Auteur Topic: Het 3000ste lid van Realitynet  (gelezen 15566 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Het 3000ste lid van Realitynet
« Gepost op: 30-10-2003, 18:26:21 »
Vandaag om 16:09 heeft Realitynet haar 3000ste lid mogen verwelkomen!  :D

User Barbie heeft de eer de titel '3000ste Realitnet lid' te dragen. Wij wensen haar bij deze bijzonder welkom op Realitynet. :)

Inmiddels zijn we de 3000 leden alweer gepasseerd en we hopen dat er nog veel meer users zich zullen aanmelden zodat we zo binnenkort 't 4000ste lid mogen verwelkomen op onze site!  :D
« Laatst bewerkt op: 30-10-2003, 18:27:54 door Han13 »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Het 3000ste lid van Realitynet
« Reactie #1 Gepost op: 30-10-2003, 18:35:09 »
Het lijkt wel een telefoonprovider hier. Lokken jullie ze soms met grote kado's? Zo snel is het volgens mij niet gegaan toen de site alleen op WIDM draaide. In ieder geval leuk om te zien, dat de site het mol-loos jaar met vertrouwen tegemoet kan zien. :D


Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Het 3000ste lid van Realitynet
« Reactie #2 Gepost op: 30-10-2003, 19:22:13 »
Maar volgend jaar wel met WIDM  ;D ;D

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Het 3000ste lid van Realitynet
« Reactie #3 Gepost op: 30-10-2003, 19:31:39 »
200[size=8]5[/size], dus. Maar dat is een kleinigheidje. Tenzij de beloofde herhaling van serie 1 door gaat, natuurlijk.

Ontopic dan: het blijkt maar weer dat deze site niet bepaald een suffe bedoening is. In amper 2 maanden, als ik goed tel iets van 300 leden erbij. Terwijl Planet Race nog niet eens ECHT van start is gegaan. Dat belooft wat: 3500 leden bij de jaarwisseling, of is dat te optimistisch gedacht?

Offline Barbie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Het 3000ste lid van Realitynet
« Reactie #4 Gepost op: 31-10-2003, 10:12:03 »
Heeeeeee wat leuk!

Ik ontving een prachtige oorkonde in mijn mailbox.  ;D
Bedankt voor het warme welkom!!!

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Het 3000ste lid van Realitynet
« Reactie #5 Gepost op: 31-10-2003, 10:23:57 »
Heeeeeee wat leuk!

Ik ontving een prachtige oorkonde in mijn mailbox.  ;D
Bedankt voor het warme welkom!!!

welkom barbie! vind je het wel een beetje leuk dat je speciaal bent?  ;)

Offline Barbie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Het 3000ste lid van Realitynet
« Reactie #6 Gepost op: 31-10-2003, 10:36:54 »
ik speciaal?  ::)

 ;D
valt wel mee hoor, beetje vreemde naam (ja heet echt zo) maar verder... gewoon gek  :P
Barbie

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Het 3000ste lid van Realitynet
« Reactie #7 Gepost op: 31-10-2003, 18:07:57 »
Natuurlijk ben jij speciaal, Barbie, er is zelfs een liedje voor je gemaakt, een behoorlijk aantal jaren geleden overigens. Het zingen daarvan, daar begin ik niet aan, dat laat ik aan anderen hier over, die zijn daar vast beter in :D

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re:Het 3000ste lid van Realitynet
« Reactie #8 Gepost op: 31-10-2003, 18:10:47 »
LIjkt me ook geen feestje voor het 3000e lid als ik ga zingen. Veel plezier op het forum, barbie.

We leuk om naar uit te zien. Redden ze de 3500 leden voor de Jaarwisseling
Eindelijk...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Het 3000ste lid van Realitynet
« Reactie #9 Gepost op: 2-11-2003, 15:07:21 »
Gefeliciteerd Barbie met je ondertitel. Je moest eens weten hoe wanhopig sommigen zo'n titel in de wacht proberen te slepen  ;D (Ook gefeliciteerd met je verjaardag!!)

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het 3000ste lid van Realitynet
« Reactie #10 Gepost op: 2-11-2003, 17:41:01 »
Gefeliciteerd Barbie met je ondertitel. Je moest eens weten hoe wanhopig sommigen zo'n titel in de wacht proberen te slepen  ;D

Ik wacht nog steeds ;) .

Gefeliciteerd Barbie!

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Het 3000ste lid van Realitynet
« Reactie #11 Gepost op: 2-11-2003, 17:42:44 »
Je hebt er al een ::)

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re: Het 3000ste lid van Realitynet
« Reactie #12 Gepost op: 25-11-2003, 17:56:50 »
Ik wacht nog steeds ;) .


Wat voor iets wil je hebben dan?
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het 3000ste lid van Realitynet
« Reactie #13 Gepost op: 25-11-2003, 18:04:01 »
Vandaag om 16:09 heeft Realitynet haar 3000ste lid mogen verwelkomen!  :D

User Barbie heeft de eer de titel '3000ste Realitnet lid' te dragen. Wij wensen haar bij deze bijzonder welkom op Realitynet. :)

Inmiddels zijn we de 3000 leden alweer gepasseerd en we hopen dat er nog veel meer users zich zullen aanmelden zodat we zo binnenkort 't 4000ste lid mogen verwelkomen op onze site!  :D

Even een vraagje, de url naar het profiel van Barbie is http://www.expeditierobinson.net/index.php?action=profile;u=3068 u betekent toch user, dus is ze user 3068. Als je http://www.expeditierobinson.net/index.php?action=profile;u=3000 invult krijg je het profiel van kimmetjexx hoe zit dat?
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het 3000ste lid van Realitynet
« Reactie #14 Gepost op: 25-11-2003, 18:41:49 »
Even een vraagje, de url naar het profiel van Barbie is http://www.expeditierobinson.net/index.php?action=profile;u=3068 u betekent toch user, dus is ze user 3068. Als je http://www.expeditierobinson.net/index.php?action=profile;u=3000 invult krijg je het profiel van kimmetjexx hoe zit dat?

Er zijn 'n aantal users geweest die hun account hebben verwijderd en die worden bij de telling van 't aantal leden dus niet meegenomen. Zo was Barbie toch 't 3000-ste 'echte' lid, immers diegenen die hun account verwijderd hebben zijn geen Realitynet-lid meer.

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het 3000ste lid van Realitynet
« Reactie #15 Gepost op: 25-11-2003, 18:54:19 »
Er zijn 'n aantal users geweest die hun account hebben verwijderd en die worden bij de telling van 't aantal leden dus niet meegenomen. Zo was Barbie toch 't 3000-ste 'echte' lid, immers diegenen die hun account verwijderd hebben zijn geen Realitynet-lid meer.
oke, dat snap ik. Waarom verwijderen jullie trouwens de leden die nooit posten niet? er zijn heel veel leden die niets hebben gepost, nooit meer online zijn geweest en toch lid zijn
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het 3000ste lid van Realitynet
« Reactie #16 Gepost op: 25-11-2003, 22:08:13 »
oke, dat snap ik. Waarom verwijderen jullie trouwens de leden die nooit posten niet? er zijn heel veel leden die niets hebben gepost, nooit meer online zijn geweest en toch lid zijn

Wij kunnen natuurlijk niet voor die leden bepalen dat ze niet meer lid mogen zijn. Er komt misschien ooit 'n keer dat ze weer aan ons denken en ineens toch zin hebben om iets te posten. Sterker nog: we proberen door nieuwsbrieven die 'stille' leden te herinneren aan 't bestaan van Realitynet en haar dochters in de hoop dat ze ooit toch weer 'n kijkje komen nemen.  :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het 3000ste lid van Realitynet
« Reactie #17 Gepost op: 25-11-2003, 22:33:43 »
Dat vind ik nou eens heel attent, dat laatste. Maar wat eens overwogen kan worden, is het misschien een idee om alle ''dubbele'' registraties eruit te filteren? Ik weet niet of die relatief veel plaats in beslag nemen, ik denk het haast niet.

Ik kan me ook heus wel voorstellen dat je eens met je eigen naam niet kan inloggen, en dat je dan een alternatief probeert, en er zullen uit de begintijd nog veel test-users zijn, die dus onder die naam niet meer aktief zijn. Misschien is het DAT wat EIDM  bedoelt?

Komen jullie waarschijnlijk wel weer beneden de 3000 uit, ik heb geen idee of die alternatieve nicks een veel voorkomend verschijnsel zijn. Iemand zei in mei eens tegen mij, dat hij, om zijn eigen naam te beschermen, zich op verschillende manieren had geregistreerd. Nou, ik begijp niet waarom hij dat toen heeft gedaan, hij is geloof ik 3 weken aktief geweest op deze site. Natuurlijk is dat geen probleem, maar de reden die hij opgaf vond ik nogal bedenkelijk: hij wilde op die manier reacties uitlokken van mensen, zonder dat ze wisten dat HIJ dat was. Je moet er maar lol in hebben.
« Laatst bewerkt op: 3-12-2003, 22:06:04 door bodejosm43 »

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het 3000ste lid van Realitynet
« Reactie #18 Gepost op: 3-12-2003, 18:55:16 »
Ik had nooit gedacht dat een pop het 3000ste lid zou worden!! :o :o :o ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Het 3000ste lid van Realitynet
« Reactie #19 Gepost op: 14-12-2003, 20:27:00 »
dd. 30 oktober verwelkomde wij ons 3000e lid, vandaag 14 december nog geen 2 maanden later ons 3500e lid. namens de crew van realitynet.nl heten wij van harte welkom kyddytje , we hopen dat je veel plezier op onze fora en sites zult beleven.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....