Auteur Topic: De deleter.  (gelezen 7465 keer)

Offline Mollenvanger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Now you're a star in heaven...
De deleter.
« Gepost op: 22-10-2003, 20:37:58 »
De deleter.

Van tevoren een paar begrippen:

*Keuzebord: Het keuzebord is een bord met zestien vakjes daarop, kandidaten maken daar keuzes op die gemaakt moeten worden, ze moeten dus gokken. Ze mogen een vakje omdraaien. Wat eronder staat is van toepassing.

*de deleter: Een alleenheerser die mensen uit het spel stemt.

*keuzekansen: Keuzekansen worden tijdens een opdracht gevonden. Er zijn er zestien. Ze gaan allemaal in een kluis. Als het spel afgelopen is krijgen we te horen hoeveel keuzekansen de deleter heeft, en hoeveel de winnaar. Bij het laatste keuzebord word dan beslist wie er wint.

Het spel.

Tien kandidaten zijn in 1 bepaald land opdrachten aan het doen. 1 van hen is een alleenheerser: de deleter. Als een opdracht goed word afgerond komen de kandidaten bij een keuzebord terrecht. Ze mogen dan 1 vakje omdraaien. Staat er deleter, dan mag de deleter iemand uit het spel stemmen. Staat er allemaal, dan word er democratisch gestemd. Voor elke wegstemming worden drie kandidaten genomineerd. De deleter, of iedereen stemt dan iemand weg. Soms hoeven de kandidaten dus niets in te leveren. Als er wel gestemd moet worden moeten ze een pm sturen met daarin de naam van degene die volgens hen moet afvallen. Aan het begin van iedere aflevering word de naam van de persoon die het spel moet verlaten bekend gemaakt.

Opgeven kan alleen via de pm. Niet in dit topic. Hier kun je alleen vragen stellen.

En wij zijn niet van plan ergens in het midden te stoppen. Het worden wel korte, maar krachtige afleveringen met maar 1 opdracht per aflevering. Zo duidelijker???
« Laatst bewerkt op: 24-10-2003, 19:12:41 door Mollenvanger »
Mollenvanger#1

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De deleter.
« Reactie #1 Gepost op: 23-10-2003, 11:15:02 »
opgeven kan trouwens ook via pm
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:De deleter.
« Reactie #2 Gepost op: 23-10-2003, 11:21:20 »
Wanneer begint het? (ivm de vakantie :-X)
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:De deleter.
« Reactie #3 Gepost op: 23-10-2003, 11:32:32 »
Ik snap het idee niet helemaal...  ??? :-[
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:De deleter.
« Reactie #4 Gepost op: 23-10-2003, 11:37:36 »
me neither
In ieder geval kan ik mededelen dat ik hier niet aan meedoe, want Blackawton,de CSC en Mobro is al meer dan genoeg....  :-[
Ik moet zeggen dat ik het iig wel leuk vind klinken, als dat een troost is...
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De deleter.
« Reactie #5 Gepost op: 23-10-2003, 12:53:39 »
Ik vind het zeker een leuk concept voor wat er duidelijk van is. Maar ben bang dat de timing niet helemaal handig is. Binnenkort gaat de CSC van start en daarnaast begint Blackawton ook op korte termijn. Dus ik denk dat als je wilt dat het een kans van slagen heeft, je misschien even moet wachten... Veel mensen zijn al met 1 of beide andere spellen bezig. En anders gaat alles door elkaar lopen. En dat zou zonde zijn.  ::)  :-\ :)
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De deleter.
« Reactie #6 Gepost op: 23-10-2003, 12:56:24 »
ik weet eigenlijk nog niet wanneer het begint, want dat moet ik nog met Mollenvanger overleggen :-[
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De deleter.
« Reactie #7 Gepost op: 23-10-2003, 12:58:56 »
Ik snap het idee niet helemaal...  ??? :-[
me too

Me three!!

En ik heb het ook te druk met CMC 4, Blackawton, CSC, stage, huiswerk, sporten en werk... :-[ :-\

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:De deleter.
« Reactie #8 Gepost op: 23-10-2003, 13:21:42 »
Ik vind het zeker een leuk concept voor wat er duidelijk van is. Maar ben bang dat de timing niet helemaal handig is. Binnenkort gaat de CSC van start en daarnaast begint Blackawton ook op korte termijn. Dus ik denk dat als je wilt dat het een kans van slagen heeft, je misschien even moet wachten... Veel mensen zijn al met 1 of beide andere spellen bezig. En anders gaat alles door elkaar lopen. En dat zou zonde zijn.  ::)  :-\ :)
Precies, we hebben al zitten twijfelen of we Blackawton wel gelijk zouden doen met de CSC en omdat er genoeg contact is tussen de makers van de CSC en die van Blackawton, hebben we dat wel mooi geregeld, maar drie spellen lijkt me teveel van het goede. Het handigste moment is eik ná of halverwege CMC4, maar dat duurt nog zolang  :-\
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:De deleter.
« Reactie #9 Gepost op: 23-10-2003, 18:31:47 »
Ik doe iig mee, ik ben momenteel zo suf als een washandje dus ik heb het spel niet helemaal goed begrepen, maar dat komt nog wel. Moet ik nu ook nog een pm sturen?

Offline Mollenvanger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Now you're a star in heaven...
Re:De deleter.
« Reactie #10 Gepost op: 23-10-2003, 18:37:03 »
Ja, graag, en vertel dan wat over jezelf, dan kunnen we de perfecte deleter en kandi's uitzoeken. Ik heb toenet EIDM gemeeld. Misschien zoeken we nu kandidaten en schrijven we de opdrachten en zetten we ze pas op internet als de series afgelopen zijn.

ps: Is het niet leuk om een heel nieuw iets aan te maken, een soort zender, met elk programma op een vaste dag??? Bijv: CMC is een topic, CSC, Blackawton, De deleter, mobro....
Mollenvanger#1

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:De deleter.
« Reactie #11 Gepost op: 23-10-2003, 18:53:44 »
Een soortgelijke gedachte is al bij een paar anderen opgekomen en er is al een PM richting de crew gestuurd...  8)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:De deleter.
« Reactie #12 Gepost op: 23-10-2003, 19:30:59 »
Ik snap het concept nog niet helemaal, als je het ietsje beter uitlegt laat ik je horen of ik meedoe

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:De deleter.
« Reactie #13 Gepost op: 23-10-2003, 19:35:54 »
Ja, lijkt me ook handig om te weten wat hier de bedoeling van is. Als het maar niet halverwege vastloopt zoals zoveel andere spellen (zwakste schakel, detectivespel).
ps: Is het niet leuk om een heel nieuw iets aan te maken, een soort zender, met elk programma op een vaste dag??? Bijv: CMC is een topic, CSC, Blackawton, De deleter, mobro....
idee van Daan is er toch al? SBS7, of is dat gestopt met een slotje, waar stond het ook weer, Daan?
« Laatst bewerkt op: 23-10-2003, 19:40:16 door bodejosm43 »

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:De deleter.
« Reactie #14 Gepost op: 23-10-2003, 19:39:55 »
Dat is altijd het lastige met beginnende spellen, kijk Chriz heeft zich bewezen door goeie spellen te maken zoals de CMC, Ik heb ook het probleem bij Planet Race Online dat iedereen denkt dat het plots ophoud, maar als je je eenmaal bewezen hebt door een goed spel neer te zetten krijg je steeds meer belangstelling.



Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:De deleter.
« Reactie #15 Gepost op: 23-10-2003, 20:41:33 »
Tja, tegenwoordig is cmc=kwaliteit... En dan is de naamsbekendheid al genoeg om mensen niewsgierig te maken... Maar als je het goed aanpakt kun je toch echt wel goede spellen maken en ook aan laten slaan... Daar moet je alleen wat tactiek voor kennen ;)
idee van Daan is er toch al? SBS7, of is dat gestopt met een slotje, waar stond het ook weer, Daan?
Het probleem van sbs-7 was dat mensen niet de moeite namen om die site op te zoeken als het toch ook op widm.com staat. Maar een apart forum/site binnen Realitynet.nl is weer heel wat anders, dat kost namelijk minder moeite en Realitynet.nl=kwaliteit... :P
Take a glorious bite out of the whole world

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:De deleter.
« Reactie #16 Gepost op: 23-10-2003, 20:45:06 »
Geef mij dan(via msn) wat tips om een goed spel te maken.

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:De deleter.
« Reactie #17 Gepost op: 23-10-2003, 21:15:28 »
Ik heb een, al zeg ik het zelf, goed idee op de plank liggen. Maar wil wachten tot na CMC-4. Als alle spellen afgelopen zijn en er hopelijk wat minder initiatief tot spellen is. Zal dus waarschijnlijk maart 2004 worden of zo (lange termijn planning  :P)! Voor vragen of tips kun je altijd bij mij terecht LC. Ik heb immers ervaring 8)...
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:De deleter.
« Reactie #18 Gepost op: 23-10-2003, 21:19:19 »
Geef je msn adres dan, heb net wel tips gehad van D**n maar met die gast weet je het maar nooit  :P Trouwens wat voor ervaring met welke spellen heb je??

Ennuh je msn-adres hebbie die?

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:De deleter.
« Reactie #19 Gepost op: 23-10-2003, 22:19:18 »
Geef je msn adres dan, heb net wel tips gehad van D**n maar met die gast weet je het maar nooit  :P
Wat nou? Ik heb al aan meer succesvolle spellen meegedaan dan jij hoor... ;) :P
Take a glorious bite out of the whole world