Auteur Topic: Realitynet Game Night  (gelezen 452704 keer)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #840 Gepost op: 14-08-2017, 23:49:38 »
Ja, zeg, open de inschrijvingen dan ook niet middenin de vakantie eh ::) ;D
::rofl::
Ik kan denk-ik geloof-ik beide data ::ok::
:D ::ok::

Ik zet de datum vast op donderdag 24 augustus! Misschien kunnen we wat later beginnen, zodat er nog meer mensen mee kunnen doen. Moni, Swifty (en de rest): zou vanaf acht uur opstarten en half negen echt beginnen voor jullie misschien beter uitkomen?

Hoe het ook zij: over tien dagen fungeer ik als jullie quizmaster! ;)

Edit: oh ja, kijk ook alvast even met wie je een (duo-)team zou willen vormen! ::vlaglinks:: ::vlagrechts::
« Laatst bewerkt op: 14-08-2017, 23:52:23 door putyourHANSup! »

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #841 Gepost op: 15-08-2017, 08:08:53 »
Mmmm.... het is nu volgende week zie ik.
* Daisy twijfelt

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #842 Gepost op: 16-08-2017, 21:10:49 »
Hoogstwaarschijnlijk komt mijn schoonmoeder logeren, dus ik kan er niet bij zijn, helaas!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #843 Gepost op: 17-08-2017, 00:12:26 »
Hoogstwaarschijnlijk komt mijn schoonmoeder logeren, dus ik kan er niet bij zijn, helaas!

Dan vormen jullie toch gewoon een duo? ::tandpastasmiley::
2024: wie is de Mol?

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #844 Gepost op: 17-08-2017, 12:49:20 »
Ik kom erachter dat het samenvalt met een real life quiz waar ik naartoe ga, dus ga moeten passen. Volgende keer graag! :)

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #845 Gepost op: 22-08-2017, 08:58:05 »
Helaas is er een afspraak verzet vanwege onvoorziene omstandigheden en kan ik donderdag toch niet :(

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #846 Gepost op: 23-08-2017, 00:32:34 »
Jammer jongens! We zullen aan jullie denken donderdag ;)


Als je nog wil meedoen, schroom dan zeker niet om jezelf op te geven! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd :D je bent altijd welkom, we gaan er met z'n allen een leuke avond van maken. ::joehoe::

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #847 Gepost op: 23-08-2017, 11:29:37 »
Ik kan uiteindelijk waarschijnlijk toch. Maar dat kan ik pas de avond zelf zeggen
klaar voor de strijd

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #848 Gepost op: 23-08-2017, 19:13:02 »
Ik hoop niet dat ik het vergeet! Heb er wel zin in!  ::bravo::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #849 Gepost op: 23-08-2017, 20:04:07 »
Ik beslis morgenavond. Weet nog niet eens of ik het haal, en zo ja, of ik er dan wel tijd voor heb. Heb eigenlijk ook nog wel wat andere dingen te doen. Kom anders sws wel kijken als toeschouwer.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #850 Gepost op: 23-08-2017, 20:24:36 »
Heeft iemand een idee tot hoe lang het dan duurt morgenavond? 1/2 uur?

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #851 Gepost op: 23-08-2017, 20:32:49 »
Ik beslis ook morgen, maar de kans is aanwezig dat ik kan ;)
You'll never walk alone

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #852 Gepost op: 23-08-2017, 21:02:13 »
Ik moet toch nog even een slag om de arm houden, weet niet of het me lukt er op tijd te zijn.

Anders kom ik later wel even kijken.
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #853 Gepost op: 23-08-2017, 21:27:27 »
Schoonmama is weer weg. Als ik op tijd online ben morgenavond ben ik erbij :D
Keep calm and eat chocolates!

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #854 Gepost op: 23-08-2017, 22:52:48 »
Ik hoop niet dat ik het vergeet! Heb er wel zin in!  ::bravo::
Ik kan uiteindelijk waarschijnlijk toch. Maar dat kan ik pas de avond zelf zeggen
:D ::ok::

Ik beslis morgenavond. Weet nog niet eens of ik het haal, en zo ja, of ik er dan wel tijd voor heb. Heb eigenlijk ook nog wel wat andere dingen te doen. Kom anders sws wel kijken als toeschouwer.
Ik beslis ook morgen, maar de kans is aanwezig dat ik kan ;)
Ik moet toch nog even een slag om de arm houden, weet niet of het me lukt er op tijd te zijn.

Anders kom ik later wel even kijken.
Schoonmama is weer weg. Als ik op tijd online ben morgenavond ben ik erbij :D
Is helemaal goed! We kunnen eventueel natuurlijk prima iets later beginnen, zo heilig is dat begintijdstip niet. Het is nu dus vanaf half acht verzamelen, om acht uur beginnen, maar wat mij betreft kunnen we dat makkelijk iets opschuiven.

Heeft iemand een idee tot hoe lang het dan duurt morgenavond? 1/2 uur?
Ik heb wel een idee! 't Is te zeggen: dat ligt eraan hoe laat we beginnen en hoe laat we klaar zijn. ;D Als we het lekker ruim nemen, schat ik dat we binnen anderhalf uur wel klaar zijn met de eerste ronde en dan nog een half uurtje o.i.d. voor de finale. Dan duurt het dus hooguit zo'n twee uur. Maar misschien gaat het wel allemaal veel sneller. Er lopen hier zulke slimme mensen rond: hoe sneller zij het juiste antwoord geven, des te eerder is het festijn alweer voorbij. ;)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #855 Gepost op: 23-08-2017, 23:00:01 »
Nog een aanvulling op de regels (uitgelegd een paar pagina's terug in dit topic):
- per vraag krijgen de twee teams vijftien seconden om het antwoord te geven. Als ze niet binnen de tijd antwoorden of als ze passen, dan krijgen de overige teams opnieuw vijftien seconden om juist te antwoorden.
- let op: het eerste antwoord dat een teamlid geeft, geldt als inzending voor dat team. Dus stel: er is een team bestaande uit meneer X en mevrouw Y. Als meneer X een antwoord geeft dat fout is en mevrouw Y daarna het antwoord geeft dat wel goed is, dan krijgt dat team helaas geen punt, want het eerste antwoord, dat van meneer X dus, telt.

Nog vragen? Stel ze gerust, hier in het topic, via pm of morgenavond in de chat! :)
 ::zwaai::

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #856 Gepost op: 24-08-2017, 07:53:10 »
Schrap mij maar als kandidaat. Een onverwachte afspraak is er tussengekomen
klaar voor de strijd

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #857 Gepost op: 24-08-2017, 10:33:46 »
ohja, het is op tijd. Gottegot. ::schaam::

Paar bedenksels:
- De tijd waarop antwoorden bij spelleider binnen komen lijkt me leidend? Aangezien iedereen hun eigen bericht altijd iets eerder zien (en iets vroegere timestamp hebben) dan anderen het zien.

- Wanneer mogen de andere teams binnenvallen? Zodra beide teams een fout antwoord hebben, of zodra de spelleider dan vervolgens zegt dat de andere teams aan zet zijn?

- kan je nu niet alsnog krijgen dat sommige teams veel vaker worden gekozen als tegenstander, en daardoor veel meer kansen krijgen om punten te pakken?

- ..ik had nog een puntje bedacht, maar die ben ik inmiddels vergeten ;D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #858 Gepost op: 24-08-2017, 11:43:45 »
Hmmm, na enig nadenken heeft de spelleiding in al zijn wijsheid unaniem besloten dat de tijd om een vraag te beantwoorden ietsje wordt opgerekt, naar 20 seconden. Dan heb je toch nog net wat meer tijd om evt. te overleggen. :)

- De tijd waarop antwoorden bij spelleider binnen komen lijkt me leidend? Aangezien iedereen hun eigen bericht altijd iets eerder zien (en iets vroegere timestamp hebben) dan anderen het zien.

- Wanneer mogen de andere teams binnenvallen? Zodra beide teams een fout antwoord hebben, of zodra de spelleider dan vervolgens zegt dat de andere teams aan zet zijn?
Yes, mijn tijd is leidend. Als ik de vraag heb gesteld, gaat de tijd in. Na twintig seconden geef ik aan: "Tijd is om!". Als er daarna dan nog een goed antwoord binnenkomt bij mij, is dat helaas buiten de tijd en geldt het dus niet meer.
Vervolgens zeg ik: "Iemand anders?" en daarmee gaat de tijd voor de overige teams in.

- kan je nu niet alsnog krijgen dat sommige teams veel vaker worden gekozen als tegenstander, en daardoor veel meer kansen krijgen om punten te pakken?
Klopt, dus er komt ook tactiek bij kijken: wie kies je als tegenstander? Een team met weinig punten dat dus (nog) geen grote bedreiging vormt? Of een team waarvan jij inschat dat ze het antwoord niet weet?

- ..ik had nog een puntje bedacht, maar die ben ik inmiddels vergeten ;D
Misschien even teruglopen naar de plek waar je net was, dat werkt bij mij vaak! ;)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #859 Gepost op: 24-08-2017, 12:23:12 »
 ::hyper:: ::hyper:: ::hyper::
2024: wie is de Mol?