Auteur Topic: De Eilandraad  (gelezen 65420 keer)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: De Eilandraad
« Reactie #140 Gepost op: 10-11-2016, 14:23:31 »
Putyourhansup: Vorige eilandraad speelde je een idol. Waarom speelde je die en denk je dat dit effect gaat hebben op deze eilandraad?

Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Ik voelde me niet veilig en verwachtte wat stemmen op mij, ook omdat ik al wat stemmen had gekregen in een vorige eilandraad. Er bleken ook twee stemmen op mijn naam te staan, dus heel gek gedacht was het nog niet. Maar of het achteraf gezien zo slim was, tsja. Geen idee of dat nog doorwerkt naar deze eilandraad. De vorige stemmingsuitslag was zo divers, dus dat belooft wat voor vanavond. Wederom geldt de uitspraak: niemand is veilig. Behalve HIDM nu dan, want die heeft immuniteit. ;)

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: De Eilandraad
« Reactie #141 Gepost op: 10-11-2016, 14:38:05 »
RoyL: Wat van effect zullen alle veilingitems hebben op de strategie tijdens het stemmen volgens jou?

Ik denk niet dat alle veilingitems deze stemming al veel effect zullen hebben. Bij deze stemming gaat het wat mij betreft nog heel erg om met wie je verder wil, niet wie de meeste idol clues of een extra stem heeft.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Eilandraad
« Reactie #142 Gepost op: 10-11-2016, 16:54:55 »
Molcrazy: Hoe groot acht je de kans dat er een idol gespeeld wordt deze ronde?

Ik veronderstel dat de Trudeau-idol wel gevonden is maar denk niet dat die gespeeld gaat worden omdat ex-Trudeau nog altijd een meerderheid heeft over ex-Laurier. De kans acht ik dus vrij klein.
2024: wie is de Mol?

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Eilandraad
« Reactie #143 Gepost op: 10-11-2016, 17:19:08 »
Nieky: Waarom moest Maxwest eruit vorige ronde volgens jou?

Het was een rare stemming. Trudeau heeft niet als blok gestemd, en dat is vreemd.
Waarom Max eruit moest volgens sommigen? Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Wellicht omdat Max best sterk was in proeven en weinig contact had met sommigen? Het zou hem gevaarlijk gemaakt kunnen hebben.  ::jaja::
You'll never walk alone

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #144 Gepost op: 10-11-2016, 18:09:59 »

Wouterv: Zie je al bepaalde nieuwe groepjes ontstaan in deze groep?



Het is logisch als dat zou gebeuren.Zie ik het? Dat is een andere vraag
klaar voor de strijd

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #145 Gepost op: 10-11-2016, 19:26:43 »
Nog een ruim uur om te stemmen, ik moet zoals gebruikelijk vrijwel alle stemmen nog krijgen ;D. Eilandraad kan iets later komen omdat ik zangles heb ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Eilandraad
« Reactie #146 Gepost op: 10-11-2016, 19:36:22 »
Ooooooooh we hebben tot half 9
You'll never walk alone

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #147 Gepost op: 10-11-2016, 22:50:31 »
Eilandraad #6: Ogopogo

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #148 Gepost op: 13-11-2016, 23:42:41 »
Dag 25: Eilandraad #7 Ogopogo



Welkom Ogopogo bij jullie derde eilandraad als samengesmolten kamp. Welkom de jury, Maxwest en weggestemd op de vorige eilandraad: Wouterv.




Bij de eilandraad worden de acties die je hebt ondernomen verantwoord. Dus voordat jullie je stem gaan uitbrengen, heb ik nog wat vragen voor jullie.

Swifty: Heb jij enig idee waar de overgebleven idols zijn op dit moment? Ben je bewust van de mogelijkheid dat deze gespeeld kunnen worden deze eilandraad?

Lan: En nogmaals ging er een voormalig Laurier lid weg, hoe groot is de kans dat dit deze eilandraad weer gebeurt volgens jou?

Hadewychisdemol : Nu je geen immuniteit hebt, hoe paranoia ben je dat je nu weggestemd kan worden?

Lucy: Vorige eilandraad was jij één van de targets, waarom denk je dat ze het op jou gemunt hadden? Wat doe je er aan om geen target te worden deze eilandraad of de volgende?

Putyourhansup: Hoeveel mensen in dit spel vertrouw jij? Hoeveel absoluut niet? En tot op welke hoogte vertrouw je mensen?

Hillo: Hoe voel jij je op deze eilandraad nu je een zwarte stem hebt? Heb je nog wat woorden voor Berry?

Molcrazy: Wat doe je als minderheidskamp om te overleven? Maak je bijvoorbeeld gebruik van bondjes uit vorige spellen?

RoyL: Vorige eilandraad zette jij jouw dubbele stem in. Wat voor gevolgen heeft dit gehad voor jou?

Nieky: Gefeliciteerd met het winnen van immuniteit! Had je het nodig? Ben je bang dat je als bedreiging gezien gaat worden met twee immuniteitswinsten?

Regels stemmen:
- Gestemd=Gestemd. Je kan je stem niet veranderen als die eenmaal gegeven is.
- Je stemt voor de deadline, ben je te laat of stem je niet, dan stem je automatisch op jezelf.
- Bij een gelijke stand word er eerst gekeken naar de verkregen stemmen op voorgaande eilandraden. Is het dan nog steeds gelijk dan volgt er een re-vote en uiteindelijk een tie-breaker (bij deadlock).
- Je kan een hidden immunity idol inzetten wanneer je maar wilt, tot de deadline. Deze mag je zowel op jezelf als op iemand anders spelen. Alle stemmen voor die persoon gelden dan niet meer en de persoon met het op één na hoogste aantal stemmen verlaat het spel.
- Wanneer je bent weggestemd, heb je geen contact meer met deelnemers nog in het spel over spelgerelateerde zaken.

Er kan niet op Nieky gestemd worden,
Deadline: dinsdag 15 november 20.00

***Dit topic is alleen voor het beantwoorden van de eilandraadvragen. Dus graag geen andere berichten. Mensen die niet in het spel zitten worden verzocht hier niet te posten!***
« Laatst bewerkt op: 13-11-2016, 23:55:58 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Eilandraad
« Reactie #149 Gepost op: 13-11-2016, 23:52:18 »
Er kan niet op Hidm gestemd worden,
Deadline: dinsdag 15 november 20.00

Waar het hart vol van is.....

Nieky: Gefeliciteerd met het winnen van immuniteit! Had je het nodig? Ben je bang dat je als bedreiging gezien gaat worden met twee immuniteitswinsten?

Dankjewel!
Ik ben ontzettend blij met immuniteit. Of ik het persé nodig had weet je nooit. We hebben hier al een aantal vreemde eilandraden gezien.
Ik ben niet meteen bang als bedreiging gezien te worden. Ik denk dat je iedere proef gewoon je best moet doen en niet expres moet gaan inhouden omdat je anders 'een te sterke speler bent'. Ik denk dat we op dit moment met 8 sterke spelers en hillo op een eiland zitten en iedereen dus levensgevaarlijk is.
You'll never walk alone

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #150 Gepost op: 13-11-2016, 23:56:38 »
Waar het hart vol van is.....
Ja oeps die was ik vergeten bij het kopieren  :\'(
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De Eilandraad
« Reactie #151 Gepost op: 13-11-2016, 23:59:52 »
Lucy: Vorige eilandraad was jij één van de targets, waarom denk je dat ze het op jou gemunt hadden? Wat doe je er aan om geen target te worden deze eilandraad of de volgende?

Ik denk omdat ik 3 idol clues had en het dus best waarschijnlijk is dat ik een idol heb.
Ik vind het niet erg om een target te zijn van de minderheid, zolang ik maar niet weggestemd word :P Ik heb er vertrouwen in dat dat in ieder geval deze en volgende eilandraad nog niet gaat gebeuren, maar je weet het nooit in Survivor. We gaan het zien!
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De Eilandraad
« Reactie #152 Gepost op: 14-11-2016, 00:10:32 »
Hillo: Hoe voel jij je op deze eilandraad nu je een zwarte stem hebt? Heb je nog wat woorden voor Berry?

Niet veilig. Ik denk dat er best wat stemmen mijn kant op kunnen komen omdat er toch nét dat ene beetje hulp bij komt om mij eruit te stemmen. Maar ook niet minder veilig dan anders. Als mensen mij eruit willen dan ga ik er toch wel uit. En ik vertrek natuurlijk naar Cuba woensdag, dus na deze ronde kan ik sowieso weinig meer doen. Dan ligt m'n lot volledig in het handen van mensen die ik hopelijk kan vertrouwen. Dus ik voel me best stiekem een beetje rot Dennisch...

Oh en Berry.. Die was heerlijk.

Nieky grab a life vest!

Offline Lan

  • Forumlid
Re: De Eilandraad
« Reactie #153 Gepost op: 14-11-2016, 13:18:59 »
Lan: En nogmaals ging er een voormalig Laurier lid weg, hoe groot is de kans dat dit deze eilandraad weer gebeurt volgens jou?

Behoorlijk groot. Ik heb me er al een beetje bij neergelegd dat dit seizoen Redemption Island 2.0 qua spel, alleen dan zonder Redemption Island als opslag voor de Lauriers  ::rofl:: Ik kan er met mijn hoofd niet bij. Hans, MC en ik zijn 'underdogs', maar tenzij Trudeau elkaar in het geheim haat verwacht ik niet dat veel van hen op mij zouden stemmen mocht ik het einde halen. Gebruik ons zolang we er nog zijn, voor een aantal van jullie gaat het bij de laatste 6 te laat zijn om nog iets te veranderen. Een aantal mensen spelen schijnbaar niet om te winnen maar om verder te komen met hun meerderheid. Bij de echte Survivor snap ik dat, want dan speel je om geld en hoe verder je komt, hoe meer centjes, maar tenzij D*N van plan is Sinterklaas te spelen spelen we dit spel volgens mij voor de lol, en ik snap niet hoe doen wat de massa wil voor plezier zorgt. In ieder geval niet bij mij.

En nu een Ciera gifje omdat ik de aanvoerder ben van de big moves trein  ::rofl::

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: De Eilandraad
« Reactie #154 Gepost op: 14-11-2016, 13:23:13 »
RoyL: Vorige eilandraad zette jij jouw dubbele stem in. Wat voor gevolgen heeft dit gehad voor jou?

Ja, dat was wel even een dingetje, vooral omdat ik beide stemmen had gebruikt op één van de Trudeautjes. Er is veel geks gebeurd vorige eilandraad, maar ik denk dat we er als alliance veel sterker uit zijn gekomen  :)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #155 Gepost op: 14-11-2016, 13:28:50 »
Oh en Berry.. Die was heerlijk.

Hij is een beschermde diersoort >:( extra zwarte stem trololol
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #156 Gepost op: 14-11-2016, 13:34:20 »
Lan: En nogmaals ging er een voormalig Laurier lid weg, hoe groot is de kans dat dit deze eilandraad weer gebeurt volgens jou?

Behoorlijk groot. Ik heb me er al een beetje bij neergelegd dat dit seizoen Redemption Island 2.0 qua spel, alleen dan zonder Redemption Island als opslag voor de Lauriers  ::rofl:: Ik kan er met mijn hoofd niet bij. Hans, MC en ik zijn 'underdogs', maar tenzij Trudeau elkaar in het geheim haat verwacht ik niet dat veel van hen op mij zouden stemmen mocht ik het einde halen. Gebruik ons zolang we er nog zijn, voor een aantal van jullie gaat het bij de laatste 6 te laat zijn om nog iets te veranderen. Een aantal mensen spelen schijnbaar niet om te winnen maar om verder te komen met hun meerderheid. Bij de echte Survivor snap ik dat, want dan speel je om geld en hoe verder je komt, hoe meer centjes, maar tenzij D*N van plan is Sinterklaas te spelen spelen we dit spel volgens mij voor de lol, en ik snap niet hoe doen wat de massa wil voor plezier zorgt. In ieder geval niet bij mij.

En nu een Ciera gifje omdat ik de aanvoerder ben van de big moves trein  ::rofl::

Ik ben toch zeker Sinterklaas niet ::rofl::. Je speelt overigens wel voor.....
- Een felbegeerde ondertitel
- Ranking punten in de RN ranking
- Eeuwige roem en bragging rights (kijk mij twee spellen achter elkaar winnen <-  ::pinokkio:: ;D)

Ik ben wel een Ciera fan though ::bravo::. Maar oké even terug naar jou. Wie zijn er volgens jou nummer 4,5 en 6 in de Trudeau groep? Wie zouden er moeten flippen en waarom?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #157 Gepost op: 14-11-2016, 13:35:25 »
Ja, dat was wel even een dingetje, vooral omdat ik beide stemmen had gebruikt op één van de Trudeautjes. Er is veel geks gebeurd vorige eilandraad, maar ik denk dat we er als alliance veel sterker uit zijn gekomen  :)
Kan je ons door de chaos van vorige eilandraad heen nemen? Wat is er precies gebeurt? Ben je nu niet bang voor je positie nu je als enige tegen een Trudeau lid hebt gestemd?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #158 Gepost op: 14-11-2016, 13:37:21 »
Ik denk omdat ik 3 idol clues had en het dus best waarschijnlijk is dat ik een idol heb.
Ik vind het niet erg om een target te zijn van de minderheid, zolang ik maar niet weggestemd word :P Ik heb er vertrouwen in dat dat in ieder geval deze en volgende eilandraad nog niet gaat gebeuren, maar je weet het nooit in Survivor. We gaan het zien!
Ik ben ook wel benieuwd naar jou mening daarin. Een voormalig Trudeau lid heeft een dubbele stem uitgebracht op jou. Hoe beïnvloed dit jullie relatie binnen het spel?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #159 Gepost op: 14-11-2016, 13:39:08 »
Een gezonde dosis paranoia hoort erbij, maar nu iedereen de vorige ronde zijn woord heeft gehouden en dus weer is gebleken dat mijn bondgenoten betrouwbaar zijn vertrouw ik ze ook. Aan de ene kant omdat ik ze gewoon geloof, en aan de andere kant omdat ik niet denk dat het slim zou zijn voor mijn bondgenoten om me nu al weg te stemmen: ik ben loyaal en kan proeven winnen zodat onze niet-bondgenoten dat niet doen en ben daarom bovendien een schild. Als er een idol tevoorschijn komt oid, is de kans groot dat de pijlen op mij gericht zijn omdat ik al 2 keer immuniteit gewonnen heb.
Iedereen heeft zijn woord gehouden, wie bedoel je met iedereen?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human