Auteur Topic: De Eilandraad  (gelezen 65353 keer)

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De Eilandraad
« Reactie #100 Gepost op: 25-10-2016, 23:47:24 »
Dat moest van jou... ::trots::
Nieky grab a life vest!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De Eilandraad
« Reactie #101 Gepost op: 25-10-2016, 23:55:25 »
Ok.
Nieky grab a life vest!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Eilandraad
« Reactie #102 Gepost op: 26-10-2016, 00:14:39 »
Nieky: Voor een derde seizoen zit jij hier met je grote rivaal Hillo. In het eerste seizoen ontstond deze rivaliteit en probeerden jullie elkaar elke ronde eruit te stemmen. In seizoen 2 vloeide hier juist een onverwachte samenwerking uit. Hoe staat het nu met jullie relatie?

*Blijft chagrijnig kijken*

Die is oké

*Blijft chagrijnig kijken en houdt zijn mond*
You'll never walk alone

Offline Loenev

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Don't act like the queen. Be the queen."
Re: De Eilandraad
« Reactie #103 Gepost op: 26-10-2016, 03:01:03 »
Er werd niets besloten, ik deed een voorstel op basis van populariteitspunten en bijdragen aan het kamp. Daar had je toen al op kunnen reageren dat je geen sitout wilde zijn. Maar dat haalt je argument waarom je maar 1 foto gemaakt hebt in de andere opdracht wel behoorlijk onderuit, aangezien je in die opdracht alleen maar meer selfies had moeten maken. Dus wat is nou je punt?
Also, je gaat niet terugscrollen om te lezen wat we gezegd hebben, maar je vind wel dat je kan communiceren? Communiceren is ook luisteren naar anderen, en dat vertik jij blijkbaar gewoon te doen. En nee, ik heb geen F5 gehaald in de main org van Survivor. Gefeliciteerd. Maar als jij de main org erbij mag halen, mag ik ook zeggen wat ik net ook al wilde zeggen. Namelijk dat jij daar betrapt bent op het creëren van meerdere accounts om nog eens te kunnen spelen, dus wie is er hier nou nep?

Ik denk helemaal niet hoog van mezelf. Jij bent degene die mij ineens bombardeert tot de bedreiging van dit kamp. Ik heb geen idee waarom ik gevaarlijker zou zijn dan bijvoorbeeld Jesper, die al veel betere resultaten behaald heeft. Verder kost het me niet zoveel tijd en energie om te reageren op jouw aanvallen hoor :) Ik heb gewoon graag gelijk, en ik vind het fijn als de andere mensen ook zien dat ik gelijk heb. Shoot me.

::zwaai::

Ten eerste, heb geen nep accounts aangemaakt dus jammer. Tweede, ik denk niet dat iedereen vind dat je gelijk hebt en ten derde, het gaat niet alleen om resultaten die je brengt of niet. Survivor spelen alleen om challenges is vijf jaar terug. Het gaat daar niet meer om, de helft van de tijd. Dusja, je kan wel lappen tekst met bullshit schrijven maar het komt allemaal op het zelfde neer. Je bent gewoon een basic bitch en ik vind het grappig dat je zo makkelijk op te fokken bent. Je laat jezelf wel heel snel kennen he?

Heb je weer zo'n leuke call out, shoot me ;)

::zwaai::
Love <3.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De Eilandraad
« Reactie #104 Gepost op: 26-10-2016, 14:01:06 »
Ten eerste, heb geen nep accounts aangemaakt dus jammer. Tweede, ik denk niet dat iedereen vind dat je gelijk hebt en ten derde, het gaat niet alleen om resultaten die je brengt of niet. Survivor spelen alleen om challenges is vijf jaar terug. Het gaat daar niet meer om, de helft van de tijd. Dusja, je kan wel lappen tekst met bullshit schrijven maar het komt allemaal op het zelfde neer. Je bent gewoon een basic bitch en ik vind het grappig dat je zo makkelijk op te fokken bent. Je laat jezelf wel heel snel kennen he?

Heb je weer zo'n leuke call out, shoot me ;)

::zwaai::

Als jij iemand kan vinden die niet vindt dat ik gelijk heb, tell me. Maar kom dan ook met echte argumenten. Het enige wat jij doet is roepen dat ik bullshit schrijf.
Ja, Survivor gaat om meer dan alleen challenges, maar als jij durft te beweren dat je sociaal wel wat bijgedragen hebt aan dit kamp, terwijl je echt net nog zei dat je niet eens de moeite neemt om te lezen wat andere mensen zeggen, is er iets niet helemaal in orde, naar mijn bescheiden mening. 
Oh ja, en volgens mij ben ik niet degene die opgefokt raakt. Mijn taal is volgens mij nog altijd netjes, terwijl jij begint te schelden ;)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Eilandraad
« Reactie #105 Gepost op: 26-10-2016, 14:10:28 »
*Kijkt nog chagrijniger*

Nieky vindt jullie allebei opgefokt

*Blijft chagrijnig kijken*
You'll never walk alone

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Eilandraad
« Reactie #106 Gepost op: 26-10-2016, 17:14:43 »
Dat is lief  ::hug::

Op wie gaan we stemmen HIDM ?
You'll never walk alone

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De Eilandraad
« Reactie #107 Gepost op: 26-10-2016, 18:15:41 »
D*N, can we vote?
Nieky grab a life vest!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #108 Gepost op: 26-10-2016, 18:58:39 »
D*N, can we vote?
yes we can. Ik denk dat er genoeg besproken is. Maar als er toevoegingen zijn gaat uw gang :D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Loenev

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Don't act like the queen. Be the queen."
Re: De Eilandraad
« Reactie #109 Gepost op: 26-10-2016, 19:19:45 »
yes we can. Ik denk dat er genoeg besproken is. Maar als er toevoegingen zijn gaat uw gang :D

Om deze discussie af te sluiten, ik heb mijn zegje gedaan en ik neem niks terug van wat ik heb gezegd. De mensen die ik heb gesproken weten waar ik sta in dit spel.
Succes met het stemmen en mag de beste overleven.  ::bravo:: ::bravo::
Love <3.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De Eilandraad
« Reactie #110 Gepost op: 26-10-2016, 20:27:35 »
Spanningsopbouw.

Nieky grab a life vest!

Offline Loenev

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Don't act like the queen. Be the queen."
Re: De Eilandraad
« Reactie #111 Gepost op: 26-10-2016, 20:31:38 »
Love <3.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #112 Gepost op: 26-10-2016, 21:54:33 »
Nog 1 stem, als ik deze krijg voor middernacht dan komt de eilandraad vanavond laat nog ::ok::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #113 Gepost op: 27-10-2016, 00:17:01 »
Eilandraad #4: Trudeau

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #114 Gepost op: 1-11-2016, 20:59:45 »
Dag 19: Eilandraad #5 Ogopogo



Welkom Ogopogo bij jullie eerste eilandraad als samengesmolten kamp. Bij de eilandraad worden de acties die je hebt ondernomen verantwoord. Dus voordat jullie je stem gaan uitbrengen, heb ik nog wat vragen voor jullie.



Wouterv: Is Laurier een alliantie? Welke mogelijkheden zijn er volgens jou voor Laurier? Of zijn de oude kampen volgens jou niet meer van belang?

Swifty: Met de samensmelting wordt alles individueel. Voor wie ben jij het meest bang in de proeven op dit moment?

Lan: Jij werd niet gekozen voor de Prom opdracht, ook niet door je voormalige kamp. Hoe was dit voor jou? Zegt dit iets over jou positie binnen oud-Larier en misschien ook wel iets over dit nieuwe kamp?

Hadewychisdemol : Wat speelt er allemaal mee bij het stemmen deze eilandraad?

Maxwest: Een zwarte stem! Wat ging er mis deze week? Als minderheidskamp ben je nu extra op je hoede voor de eilandraad? Hoe ga je hier mee om?

Lucy: Vorige eilandraad werd jij beschuldigd van het hebben van een idol. Denk jij dat anderen denken dat jij deze inderdaad hebt? Zo niet, wie denk jij dat de idol zou kunnen hebben?  

Putyourhansup: Ook jij kreeg een zwarte stem, wat is jou tactiek als het gaat om deze eilandraad overleven? Je bent natuurlijk nu een gemakkelijk doelwit.

Hillo: 3 jaar geleden verloor jij de finale van Nieky, hoe speelt dit aspect mee in dit spel voor jou?

Molcrazy: Is de Laurier idol volgens jou gevonden? En door wie zou deze gevonden zijn dan?

RoyL: Wie vertrouw jij in het spel? Vertrouw je wel iemand?

Nieky: Is het oude Trudeau een alliantie of zijn er scheurtjes in het kamp waardoor deze stemming heel anders kan lopen?

Regels stemmen:
- Gestemd=Gestemd. Je kan je stem niet veranderen als die eenmaal gegeven is.
- Je stemt voor de deadline, ben je te laat of stem je niet, dan stem je automatisch op jezelf.
- Bij een gelijke stand word er eerst gekeken naar de verkregen stemmen op voorgaande eilandraden. Is het dan nog steeds gelijk dan volgt er een re-vote en uiteindelijk een tie-breaker (bij deadlock).
- Je kan een hidden immunity idol inzetten wanneer je maar wilt, tot de deadline. Deze mag je zowel op jezelf als op iemand anders spelen. Alle stemmen voor die persoon gelden dan niet meer en de persoon met het op één na hoogste aantal stemmen verlaat het spel.
- Wanneer je bent weggestemd, heb je geen contact meer met deelnemers nog in het spel over spelgerelateerde zaken.

Er kan niet op Hidm, RoyL, Hillo of Nieky gestemd worden,
Deadline: donderdag 3 november 20.00

***Dit topic is alleen voor het beantwoorden van de eilandraadvragen. Dus graag geen andere berichten. Mensen die niet in het spel zitten worden verzocht hier niet te posten!***
« Laatst bewerkt op: 1-11-2016, 21:09:50 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #115 Gepost op: 1-11-2016, 21:10:19 »
Swifty: Met de samensmelting wordt alles individueel. Voor wie ben jij het meest bang in de proeven op dit moment?

Dat lijkt me vrij duidelijk, de drie die het meest fanatiek zijn in de proeven zijn HIDM, Wouterv en Hillo.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #116 Gepost op: 1-11-2016, 21:14:17 »
Tja, jullie zijn zo gek om een hele nacht op hakken te lopen, respect hoor ::respect::

Ben benieuwd of je drukte het daar van kan winnen ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De Eilandraad
« Reactie #117 Gepost op: 1-11-2016, 21:34:05 »
Citaat
Hillo: 3 jaar geleden verloor jij de finale van Nieky, hoe speelt dit aspect mee in dit spel voor jou?

Fijn dat je me er nog even opnieuw aan herinnert Jeff Dennis.
Op dit moment speelt dit aspect nog geen enkele rol in m'n strategie. Ik denk dat zowel ik als Niek compleet anders spelen dit seizoen, en daar beoordeel ik hem dus ook op. Dat hij toen van me won, betekent niet dat dat nu weer gebeurt. Wraak heeft geen zin, dat nekt me alleen maar. Dus het feit dat hij toen won zorgt er niet voor dat ik hem nu graag wil weg hebben. Als ik hem wil weg hebben heeft dat puur met zijn acties in dít spel te maken. En dat geldt voor iedere speler basically. Uiteindelijk spelen we allemaal om te winnen toch? 
Nieky grab a life vest!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De Eilandraad
« Reactie #118 Gepost op: 1-11-2016, 21:36:15 »
Swifty: Met de samensmelting wordt alles individueel. Voor wie ben jij het meest bang in de proeven op dit moment?

Dat lijkt me vrij duidelijk, de drie die het meest fanatiek zijn in de proeven zijn HIDM, Wouterv en Hillo.

Ik ga over 2 weken naar Cuba. Daar hebben ze misschien geeneens internet ;D
Nieky grab a life vest!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De Eilandraad
« Reactie #119 Gepost op: 1-11-2016, 22:19:25 »
Lucy: Vorige eilandraad werd jij beschuldigd van het hebben van een idol. Denk jij dat anderen denken dat jij deze inderdaad hebt? Zo niet, wie denk jij dat de idol zou kunnen hebben?   

Ik heb geen idol ::ohno::
Er zijn mensen die weten dat ik hem niet heb, er zijn misschien ook wel mensen die denken van wel.
Iemand in Trudeau zou een idol moeten hebben, met de vele hints die we gehad hebben, maar niemand wil met me delen dat ie hem heeft :(
Bij Laurier... Betwijfel ik. Ze hebben weinig hints gehad. Dus ik denk dat er momenteel 1 idol in het spel is.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!