Auteur Topic: Het Onbekende  (gelezen 3752 keer)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Het Onbekende
« Reactie #80 Gepost op: 12-03-2024, 18:58:59 »
Ik vond de nederlandse versie  erg tegenvallen ( dat is een persoonlijk iets ).

Zag de vlaamse versie op vtm en ben gaan kijken om te zien wat zij met het format ( wat ik op zich wel interessant vind) zouden doen .

Ik heb nu 4 afleveringen gezien en deze aanpak bevalt me wel.  Het is meer groep tegen groep in opdrachtjes en je ziet ook vrij van de communicatie in de groepen .

Als er in nederland een tweede seizoen komt, mogen ze voor mij meer in deze richting denken .

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Het Onbekende
« Reactie #81 Gepost op: 12-03-2024, 19:16:14 »
Weet iemand of er dit jaar nog een 2e seizoen op RTL gaat komen in Nederland? Zou wel te gek zijn.

Volgens mij heb ik wel een promo met Renze gezien waarbij je je kon opgeven.

Edit: Link
« Laatst bewerkt op: 12-03-2024, 19:18:52 door DRenziboy »
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Onbekende
« Reactie #82 Gepost op: 18-03-2024, 21:09:30 »
Vanuit Nederland kun je de afleveringen gewoon zien via Vtmgo. Ben de eerste drie afleveringen aan het bingewatchen, echt super! Alles wat mij stoorde in de Nederlandse editie is hier opgelost. De opdrachten zijn leuker, het is gevarieerd (meer dan alleen een tocht lopen), de presentatie is prettiger en ook bekend - onbekend is onvoorspelbaarder. Echt top!

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Het Onbekende
« Reactie #83 Gepost op: 18-03-2024, 22:21:53 »
Aflevering 4, echt zalig. Het spel steekt goed ineen,toffe proeven, bondjes, verraad, twists. Moet er nog koffie zijn, iemand?

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Het Onbekende
« Reactie #84 Gepost op: Gisteren om 22:15:41 »
Aflevering 5 echt weer snoei harde eliminatie. Held willen zijn is nergens goed voor zo blijkt maar weer . Puike televisie, zeker in dit decor en met de ondersteuning van de muziek.

In deze reeks krijgen we , voor mij, te zien wat er uit dit format gehaald kan worden .