Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org
Kerstwensen:
  • Wil jij je kerstwens hier hebben staan, klik dan hier om jouw wens toe te voegen...
  • RealityNet crew: Wij wensen alle bezoekers hele gezellige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.
  • Lama1997: Fijne kerstdagen en een gelukkig, gezond en gezellig nieuwjaar!
  • Molcrazy: Iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig 2018!
  • putyourHANSup!: ¡Feliz Navidad! I wanna wish you a merry Christmas from the bottom of my heart.
  • Gupp: Leuke medeforummers, ik wens jullie veel licht en liefde toe met Kerst! Hoop jullie gezond en gezellig op RN te zien in... juist ja. ;-)
  • Lukie4: Zalig Kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar!
  • Nigel: Fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2018 gewenst!
  • wouterv: Aan iedereen een ongelofelijk fijn kerstfeest, supertof 2018 en alles wat je kan wensen
  • AaPje16: Hele fijne feestdagen, lieve allemaal!
  • Molloot200: Heel fijne kerstdagen toegewenst, en een goed nieuw Moljaar!
  • Meezter: Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuw moljaar! :D
  • Heinz: Ik wens alle RN'ers een robinsonwaardige kerst en mollotig nieuwjaar! ;)
  • kwkw: Vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar
  • Juulx1: Have a holly jolly Christmas! It's the best time of the year. Fijne kerst allemaal!
  • grasisgroen: L I E F D E & V R E D E & V R E U G D E & G E Z O N D H E I D voor iedereen X X X
  • Mollem: iedereen een fijne Kerst en en goed Nieuwjaar en lekkere oliemollen :-)
  • Miek1999: Lieve allemaal, ik wens jullie superfijne kerstdagen en een geweldig nieuwjaar toe!
  • joligmolletje: Ik wens iedereen een gezellige, sfeervolle kerst toe en een fantastisch 2018!
  • Niuno: Ik wens iedereen een smakelijk kerstdiner en een veilig 2018
  • Black_and_White: Ik wens aan elke RN’er een gezellig kerstdiner en een heleboel oliebollen! :P Ook veel plezier met WIDM!
  • FrankLapidus: Lieve lieve forummers, fijne kerstdagen en een gelukkig 2018 allemaal en dat we een gezellig 2018 mogen hebben op het forum!
  • D*N: Ik wens jullie een witte Kerst! Maar als de witte wijn op is, drink dan de rode ;).
  • Bodejos: Ik wens alle RN-ers voor 2018 driehonderdvijfenzestig mooie dagen toe. Het is immers geen schrikkeljaar.
  • Milow mol 13: Ik wens iedereen magische feesten

Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
RealityNet
Nu online
350 gasten en 4 vaste bezoekers (Swifty, radjon, Heinz, Ycaris)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Expeditie Robinson Pool
Nu bezig
Expeditie Robinson Onderschriften spel
17 december 20:00
Realitynet GameNight: Aliens One Night! Doe mee!
Inschrijven tot 17 december
De Medeforummersquiz 2017
Inschrijven tot 31 december
Fantasy Tennis Tour 2018
Vanaf 7 Januari
Wie is de Mol Onderschriften spel
Vanaf 5 Februari
Ranking the Forummers
Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Welkom Black_and_White!  (gelezen 2822 keer)
Swifty
Actief Lid
Aanspreekpunt Expeditie Robinson, Winnaar pool ER 2009 en 2015

Geslacht: Vrouw

« Gepost op: 27.11.2016, 01:41:05 »

Black_and_White van harte welkom hier op RealityNet!  Zwaai

Het duurt nog een paar weken voordat Wie Is... De Mol weer begint, maar op het forum wordt alweer druk gepraat over het nieuwe seizoen. Discussieer mee op dit druk bezochte board.

Expeditie Robinson nadert langzamerhand de finale. Het wordt steeds spannender op de eilanden, gaat het er op het forum ook zo heftig aan toe? Praat gezellig mee!

Over andere realityprogramma's zoals Boer Zoekt Vrouw en Utopia is ook geschreven de afgelopen tijd. Neem gerust eens een kijkje op dat forum.

Of kom eens langs in de Huiskamer of de Relaxhoek.

Ik wens je veel plezier met alles wat RealityNet te bieden heeft. Cheesy Duimen omhoog!

Keep calm and eat chocolate
Black_and_White

Geslacht: Man

« Antwoord #1 Gepost op: 27.11.2016, 12:57:00 »

Hallo! Ik ben Rob, 12 jaar en zit op gymnasium, tweede klas. Op 10 januari wordt ik 13. Ik ben heel erg fan van Wie is de Mol? en Expeditie Robinson, vandaar heb ik hier ook een kijkje genomen. Het bevalt me goed Duimen omhoog!!
Ik heb als hobby scouting. Ik zit daar momenteel bij de scouts. Mijn favoriete TV-programma's zijn natuurlijk WIDM en Expeditie. Ik ben een spelletjesmonster. Bordspellen, kaartspellen, blufspellen, noem maar op. Daarom ben ik ook op een aantal andere fora te vinden waar ik het spel Weereolven van Wakkerdam speel, wat ronduit mijn favoriete spel is. Ik ben ook fan van olifanten, honden en vossen. Dat zijn mijn lievelingsdieren. Ik lees ook regelmatig. Gone en BZRK van Michael Grant zijn de beste boeken. En verder mogen jullie mij gerust een heleboel vragen stellen!

Groetjes Rob

Olifanten! :)
LdHmolletje
Winnaar De Mol pool 2017

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #2 Gepost op: 27.11.2016, 15:49:00 »

Welkom op dit forum, Rob! (ook al loop je hier al eventjes mee...)

Ich bin ein Bärliner!
Stormpie

« Antwoord #3 Gepost op: 28.11.2016, 19:47:11 »

hoi Rob Zwaai gezellig en welkom Smiley heb je berichtjes al een paar keer voorbij zien komen Grin

er was eens......
Moni

« Antwoord #4 Gepost op: 28.11.2016, 20:22:12 »

Hoi Rob, leuk dat je wat over jezelf vertelt. Welkom op het forum.  Bravo! En volgens mij voel je je hier wel thuis tussen de spelletjesfanaten.  Zwaai

You are never too old to set another goal or to dream a new dream - C.S. Lewis
Koemba

MOLLOOT!

« Antwoord #5 Gepost op: 28.11.2016, 22:49:53 »

Welkom op het forum Zwaai
Luiaardje

zzz

« Antwoord #6 Gepost op: 29.11.2016, 12:49:21 »

Leuk! Iemand die bijna net zo oud is als ik  Joehoooeee

la-la-la
Black_and_White

« Antwoord #7 Gepost op: 23.12.2016, 12:22:33 »

Wat een leuke reacties trouwens!

grasisgroen

« Antwoord #8 Gepost op: 23.12.2016, 13:33:05 »

Hoi Rob, zo te zien kom jij binnenkort een rn-spelletjesdag verblijden met een bezoek  Smiley

...maar soms even niet
Black_and_White

« Antwoord #9 Gepost op: 24.12.2016, 00:40:18 »

Oh?

Lucy

Life is like theatre <3

« Antwoord #10 Gepost op: 24.12.2016, 12:36:52 »

Omdat je een spelletjesmonster bent Wink

Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan... en terug!
Black_and_White

« Antwoord #11 Gepost op: 18.11.2017, 13:24:25 »

Hallo! Ik ben Rob, 12 jaar en zit op gymnasium, tweede klas. Op 10 januari wordt ik 13. Ik ben heel erg fan van Wie is de Mol? en Expeditie Robinson, vandaar heb ik hier ook een kijkje genomen. Het bevalt me goed Duimen omhoog!!
Ik heb als hobby scouting. Ik zit daar momenteel bij de scouts. Mijn favoriete TV-programma's zijn natuurlijk WIDM en Expeditie. Ik ben een spelletjesmonster. Bordspellen, kaartspellen, blufspellen, noem maar op. Daarom ben ik ook op een aantal andere fora te vinden waar ik het spel Weereolven van Wakkerdam speel, wat ronduit mijn favoriete spel is. Ik ben ook fan van olifanten, honden en vossen. Dat zijn mijn lievelingsdieren. Ik lees ook regelmatig. Gone en BZRK van Michael Grant zijn de beste boeken. En verder mogen jullie mij gerust een heleboel vragen stellen!

Groetjes Rob
Als ik dit zo teruglees schaam ik me dood dat ik ‘wordt ik’ heb geschreven, met dt Schaam Hilarisch

Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005