Auteur Topic: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6  (gelezen 121861 keer)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #480 Gepost op: 21-01-2016, 13:16:36 »
Wie ken ik het beste ?

Robbie 9
Daisy 8
Moliere 8
Pjotr 8
HDD 8
HIDM 8
Tim 7
De_witte 6
Lukie 6
Meezter 6
Maike 6
Grasisgroen 6
Hautoa 5
Lucy 5
Trialk 5
Silvermaiden 5
LdH 5
Jos 4
Moni 4
MV 3
D*N 3
Starlight 3
Swifty 2
Pac 1

Wie kent mij het beste ?

Pjotr 8
Starlight 7
Maike 5
MV 5
Daisy 4
Moliere 4
Swifty 4
D*N 4
Tim 4
Next en Aapje 4
LdH 3
Robbie 2
Jos 1
Moni 0
You'll never walk alone

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #481 Gepost op: 21-01-2016, 13:28:24 »
Ja  ;D prachtig!


Gefeliciteerd allemaal!  ::bravo::
Haha, had daar echt geen seconde aan gedacht bij jou :P

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #482 Gepost op: 21-01-2016, 13:42:00 »
Swifty's antwoord: 'dat heb gestaan op facebook'  :o

Ja ik vind dat zulke rotvragen om te beantwoorden, weetikveel :P Blijft bij mij nooit echt iets hangen. En toen dacht ik ineens aan deze mevrouw:

[youtube]V2h8fKTb_tU[/youtube]

Had keurig een YouTubje bijgevoegd ;D

Leuk dat D*N zijn antwoorden heeft verklaard :D Vind ik altijd leuk om te lezen, dus ik ga het ook ff doen.

1. Eerste vakantie met mijn vriend, duidelijk verhaal, vaak goed gevonden. Al vond ik dat hoogtevreesverhaal ook best toepasselijk, maar nee, ik zat niet in de Vogezen
2. De bieders op mijn huis boden niet genoeg. Wisten ook veel mensen
3. Spelletjesmiddag in Sliedrecht natuurlijk, duh
4. Er zijn zoveel mensen met wie ik een gezellige avond wil, maar of we dan perse WIDM moeten kijken... Puur vanwege WIDM voor Heinz gekozen, wil echt wel eens door zijn ogen naar de aflevering kijken
5. Deze quiz natuurlijk (zonder punt :P) Omdat ik aan weinig spellen heb meegedaan, en ik spellen eigenlijk wel het leukste deel vind (heb ze wel allemaal helemaal gevolgd, behalve WIDM online, die niet helemaal, geen idee waarom mensen mij daar toch aan gekoppeld hebben)
6. De beste proef van ER omvat meerdere elementen. Vaak dus de finaleproeven, maar vorig jaar juist als openingsproef en dat vond ik een hele goeie start van de serie. Ik zag dat veel mensen dat moment uit seizoen 3 aan mij koppelden, maar zo goed is mijn geheugen niet denk ik, dat ik iets van lang geleden nog zo weet te beschrijven :P
7. Ik vind dat zo'n lief liedje van John Lennon, en bijna net zo'n sterke boodschap als Imagine, en toch zo onbekend
8.  Heb maar weinig Disney-films gezien geloof ik, maar bij Brave zaten vriend en ik afgelopen jaar allebei met tranen in de ogen, zo lief dat hij dat ook had (ik ben een huilebalk zelf)
9. Zie boven
10. Skiën. Voor wie mij op FB heeft, dat filmpje van mij op de rolbaan smaakte naar meer
11. Een bank, inkopper voor Facebook vrienden blijkbaar.
12. Ik had dienst. Ik moet altijd werken op Oudjaarsdag overdag (tenzij het in het weekend valt), maar deze keer dus tot 23u, en dan lig ik daarna helemaal op apegapen. Best lastig om dat echt nergens een keer te schrijven...
Keep calm and eat chocolates!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #483 Gepost op: 21-01-2016, 13:43:02 »
Nou, komt niet door mij dat je niet hebt gewonnen Niek - je hebt een mooie 8 van mijn 12 antwoorden goed ::ok::

Terwijl mevrouw de winnares niet verder komt dan.. 4. ::)
Toch gefeliciteerd hoor, S ::ok::



Ik zal even door m'n antwoorden heen lopen:
1. Hoogtepunt: Het hebben van heel lieve leuke collega's, waar ik altijd van op aan kon.
Waarbij voor de oplettende lezer het sleutelwoord 'kon' was, verleden tijd, ik werk er niet meer.
Echt, onthoud dat voor mijn MFQ'en; m'n antwoorden zijn niet opzettelijk vaag of vreemd, soms staat er zelfs een hint in ;)
Zonder hen had ik het maanden korter vol gehouden.

2. Dieptepunt: 2015 kende vele dieptepunten, en ze waren vrijwel allemaal werkgerelateerd.
Ik herken m'n schrijfstijl meteen ;) Verder weinig aan toe te voegen.

3. Forummoment: Toch gewoon weer de spelletjesdagen. Jullie zijn onverslaanbaar gezellig
Inherent denk ik niet onmogelijk..
Maar ja, toen ging LDH ineens invullen dat hij een sportpool had gewonnen ::) En aangezien ik met de wielerpool, de tennis pool, het wedkantoor.. misschien vergeet ik er nog eentje?.. een redelijke slag heb geslagen dit jaar - zou een logische keuze zijn geweest. Behalllllve dat jullie veel gezelliger zijn dan sportpools winnen :-X
Alleen de TdF-pool mist nog echt.
En, Dennis, de toto ook niet - ik deed afgelopen seizoen niet mee, dus toen won Moliere ;D

4. Widm-forummer: Jan! Die kerel is geniaal, en dan ontmoet ik hem ook nog eens!
Hmm dat lijkt me duidelijk.
En Robbie, wat heb jij een onwijs lief antwoord geschreven ::love:: Heb er alleen nog niet naar gekeken, maar heb een sterk vermoeden dat als we dat zaterdag a.s. zouden doen, dat ik dan mijn trein terug ga missen :-\\
En met De Witte wil ik ook best eens widm mee kijken hoor ::ok:: hoewel ik niet durf te claimen grandioze theorieën te spuien ;D
Hoewel... ben er met series kijken in de chat wel goed in, dus denk dat dat chat-afhankelijk is, en niet serie afhankelijk ;)

5. Forumspel: Ik hou van Holland
Ja, dat is al even terug. De chaos van de eerste was heerlijk ;D Maar MVs vervolg vond ik ook leuk ::jaja::

6. Robinsonproef: Op zo'n balk stil staan. Zinderende tv.
Ik kijk al heel lang niet meer; dus ik ben het gros weer vergeten. Vind verder m'n woordkeuze en zinsconstructie hier wel herkenbaar.

7. Muziek: Ólafur Arnalds – 3055
Ja.. Ólafur Arnalds.. Wat moet ik hierover zeggen.. Iets met superlatieven.
Ik vind z'n muziek perfect; maar luister het zelden omdat ik niet wil dat het gewoon wordt. ;)

8. Disneyfilm: The Lion King
Iconisch. Visueel meesterwerk, geweldige personages, memorabele muziek (niet alleen ALLE sing along nummers, maar ook gewoon die intro ::love:: ::love:: ::love:: ::love::)
Toch, koos nog bijna voor Keizer Kuzco. Die blijf ik gewoon hilarisch vinden ;D

9. De live journaalkaping door Tarik Z.
Heb delen met open mond gekeken. Indrukwekkend hoe professioneel de journalistieke verslaggeving er onder bleef.
Enn.. dat ze de ontknoping achteraf eveneens volledig uitzonden.. ik was verbijsterd.

10. Sport: Wingsuit vliegen.
Was op zich raadbaar voor mensen met goede geheugens, omdat ik een keer zat te fanboyen bij een video Jeb Corliss " Grinding The Crack"; op muziek van Sail van Awolnation.
Dat was zoooooo tof. 99% zeker dat ik het nooit ga doen hoor, maar ::love::

11. Aankoop: Tekening van een poes.
Eh, was eigenlijk indirect - maar verder had ik niets boeiends.
Een van mijn favoriete webcomic artists [in de volle betekenis van kunstenaar] is Minna Sundberg. Ze maakt momenteel de comic Stand Still, Stay Silent; in een belachelijk hoog tempo van 4-5 pagina's per dag; met een belachelijk hoge kwaliteit van werk. Also, ze is grappig, dottig, en perfect op elke manier ::love:: maar verder zit ik niet te crushen ;D
Dat is allemaal gratis, maar ze draait werkweken van iets van 70 uur. Dus periodiek is er een printdrive; waarbij een oplage boeken wordt gedrukt. Een klein deel is winst, waarmee ze ook daadwerkelijk in haar levensonderhoud kan voorzien.
Dus dat vind ik een heel goed doel om te steunen.
As it stands kan je bij een boek ook een add-on van een kleine tekening. Handig voor kopers want het is handtekend en uniek, en handig voor haar want het is vrij snel en pure winst. Dus afgelopen printdrive had ik er daar een van besteld, hetgeen een poes opleverde ;)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

12. Oud en Nieuw: Vieren met dezelfde mensen als de vorige 25 keer.
Hint: dus iemand die minimaal 25x O&N heeft meegemaakt ;)
Ja, dit is mn langstlopende traditie denk ik zo.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #484 Gepost op: 21-01-2016, 13:43:16 »

Wie kent mij het beste ?

Next en Aapje 4


 ::schaam:: ::schaam::
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #485 Gepost op: 21-01-2016, 13:50:27 »

5. Forumspel: Ik hou van Holland
Ja, dat is al even terug. De chaos van de eerste was heerlijk ;D Maar MVs vervolg vond ik ook leuk ::jaja::
Ja dat antwoord wist ik dus meteen ;D Ik dacht er kan er maar 1 zijn die dat heeft neergezet... en toen jij ook nog eens in Plus Minus IHVH aanhaalde. Ikzelf vond het natuurlijk op bepaalde momenten vreselijk, niet verhogend voor mijn zelfvertrouwen, het was soms net zoals bij valen-el-topo een grote chaos. Maar achteraf kan ik erom lachen. Weet je wanneer het was? 2011.  :o Toen was ik nog jong... :P Ik heb zelfs nog aangehaald dat ik in de periode 2012 - 2014 een nieuw seizoen ging maken. Nou gelukkig ben ik overgestapt op WIDM ;D Ik waardeer het in ieder geval oprecht dat je dat nog steeds onthouden hebt, heb ik toch iets goeds gedaan ::hug:: ::ok::
« Laatst bewerkt op: 21-01-2016, 13:54:30 door Mollenvanger-MV »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #486 Gepost op: 21-01-2016, 13:51:55 »
Oh ja, over die dieptepunten, volgend jaar alsjeblieft niet weer zoveel werkleed bij iedereen :(

En HDD, inderdaad, die sportpool. Ik dacht 'kat in t bakkie, Moliere benoemt specifiek zijn pool, de tourpoolwinnaar deed niet mee, dus jij moet t zijn :P
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #487 Gepost op: 21-01-2016, 14:11:25 »
1. Wat is jouw hoogtepunt van 2015? Ik kreeg twee familieleden erbij Een achterneefje op 20 maart, en een achternichtje op 11 augustus


2. Wat is jouw dieptepunt van 2015? De aanslagen in Parijs Vrij Obvious. Maar het is een antwoord dat makkelijk aan meer forummers gekoppeld had kunnen worden. Dus ik dacht: ik zet hem erbij, vooral voor degenen die dachten dat ik met een origineler antwoord zou komen


FORUM & REALITYNET
3. Wat is jouw forummoment van 2015? Het moment dat RN ''ontplofte'', toen de kandidaten van WIDM 2016 bekend werden gemaakt. Vooral de manier waarop. Ongekend aantal berichten in 1 topic, op zo'n korte tijd. Het leek wel IRL


4. Met welke forummer zou je wel eens Wie is de Mol willen kijken en waarom?* Schulz, omdat hij denk ik zeer scherpe analyses los laat op het hele gebeuren. Los van het programma, ik denk dat hij er gewoon een originele kijk op heeft


5. Wat is jouw favoriete forumspel? Amazing Race, ik had meer spellen kunnen kiezen, maar dit vond ik het meest ''veel-omvattend''

6. Wat is de beste Expeditie Robinsonproef ooit?** De puzzel in de finale van 2008. Vooral de manier waarop Hiu-kwan door de manier van monteren  wens-winnaar van het seizoen leek te worden, maar ze werd uiteindelijk derde.


SPORT & ENTERTAINMENT
7. Wat is het meest ondergewaardeerde liedje of all time (youtube-link meesturen graag)?

Sanomi van Urban Trad. Het nummer had in 2003 gewoon het ESF moeten winnen YouTube heb ik niet bij de hand, maar volgt dadelijk.


Er zijn natuurlijk meer ondergewaardeerde nummers. Maar ik roep dus regelmatig dat dit nummer uit 2003 eigenlijk het Eurovisiesongfestival had moeten winnen. Sommigen van jullie wisten dat. Anderen hebben gegokt, maar niet iedereen had het goed





8. Wat is jouw favoriete Disneyfilm? Aladin. Eigenlijk ook een antwoord dat aan meer mensen gekoppeld had kunnen worden. Maar ja, als ik films moet opnoemen, springt Aladin er voor mij uit. Het is de enige Disneyfilm waarvoor ik ooit naar de bioskoop ben geweest


9. Wat is jouw TV-moment van 2015? De live ontknoping van WIDM op 5 maart. Ik stond in het publiek, ben redelijk vaak ook in beeld geweest, en kon ook regelmatig een praatje maken met de binnendruppelende gasten


10. Welke sport heb je altijd al een keer uit willen proberen? Zeilen. Lijkt me gewoon enorm leuk om tegen de elementen te moeten vechten.

OVERIG

11. Wat is het meest bijzondere voorwerp dat je dit jaar hebt gekocht? Een bootje. In Lissabon, een miniatuur, en peperduur model van het zeilschip waarmee Vasco Da Gama nieuwe werelden ging ontdekken.


12. Wat ga je doen op 31 december? Wachten tot het 1 januari wordt. Lijkt me evident. Wat moet je anders op die dag doen?

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #488 Gepost op: 21-01-2016, 14:20:40 »
4. Molbelg, lijkt me gezellig.[/b] - Heb ik ook nog niet ontmoet en ja dat :P.
::trots::
Dit had ik niet bij jou gezet als ik mee had gedaan  ::hug::
#teamamaimiljaarde

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #489 Gepost op: 21-01-2016, 15:14:47 »
Toelichting, vooruit dan.

1. Hoogtepunt

Zomervakantie met beste vriend, vriendin en M. Die was heerlijk :D. Was echt té gelukkig toen, al die mooie steden en terrasjes met de 3 mensen waar je het meest van houd. Genieten :)


2. Dieptepunt

Vriendin kwijtraken, na vakantie ruzie. Inmiddels uit tussen beste vriend en haar. Hoop gedoe, erg vervelend allemaal :(

3. Forumhoogtepunt
Spelletjesdag, altijd leuk :)

4. Wie is de mol ?
In de brabotaxi lach ik met Dolfie altijd die domme theorieën uit, daar moest ik aan denken bij deze vraag


5. Forumspel

Survivor of course

6. Beste Robinsonproef
Geen idee, stomme vraag  ::hypocriet::

7. Liedje,
Wilde eerst 1001 nights insturen, maar toen voor dat onbekendere nummer van John Mayer gegaan. Zo mooi!

8. Disneyfilm

Bijna iedereen had lion king. Die staat op 2. Ik vind Nemo net wat grappiger  ;D

9. Tv-moment
Ook al zag ik het niet live, Dafne was fantastisch

10. Sport
Formule 1 , inkoppertje

11. Voorwerp
Chocoladeletter, heeft met vraag 2 te maken, daarom bijzonder.

12. Oud en nieuw
Wilde met vrienden eindelijk lol maken, maar toen werd alles nog vervelender  :-\\ ::niet-ok::
Nu vanavond dat maar proberen in Nijmegen  ;D
You'll never walk alone

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #490 Gepost op: 21-01-2016, 15:22:44 »
Nog even een ode aan Pjotr

1001 nights wilde ik serieus eerst zelf invullen  ::rofl::

 ;D Danku.  ::hypocriet::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #491 Gepost op: 21-01-2016, 16:45:19 »
Wie ken ik het beste ?

Robbie 9
::love::

Citaat
Wie kent mij het beste ?
Robbie 2
::sorry::

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #492 Gepost op: 21-01-2016, 17:22:21 »
Uh Lucy, bij poule A, vraag 2 hebben Tim en Pjotr het zelfde antwoord gekregen, de vader die te horen kreeg dat hij ziek was. De oma die is overleden staat er niet tussen.



(wat een rare zin is dit)
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #493 Gepost op: 21-01-2016, 17:31:53 »
Een toelichting van mij kant


1. Hoogtepunt

Mijn hoogtepunt was inderdaad het behalen van mijn propedeuse en mijn rijbewijs. Bijna iedereen had dit goed, al zag ik dat Maike dacht dat mijn hoogtepunt van het jaar vrouwelijke aandacht was ::rofl::


2. Dieptepunt

Mijn dieptepunt was inderdaad het overlijden van mijn Oma, toevallig deze week precies 1 jaar geleden. Ook de meeste hadden dit goed. Al zag ik ook de aanslagen van Parijs voorbij komen en het verliezen van mijn beste vriendin.

3. Forumhoogtepunt
Inderdaad de beide spelletjesdagen, en anders The Amazing Race. Waarschijnlijk heb ik daarmee automatisch sommige, onbedoeld, om de tuin geleid heb bij vraag 5. Veel mensen hadden het toch goed. Als moest ik vooral lachen om Robbie, die dacht dat ik voor het eerst forummers over de vloer gehad heb. Terwijl dat nog niet gebeurd is. Of Jos die dacht dat ik een Donald Duck-plaatje online gezet heb.

4. Wie is de mol ?
Met alle Relaxhoekers natuurlijk. Jullie zijn super gezellig. Maar ik zie dat Pac-mol en MV ook volgens jullie populair bij mij zijn.


5. Forumspel

Survivor, veel mensen zullen denken dat ik The Amazing Race het leukst vind, maar toch vind ik survivor leuker. En dat blijkt ook uit de antwoorden van jullie ::rofl::

6. Beste Robinsonproef
De  eetproef vind ik altijd super leuk. Jammer dat hij niet was dit seizoen.

7. Liedje,
Was volgens mij een inkoppertje. Ik snap nog steeds niet dat Walk the Moon zo laag geeindigd is bij het songfestival.
 

8. Disneyfilm

The Lion King, het blijft mijn favoriete film

9. Tv-moment
De live-ontknoping van Wie is de Mol. Grappig dat mensen dachten dat ik de kwis zou kiezen,

10. Sport
Het lijkt mij echt gaaf om eens te bobsleeën. Wel grappig op te lezen dat mensen, vanwege mij hobby, denken dat ik wil windsuit vliegen

11. Voorwerp
Ik had echt geen flauw idee, en toen koos ik voor de camera. Veel mensen dachten dat ook aan schoenen, een bootje ??? en vooral het LEGO Simpsonshuis was erg populair ::rofl::

12. Oud en nieuw
Ik heb inderdaad O&N gevierd met enkele vrienden. En mijn werk is altijd dicht tussen kerst en O&N, dus dat had sowieso niet gekunt.

En even een overzichtje

Wie ken ik het best?

6x - Trialk
5x - LdH
4x - Daisy
4X - HIDM
4X - Jos
4x - Nieky
4x - Robbie
3x - Molieré
3x - Pjotr
2X - Maike
1x - HDD

Wie kent mij het beste

9x - Swifty
8x - Dennis
7x - Daisy
7x - MV
7x - Nieky
6x - Molieré
6X - Starlight
5x - Jos
4x - Maike
4x - Next & Aapje
4x - Pjotr
3x - Moni
3x - Ldh
3x - Robbie

Ik denk dat bij de volgende spelletjesdag ik eens een goed gesprek moet gaan voeren met Maike & HDD
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #494 Gepost op: 21-01-2016, 17:44:45 »
Zo, ik ben een TvD-kenner ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #495 Gepost op: 21-01-2016, 17:44:56 »
Uh Lucy, bij poule A, vraag 2 hebben Tim en Pjotr het zelfde antwoord gekregen, de vader die te horen kreeg dat hij ziek was. De oma die is overleden staat er niet tussen.



(wat een rare zin is dit)

Ja klopt, had het al gezien. Maar in de sheet waar excel mee nakijkt klopt het wel dus no worries :)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #496 Gepost op: 21-01-2016, 18:04:08 »
Bedankt Lucy en nogmaals geeft niet :-*
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #497 Gepost op: 21-01-2016, 18:07:03 »
:)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #498 Gepost op: 21-01-2016, 18:07:44 »
Zo, ik ben een TvD-kenner ;D


 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #499 Gepost op: 21-01-2016, 18:14:52 »
Een toelichting van mij kant
Wie ken ik het best?

6x - Trialk
5x - LdH
4x - Daisy
4X - HIDM
4X - Jos
4x - Nieky
4x - Robbie
3x - Molieré
3x - Pjotr
2X - Maike
1x - HDD
Starlight en ik 0 zeker dan o.a? :P