Auteur Topic: WK voetbal Qatar 2022  (gelezen 257867 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WK voetbal Rusland 2018
« Reactie #760 Gepost op: 11-06-2018, 12:09:55 »
Misschien kunnen we het leed verzachten door de voorbeschouwingen te verdelen?

Ik zal zo meteen vast eentje voor poule B neerzetten. Doe jij dan bv. nog C, E en G? Doe ik nog D, F en H. Hebben we iets meer tijd per voorbeschouwing  ::rofl::
::ok:: vind ik een goed idee.

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: WK voetbal Rusland 2018
« Reactie #761 Gepost op: 11-06-2018, 14:11:41 »
Goed dan... deel 2 van de voorbeschouwing van het WK voetbal...

Groep B: Portugal, Spanje, Marokko, Iran

Dit is één van de groepen waarbij je op voorhand de bovenste twee in de poule relatief makkelijk kunt voorspellen: Portugal en Spanje. Beiden zullen niet echt zijn geschrokken van Marokko en Iran als tegenstanders: het had namelijk veel slechter gekund.

Een saaie poule dus zou je zeggen. Maar dat denk ik niet: veel gaat afhangen van de eerste speelronde, omdat het dan gelijk al Portugal-Spanje is. Zeker als er een winnaar komt uit die wedstrijd zal de verliezer er van tot en met de laatste speelronde moeten knokken voor de plek in de achtste finales.

Wat kun je zeggen van Marokko en Iran? Ik schat Marokko iets hoger in eerlijk gezegd: zij hebben een hoop goede technische voetballers in de selectie. De verdediging is echter de Achilleshiel... Bij Iran kan ik eerlijk gezegd geen speler noemen om op te letten. De eerste wedstrijd is voor Marokko en Iran al cruciaal, omdat de eventuele verliezer weet dat Spanje en Portugal nog volgen.

Voorspelling: een bijna onzichtbare Ronaldo scoort de enige goal tegen Spanje en Marokko wint van Iran. Portugal fietst fluitend de poule verder door en wordt eerste. Spanje en Marokko gaan in de laatste speelronde onderling uitmaken wie de 2e plek achter Portugal pakt. Spanje krijgt het daarin lastig, maar hun toernooiervaring zal denk ik doorslaggevend zijn.

Eindstand groep B:
1. Portugal
2. Spanje
3. Marokko
4. Iran

Over naar Poule C!  ::ok::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WK voetbal Rusland 2018
« Reactie #762 Gepost op: 11-06-2018, 14:22:50 »
Bij Iran kan ik eerlijk gezegd geen speler noemen om op te letten.
::oink:: Alireza van AZ? Topscoorder Eredivisie? En Serdar Azmoun, goede spits. (speelde o.a bij Rostov dat PSV en Ajax heeft ontmoet in Europa).

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: WK voetbal Rusland 2018
« Reactie #763 Gepost op: 11-06-2018, 14:49:12 »
::oink:: Alireza van AZ? Topscoorder Eredivisie? En Serdar Azmoun, goede spits. (speelde o.a bij Rostov dat PSV en Ajax heeft ontmoet in Europa).

Alireza heb ik idd even over het hoofd gezien... die andere naam zegt mij echt niks  ::rofl::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WK voetbal Rusland 2018
« Reactie #764 Gepost op: 11-06-2018, 18:52:12 »
Goed, groep C dus

Frankrijk   
Australië   
Peru   
Denemarken

Frankrijk is door het spelersmateriaal natuurlijk ook één van de topfavorieten voor het WK. Ze hebben een generatie vol wereldtoppers en zouden na de verloren EK-finale met gemak deze groep door moeten komen. Zou je denken... want het blijft Frankrijk en echt overtuigen doen ze soms niet echt en vaak is er ook wel ruimte voor een relletje bij de Fransen. Grootste smaakmakers lopen voorin en op het midden met Griezmann, Payet, Mbappé, Dembele, Lemar. Op het middenveld een Kanté, Pogba, Fekir. Grote verrassing is Benjamin Pavard van Stuttgart die zowel rechtsback als centraal achterin kan spelen. Maar verwacht dat hij voornamelijk op de bank zal zitten en centrum bestaat uit Umtiti en Varane. Echt bijna overal een topspeler staan en als het een hecht team is, kunnen ze ver komen. Maar groepsfase moet sowieso lukken.

De andere plek in de poule gaat tussen Denemarken, Peru en Australië. Begin ik even met die laatste. Grootste smaakmaker bij het team van Bert van Marwijk is Mooy, van Huddersfield. Zo'n technisch goede speler. Daaromheen vooral veel werkertjes, heel veel werkertjes en de 38-jarige Tim Cahill. Zal geen basisplek hebben, wat fijn dat die er nog bij is. Australië is een stugge ploeg die onder Van MArwijk degelijk voetbal speelt, maar of dat genoeg gaat zijn? Als ze als een collectief optreden kunnen ze 2e worden, maar ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren omdat Peru en Denemarken kwalitatief beter zijn.

Peru weet ik eigenlijk niet heel veel van. Zijn er voor het eerst sinds 1982 weer bij. Hebben play-off nodig gehad om zich te kwalificeren, maar lietem Chili achter zich. Bij Peru zien we Tapia van Feyenoord en ex-PSV'er Farfan. Heb ze een keer zien spelen en ze spelen wel leuk voetbal. Voor hun is vooral belangrijk dat sterspeler Guerrero erbij is, die eigenlijk een schorsing had vanwege vermeend cocaïnegebruik.

Denemarken is de ploeg vol (oude) bekenden: Jorgensen, Dolberg, Krohn-Dehli, Zanka, Fisscher, Schone die in Nederland spelen/hebben gespeeld. Smaakmaker is natuurlijk Erikssen, maar ook Sisto (geweldig snelle dribbelaar) en Youssef Poulsen zijn spelers om op te letten. Achterin hebben ze een groot verdedigend talent in de persoon van Christsen staan en op doel een zeer degelijke keeper met Schmeichel. Denemarken heeft de degelijkheid die Australië ook heeft, maar de creativiteit die bij hen ontbreekt.

In deze poule is er een topfavoriet en ik zou echt verbaasd zijn als Frankrijk de poule niet wint, mar je weet het niet.. in de kwalificatie was er een moment dat Zweden en Nederland hen ook voorbij konden gaan (wat niet gebeurd is, maar toch). Vooral Denemarken en Peru ontlopen elkaar niet veel, denk dat hun onderlinge duel beslissend zal zijn wie er door gaat. En Australië schat ik nu onderaan in, maar met 1 winst, 1 gelijk en 1 verlies (Frankrijk) zouden zij ondanks gebrek aan kwaliteit ook nog wel kunnen verrassen...

Eindstand
1. Frankrijk
2. Denemarken
3. Peru
4. Australië

Poule D graag  ::zwaai::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WK voetbal Rusland 2018
« Reactie #765 Gepost op: 11-06-2018, 19:04:23 »
algehele analyse ::fluit::

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: WK voetbal Rusland 2018
« Reactie #766 Gepost op: 11-06-2018, 19:06:44 »
Panama-Tunesie als laatste groepswedstrijd

Dat is echt afzien
You'll never walk alone

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WK voetbal Rusland 2018
« Reactie #767 Gepost op: 11-06-2018, 19:32:05 »
Ik deel de mening over groep B. Normaal gezien worden dit Spanje en Portugal
(maar ik zie eerder Spanje de eerste plaats pakken).

Groep C: Frankrijk zie ik heel ver komen maar voor de andere plaats is het vechten.
Ik zie het Peru wel halen voor plaats 2.
klaar voor de strijd

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WK voetbal Rusland 2018
« Reactie #768 Gepost op: 11-06-2018, 19:34:41 »
zolang Peru Tapia niet in de verdediging zet kan het ver komen inderdaad.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: WK voetbal Rusland 2018
« Reactie #769 Gepost op: 11-06-2018, 19:41:59 »
Peru is qua selectie heel erg zwak hoor. Maar op de een of andere manier zijn ze wel Zuid-Amerika doorgekomen.

Ik schat Denemarken toch wel hoger in.

You'll never walk alone

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: WK voetbal Rusland 2018
« Reactie #770 Gepost op: 12-06-2018, 08:26:28 »
Deel vier van de voorspellingreeks voor de poulefase van het WK-Voetbal...

Poule D; Argentinië, IJsland, Kroatië, Nigeria

Dit is misschien wel samen met groep H de meest onvoorspelbare groep van dit WK.
Argentinië en Nigeria zijn voor de zoveelste keer aan elkaar gekoppeld. Met name de editie uit 2002 was legendarisch omdat toen beiden landen er uit vlogen na een poule des doods met verder Zweden en Engeland er in.

Maar goed, we leven 16 jaar verder. Als er een poule des doods is op dit WK dan is het deze misschien. Groepshoofd Argentinië kende een uiterst moeizame kwalificatie, waarin ze zich nipt kwalificeerden. Lang zag het er naar uit dat ze playoffs moesten spelen maar dat ticket konden ze overdragen aan Peru.

Team Argentinië staat wel onder druk door het wegvallen van spelers door blessures (Manuel Lanzini) en vermeende aantijgingen over een aanranding aan het adres van coach Sampaoli. En dat terwijl de druk op Lionel Messi en zijn kompanen al hoog was omdat er al zo lang geen hoofdprijs op een WK is gepakt. De dreun van Mario Götze van vier jaar geleden echoot nog na in de Argentijnse oren...

De andere ploegen staan nu nog even in de schaduw van de Argentijnen. IJsland is er voor het eerst bij op het WK: een hecht team met een geweldige schare fans. Het collectief zal de doorslag geven, ik denk dat alle drie de ploegen zich op de verdediging stuk zullen lopen. Kroatië is na Argentinië het team met de beste spelers: Mandzukic, Raketic en Modric spelen elk bij een topclub en zullen hun team kunnen dragen met hun klasse. Maar met team Kroatië is er altijd één probleem: het is vaak een BV met elf eenmansbedrijfjes... als ze dat overboord kunnen zetten kan zie ik ze ver komen.
Team Nigeria tenslotte zal als minst sterk worden aangemerkt. Vergeet echter niet dat ze uit een loodzware kwalificatiepoule komen met daarin Algerije, Zambia en Kameroen. Zij mogen dus zeker niet onderschat worden.

Voorspelling: Argentinië komt de poulefase door, ik vermoed met moeite als eerste. Niet Messi maar Higuain en Agüero zullen het team op sleeptouw nemen. In deze poule wil niemand tweede worden, omdat dan in de volgende ronde mogelijk de Fransen wachten. Nigeria gaat het denk ik niet redden en verliezen de eerste twee wedstrijden van Kroatië en IJsland. Belangrijkste en leukste wedstrijd vermoedelijk wordt IJsland - Kroatië in de laatste ronde. Inzet: de tweede plaats in de poule achter Argentinië. En een match tegen de Fransen een ronde later...

Eindstand:
1. Argentinië
2. Kroatië (op doelsaldo)
3. IJsland
4. Nigeria

Over naar Poule E !  ::joehoe::

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WK voetbal Rusland 2018
« Reactie #771 Gepost op: 12-06-2018, 08:52:00 »
Ijsland en Kroatië speelden in dezelfde kwalificatiepoule.

ijsland eindigde voor Kroatië maar won enkel thuis met 1-0
in Kroatië werd het 2-0 voor het thuisland.

2 leuke weetjes;
dit is de 4x op rij dat beide landen de poule delen als ze samen geplaatst zijn.
Vorige keren wonnen de Argentijnen telkens met 1 goal verschil. (1-0, 1-0 en 2-3).

In de kwalificatiereeks van Argentinië scoorden Dybala, Higuain, Di Maria en Aguero samen een mooi aantal van ... 3 goals
« Laatst bewerkt op: 12-06-2018, 08:54:22 door wouterv »
klaar voor de strijd

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: WK voetbal Rusland 2018
« Reactie #772 Gepost op: 12-06-2018, 13:26:33 »
Peru weet ik eigenlijk niet heel veel van. Zijn er voor het eerst sinds 1982 weer bij. Hebben play-off nodig gehad om zich te kwalificeren, maar lietem Chili achter zich. Bij Peru zien we Tapia van Feyenoord en ex-PSV'er Farfan. Heb ze een keer zien spelen en ze spelen wel leuk voetbal. Voor hun is vooral belangrijk dat sterspeler Guerrero erbij is, die eigenlijk een schorsing had vanwege vermeend cocaïnegebruik.

Dat Peru zich gekwalificeerd heeft hebben ze vooral aan Guerrero te danken. Het is niet voor het eerst dat Peru zich kwalificeert aan de hand van 1 persoon: in de gloriejaren van Peru (jaren 70 en begin jaren 80) was er ene Teofilo Cubillas die het team volledig op sleeptouw nam. Misschien wel de beste voetballer die er ooit in Zuid-Amerika heeft rondgelopen. Was hij in Argentinië of Brazilië geboren dan had hij net zo'n status als Maradona of Pelé gehad. Hij had echter de pech dat hij uit Peru kwam. In zijn eentje tilde hij het team van Peru naar hoogtes die zonder hem bij lange na niet bereikt zouden worden. Ter vergelijking nu: dat was zoiets als Messi die in het eerste van pak hem beet NAC of Willem II speelt (clubs zijn willekeurig gekozen!). Een wereldvoetballer met 10 heel veel minder getalenteerde teamgenoten.

Voor de liefhebbers: hij scoorde op het WK 1978 tegen Schotland met één van de beste vrije trappen ooit op een WK...  ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 12-06-2018, 21:06:01 door KingLennart »

Offline B&W

  • Forumlid
Re: WK voetbal Rusland 2018
« Reactie #773 Gepost op: 12-06-2018, 13:30:28 »
Ik vind het leuk! Ik heb me ook geregistreerd op de site van de toto en de eerste wedstrijden al ingevuld. Ik kijk een beetje af bij de mooie overzichten die door Mollenvanger en KingLennart worden gepost. Ik heb zelf niet echt verstand van voetbal, maar ik neem de taak op me om de laatste plek te bezetten :D ::schaam::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WK voetbal Rusland 2018
« Reactie #774 Gepost op: 12-06-2018, 13:31:53 »
Dat Peru zich gekwalificeerd heeft hebben ze vooral aan Guerrero te danken. Het is niet voor het eerst dat Peru zich kwalificeert aan de hand van 1 persoon: in de gloriejaren van Peru (jaren 70 en begin jaren 80) was er ene Teofilo Cubillas die het team volledig op sleeptouw nam. Misschien wel de beste voetballer die er ooit in Zuid-Amerika heeft rondgelopen. Was hij in Argentinië of Brazilië geboren dan had hij net zo'n status als Maradona of Pelé gehad. Hij had echter de pech dat hij uit Peru kwam. In zijn eentje tilde hij het team van Peru naar hoogtes die zonder hem bij lange na niet bereikt zouden worden. Ter vergelijking nu: dat was zoiets als Messi die in het eerste van pak hem beet NAC of Willem II speelt (clubs zijn willekeurig gekozen!). Een wereldvoetballer met 10 heel veel minder getalenteerde teamgenoten.

Voor de liefhebbers: hij scoorde op het WK 1978 tegen Schotland met één van de beste vrije trappen ooit op een WK...  ::tandpastasmiley::
Weer wat geleerd  ::ok:: Poule E komt er straks aan

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WK voetbal Rusland 2018
« Reactie #775 Gepost op: 12-06-2018, 15:57:11 »
Goed Poule E dus

Brazilië, Zwitserland, Costa Rica en Servië

Te beginnen met Brazilië. Sinds 2002 geen wereldkampioen meer geworden en dat wordt hoog tijd weer. Ze zijn dé en ook mijn absolute topfavoriet en terecht. De samba en de creativiteit is na magere jaren weer terug bij de Goddelijke kanaries. In eigen land konden ze niet met de druk omgaan van het moeten winnen 4 jaar geleden, met vaak matig spel als gevolg. Dieptepunten waren natuurlijk de 1-7 tegen Duitsland en de 0-3 vernedering tegen Nederland om de 3e plaats. Maar ze zijn terug en wat een selectie: Neymar als clubvoetballer vind ik maar niks, maar bij de Seleçao is hij (bijna) altijd goed. Topfit op het moment en als je ziet wat er nog meer loopt voorin: Firmino, Gabriel Jesus, Coutinho. Op het middenveld lopen een paar keiharde werkers die o zo belangijk zijn in de personen van Paulinho, Casemiro, Fernandinho gecombineerd met de creativiteit van Fred (Fretsj) en Willian. Achterin staat een duo dat op elkaar is ingespeeld met Thiago Silva en Marquinos van PSG en op de backs mist helaas Dani Alves door een blessure. Er zitten ook nog 2 ex-PSV'ers in de selectie, derde keeper Cassio Ramos en back Fagner (allebei uit de periode rond 2007). Voor Cassio zitten nog Ederson en Allisson, die  laatste heeft de topclubs voor het uitzoeken.

Zwitserland heeft ook een aardig team en haalde 27 uit 9 in de kwalificatie, wat niet genoeg bleek voor rechtstreekse plaatsing. Ook Portugal haalde 27 punten door in het laatste duel Zwitserland voorbij te streven. De Zwitsers hebben een ploeg die bestaat uit ervaring, talenten, en spelers uit de subtop van Europa. Denk aan Djourou, Lichtsteiner, Schär, Dzemali en spelers als Rodriguez, Fernandes, Zakaria, Xhaka, Shakiri. Bovendien hebben ze drie keeprs die redelijk gelijkwaardig aan elkaar zijn. Voorin vind ik de selectie iets minder omdat ze niet echt een uitgesproken scorende spits hebben. Speler om op te letten is Breel Embolo, jonge talentvolle spits van Schalke. Of ze een rondje doorkomen? Het zal moeilijk worden, de Zwitsers zijn niet echte cupfighters gebleken de laatste eindrondes.

Costa Rica dan was een van de verrassingen van het WK 2014 (kwartfinalist eruit tegen Nederland) en beschikt over eigenlijk maar 2 echte topspelers: keeper Navas, die aan het vorige WK zijn doorbraak overhield en de bij ons bekende Bryan Ruiz (ex-PSV ex-Twente). De ploeg van Costa Rica is voor zover ik weet erg ervaren en ook deels hetzelfde als die van vier jaar geleden. Ik kan ze daarom niet goed genoeg inschatten hoe ze er nu voor staan. Ik zag ze gisteren tegen de Duivels en daar speelden ze toch best wel defensief en op de counter. Kwamen ook op 0-1, maar blijken zelf verdedigend erg kwetsbaar. Als ze weer een collectief kunnen vormen, kunnen ze een ronde overleven en Zwitserland en Servië achter zich houden. Anders vrees ik voor een snelle exit dit jaar.

Servië is ja, wat is het eigenlijk. Een beetje een vreemde ploeg die leuke resultatem afwisselt met matige prestaties. Bovendien is de aanloop naar het WK bij de Serviërs niet echt heel rustig verlopen. Qua ervaring zit het wel goed. Ivanovic (ex-Chelsea), Kolarov (Roma) en Matic (United) vormen de ervaren kern van de ploeg die aangevuld door een dynamische, veel scorende en een van de meest gewilde middenvelders van dit moment: Sergaj Milinkovic-Savic (Lazio). Er zou al een bod op hem gedaan zijn van meer dan 100 miljoen euro. Spelers als Kostic, Tadic en Zivkovic moeten voor de creativiteit zorgen vanuit het middenveld. Ik vermoed dat de strijd tussen Zwitserland en Servië beslissend gaat zijn.

Voorspelling
1. Brazilië
2. Servië
3. Zwitserland
4. Costa Rica

Op naar poule F  ::zwaai::

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: WK voetbal Rusland 2018
« Reactie #776 Gepost op: 12-06-2018, 17:38:52 »
Goed bezig Mollenvanger!  ::ok:: ::ok:: ::ok::

Voorbeschouwing van poule F volgt vanavond  ::tandpastasmiley::

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: WK voetbal Rusland 2018
« Reactie #777 Gepost op: 13-06-2018, 00:24:52 »
Beetje logistieke vertraging  ::rofl:: maar hier is deel 6...

Groep F: Duitsland, Mexico, Zweden, Zuid-Korea

Duitsland. Samen met Brazilië de grote favoriet voor dit WK. De enige twee landen die met hun B-team ook mee kunnen doen om de prijzen. Want zeg heel eerlijk: als je Sami Khedira, Julian Draxler en Kevin Trapp op de bank kunt laten dan ben je echt een kanshebber op de titel.
Maar: het zijn toernooivoetballers, het team is altijd een diesel die laat op gang komt. En daar zit hem nu het gevaar: één zeperd tegen Zweden of Mexico (tegen Zuid-Korea lijkt me dat niet waarschijnlijk) en ze kunnen zomaar tweede worden in de poule. En in dat geval wacht in de 8e finale... Brazilië. Het is de Duitsers er dus alles aan gelegen om geen tweede te worden. En dat is ook niet nodig met hun kwaliteiten. Ze moeten scherp zijn vanaf het begin. In ieder geval hadden ze tegen Saudi-Arabië een paar dagen terug geen goede generale repetitie... het zal beter moeten dan in die wedstrijd. Maar dat komt wel goed denk ik.

Duitsland wil geen tweede worden, Mexico en Zweden willen niets liever. De eerste plaats komt alleen in het zicht bij een zeldzame uitglijder van Duitsland. Beide teams kennen hun lot bij een tweede plek. Hun onderlinge ontmoeting in de laatste speelronde wordt er eentje... wie de tweede plek gaat halen? Geen idee... de ploegen schat ik even hoog in.
Mexico heeft een zeer ervaren centraal verdedigingsduo met Rafa Marquez (zijn 5e WK!) en Carlos Salcido (ex-PSV). Ze hebben aardige spelers, waarbij Andres Guardado (ex-PSV) en Hirving Lozano (huidige PSV) de bekendste namen zijn. De Mexicaanse tactiek is om een verdedigingsmuur op te trekken waar Donald Trump jaloers op is en om te loeren op de counter.

De Zweden zijn wel op het WK. Wij en Italië niet. Dat zou iets moeten zeggen over de Zweden. Of juist over ons en Italië. Sterk minpunt bij de Zweden is het gebrek aan creativiteit: Zlatan zal echt gemist gaan worden. Met Granqvist en Lustig staan er een goede centrale verdediger en rechtsback, maar je hebt elf spelers in je team. In mijn optiek is dit Zweden net als mijn Billy boekenkast: sterk ogend maar eigenlijk rammelend omdat net dat ene schroefje mist...

En ach ja... Zuid-Korea. Het leger heeft een sterkere verdediging dan het voetbalteam. Blikvanger is uiteraard aanvaller Heung-Min Son van Tottenham Hotspur. Maar hij kan het niet alleen. De rest van het team (vooral de verdediging dus) is relatief zwak. Kanonnenvoer.

Voorspelling: Duitsland speelt moeizame potjes tegen Mexico en Zweden, maar winnen wel. Zuid-Korea verliest twee keer van Mexico en Zweden. Gevolg: een wedstrijd om de baard van de keizer (Duitsland - Zuid-Korea) en een zeer spannende wedstrijd voor de tweede plaats in de poule tussen Mexico en Zweden. Ik denk dat de Mexicanen het op hun toernooi-ervaring het net gaan redden boven de Zweden.

Eindstand:
1. Duitsland
2. Mexico
3. Zweden
4. Zuid-Korea

Over naar Poule G!  ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 13-06-2018, 00:26:35 door KingLennart »

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: WK voetbal Rusland 2018
« Reactie #778 Gepost op: 13-06-2018, 01:00:06 »
- Je moet je even opnieuw daar registreren (no worries, duurt 30 seconden, we verkopen je informatie niet door aan de hoogste bieder ;D )

Ik snap er niks meer van... ik wil me registreren voor de Toto met KingLennart maar die naam schijnt al in gebruik te zijn?
In ieder geval niet door mij... zou het behoorlijk flauw vinden als iemand zich voor mij uitgeeft...

Heb een nieuw wachtwoord aangevraagd maar rijg geen link binnen...

Misschien raadzaam om opnieuw te registreren? Help?

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WK voetbal Rusland 2018
« Reactie #779 Gepost op: 13-06-2018, 08:19:25 »
Ik heb hetzelfde voorgehad.

Een nieuw wachtwoord aanvragen hielp voor mij.

Als je geen link krijgt, wat krijg je dan wel?
klaar voor de strijd