Auteur Topic: Welkom Black_and_White!  (gelezen 4148 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Welkom Black_and_White!
« Gepost op: 27-11-2016, 01:41:05 »
Black_and_White van harte welkom hier op RealityNet!  ::zwaai::

Het duurt nog een paar weken voordat Wie Is... De Mol weer begint, maar op het forum wordt alweer druk gepraat over het nieuwe seizoen. Discussieer mee op dit druk bezochte board.

Expeditie Robinson nadert langzamerhand de finale. Het wordt steeds spannender op de eilanden, gaat het er op het forum ook zo heftig aan toe? Praat gezellig mee!

Over andere realityprogramma's zoals Boer Zoekt Vrouw en Utopia is ook geschreven de afgelopen tijd. Neem gerust eens een kijkje op dat forum.

Of kom eens langs in de Huiskamer of de Relaxhoek.

Ik wens je veel plezier met alles wat RealityNet te bieden heeft. :D ::ok::
Keep calm and eat chocolates!

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Welkom Black_and_White!
« Reactie #1 Gepost op: 27-11-2016, 12:57:00 »
Hallo! Ik ben Rob, 12 jaar en zit op gymnasium, tweede klas. Op 10 januari wordt ik 13. Ik ben heel erg fan van Wie is de Mol? en Expeditie Robinson, vandaar heb ik hier ook een kijkje genomen. Het bevalt me goed ::ok::!
Ik heb als hobby scouting. Ik zit daar momenteel bij de scouts. Mijn favoriete TV-programma's zijn natuurlijk WIDM en Expeditie. Ik ben een spelletjesmonster. Bordspellen, kaartspellen, blufspellen, noem maar op. Daarom ben ik ook op een aantal andere fora te vinden waar ik het spel Weereolven van Wakkerdam speel, wat ronduit mijn favoriete spel is. Ik ben ook fan van olifanten, honden en vossen. Dat zijn mijn lievelingsdieren. Ik lees ook regelmatig. Gone en BZRK van Michael Grant zijn de beste boeken. En verder mogen jullie mij gerust een heleboel vragen stellen!

Groetjes Rob

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Welkom Black_and_White!
« Reactie #2 Gepost op: 27-11-2016, 15:49:00 »
Welkom op dit forum, Rob! (ook al loop je hier al eventjes mee...)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Welkom Black_and_White!
« Reactie #3 Gepost op: 28-11-2016, 19:47:11 »
hoi Rob ::zwaai:: gezellig en welkom :) heb je berichtjes al een paar keer voorbij zien komen ;D
er was eens......

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welkom Black_and_White!
« Reactie #4 Gepost op: 28-11-2016, 20:22:12 »
Hoi Rob, leuk dat je wat over jezelf vertelt. Welkom op het forum.  ::bravo:: En volgens mij voel je je hier wel thuis tussen de spelletjesfanaten.  ::zwaai::

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welkom Black_and_White!
« Reactie #5 Gepost op: 28-11-2016, 22:49:53 »
Welkom op het forum ::zwaai::

Offline Luiaardje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • zzz
Re: Welkom Black_and_White!
« Reactie #6 Gepost op: 29-11-2016, 12:49:21 »
Leuk! Iemand die bijna net zo oud is als ik  ::joehoe::
la-la-la

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Welkom Black_and_White!
« Reactie #7 Gepost op: 23-12-2016, 12:22:33 »
Wat een leuke reacties trouwens!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welkom Black_and_White!
« Reactie #8 Gepost op: 23-12-2016, 13:33:05 »
Hoi Rob, zo te zien kom jij binnenkort een rn-spelletjesdag verblijden met een bezoek  :)
...maar soms even niet :)

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Welkom Black_and_White!
« Reactie #9 Gepost op: 24-12-2016, 00:40:18 »
Oh?

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Welkom Black_and_White!
« Reactie #10 Gepost op: 24-12-2016, 12:36:52 »
Omdat je een spelletjesmonster bent ;)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Welkom Black_and_White!
« Reactie #11 Gepost op: 18-11-2017, 13:24:25 »
Hallo! Ik ben Rob, 12 jaar en zit op gymnasium, tweede klas. Op 10 januari wordt ik 13. Ik ben heel erg fan van Wie is de Mol? en Expeditie Robinson, vandaar heb ik hier ook een kijkje genomen. Het bevalt me goed ::ok::!
Ik heb als hobby scouting. Ik zit daar momenteel bij de scouts. Mijn favoriete TV-programma's zijn natuurlijk WIDM en Expeditie. Ik ben een spelletjesmonster. Bordspellen, kaartspellen, blufspellen, noem maar op. Daarom ben ik ook op een aantal andere fora te vinden waar ik het spel Weereolven van Wakkerdam speel, wat ronduit mijn favoriete spel is. Ik ben ook fan van olifanten, honden en vossen. Dat zijn mijn lievelingsdieren. Ik lees ook regelmatig. Gone en BZRK van Michael Grant zijn de beste boeken. En verder mogen jullie mij gerust een heleboel vragen stellen!

Groetjes Rob
Als ik dit zo teruglees schaam ik me dood dat ik ‘wordt ik’ heb geschreven, met dt ::schaam:: ::rofl::