Auteur Topic: De Eilandraad  (gelezen 65158 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
De Eilandraad
« Gepost op: 21-09-2016, 21:23:34 »


Dit is de eilandraad. Hier wil je niet terecht komen want dan moet je iemand wegstemmen. Wanneer je hier komt dan zal je ondervraagd worden. Je kan je hier verdedigen en vertellen waarom mensen je niet moeten wegstemmen. Uiteindelijk zal er gestemd worden en verlaat iemand het spel.



***Hier alleen reageren als je op de eilandraad bent!!!***
« Laatst bewerkt op: 21-09-2016, 21:25:26 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #1 Gepost op: 4-10-2016, 20:24:25 »
Dag 6: Eilandraad #1 Laurier



Welkom Laurier bij de eilandraad. Bij de eilandraad worden de acties die je hebt ondernomen verantwoord. Dus voordat jullie je stem gaan uitbrengen, heb ik nog wat vragen voor jullie.



Bjorrn: Jij hebt dit kamp samengesteld. Heb je dit goed gedaan volgens jou of heb je al spijt van bepaalde keuzes?

Wouterv: Zijn er al allianties? Hoe hebben contacten uit eerdere spellen invloed op deze allianties?

Lan, PutyourHANSup en Giorgio: Jullie hebben allen ervoor gekozen om niet mee te doen met de eetproef. Is dit een legitieme reden om weggestemd te worden? Waarom zou het kamp jullie houden?

Molcrazy: Is er al gesproken over de hidden immunity idol? Denk je dat iemand deze al in bezit kan hebben?

Molbelg: Jullie hebben nu twee proeven verloren. Wat moet er volgens jou in het kamp veranderen om een proef te winnen?

Maxwest: Waar ga jij je stem op baseren?

Regels stemmen:
- Gestemd=Gestemd. Je kan je stem niet veranderen als die eenmaal gegeven is.
- Je stemt voor de deadline, ben je te laat of stem je niet, dan stem je automatisch op jezelf.
- Bij een gelijke stand word er eerst gekeken naar de verkregen stemmen op voorgaande eilandraden. Is het dan nog steeds gelijk dan volgt er een re-vote en uiteindelijk een tie-breaker (bij deadlock).
- Je kan een hidden immunity idol inzetten wanneer je maar wilt, tot de deadline. Deze mag je zowel op jezelf als op iemand anders spelen. Alle stemmen voor die persoon gelden dan niet meer en de persoon met het op één na hoogste aantal stemmen verlaat het spel.
- Wanneer je bent weggestemd, heb je geen contact meer met deelnemers nog in het spel over spelgerelateerde zaken.

Er kan niet op iedereen gestemd worden,
Deadline: donderdag 6 oktober 21.00

***Dit topic is alleen voor het beantwoorden van de eilandraadvragen. Dus graag geen andere berichten. Mensen die niet in het spel zitten worden verzocht hier niet te posten!***
« Laatst bewerkt op: 5-10-2016, 01:43:51 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #2 Gepost op: 4-10-2016, 20:38:27 »
Bjorrn: Jij hebt dit kamp samengesteld. Heb je dit goed gedaan volgens jou of heb je al spijt van bepaalde keuzes?

Ik heb tot dusver geen spijt van deze teamsamenstelling.
Naar mijn mening hebben we een sterk team, en deze opdracht was gewoon een vervelende om mee te beginnen, aangezien niet iedereen met zn koppie op het forum wil.
Dit had ik zelf een paar jaar geleden ook niet gedaan, dus ik heb er alle begrip voor  ::jaja::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #3 Gepost op: 4-10-2016, 20:40:25 »
Ik heb tot dusver geen spijt van deze teamsamenstelling.
Naar mijn mening hebben we een sterk team, en deze opdracht was gewoon een vervelende om mee te beginnen, aangezien niet iedereen met zn koppie op het forum wil.
Dit had ik zelf een paar jaar geleden ook niet gedaan, dus ik heb er alle begrip voor  ::jaja::
Hoe vindt je dat je het zelf hebt gedaan? Had er meer ingezeten met de mensen die je wel had?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #4 Gepost op: 4-10-2016, 20:42:08 »
Hoe vindt je dat je het zelf hebt gedaan? Had er meer ingezeten met de mensen die je wel had?

We hebben redelijk ruim verloren, dus een paar dingen meer of minder had niet uitgemaakt helaas  ::ohno::
Ik denk dat iedereen alles heeft gegeven en ik ben heel tevreden met hoeveel sommigen gegeten hebben  ::jaja::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #5 Gepost op: 4-10-2016, 20:43:07 »
We hebben redelijk ruim verloren, dus een paar dingen meer of minder had niet uitgemaakt helaas  ::ohno::
Ik denk dat iedereen alles heeft gegeven en ik ben heel tevreden met hoeveel sommigen gegeten hebben  ::jaja::
Als je tevreden bent met je team, hoe bepaal je dan wie er nu weg moet?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Eilandraad
« Reactie #6 Gepost op: 4-10-2016, 20:45:10 »
Molcrazy: Is er al gesproken over de hidden immunity idol? Denk je dat iemand deze al in bezit kan hebben?

Er is uiteraard al over de 'hidden immunity idol' gesproken aangezien er een 'idol clue' te verdienen was maar de kans is klein dat iemand de idol al in zijn/haar bezit heeft. Desalniettemin weten we dat bij Survivor niets is wat het lijkt dus het zou zomaar kunnen dat iemand de idol heeft.
2024: wie is de Mol?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #7 Gepost op: 4-10-2016, 20:45:53 »
Als je tevreden bent met je team, hoe bepaal je dan wie er nu weg moet?

Daar heb ik weinig invloed op natuurlijk  ;)
Ik denk dat we moeten zorgen dat we met het sterkste team door moeten..
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #8 Gepost op: 4-10-2016, 20:46:56 »
Molbelg: Jullie hebben nu twee proeven verloren. Wat moet er volgens jou in het kamp veranderen om een proef te winnen?
De idolproef was niet zo super veel verschil. Als er zondag 1 iemand meer online/thuis was geweest dan had het echt bijna niets verschilt.
Bij de tweede proef hebben wij misschien een beetje de pech dat wij met veel nieuwe spelers zitten. Een groot deel van ons kent elkaar namelijk in real life.
Ik blame de nieuwelingen ook niet, ik deed het ook met tegenzin hoor  ;)
Er moet dus niet echt veel veranderen. De wil is er, nu alleen nog een opdracht die ons wel ligt.
#teamamaimiljaarde

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #9 Gepost op: 4-10-2016, 20:49:38 »
Er is uiteraard al over de 'hidden immunity idol' gesproken aangezien er een 'idol clue' te verdienen was maar de kans is klein dat iemand de idol al in zijn/haar bezit heeft. Desalniettemin weten we dat bij Survivor niets is wat het lijkt dus het zou zomaar kunnen dat iemand de idol heeft.
Heeft dit een invloed op jouw strategie en op hoe je gaat stemmen deze eilandraad?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #10 Gepost op: 4-10-2016, 20:52:15 »
De idolproef was niet zo super veel verschil. Als er zondag 1 iemand meer online/thuis was geweest dan had het echt bijna niets verschilt.
Bij de tweede proef hebben wij misschien een beetje de pech dat wij met veel nieuwe spelers zitten. Een groot deel van ons kent elkaar namelijk in real life.
Ik blame de nieuwelingen ook niet, ik deed het ook met tegenzin hoor  ;)
Er moet dus niet echt veel veranderen. De wil is er, nu alleen nog een opdracht die ons wel ligt.
Andere vraag: Alle Belgische survivors zitten in dit kamp. Was dit toeval of was dit afgesproken met Bjorrn?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #11 Gepost op: 4-10-2016, 20:55:31 »
Andere vraag: Alle Belgische survivors zitten in dit kamp. Was dit toeval of was dit afgesproken met Bjorrn?
Dat was niet afgesproken met Bjorrn. Ik denk dat Bjorrn gewoon een zo sterk mogelijk kamp wou.
Ik had eigenlijk zelfs nog niet bij stil gestaan dat alle belgen in dit kamp zitten.

#teamamaimiljaarde

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #12 Gepost op: 4-10-2016, 20:56:08 »
Andere vraag: Alle Belgische survivors zitten in dit kamp. Was dit toeval of was dit afgesproken met Bjorrn?

Ik wist nieteens dat alle belgen bij mij zaten  ::rofl::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #13 Gepost op: 4-10-2016, 22:09:20 »

Wouterv: Zijn er al allianties? Hoe hebben contacten uit eerdere spellen invloed op deze allianties?


Natuurlijk zijn er allianties, maar of die beïnvloed worden door eerdere spelen, dat denk ik niet. Mensen die samenwerkten kunnen elkaar zomaar wegstemmen of omgekeerd. Nieuw spel levert nieuwe kansen op.
klaar voor de strijd

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #14 Gepost op: 4-10-2016, 22:14:32 »
Natuurlijk zijn er allianties, maar of die beïnvloed worden door eerdere spelen, dat denk ik niet. Mensen die samenwerkten kunnen elkaar zomaar wegstemmen of omgekeerd. Nieuw spel levert nieuwe kansen op.
Hoe zijn jouw relaties met de kampleden?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #15 Gepost op: 4-10-2016, 22:16:43 »
Hoe zijn jouw relaties met de kampleden?

Naar mijn aanvoelen zijn die goed.
Sommige kende ik al, maar ik ben net zo blij om nieuw bloed te leren kennen en te verwelkomen hier
klaar voor de strijd

Offline Maxwest

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #16 Gepost op: 4-10-2016, 23:16:50 »
Citaat
Maxwest: Waar ga jij je stem op baseren?

Het is altijd een afweging tussen vertrouwen en proeven. Ik begrijp goed dat sommige mensen de eetproef niet zo leuk vonden, ik ben er zelf een van. Het is enorm moeilijk om zo snel al iemand weg te moeten stemmen. Mijn stem zal daarom vanavond zijn om de band binnen het kamp te versterken.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Eilandraad
« Reactie #17 Gepost op: 4-10-2016, 23:19:47 »
Heeft dit een invloed op jouw strategie en op hoe je gaat stemmen deze eilandraad?

Het is belangrijk dat het team sterk blijft, anders moeten we elke week naar de eilandraad ::ohno::
2024: wie is de Mol?

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #18 Gepost op: 4-10-2016, 23:23:30 »
Het is altijd een afweging tussen vertrouwen en proeven. Ik begrijp goed dat sommige mensen de eetproef niet zo leuk vonden, ik ben er zelf een van. Het is enorm moeilijk om zo snel al iemand weg te moeten stemmen. Mijn stem zal daarom vanavond zijn om de band binnen het kamp te versterken.
Heb je het idee dat jullie één kamp vormen of zijn er bepaalde fracties in dit kamp?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #19 Gepost op: 4-10-2016, 23:24:29 »
Het is belangrijk dat het team sterk blijft, anders moeten we elke week naar de eilandraad ::ohno::
Dat vroeg ik niet ;D. Ik vroeg of de mogelijkheid van de idol invloed heeft op jouw strategie?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human