Auteur Topic: De Eilandraad  (gelezen 65168 keer)

Offline Loenev

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Don't act like the queen. Be the queen."
Re: De Eilandraad
« Reactie #80 Gepost op: 25-10-2016, 22:15:49 »
Ik wil even wat duidelijk maken in deze tribe.

True, ik ben niet de actiefste of meest sterkste kandidaat ever. Maar wanneer je mij goed behandeld en mij ook een kans gunt, dan neem ik die dubbel aan. Ik heb veel fouten gemaakt in dit spel en daar leer ik van. Maar het steekt me dat er mensen zijn die zeggen dat ik waardeloos ben en niks kan. Ik heb er moeite mee mijn gezicht te laten zien op t internet, ik vind het moeilijk om contact te leggen met nieuwe mensen. Maar ik probeer het nog altijd en vind dat ik mezelf steeds puntje bij puntje verbeter.

Jullie kunnen mij wegstemmen, maar dat zou een grote fout zijn. Als we in dezelfde tribes blijven dan ben ik bereid alles te geven. Wie mij houd en niet wegstemd zal mijn vertrouwen winnen vanaf dat moment tot het eind. Ik ben nieuw hier, ik ken niemand. Bij een samensmelting ben ik geen bedreiging. Ik ken niemand dus ik heb ook geen idol. Gebruik dit als een voordeel.

Hillo, Nieky, RoyL, (Hidm/Swifty), mijn excuses voor mijn fouten en ik wil graag verder. Ik heb er vertrouwen in dat ik van onschatbare waarde ben wanneer jullie in de minderheid zijn tijdens een tribe swap. Ik ben er voor jullie en ik zal met jullie meestemmen. Geloof me. Lucy is een gevaar voor jullie in dit spel. Niet alleen heeft ze waarschijnlijk de idol, ze is ontzettend slim en weet wat ze doet. Ze is misschien een betere vriendin en een sterkere teamspeler maar veel proeven tot de samensmelting krijgen we niet meer. Stem haar eruit.

Hoewel ik bang ben dat dit niks zal opleveren, ben ik blij dat ik hier sta en mezelf kan verdedigen. Ik wil hier blijven, ik ben alleen maar niet klaar om weg te gaan.
Love <3.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De Eilandraad
« Reactie #81 Gepost op: 25-10-2016, 22:17:48 »
@Loenev, het feit dat je nu wel iets gedaan hebt, maakt niet goed dat je 2 (!) strikes hebt en ook pas je mond open trekt als dingen al gebeurd zijn. Wel lief dat je denkt dat ik het grootste gevaar ven in deze tribe :)

@Hidm, als Swifty de extra clue heeft, lijkt het me logischer dat zij de idol heeft. Maar als jullie willen denken dat ik hem heb, ook goed hoor. Beter niet op mij stemmen dan ;-)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Loenev

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Don't act like the queen. Be the queen."
Re: De Eilandraad
« Reactie #82 Gepost op: 25-10-2016, 22:19:59 »
@Loenev, het feit dat je nu wel iets gedaan hebt, maakt niet goed dat je 2 (!) strikes hebt en ook pas je mond open trekt als dingen al gebeurd zijn. Wel lief dat je denkt dat ik het grootste gevaar ven in deze tribe :)

@Hidm, als Swifty de extra clue heeft, lijkt het me logischer dat zij de idol heeft. Maar als jullie willen denken dat ik hem heb, ook goed hoor. Beter niet op mij stemmen dan ;-)

Het is geen compliment though. En ja heb twee strikes in 1 ronde gekregen. Heb sindsdien mijn best gedaan dus vind niet dat je dat moet blijven noemen. Iedereen weet dat ik inactief was en dat ik bezig ben mezelf te verbeteren. Dankjewel!
Love <3.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De Eilandraad
« Reactie #83 Gepost op: 25-10-2016, 22:24:16 »
Ik respecteer 't gevecht dat hier gevoerd wordt, maar Loenev, het is echt super risky om iemand mee te nemen met 2strikes. Niet omdat je minder gedaan hebt maar er hoeft maar 1 proef te komen die je vergeet ofzo en we zijn een extra speler kwijt en dan zijn we de voorsprong tegen Laurier kwijt..
Nieky grab a life vest!

Offline Loenev

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Don't act like the queen. Be the queen."
Re: De Eilandraad
« Reactie #84 Gepost op: 25-10-2016, 22:27:14 »
Ik respecteer 't gevecht dat hier gevoerd wordt, maar Loenev, het is echt super risky om iemand mee te nemen met 2strikes. Niet omdat je minder gedaan hebt maar er hoeft maar 1 proef te komen die je vergeet ofzo en we zijn een extra speler kwijt en dan zijn we de voorsprong tegen Laurier kwijt..

Dat begrijp ik volkomen maar onze lieve host Dennis stuurt me altijd een reminder. En stel ik blijf, dan is dat echt een wake up call dat ik me dubbel zoveel moet gaan inzetten. Ik wil niets liever dan overleven en de volgende ronde halen dus ik ga me zeker inzetten voor de volgende proef.
Love <3.

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: De Eilandraad
« Reactie #85 Gepost op: 25-10-2016, 22:27:49 »
RoyL: Wat is jouw positie in dit kamp, tussen al deze grote en uitgesproken persoonlijkheden? Heb je vertrouwen in je positie in de zin dat je deze eilandraad overleefd?

Ik heb zeker vertrouwen dat ik deze Eilandraad overleef, maar we hebben bij de afgelopen drie Eilandraden van Laurier ook al gezien dat in dit spel alles kan gebeuren. Bovendien is het in ons kamp ook niet allemaal rozengeur en maneschijn, zoals denk ik wel duidelijk aan het worden is bij deze lichtelijk explosieve Eilandraad.  

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De Eilandraad
« Reactie #86 Gepost op: 25-10-2016, 22:28:14 »
Het is geen compliment though. En ja heb twee strikes in 1 ronde gekregen. Heb sindsdien mijn best gedaan dus vind niet dat je dat moet blijven noemen. Iedereen weet dat ik inactief was en dat ik bezig ben mezelf te verbeteren. Dankjewel!

Volgens mij heb je in de foto-opdracht ook welgeteld 1 foto bijgedragen, heb je in de flashgame week niets ingeleverd voor immuniteit, en heb je ons niet eens gemeld dat je je afgemeld had voor de eetproef. Dat was niet allemaal in 1 week.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #87 Gepost op: 25-10-2016, 22:33:00 »
Volgens mij heb je in de foto-opdracht ook welgeteld 1 foto bijgedragen, heb je in de flashgame week niets ingeleverd voor immuniteit, en heb je ons niet eens gemeld dat je je afgemeld had voor de eetproef. Dat was niet allemaal in 1 week.
Dit allemaal. En in de fotoweek kwam je na de deadline met de opmerking dat je geen sitout wou zijn ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Loenev

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Don't act like the queen. Be the queen."
Re: De Eilandraad
« Reactie #88 Gepost op: 25-10-2016, 22:33:31 »
Volgens mij heb je in de foto-opdracht ook welgeteld 1 foto bijgedragen, heb je in de flashgame week niets ingeleverd voor immuniteit, en heb je ons niet eens gemeld dat je je afgemeld had voor de eetproef. Dat was niet allemaal in 1 week.

Moet je eens beter lezen inplaats van mij op alles aan te vallen. Ik houd er niet van om mijn gezicht te laten zien dus dat is het toch juist goed dat ik ten minste IETS bijdraag. Ik wist niet dat het gebruikelijk was om aan het team te vertellen dat ik me had afgemeld. In de engelse survivors doe ik dat ook niet.

Ik vind je best wel schijnheilig, Lucy. Toen ik aangaf dat ik de tekening zou doen, had je alleen maar goede dingen over mij te vertellen en was je blij dat ik mijn best deed maar nu laat je weer je ware aard zien en laat je zien dat je gewoon best wel nep bent, om het nog "lief" en zacht uit te drukken. Want je moet niet aardig en alles doen in mijn gezicht en me kei hard aanvallen in t publiek. Ik bedoel, ik val je ook aan maar ik ben niet fake aardig want ik doe niet aardig tegen je. Je hebt me behandeld als vuil. Ik heb nog meer respect voor Swifty want ze probeert me te betrekken in t team en daarom stem ik niet voor haar.
Love <3.

Offline Loenev

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Don't act like the queen. Be the queen."
Re: De Eilandraad
« Reactie #89 Gepost op: 25-10-2016, 22:34:28 »
Dit allemaal. En in de fotoweek kwam je na de deadline met de opmerking dat je geen sitout wou zijn ::)

Klopt, dat vond ik niet echt gepast. Net zoals jullie dat niet vonden toen ik me niet had afgemeld.
Love <3.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De Eilandraad
« Reactie #90 Gepost op: 25-10-2016, 22:38:15 »
::rofl::

Volgens mij is Swifty het gewoon met me eens. Wel grappig dat jij mij nep noemt... lijkt me niet helemaal een gepaste opmerking uit jouw mond.

Toen je zei dat je een weekend wegging en je tekening ging inleveren, vond ik dst ook echt fijn. Maar dat je deze week goed je best hebt gedaan en goed gecommuniceerd hebt, betekent niet dat alles wat je fout hebt gedaan nu dan goedgemaakt is. Zo werkt de wereld niet, het spijt me.

Wat betreft de foto's: je mocht ook gewoon foto's maken met een briefje erbij in plaats van je gezicht. En dat van die sitout snap je echt niet he? Ben je echt zo dom? Als je iets had willen doen had je dat VOOR de deadline moeten melden. Dan hadden we kunnen overleggen. Maar volgens mij komt communicatie niet voor in jouw woordenboek.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De Eilandraad
« Reactie #91 Gepost op: 25-10-2016, 22:42:36 »
Hiervoor spelen we toch survivor. PM's overal, de tribal is alive! ::hyper::
Nieky grab a life vest!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De Eilandraad
« Reactie #92 Gepost op: 25-10-2016, 22:43:01 »
Oh en HIDM moet lief doen.
Nieky grab a life vest!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De Eilandraad
« Reactie #93 Gepost op: 25-10-2016, 22:48:43 »
Ga naar huis.
Nieky grab a life vest!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De Eilandraad
« Reactie #94 Gepost op: 25-10-2016, 22:49:02 »
 ::zwaai::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Loenev

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Don't act like the queen. Be the queen."
Re: De Eilandraad
« Reactie #95 Gepost op: 25-10-2016, 22:53:40 »
::rofl::

Volgens mij is Swifty het gewoon met me eens. Wel grappig dat jij mij nep noemt... lijkt me niet helemaal een gepaste opmerking uit jouw mond.

Toen je zei dat je een weekend wegging en je tekening ging inleveren, vond ik dst ook echt fijn. Maar dat je deze week goed je best hebt gedaan en goed gecommuniceerd hebt, betekent niet dat alles wat je fout hebt gedaan nu dan goedgemaakt is. Zo werkt de wereld niet, het spijt me.

Wat betreft de foto's: je mocht ook gewoon foto's maken met een briefje erbij in plaats van je gezicht. En dat van die sitout snap je echt niet he? Ben je echt zo dom? Als je iets had willen doen had je dat VOOR de deadline moeten melden. Dan hadden we kunnen overleggen. Maar volgens mij komt communicatie niet voor in jouw woordenboek.

Oh nu krijg je et meis 😂

Je moet je machtige muil open trekken wanneer het moment daar is. Er werd al besloten dat ik sit-out was voor dat er gediscusseerd was in het gesprek. Ik ga niet helemaal terug scrollen om te lezen wat er is gezegd. Dus dat is de verantwoordelijkheid van het HELE team, niet alleen mijne. Ik weet wat communiceren betekent, volgensmij heb ik het tot de F5 gehaald in de main org van survivor en heb jij nog geen ene keer de samensmelting gehaald. Wie nu?

Je denkt erg hoog van je zelf en als ik eerlijk moet zeggen, dat maakt me kotsmisselijk. Voor mij ben je maar een zielig, schijnheilig meisje dat al haar tijd en energie verbruikt aan het zeiken op mij. Zal ik je is was vertellen? Man up, get a life & think straight. En als je me nog eens dom noemt, kijk dan even terug wat ik net allemaal heb gezegd want je lult je alleen maar in de shit. Feit dat jij en Swifty samen een mening hebben betekent dat jullie echt twee geiten zijn. Had dezelfde mening over hidm maar die is bijgescherpt voor nu. Ezels stoten zich nooit aan dezelfde paal maar begin te twijfelen of je nu een geit of een ezel bent.

Wees slim en ga deze discussie niet met mij aan. Ik mag dan wel alleen zijn maar ik heb een smoel van hier tot tokyo en ik zal gewoon doorgaan totdat de results klaar zijn. Dus, nog wat te zeggen?
Love <3.

Offline Loenev

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Don't act like the queen. Be the queen."
Re: De Eilandraad
« Reactie #96 Gepost op: 25-10-2016, 22:54:41 »
::zwaai::

Wat ben ik toch geniaal met mijn uitspraken. Blij dat je dat ook inziet ;)
Love <3.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De Eilandraad
« Reactie #97 Gepost op: 25-10-2016, 23:01:18 »
Oh nu krijg je et meis 😂

Je moet je machtige muil open trekken wanneer het moment daar is. Er werd al besloten dat ik sit-out was voor dat er gediscusseerd was in het gesprek. Ik ga niet helemaal terug scrollen om te lezen wat er is gezegd. Dus dat is de verantwoordelijkheid van het HELE team, niet alleen mijne. Ik weet wat communiceren betekent, volgensmij heb ik het tot de F5 gehaald in de main org van survivor en heb jij nog geen ene keer de samensmelting gehaald. Wie nu?

Er werd niets besloten, ik deed een voorstel op basis van populariteitspunten en bijdragen aan het kamp. Daar had je toen al op kunnen reageren dat je geen sitout wilde zijn. Maar dat haalt je argument waarom je maar 1 foto gemaakt hebt in de andere opdracht wel behoorlijk onderuit, aangezien je in die opdracht alleen maar meer selfies had moeten maken. Dus wat is nou je punt?
Also, je gaat niet terugscrollen om te lezen wat we gezegd hebben, maar je vind wel dat je kan communiceren? Communiceren is ook luisteren naar anderen, en dat vertik jij blijkbaar gewoon te doen. En nee, ik heb geen F5 gehaald in de main org van Survivor. Gefeliciteerd. Maar als jij de main org erbij mag halen, mag ik ook zeggen wat ik net ook al wilde zeggen. Namelijk dat jij daar betrapt bent op het creëren van meerdere accounts om nog eens te kunnen spelen, dus wie is er hier nou nep?

Je denkt erg hoog van je zelf en als ik eerlijk moet zeggen, dat maakt me kotsmisselijk. Voor mij ben je maar een zielig, schijnheilig meisje dat al haar tijd en energie verbruikt aan het zeiken op mij. Zal ik je is was vertellen? Man up, get a life & think straight. En als je me nog eens dom noemt, kijk dan even terug wat ik net allemaal heb gezegd want je lult je alleen maar in de shit. Feit dat jij en Swifty samen een mening hebben betekent dat jullie echt twee geiten zijn. Had dezelfde mening over hidm maar die is bijgescherpt voor nu. Ezels stoten zich nooit aan dezelfde paal maar begin te twijfelen of je nu een geit of een ezel bent.

Ik denk helemaal niet hoog van mezelf. Jij bent degene die mij ineens bombardeert tot de bedreiging van dit kamp. Ik heb geen idee waarom ik gevaarlijker zou zijn dan bijvoorbeeld Jesper, die al veel betere resultaten behaald heeft. Verder kost het me niet zoveel tijd en energie om te reageren op jouw aanvallen hoor :) Ik heb gewoon graag gelijk, en ik vind het fijn als de andere mensen ook zien dat ik gelijk heb. Shoot me.

::zwaai::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De Eilandraad
« Reactie #98 Gepost op: 25-10-2016, 23:28:08 »
 ::ohno::
Nieky grab a life vest!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De Eilandraad
« Reactie #99 Gepost op: 25-10-2016, 23:44:08 »
Ik heb de idol! ::zwaai::
Nieky grab a life vest!