Auteur Topic: boer zoekt vrouw internationaal 2016/2017  (gelezen 32756 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: boer zoekt vrouw internationaal 2016/2017
« Reactie #40 Gepost op: 12-03-2017, 22:58:32 »
Ik vind Olke wel interessant, de rest is inderdaad nogal vlakjes. Het boeit mij ook niet geweldig dit jaar. Ik snapte het grote verdriet van de vertrekkende dame bij Herman niet zo goed heel eerlijk gezegd.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: boer zoekt vrouw internationaal 2016/2017
« Reactie #41 Gepost op: 12-03-2017, 23:01:15 »
Olke vind ik ook de leukste van het stel tot nog toe.. maar meer omdat Texas me leuk lijkt. De rest is idd niet echt super interessant.

er was eens......

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: boer zoekt vrouw internationaal 2016/2017
« Reactie #42 Gepost op: 13-03-2017, 00:53:46 »
Sandra, die met de coyboylaarzen, ziet het als een spelletje en wil winnen!  :o  Pas op Olke!  :D

Die boer in Frankrijk kan goed verkeerde dingen zeggen  ;D

Riks vind ik ook niks.

Marc, tja, hij verzint wel leuke dingen....

David, zal hij met z'n 'gelijke' verder willen  ???
...maar soms even niet :)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: boer zoekt vrouw internationaal 2016/2017
« Reactie #43 Gepost op: 19-03-2017, 21:31:08 »
En ook vanavond werd het niet veel interessanter. Riks hoefde geen keuze te maken, want Claudia vertrok uit haarzelf richting Nederland. Gelukkig kon Riks melden dat dit ook zijn keuze geweest zou zijn.
Marc had het ook makkelijk. Irene was toch te onzeker en ook zij vertrok voor Marc een keuze moest maken. Dat kwam hem goed uit, want hij blijft een besluiteloos geval.
Olke en David kozen wel. Olke stuurde Harriet naar huis en bij David kon Jorien haar biezen pakken. Boer Herman heeft het nog steeds reuze gezellig met zijn twee meiskes. Ze konden wel een tweeling zijn!
Al met al was het geen spetterende aflevering, maar wel gezellig zonder een echt hoogtepunt.
er was eens......

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: boer zoekt vrouw internationaal 2016/2017
« Reactie #44 Gepost op: 19-03-2017, 21:46:26 »
... Boer Herman heeft het nog steeds reuze gezellig met zijn twee meiskes. Ze konden wel een tweeling zijn!
Al met al was het geen spetterende aflevering, maar wel gezellig zonder een echt hoogtepunt.

Sterker nog. Ze zouden zo zijn zussen kunnen zijn. Ze lijken op z'n moeder.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: boer zoekt vrouw internationaal 2016/2017
« Reactie #45 Gepost op: 19-03-2017, 22:09:34 »
Sterker nog. Ze zouden zo zijn zussen kunnen zijn. Ze lijken op z'n moeder.

ja, erg he :)
er was eens......

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: boer zoekt vrouw internationaal 2016/2017
« Reactie #46 Gepost op: 31-03-2017, 11:30:50 »
Ik gok nu op: Annekim, Anne, Sandra, Marit en Susanne.
Maar ik heb het idee dat er helaas geen blijvende relaties in de maak zijn.

Marc is einzelgänger.
Riks te serieus voor Marit.
Susanne gaat t niet redden in Roemenie.
Sandra wordt te eenzaam in Texas.
Anne en Herman zou eigenlijk nog wel kunnen.

Ligt het aan mij, of is dit echt een beetje een saai seizoen?


“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: boer zoekt vrouw internationaal 2016/2017
« Reactie #47 Gepost op: 31-03-2017, 12:18:18 »

Ligt het aan mij, of is dit echt een beetje een saai seizoen?


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

En ja, ik vind dit ook nogal een saai seizoen. Er gebeurt gewoon helemaal niets! Elke keer vraag ik me na afloop af waar ik nu in hemelsnaam naar heb zitten te kijken. Op de een of andere manier voelt dit seizoen zo weinig spontaan: alle boeren gaan opeens picknicken en leuke dingen doen, van het dagelijkse boerenleven zien we nauwelijks iets. Maar misschien is de magie van BZV voor mij gewoon uitgewerkt?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: boer zoekt vrouw internationaal 2016/2017
« Reactie #48 Gepost op: 31-03-2017, 23:41:28 »
ik heb best veel gezien tot nu toe maar alleluja wat zijn het totaal oninteressante mensen. Er is er geen één waarvan ik denk, die zou ik beter willen leren kennen. Niet van de dames, niet van de heren.
ja dus Schulz ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: boer zoekt vrouw internationaal 2016/2017
« Reactie #49 Gepost op: 1-04-2017, 10:55:54 »
Ik heb het afgelopen zondag niet gezien, en geen moment gedacht over het alsnog kijken. Is toch de minst interessante aflevering vaak, omdat er nergens gekozen zou worden. En ik vind het inderdaad saai. Ik leef nergens echt mee.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: boer zoekt vrouw internationaal 2016/2017
« Reactie #50 Gepost op: 3-04-2017, 15:14:07 »
Herman heeft zijn keus gemaakt.. het is Fleur geworden. Voor de andere boeren blijft het lastig.
Met Riks zou ik het zelf geen seconde uit kunnen houden. Ik denk dat niet alle vrouwen zich gerealiseerd hebben hoe groot de invloed van de kerk is op het leven van Riks. Dat hoorde je wel uit de reacties van Eline. Ik verwacht eigenlijk dat zij zich terug gaat trekken.
David waait met alle winden mee. Heeft groooooooooooote plannen, maar of daar ook iets mee gebeurt? Hij vindt beide meisjes super! Maar daar koop je zo weinig voor.
Marc wordt iets gezelliger.. Beide dames zien Marc wel zitten.. nu is het wachten.. Gaat hij voor het gemak en wordt het Annekim, of gaat Anke er met deze visboer vandoor?
En dan Friese Olke. Op dit moment denk ik nog steeds dat hij voor de gezellige Sandra gaat.
Al met al wordt het iets minder saai....
er was eens......

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: boer zoekt vrouw internationaal 2016/2017
« Reactie #51 Gepost op: 4-04-2017, 12:40:02 »
Ik kan het echt totaal niet inschatten wie de boeren uiteindelijk gaan kiezen. Herman was aandoenlijk, zo'n stijf lichaam naast een klein schattig meisje. Net als Olke en Alberdien die hand in hand liepen. Olke valt me steeds meer tegen trouwens. Lijkt me geen prettig iemand om mee te leven. Net als Riks, zoals Stormpie al goed verwoordt. Marc, ja, die ja, die zegt, ja, die zegt niet, ja, zegt niet heel veel in, ja, in een zin. David vind ik de leukste van het stel. Ben benieuwd wie hij uiteindelijk gaat kiezen.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: boer zoekt vrouw internationaal 2016/2017
« Reactie #52 Gepost op: 7-04-2017, 10:12:06 »
Ze mogen Marc wel ondertitelen, wat een gemompel de hele tijd. Ik versta er niks van... ::)
Geniet nooit met mate...

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: boer zoekt vrouw internationaal 2016/2017
« Reactie #53 Gepost op: 7-04-2017, 10:14:14 »
Ze mogen Marc wel ondertitelen, wat een gemompel de hele tijd. Ik versta er niks van... ::)

Bij boer zoekt vrouw gaat hier standaard de teletekstondertiteling aan  ;)
...maar soms even niet :)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: boer zoekt vrouw internationaal 2016/2017
« Reactie #54 Gepost op: 9-04-2017, 20:29:36 »
::hyper::
Marc kiest Anke, David kiest Mara, Olke kiest Alberdien en Riks kiest Marit. Maar da's ook een klein beetje de wens die de vader is van de gedachte. ::hypocriet::

Edit: Eline vertrekt zelf al bij Riks. :o

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: boer zoekt vrouw internationaal 2016/2017
« Reactie #55 Gepost op: 11-04-2017, 16:00:44 »
Zoals ik al verwachtte heeft Eline zich teruggetrokken als kandidate voor boer Riks. Riks heeft niet hoeven kiezen, Marit is de enige die is overgebleven. Nu de boerenvlinders nog :o
Herman is super gelukkig met zijn Fleur ::bravo::
Marc heeft voor Annekim gekozen. Ook een keuze die niet als een verrassing komt.
Olke hoeft ook niet te kiezen, Alberdien vertrekt uit haarzelf. Maar... gelukkig was Sandra zijn eerste keuze..
Alleen David heeft nog twee dames op bezoek.. die hij beiden super lief vindt. 
er was eens......

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: boer zoekt vrouw internationaal 2016/2017
« Reactie #56 Gepost op: 11-04-2017, 17:42:03 »
en op zijn moeder vindt lijken ....
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: boer zoekt vrouw internationaal 2016/2017
« Reactie #57 Gepost op: 11-04-2017, 17:58:38 »
 ;D ook dat.. Of ze daar nu blij van moeten worden ???
er was eens......

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: boer zoekt vrouw internationaal 2016/2017
« Reactie #58 Gepost op: 11-04-2017, 18:51:16 »
Nja, Fleur lijkt ook wel een beetje op Hermans moeder en die 2 zijn dolgelukkig ;D

Zo schattig ::love::

Ik kreeg wel een beetje de kriebels van David. Als je 1 van die 2 vrouwen bent, denk je toch dat hij jou de liefde heeft verklaard? En dan zie je nu thuis op de bank dat hij dat ook bij de ander deed!
Aan de andere kant, Martijn had het destijds ook best moeilijk met kiezen tussen Bibi en Marlies, en ze zijn toch 1 van de meest memorabele BzV-koppels nu.

Ik vond het vrij bijzonder dat Anke zo dacht dat Marc voor haar zou gaan. Echt sneu voor haar hoe dat vertellen verliep.
Keep calm and eat chocolates!

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: boer zoekt vrouw internationaal 2016/2017
« Reactie #59 Gepost op: 12-04-2017, 19:43:36 »
Herman heeft een nieuw kapsel. Hij is echt onherkenbaar veranderd, wat mij toch erg doet vermoeden dat de Herman die we in de serie hebben gezien enigszins een typetje was. Alsof hij al zijn suffe trekjes in zijn uiterlijk heeft benadrukt om een vrouw te vinden die echt voor zijn karakter gaat in plaats van voor zijn uiterlijk. Met dit uiterlijk zou hij heel andere meisjes hebben gehad waarschijnlijk. Dit doet me echt denken aan die deelnemer van Beauty en de Nerd die als ultieme supernerd meedeed, maar in werkelijkheid bestuurdlid bleek te zijn van een van de grootste studentenverenigingen uit zijn stad. Die maakte in de slotaflevering, die in Nederland niet eens op de buis is gekomen, net zo'n transformatie door als Herman nu. We zullen het vanzelf wel horen!

Ik vind dit trouwens nog steeds een dramatisch seizoen. Er gebeurt vrijwel niets! (Ja, alle vrouwen lopen weg bij hun boer, ook een unicum.)