof je voor het ene spel al te weinig tijd had en het dus beter was als je niet ook nog eens tijd in Spanje moest doorbrengen.

Waar slaat dat nou weer op, dat is toch niet waar je naar kijkt om te bepalen wie je wegstemt ::ohno::
Voor mij slaat dat dus wel ergens op. Ik win ( ergggggg) graag bij spelletjes, maar nog belangrijker vind ik het dat het gezellig is en iedereen leuk mee kan doen en mee doet.

Mijn vraag aan Swifty en Ycaris: waar geen vrouwenfinale? En met het antwoord dat Catshee het zo niet verdiende neem ik geen genoegen.
Dat Catshee het niet verdiende om weggestemd te worden, was voor mij een belangrijke maar niet de enige reden. Ik wil niet gemakzuchtig overkomen, maar kopieer toch even een deel van mijn antwoord op Jann zijn vraag. Gewoon omdat het kan.

.... Daarnaast heb ik ook aan Swifty aangegeven dat ik bang was dat Lucy op het moment suprême wel eens venijnig en fanatiek uit de hoek zou kunnen komen. Dat ze dus, na een periode van relatieve inactiviteit (en daarmee bedoel ik dus niet dat ze helemaal afwezig was!), bij het finalespel gerust uren aan een opdracht zou spenderen of de nacht opblijven om olifant te roepen ofzo  ;D

Een derde rede om Lucy er uit te willen in plaats van Catshee was dat ik vermoedde dat Catshee er geen probleem mee zou hebben om mij tot en met de finale in het spel te laten, terwijl Lucy er denk eerder voor zou kiezen met jou naar de finale te gaan. Er nu op terugkijkend denk ik dat Lucy misschien met mij wel precies hetzelfde geintje zou hebben uitgehaald als wij met jou.

Ik weet dat ik niet in de positie ben om vragen aan de juryleden te stellen, maar ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd of mijn aannames enig hout sneden.

Ik heb naar eer en geweten je vraag beantwoord. Mocht er iets nog niet duidelijk zijn, dan hoor ik het graag.

 ::joehoe::
Ycaris
« Laatst bewerkt op: 17-07-2015, 02:05:22 door Ycaris »
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mini Survivor: Spain
« Reactie #528 Gepost op: 17-07-2015, 07:34:41 »
Als ik even mag reageren op het antwoord van Ycaris: al zodra Catshee hier op het forum iets suggereerde dat hij niet wist van wie de tweede stem op hem was, schreef ik hem aan wie hij nou echt verdacht, want mocht het Jann zijn, dan zouden Ycaris, hij en ik wel eens een verbondje kunnen maken mbt niet springen. Dat was wel degelijk ruim voordat we dat met Ycaris bespraken.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mini Survivor: Spain
« Reactie #529 Gepost op: 17-07-2015, 19:07:03 »
Goed dan, doen we een compromis. We zijn allebei verdorven persoonlijkheden die Jann het licht in de ogen niet gunde . Stem op 1 van ons Jann  ::hypocriet:: ;D

Wat een raar spel is dit toch  :P
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mini Survivor: Spain
« Reactie #530 Gepost op: 17-07-2015, 20:18:35 »
;D



zijn er nog meer juryleden met vragen? :)
Keep calm and eat chocolates!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Mini Survivor: Spain
« Reactie #531 Gepost op: 17-07-2015, 20:37:22 »
Wifi in Krakau ::ok::

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Mini Survivor: Spain
« Reactie #532 Gepost op: 17-07-2015, 21:48:53 »
Sorry, ben op vakantie met nogal slechte wifi, dus lees nu pas alle pleidooien. Ik ga dadelijk nog eens even nadenken over een vraag.  ::ok::  :)

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Mini Survivor: Spain
« Reactie #533 Gepost op: 18-07-2015, 04:59:22 »
Sorry, ben op vakantie met nogal slechte wifi, dus lees nu pas alle pleidooien. Ik ga dadelijk nog eens even nadenken over een vraag.  ::ok::  :)

Mooi man ::ok:: #held #krakauisaan #hoiie #dikkewifi  ::rofl::

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Mini Survivor: Spain
« Reactie #534 Gepost op: 18-07-2015, 14:18:38 »
Ik had gezegd dat ik nog meer zou zeggen/vragen als jurylid, maar ik weet eigenlijk wel genoeg. Men hoeft dus op mij niet te wachten ;)
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Mini Survivor: Spain
« Reactie #535 Gepost op: 18-07-2015, 22:32:02 »
Beste finalisten,  ;D

Allereerst gefeliciteerd dat jullie het tot hier geschopt hebben!!  ::bravo::

Oké, mijn vraag; voor jullie alledrie. Stel, we spelen het spel een tweede keer. Zou je het spel anders aanpakken? En zo ja, wat zou je anders doen?  ::vergroot::

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Mini Survivor: Spain
« Reactie #536 Gepost op: 18-07-2015, 23:54:27 »
Ik had gezegd dat ik nog meer zou zeggen/vragen als jurylid, maar ik weet eigenlijk wel genoeg. Men hoeft dus op mij niet te wachten ;)

Wacht wel op mijn slotwoord, dat wordt zo dik ::ok::

Beste finalisten,  ;D

Allereerst gefeliciteerd dat jullie het tot hier geschopt hebben!!  ::bravo::

Oké, mijn vraag; voor jullie alledrie. Stel, we spelen het spel een tweede keer. Zou je het spel anders aanpakken? En zo ja, wat zou je anders doen?  ::vergroot::

Bedankt voor de felicitaties Roy. Ik zou het niet anders aanpakken, ben eigenlijk wel tevreden met en trots op het spel dat ik heb gespeeld ::jaja::

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mini Survivor: Spain
« Reactie #537 Gepost op: 19-07-2015, 22:46:52 »
Leuke vraag Roy!

Ik heb er even een dagje over nagedacht, en ik denk dat ik alleen misschien iets anders had gedaan bij de laatste sprong in de finale. Ik kwam knel tussen mijn final 2 met Catshee vanaf het begin, en de till the end afspraak met Ycaris. Als ik het meer bij mezelf had gehouden had ik wellicht niet gesprongen. Nu heb ik wel gesprongen, maar dat aan beide anderen verteld, en daarmee hen de kans gegeven om daarmee te doen wat zij wilden. Maar ik heb er geen spijt van moet ik eerlijk zeggen, vind het wel ok hoe het nu gelopen is.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mini Survivor: Spain
« Reactie #538 Gepost op: 20-07-2015, 00:52:03 »
Geacht jurylid, beste Roy,

Bedankt voor je vraag.
Eigenlijk ben ik best tevreden met de manier waarop ik het spel gespeeld hebt. De opzet van deze mini-Survivor was dat het vooral om de games moest gaan en minder om het stemmen. Zo heb ik het ook gespeeld. Het is me een eer en genoegen om met Swifty en Catshee in de finale te mogen staan. Bovendien denk ik dat het tactisch het slimste was om met deze mensen op te trekken, omdat ik verwacht dat een aantal anderen mij er uit zouden hebben gestemd. Maar dat weet je natuurlijk nooit zeker.

Er is wel een punt waar ik een inschattingsfout heb gemaakt. Omdat er in week 3 weer 2 spellen waren, waarvan er 1 de immuniteitsproef heette, ging ik er van uit dat de winnaar van die proef een voordeel had. Het leek mij een te groot risico om dat voordeel aan Catshee te laten, dus heb ik mijn best gedaan om Swifty de laatste game te laten winnen. Achteraf had dit geen nut. Anderzijds: schade heeft het ook niet gedaan en ik heb er zelf veel lol om gehad  ::rofl::

Succes met je keuze Roy en alle andere juryleden

 ::joehoe::
Ycaris
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Online Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Mini Survivor: Spain
« Reactie #539 Gepost op: 22-07-2015, 13:33:03 »
Mogen we nou al stemmen? ???
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!