Auteur Topic: Feedback-topic  (gelezen 18915 keer)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Feedback-topic
« Reactie #60 Gepost op: 18-11-2015, 12:54:49 »
Melbourne naar Sydney was onze enige 5 minuten vlucht in het hele spel hoor ::hypocriet::

En we hebben gewoon gevraagd of het mocht en het mocht dus dan gaan we het niet niet insturen :P
« Laatst bewerkt op: 18-11-2015, 13:00:58 door Hadewychisdemol »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Feedback-topic
« Reactie #61 Gepost op: 18-11-2015, 13:13:38 »
700 km in 5 minuten..... doe mij ook zo'n vliegtuig  ::oink::
Wit is ook een kleur!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Feedback-topic
« Reactie #62 Gepost op: 18-11-2015, 14:10:07 »
5 minuten vluchten heb ik nooit gedaan. Ik had soms wel een optie gehad om kortere vluchten te nemen, maar die heb ik toen niet gedaan omdat ik dat oneerlijk vond.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Feedback-topic
« Reactie #63 Gepost op: 18-11-2015, 14:12:56 »
Hahahaha ::bravo:: ::respect::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Feedback-topic
« Reactie #64 Gepost op: 18-11-2015, 14:21:08 »
700 km in 5 minuten..... doe mij ook zo'n vliegtuig  ::oink::

Heb even een korte berekening* gedaan op een losliggende envelop [jajaja, hierna ga ik weer nuttige dingen doen ::)] - en goed nieuws, als het goed is valt dat te overleven, met een beetje geluk kan je zelfs bij bewustzijn blijven ::ok::



* [obv bewustzijnsverlies bij 4G. Dan accelereer je eerst 2 minuten @ 40m/s2 naar 4800m/s; cruist dan een minuut op die topsnelheid; en remt dan weer 2 minuten af naar 0 met 40m/s2. In alle 3 gedeeltes leg je [bijna] 300km af, dus 900km totaal, wat genoeg is voor de 700km die je af moet leggen]
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Maxwest

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Feedback-topic
« Reactie #65 Gepost op: 18-11-2015, 14:45:06 »
Ik zal ook even mijn meninkje geven, waar wat dat waard is.

Top: Harstikke leuk spel, met (van wat ik heb gezien) erg leuke opdrachten. Dit soort spellen valt of staat daarmee en jullie hebben dat echt erg goed gedaan.

Tip: Ga ik toch een beetje zeuren, maar ik had het fijn gevonden om toch van te voren te weten dat we van de eerste vlucht af waren gehaald. Nu maakt het in dit geval weinig uit, maar toch. Opnieuw, ik begrijp het compleet en ben het er absoluut mee eens, maar onze 'lifeline' was dus eigenlijk weg.  :P

Super gedaan beiden, super leuk spel om te spelen én te kijken  ::ok::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Feedback-topic
« Reactie #66 Gepost op: 25-11-2015, 20:58:38 »
Ik heb het zo van de zijlijn en als jury super leuk gevonden om mee te lezen.

En ook om achteraf te zien wat opdrachten waren. Op het moment heb ik zelf niet heel veel puntjes maar als me iets te binnen schiet dan meld ik het