Auteur Topic: Hunted  (gelezen 229769 keer)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #60 Gepost op: 22-11-2016, 12:30:27 »
Heb het net teruggekeken. Evert is echt de eindbaas!  ::respect:: Die koppen van de hunters toen ze het doorkregen. ::rofl::

Jammer dat Babette en Ike op het laatste moment nog gepakt werden. Maar aan de andere kant, ze hebben ook vaak zoveel risico's genomen, dat het steeds weer een wonder was dat ze wegkwamen... In elk geval stonden ze naast de finish! ::joehoe::

@Anton, als je meeleest: beetje lullige actie met die Vladimir de vlogger, wel lol dat je nog bij hem langs bent geweest om het bij te leggen. Hoe was het voor jullie eigenlijk om Hunted te maken, hebben jullie vaak 'bijgestuurd'?
Tell me what your telescope says

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Hunted
« Reactie #61 Gepost op: 22-11-2016, 16:23:37 »
Wat je zou kunnen proberen, als je een beetje charismatisch bent, is een groep mensen overtuigen om om me heen naar het platform te lopen. Met een dozijn personen om je heen, allemaal zonnebril op, jijzelf zonnebril en pruik.. Denk dat het een poging waard is ;) hoewel het alsnog tricky is dat ze je er niet uit pikken
fan van the Thomas Crown affair?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Hunted
« Reactie #62 Gepost op: 22-11-2016, 16:55:50 »
fan van the Thomas Crown affair?

Niet specifiek - that is: kende ik niet voor je het noemde.

Had wel een duidelijk beeld voor ogen, maar twijfel of dat komt uit een specifieke film, of dat het gewoon een vaker-gebruikte strategie is. Moest vervolgens wel denken aan Inside Man, dus wellicht van-daar. ;)

--

Maar in general lijkt dit me, naast communicatie en geldvoorziening, een van de hoofdzaken waar toekomstige kandidaten over na moeten denken.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Teun

  • Forumlid
Re: Hunted
« Reactie #63 Gepost op: 22-11-2016, 17:14:57 »
Hoi Vera,
Tsja, Vladimir, ik keek even niet verder dan m' n tv-programma, dus ik had wel wat recht te zetten daar.
Maar om je vraag te beantwoorden: wij hebben drie weken lang de voortvluchtigen alleen maar hoeven volgen. Er is niet bijgestuurd.  Ik lees regelmatig op verschillende sociale media dat Hunted 'gescript' is, maar dat is niet zo. Alles wat de voortvluchtigen deden, kwam uit henzelf. Soms iets te overmoedig waardoor ze meteen gepakt werden, zoals Lenny die in het publiek van RTL Latenight wilde gaan zitten. Dat heeft ie helemaal zelf bedacht en áls ik ooit bij had willen sturen, dan had ik geprobeerd de hunters over te halen hem pas ná de RTL-Latenight-uitzending op te pakken. Maar dat heb je bij Hunted dus niet in de hand. Het is toch een beetje een prestigestrijd tussen de 'hunters' en de 'hunted' en wij volgden dat spel gewoon. Ik ben blij dat zoveel mensen het een leuk programma vinden!
Groet, Anton.
 
Heb het net teruggekeken. Evert is echt de eindbaas!  ::respect:: Die koppen van de hunters toen ze het doorkregen. ::rofl::

Jammer dat Babette en Ike op het laatste moment nog gepakt werden. Maar aan de andere kant, ze hebben ook vaak zoveel risico's genomen, dat het steeds weer een wonder was dat ze wegkwamen... In elk geval stonden ze naast de finish! ::joehoe::

@Anton, als je meeleest: beetje lullige actie met die Vladimir de vlogger, wel lol dat je nog bij hem langs bent geweest om het bij te leggen. Hoe was het voor jullie eigenlijk om Hunted te maken, hebben jullie vaak 'bijgestuurd'?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #64 Gepost op: 22-11-2016, 17:27:25 »
Wat ontzettend tof Anton dat je hier meeleest en de moeite neemt om te reageren, dankjewel! ::bravo::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Hunted
« Reactie #65 Gepost op: 22-11-2016, 17:44:34 »
Tsja, Vladimir, ik keek even niet verder dan m' n tv-programma, dus ik had wel wat recht te zetten daar.
Goed dat je dat gedaan hebt ::ok::

Als Pieter-Jan in de voice-over had gezegd dat het later plaatsen van de vlog in strijd was met de Hunted-regels en daarom aan Vladimir is verzocht om de vlog toch online te zetten, zou de ophef hierover nooit zijn ontstaan.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #66 Gepost op: 22-11-2016, 17:59:42 »
Hoi Vera,
Tsja, Vladimir, ik keek even niet verder dan m' n tv-programma, dus ik had wel wat recht te zetten daar.
Maar om je vraag te beantwoorden: wij hebben drie weken lang de voortvluchtigen alleen maar hoeven volgen. Er is niet bijgestuurd.  Ik lees regelmatig op verschillende sociale media dat Hunted 'gescript' is, maar dat is niet zo. Alles wat de voortvluchtigen deden, kwam uit henzelf. Soms iets te overmoedig waardoor ze meteen gepakt werden, zoals Lenny die in het publiek van RTL Latenight wilde gaan zitten. Dat heeft ie helemaal zelf bedacht en áls ik ooit bij had willen sturen, dan had ik geprobeerd de hunters over te halen hem pas ná de RTL-Latenight-uitzending op te pakken. Maar dat heb je bij Hunted dus niet in de hand. Het is toch een beetje een prestigestrijd tussen de 'hunters' en de 'hunted' en wij volgden dat spel gewoon. Ik ben blij dat zoveel mensen het een leuk programma vinden!
Groet, Anton.
 

Hoi Anton, bedankt voor je reactie!  ::ok:: Het komt voor mij ook niet over als 'gescript' hoor, maar ik kan me inderdaad voorstellen dat je soms denkt: kan ik hier of daar net niet even een zetje geven om het programma nog spannender te maken? Gelukkig zijn jullie op je handen blijven zitten, want het was zo al leuk genoeg. ;)
Tell me what your telescope says

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Hunted
« Reactie #67 Gepost op: 22-11-2016, 20:13:12 »
Zouden Ike en Babette meer kans hebben gehad als zij zich bij het eindpunt hadden opgesplitst? Dit omdat ze in die uniformen ongemerkt langs Hunter Jolanda waren gelopen. Opsplitsen valt natuurlijk minder op dan twee 'hotelmedewerkers' naast elkaar.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Hunted
« Reactie #68 Gepost op: 22-11-2016, 21:36:03 »
Lijkt me sowieso slim om een afleiding op te zetten. Heb je ook maar 1 kennis/familielid voor nodig, als die een beetje hetzelfde postuur is. Duidelijk aan komen rijden, hoodie op, zonnebril. Aanvankelijk op de locatie afgaan, dan de hunters spotten, en via een omtrekkende beweging er vandoor gaan. Met een beetje geluk kan je dan iets van 3-4 hunters weglokken. Is succes nog steeds niet gegarandeerd, maar heb je al een stuk betere kans ;)

Als je een groep mensen kunt ritselen zijn er allerlei opties.

Offff je fixt een stuk of 6 herdershonden die je uit laat, terwijl je veilig midden inloopt. Denk dat ze zich wel even 2x bedenken voor ze je tegen de grond proberen te werken temidden van stel grote angstaanjagende honden ;)

Denk namelijk dat ingraven or something niet gaat lukken. Goede kans gesnapt te worden, duurt lang, en de mensen van wie de locatie is zullen je ook niet per se je gang laten gaan. Dat limiteert je opties wel.

Of zelf een dwaalspoor uitzetten. Kunt er op wachten dat de hunters volgend jaar de krant scannen. Dus je zet er zelf een fake advertentie in.

Of een uur of 2-3 van tevoren laat je iemand anders een eind weg een geloofwaardig-maar-niet obvious teken van leven geven. Bij Evert was het te obvious. Misschien een bandopname-gesprek, naar een kennis waarvan het niet compleet duidelijk is dat ze die tappen. Of iets anders. Als je er goed over nadenkt moet iets geloofwaardigs wel te verzinnen zijn.

Maar je scooter-idee zou inderdaad ook kunnen werken. Eenvoudig maar effectief. Moet je wel echt goed time'n, dat je niet een minuut op het platform moet wachten, dan achterhalen ze je alsnog.



..en natuurlijk, er is altijd nog een laatste optie:
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #69 Gepost op: 28-11-2016, 19:54:59 »
Ik lees nu dat er ook een Amerikaanse versie van het programma komt. Zondag 20 januari is de eerste uitzending aldaar. Ben benieuwd hoe ze het daar gaan doen, Amerika is wel een stukje groter dan Nederland of de UK.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #70 Gepost op: 28-11-2016, 21:38:16 »
Heb je idd een goed punt. Heb even gezocht en t volgende gevonden

Citaat
There are some limitations that nudge the odds in favor of the hunters, however. Contestants can’t hop a bus to Alaska, they have to stay within a 100,000 square mile grid in the southeastern United States. But a grand prize of $250,000 awaits those who can remain hidden for up to 28 days. 

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Hunted
« Reactie #71 Gepost op: 24-12-2016, 14:26:18 »
Voor wie Hunted leuk vond, is dit misschien ook wel aan te raden?


Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Hunted
« Reactie #72 Gepost op: 25-12-2016, 22:50:02 »
Heb ik toevallig gezien, 2e aflevering was beter, die Ronnie deed amper zijn best, hij ging zelfs op alle gemak een jointje halen, doe dat dan van te voren zeg.
::jaja:: hij begon nog best goed, maar inderdaad omdat ze maar zo'n beperkte tijd hebben was de tweede aflevering al een stuk aangenamer om naar te kijken.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #73 Gepost op: 3-01-2017, 14:32:40 »
De trailer van het Amerikaanse seizoen is overigens uit (hier officieël te kijken, maar het word geblokkeerd buiten the USA) hier kun je hem wel kijken.

Wat leuk! Ik kijk zeker wel uit naar het tweede seizoen. Was erg leuk vertoeven op de maandagavond.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Hunted
« Reactie #74 Gepost op: 12-01-2017, 15:52:47 »
Wat leuk! Ik kijk zeker wel uit naar het tweede seizoen. Was erg leuk vertoeven op de maandagavond.
En er komt idd een 2e seizoen ::ok::

Citaat
Het spannende Avrotros-programma Hunted krijgt een tweede seizoen. In Hunted moeten 12 gewone burgers uit handen van de opsporingsdiensten zien te blijven.

Bron: Televizier
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #75 Gepost op: 5-07-2017, 21:11:12 »
Zo te zien ztten ze middenin de opnames. Ik zag een bericht op Facebook staan dat ze op zoek zijn naar iemand. ::vergroot::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Hunted
« Reactie #76 Gepost op: 5-07-2017, 21:12:00 »
yep, dit kwam op twitter voorbij:

Het opsporingsteam van #HuntedNL zoekt naar Omar. Weet jij waar hij op dit moment is? Mail je tips naar huntedtiplijn@avrotros.nl
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Hunted
« Reactie #77 Gepost op: 6-07-2017, 08:17:27 »
Mooi dat er een tweede editie van komt!
Omar ken ik trouwens niet, dus geen tips van mijn kant.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Hunted
« Reactie #78 Gepost op: 6-07-2017, 16:54:50 »
Ik zag laatst op RTL Boulevard óók al dat ze op zoek waren naar iemand. Het was toen een meid van een jaar of 30 ofzo, voor zover ik het me kan herinneren?

Geeft wel aan dat de kandidaten weer lekker bezig zijn! Ik denk ook dat ik nooit zo'n kandidaat zou verlinken, eigenlijk. ::rofl::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Hunted
« Reactie #79 Gepost op: 6-07-2017, 17:18:00 »
Ook niet als er een beloning aan gekoppeld is?
It's nice to be important, but it's more important to be nice!