Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
Realitynet
Nu online
280 gasten en 4 vaste bezoekers (wouterv, Spiegelbeeld, peterterh, Fabiann)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Realitynet Songfestival
Nu bezig
Expeditie Robinson Pool
Nu bezig
The Amazing Race 2
Nu bezig
Expeditie Robinson Onderschriften spel
Binnenkort
Nieuwe Realitynet GameNight
Pagina's: 1 ... 24 25 26 [27] 28 29 30 ... 36
  Print  
Auteur Topic: WK voetbal Rusland 2018  (gelezen 44930 keer)
Nieky
Actief Lid
Aanspreekpunt off topic

Geslacht: Man

Wielergek

« Antwoord #520 Gepost op: 18.05.2017, 22:42:52 »

Oja van persie had ik ergens nog wel logisch gevonden

You'll never walk alone
Lukie4
Global Moderator

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #521 Gepost op: 19.05.2017, 07:27:12 »

Was er geen dingetje tussen van persie en robben?

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
kwkw

« Antwoord #522 Gepost op: 19.05.2017, 18:11:08 »

Van Persie en Memphis hebben weleens een discussie gehad waarbij Memphis zei 'Grote jongens spelen niet bij Fenerbahce'.
Mollenvanger-MV
Winnaar ER-pool 2012

Koekies, koekies, koekies!

« Antwoord #523 Gepost op: 23.05.2017, 19:26:03 »

Bondscoach Dick Advocaat laat de oefeninterlands tegen Marokko (31 mei) en Ivoorkust (4 juni) schieten. De WK-kwalificatiewedstrijd tegen Luxemburg (9 juni) zal de eerste interland zijn van de 69-jarige trainer, die het seizoen bij Fenerbahçe afmaakt en op 6 juni aansluit bij Oranje (Bron: VI)

WIDM 2017: #1Jeroen/Thomas #2Sigrid/Thomas #3 Thomas/Sigrid/Ima #4Thomas/Ima #5Thomas/Ima #6Thomas #7Thomas #8Thomas #9Thomas is de mol!
kwkw

« Antwoord #524 Gepost op: 24.05.2017, 19:10:39 »

Bondscoach Dick Advocaat laat de oefeninterlands tegen Marokko (31 mei) en Ivoorkust (4 juni) schieten. De WK-kwalificatiewedstrijd tegen Luxemburg (9 juni) zal de eerste interland zijn van de 69-jarige trainer, die het seizoen bij Fenerbahçe afmaakt en op 6 juni aansluit bij Oranje (Bron: VI)

Eerlijk gezegd vind ik het behoorlijk raar dat je als bondscoach de week waarin je je stempel zou kunnen drukken er niet bij bent. Ik begrijp dat hij verplichtingen heeft met de club, maar als er nou een week is waarin je je stempel kunt drukken is het deze week wel.
Lukie4
Global Moderator

« Antwoord #525 Gepost op: 25.05.2017, 20:31:17 »

team kansloos is gekozen

kwkw

« Antwoord #526 Gepost op: 26.05.2017, 17:28:23 »

Ben toch benieuwd hoe ze bij Viergever zijn uitgekomen. Tegen Lyon en Schalke was hij achterin de zwakste schakel bij de uitwedstrijden van Ajax.
Tristan
Global Moderator

Niet mokken... of toch wel?

« Antwoord #527 Gepost op: 31.05.2017, 21:50:15 »

Je zet een paar Feyenoorders op het veld en je wint gelijk weer een wedstrijd  Trots Misschien was het voetbal niet altijd even goed, maar het resultaat is het enige dat telt Wink

Je suis le magnifique!
Mollenvanger-MV
Winnaar ER-pool 2012

« Antwoord #528 Gepost op: 1.06.2017, 11:19:18 »

Is er nog gevoetbald? Schijnt dat we gewonnen hebben, was niet thuis gisteravond, dus nog niks gezien Grin

WIDM 2017: #1Jeroen/Thomas #2Sigrid/Thomas #3 Thomas/Sigrid/Ima #4Thomas/Ima #5Thomas/Ima #6Thomas #7Thomas #8Thomas #9Thomas is de mol!
LdHmolletje
Winnaar De Mol pool 2017

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #529 Gepost op: 1.06.2017, 12:32:39 »

Jaja, 2-1 voor Nederland, en rood voor De Ligt...

Ich bin ein Bärliner!
kwkw

« Antwoord #530 Gepost op: 1.06.2017, 17:51:42 »

Aardige eerste helft waarin weinig werd weggegeven. Slechte tweede helft met eigenlijk maar één kans en behoorlijk wat kansen tegen.
Lukie4
Global Moderator

« Antwoord #531 Gepost op: 1.06.2017, 17:53:12 »

goed spel van een aantal spelers waaronder De Ligt. Hij pakte wel op een hele domme manier een terechte rode kaart.
Berghuis en Veltman hoorden bij de zwakkere.
Memphis is een voetballer die altijd de beweging wil maken, hij zou wat meer mogen doseren, maar tegelijkertijd kan hij ook briljant zijn. Meeste spelers wel een voldoende zeker in de eerste helft

Mollenvanger-MV
Winnaar ER-pool 2012

« Antwoord #532 Gepost op: 1.06.2017, 17:54:39 »

Inmiddels wat beelden gezien, maar die Marokkanen hadden op zijn minst ook 1 rode kaart kunnen krijgen (rood van De Ligt was terecht). Een voordeel van deze ervaring voor de wat jongere spelers is dat ze ook weten hoe schopploegen "voetballen". Die ervaring neem je mee, maar wat sommige spelers van Marokko deden (Belhanda, kuch), had niks meer met voetbal te maken. Dat was meer van het niveau Badr Hari..  Huh

Kan iemand mij vertellen hoe mijn andere favoriet (want Virgil van Dijk is geblesseerd), Nathan Aké speelde?
« Laatste verandering: 1.06.2017, 17:58:16 door Mollenvanger-MV » Gelogd

kwkw

« Antwoord #533 Gepost op: 2.06.2017, 17:11:02 »

Kan iemand mij vertellen hoe mijn andere favoriet (want Virgil van Dijk is geblesseerd), Nathan Aké speelde?

Prima. Stond linksback. Weinig tot niets weggegeven, maar voegde aanvallend niets toe (wat mij betreft ook niet het belangrijkste onderdeel voor een linksback)
Lukie4
Global Moderator

« Antwoord #534 Gepost op: 2.06.2017, 17:50:08 »

ja was wel voldoende.
Beetje onwennig en traag aan de bal, maar dat mag bij een debuut

Schulz

« Antwoord #535 Gepost op: 3.06.2017, 17:25:18 »

Morgen gaat ik naar de Kuip. Oranje aanmoedigen Volmondig Ja

“I think I've discovered the secret of life -- you just hang around until you get used to it.”
Daisy
Global Moderator
Winnaar WIDM-pool junior 2014, winnaar voetbaltoto '16/'17

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #536 Gepost op: 3.06.2017, 23:07:34 »

Leuk Schulz, en ook in dat mooie stadion. Duimen omhoog!

good-riddance
Winnaar ER-pool 2016

Geslacht: Vrouw
« Antwoord #537 Gepost op: 4.06.2017, 12:23:03 »

Zeg kenners, hoe groot is de kans dat Nederland überhaupt nog gaat kwalificeren voor het WK? Volgens Johan Derksen is dat vrijwel uitgesloten, en we weten, Johan Derksen zit er zelden naast schijnheiligerd

Maar effen serieus. Het is toch werkelijk ongelooflijk dat gewoon de 2e van de wereld in 2010 en 3e van de wereld in 2014 überhaupt niet eens kwalificeerde voor het EK, en (waarschijnlijk) ook niet kwalificeert voor het WK. De kwaliteit is kennelijk rap achteruit gegaan in een paar jaar tijd. Hopelijk winnen we van Luxemburg op 9 juni, maar daar schijnen we het niet mee te redden? Ik heb er geen verstand van maar ik mis dat collectieve eenheidsgevoel gewoon als Oranje speelt (op grote toernooien als het WK dan, kwalificaties zijn toch anders) én natuurlijk: geen WK = tevens geen VI Oranje = geen Johan Derksen in de zomer. Nog maar even genieten van die goeie oude tijden dan maar! Joehoooeee

Oh ja, deze is ook echt classic. De grote, beruchte clash tussen van Breukelen en Johan. Van Breukelen die, na de ontstaande frictie aan tafel, opeens an public onthulde dat de rancune ten opzichte van Derksen van diep kwam, en hij ooit zelfs zelfmoord wilde plegen nadat Johan Derksen een journalistieke enquête had gehouden welke keeper beter was. (minuut 7:15)

« Laatste verandering: 4.06.2017, 12:30:32 door good-riddance » Gelogd
LdHmolletje
Winnaar De Mol pool 2017

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #538 Gepost op: 4.06.2017, 13:17:06 »

Als je positief denkt zou Nederland gewoon alle nog openstaande kwalificatieduels kunnen winnen. Dan zijn ze op zijn minst tweede... Positief denken!

Ich bin ein Bärliner!
hulpdakdekker
Actief Lid
Aanspreekpunt De Mol

Babbelt maar wat

« Antwoord #539 Gepost op: 4.06.2017, 13:23:43 »

Zeg kenners, hoe groot is de kans dat Nederland überhaupt nog gaat kwalificeren voor het WK? Volgens Johan Derksen is dat vrijwel uitgesloten, en we weten, Johan Derksen zit er zelden naast schijnheiligerd

Vrijwel uitgesloten is niet zo specifiek.

In feite moet het volgende gebeuren:
- Nederland wordt 2e in de pool
- Ze horen bij de 8 vd 9 beste tweederangslanden
- Ze winnen de play off.

- De eerste is handmatig te complex om te benaderen. Bookies geven ongeveer 43% dat Nederland tweede wordt. Meestal zijn die ietwat te optimistisch m.i. mbt de Nederlandse kansen, dus laten we zeggen dat het 40% zou moeten zijn.
- 8/9 zit je dus meestal goed, zeker omdat andere groepen vast nog steken laten vallen; laten we even 90% voor het gemak zeggen.
- Play off bevat variabele landen; paar goede zoals Italië en Portugal momenteel, en een serie mindere. Laten we zeggen grofweg 50/50 momenteel. Maar indien Nederland 2e wordt, dan impliceert dat dat men beter balt dan momenteel, en dus iets hoger niveau heeft - zodat ze favoriet zijn tegen de meeste playoffers. Laten we zeggen 60/40

Dan is de kans 0.4 x 0.9 x 0.6 = 21.6%.
Theoretisch is er daarnaast nog een kans dat Nederland groepshoofd wordt. Dat benader ik wederom niet, maar kijk naar de bookies die 5% suggereren wat vermoedelijk weer iets te hoog zit.

De kans dat Nederland het WK haalt is ongeveer 25% (+/- 5%).

Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.
Pagina's: 1 ... 24 25 26 [27] 28 29 30 ... 36
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005