Auteur Topic: WK voetbal Qatar 2022  (gelezen 257869 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: WK voetbal Rusland 2018
« Reactie #780 Gepost op: 13-06-2018, 10:40:50 »
Ik had het ook. Maar toen keek ik in de spam, en daar bleken de mailtjes te zijn terecht gekomen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: WK voetbal Rusland 2018
« Reactie #781 Gepost op: 13-06-2018, 10:44:10 »
Ik had het ook. Maar toen keek ik in de spam, en daar bleken de mailtjes te zijn terecht gekomen...

Die heldere  ::rofl:: ingeving had ik net ook... registreren is nu gelukt!

Vanavond na het werk ga ik de boel bekijken en invullen...  ::boogie::

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: WK voetbal Rusland 2018
« Reactie #782 Gepost op: 13-06-2018, 11:09:56 »
Fijn dat het uiteindelijk is opgelost.

Ik snap er niks meer van... ik wil me registreren voor de Toto met KingLennart maar die naam schijnt al in gebruik te zijn?
In ieder geval niet door mij... zou het behoorlijk flauw vinden als iemand zich voor mij uitgeeft...

Heb een nieuw wachtwoord aangevraagd maar rijg geen link binnen...

Misschien raadzaam om opnieuw te registreren? Help?

We hadden aanvankelijk in de testfase wat problemen met registreren, maar dat ging om een foutmelding. Een foutieve foutmelding om precies te zijn - net als blijkbaar wanneer wordt aangegeven dat een naam al in gebruik is ::)
Blijkbaar is nog niet alles opgelost - ik ga het doorgeven.

Hopelijk blijft het een cosmetisch probleem, en dat het feitelijke registreren wel blijft werken.





We hebben overigens momenteel, met nog 1 dag en 5.5 uur te gaan voor we beginnen, 20 deelnemers bij de WK-pool.
Hiervan staat vooralsnog DaanM bovenaan - omdat het is gerangschikt op alfabet.
Gefeliciteerd DaanM! ::bravo:: ;D
« Laatst bewerkt op: 13-06-2018, 11:25:21 door hulpdakdekker »
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WK voetbal Rusland 2018
« Reactie #783 Gepost op: 13-06-2018, 13:05:17 »
Spanje heeft zijn bondscoach ontslagen.

Hij had een contract getekend met Real Madrid, maar de bond wist van niets en waren er niet blij mee
klaar voor de strijd

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: WK voetbal Rusland 2018
« Reactie #784 Gepost op: 13-06-2018, 18:15:56 »
De Nederlandse scheidsrechter Björn Kuipers mag Egypte-Uruguay gaan fluiten!
Ich bin ein Bärliner!

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WK voetbal Rusland 2018
« Reactie #785 Gepost op: 13-06-2018, 18:48:56 »
klaar voor de strijd

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WK voetbal Rusland 2018
« Reactie #786 Gepost op: 13-06-2018, 19:51:31 »
We hebben overigens momenteel, met nog 1 dag en 5.5 uur te gaan voor we beginnen, 20 deelnemers bij de WK-pool.
Hiervan staat vooralsnog DaanM bovenaan - omdat het is gerangschikt op alfabet.
Gefeliciteerd DaanM! ::bravo:: ;D
>:( ik stond eerst 11de toen ik me inschreef, en nu zeventiende en ik heb in die tussentijd geen voorspelling gedaan waarvan al vast staat dat die fout is
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WK voetbal Rusland 2018
« Reactie #787 Gepost op: 13-06-2018, 19:58:00 »
ik heb eerste gestaan ::bravo::
aan het begin en vast ook weer aan het eind :D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WK voetbal Rusland 2018
« Reactie #788 Gepost op: 13-06-2018, 20:09:07 »
ik heb eerste gestaan ::bravo::
aan het begin en vast ook weer aan het eind :D
yeah right, WIDM-pool én wk-poule winnen in 1 jaar. Sure  ::hand::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: WK voetbal Rusland 2018
« Reactie #789 Gepost op: 13-06-2018, 20:30:24 »
yeah right, WIDM-pool én wk-poule winnen in 1 jaar. Sure  ::hand::

Klopt... gaat inderdaad niet gebeuren  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: WK voetbal Rusland 2018
« Reactie #790 Gepost op: 13-06-2018, 21:58:31 »
Goed... even een kleine logistieke aanpassing: ik doe nu Groep G en Mollenvanger doet Groep H!

Groep G: België, Engeland, Tunesië, Panama

Net als in Groep B lijken de kaarten voor de twee plekken in de volgende ronde al geschud. België en Engeland zullen onderling gaan uitmaken wie er 1 en 2 wordt, Panama en Tunesië doen dat voor plek 3 en 4. Tenminste: bij een normale gang van zaken.

De Belgen zullen niet klagen over de poule-indeling: de volgende ronde moet makkelijk gehaald kunnen worden. Als de Belgen een greep naar de titel willen doen dan moet het dit jaar gebeuren. Een redelijk deel van de selectie is over vier jaar in Qatar al de 30 gepasseerd, dat zal vrees ik te laat zijn. Vervelend voor België (en ook Engeland) is wel dat de loting zodanig is dat ze uiterlijk in de kwartfinale Brazilië of Duitsland tegenkomen. Nu moet je natuurlijk elke horde kunnen nemen voor de titel, maar dat is wat aan de vroege kant.
Ik vind het dood- en doodzonde dat Radja Naingolan (schrijf je dat zo?  ::rofl::) is thuisgelaten. Dat is juist die ene stofzuiger die je nodig hebt in je team, een Nigel de Jong zeg maar. Natuurlijk is er nog genoeg kwaliteit in het team: ik verwacht veel van Dries Mertens en Kevin de Bruyne. Het is te hopen dat Vincent Kompany fit blijft, dat is de rots in de Belgische branding die ze nodig hebben. Zonder Kompany achterin is de verdediging niet slecht, maar wel kwetsbaar. Dat zal in deze poule niet veel uitmaken, maar tegen een stel "goddelijke kanaries" wel.

Voor Engeland geldt ook dat ze makkelijk de poule door moeten komen. De naam is groot, maar op een eindtoernooi vallen ze altijd een beetje tegen. En hebben ze ook altijd een beetje pech. Denk bv. maar aan De Hand Van God, de domme rode kaart van (een jonge) David Beckham na een provocerende Argentijn (1998) en de ten onrechte afgekeurde goal van Frank Lampard tegen Duitsland. Echt... zelfs Stevie Wonder zag dat dat een doelpunt was...
Engeland heeft een goed gewogen brede selectie. Met Harry Kane hebben ze een topper in huis, maar dat is geen wereldvoetballer als Neymar of Messi. Omdat ze in de breedte veel mogelijkheden hebben kan ik niet direct een basiself noemen. Er zal altijd een goed team staan dat knokt voor elke meter. Zoals het hoort bij een Engels team.

Tja... en dan Tunesië en Panama. Het zou een wonder zijn als één van beide teams zich kwalificeert voor de volgende ronde. Panama debuteert verrassend: heb er alleen geen hoge pet van op. Ze wisten in de kwalificatie weliswaar de USA achter zich te houden, maar dat is zeker geen wonderteam. Ze kunnen wel vrijuit voetballen natuurlijk en om die reden zullen ze het België en Engeland lastig kunnen maken. Maar ze komen gewoon kwaliteit te kort.
Tunesië heeft traditioneel altijd sterke en behendige verdedigers. Denk maar eens aan Khaled Badra (die moest je altijd 3x voorbij, dat was de Tunesische Rinus Israël) en aan oud-Ajacied Hatem Trabelsi. Er staat inmiddels een geheel nieuwe generatie, waarbij je vooral eens moet letten op de twee mannen voorin: Youssef Msakni en Wahbi Khazri. Goede voetballers, maar het minder behendige middenveld zal dan wel de aanvoer moeten verzorgen.

Voorspelling: hier kan ik kort in zijn. België en Engeland winnen de eerste twee wedstrijden en gaan onderling uitmaken wie de groep wint. Dat wordt er wel eentje hoor! En tja... Panama-Tunesië zal vermoedelijk de slechtst bekeken wedstrijd van het WK worden... op doelsaldo zal Tunesië 3e gaan worden.

Eindstand:
1. België (ja toch...)
2. Engeland
3. Tunesië
4. Panama

Goed... Mollenvangert aan jou de eer om af te sluiten met groep H!  ::zwaai::

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: WK voetbal Rusland 2018
« Reactie #791 Gepost op: 14-06-2018, 10:01:34 »
En toen was er nog maar 7 uur te gaan!

..of nouja 6u45, aangezien de deadline een kwartier voor de wedstrijden sluit.

Houdt uw trom gereed voor geroffel en ge- ::rofl:: ; Het Evenement van het Jaar begint bijna. De WK-pool. Het WK zelf zal allemaal wel ::zwaai::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: WK voetbal Rusland 2018
« Reactie #792 Gepost op: 14-06-2018, 13:37:09 »
Nog een paar uur ::hyper:: ::hyper:: ::hyper::
2024: wie is de Mol?

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: WK voetbal Rusland 2018
« Reactie #793 Gepost op: 14-06-2018, 14:01:00 »
Denk ook even allemaal aan het invullen van de 2 bonusvragen!

Deze kunnen na de aftrap niet meer aangepast worden en leveren (indien juist), maarliefst 10 punten per stuk op!
You'll never walk alone

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: WK voetbal Rusland 2018
« Reactie #794 Gepost op: 14-06-2018, 16:47:09 »
Ik dacht, ik doe nog snel mee. Maar helaas nét te laat, op een paar seconden... :( Had 2-0 ingevuld.
Ik kan nog wel gewoon mee doen met alle andere wedstrijden toch?

Heb alleen totaal geen verstand van voetbal, maar alsnog wel grappig om mee te doen denk ik ::rofl::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: WK voetbal Rusland 2018
« Reactie #795 Gepost op: 14-06-2018, 16:53:50 »
Ik dacht, ik doe nog snel mee. Maar helaas nét te laat, op een paar seconden... :( Had 2-0 ingevuld.
Ik kan nog wel gewoon mee doen met alle andere wedstrijden toch?

Heb alleen totaal geen verstand van voetbal, maar alsnog wel grappig om mee te doen denk ik ::rofl::

Zeker! Je mist alleen de eerste wedstrijd en de bonusvragen (maar die zullen de meeste deelnemers toch fout doen ;) )



We zijn los met.. 33 deelnemers!

En inderdaad, als iemand nog mee wil doen: dat kan altijd. Je kunt alleen de eerste wedstrijd niet invullen. De tweede wedstrijd begint morgen om 14u00 (dus de voorspellingen daarvoor sluiten om 13u45).
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: WK voetbal Rusland 2018
« Reactie #796 Gepost op: 14-06-2018, 17:05:57 »
Auw, ik ben de enige die 3-0 heeft voorspeld...
Na 4 minuten staat het 0-0, dus het kan nog! :P

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WK voetbal Rusland 2018
« Reactie #797 Gepost op: 14-06-2018, 17:17:13 »
Alvast geen saaie 0-0-openingswedstrijd. Leuk dat het weer begonnen is en de Toto verhoogt de pret. Ik ga weer alles op één kijken en met de Belgen meeleven. ::joehoe::

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: WK voetbal Rusland 2018
« Reactie #798 Gepost op: 14-06-2018, 17:21:09 »
Auw, ik ben de enige die 3-0 heeft voorspeld...
Na 4 minuten staat het 0-0, dus het kan nog! :P

Als Saudi-Arabië op deze manier blijft verdedigen, dan heb ik vertrouwen in je 3-0 ::rofl::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: WK voetbal Rusland 2018
« Reactie #799 Gepost op: 14-06-2018, 18:00:40 »
Ik zou zeggen: laat de stand zo blijven... 2-0 vind ik een mooie uitslag om mee te beginnen!
Ich bin ein Bärliner!