Auteur Topic: Realitynet Game Night  (gelezen 452685 keer)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #1020 Gepost op: 17-12-2017, 18:56:32 »
 ::ok::

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #1021 Gepost op: 17-12-2017, 19:18:11 »
 Het gaat me vanavond helaas niet lukken. Sorry jongens! ::sorry::


Veel plezier vanavond! ::bravo::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #1022 Gepost op: 17-12-2017, 20:00:02 »
Reminder reminder ::joehoe::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #1023 Gepost op: 17-12-2017, 22:28:20 »
Potje 1:

Iedereen in het dorp gaat slapen, de cirkels staan in het maisveld er zijn Aliens actief, de dorpelingen weten het zeker. Het wordt nacht en iedereen gaat slapen.

Als eerste wordt Franklapidus wakker, het Orakel! Orakel, wil jij jouw kaartje wisselen met een kaartje uit het midden? Ja of Nee? Franklapidus heeft wel zin in wat avontuur: "Ja" antwoordt hij luid. "Ja? Wat is er zo erg aan om het Orakel te zijn? Jij blijft gewoon het orakel!" Hij gaat teleurgesteld slapen en dan worden de Aliens wakker. Hans, Lucy en Robbie kijken elkaar aan. Ze mogen het kaartje rechts van hun bekijken. Hans ziet dat Hdd de blob is, Lucy ziet dat Mollenmania de cow is en Robbie ziet dat Daisy de Leader is.

De cow steekt nu zijn vuist uit en wacht af of een alien die naast hem zit hem een box geeft. Dit gebeurt! Gezien de cow tussen twee aliens inzit. Dan gaan de aliens weer slapen en de cow doet zijn vuist weg. Zerb en Groob worden wakker en kijken elkaar aan. Het zijn Hans en Lucy. Ze moeten elkaar vernietigen want de ander is een vijandige alien van een planeet waar ze oorlog mee hebben. Ze gaan weer slapen en de Leader krijgt door wie de aliens zijn en of zerb en groob in het spel zitten.

Dan voelt Daisy een vuist in haar arm, ze verbijt de pijn. Het is de Thing, belg. Hij gaat weer slapen en de Rascal wordt wakker. Hij verwisselt de kaarten van belg en Daisy. Bjorn gaat vervolgens weer slapen. Er is geen empath maar de even spelers moeten wijzen naar de slimste speler. Lucy en Hans wijzen naar elkaar, Robbie wijst naar hdd en Bjorn wijst keihard naar zichzelf. De blob krijgt te horen dat twee spelers links en twee spelers rechts van hem nu bij de blob horen. Hdd moet dus Frank, Hans, Lucy en Mollenmania beschermen.

There has been a ripple in the space time continuum!

Nummers 5 en 7 mogen samen een kaartje uit het midden bekijken! Dit zijn Hdd en Mollenmania. Ze bekijken de middelste en zien de mortician, hij zit niet in het spel.

Dan wordt iedereen wakker! 12 minuten op de klok, wie is de Alien?

Bjorn: Oké waar gaan we precies over overleggen? Hoe was iedereen zijn weekend? Daisy: Zijn er kaartjes gewisseld? Bjorn: Die van mij niet. De rest: Hoe weet je dat? Bjorn kijkt vragend waarom hij het niet zou weten. Robbie: Wie is de empath? Als diegene kan zeggen naar wie ik heb gewezen dan kunnen we één iemand afstrepen. Er komt geen antwoord. Belg: Is er iemand gebumpt? Daisy wil weten wie de rascal is maar Bjorn geeft niets prijs. Ze geeft toe dat belg haar gebumpt heeft en hij dus de Thing is. Bjorn vraagt zich af waarom de rascal zich bekend zou maken. Hdd: For shit 'n giggles. Mollenmania maakt hier uit op dat Bjorn de rascal is. Mollenmania: Lucy leef je nog? Ze heeft nog niets gezegd. Lucy: Ja. Ik vind Hans een beetje stil. Hans gaat hier gelijk tegenin en zegt dat hij Lucy juist erg stil vond. Belg: Kan de psychic niets zeggen? Bjorn: hans en jij de plork of zorb ofzo? En Lucy de ander? hdd: Hoeveel tijd nog? Nog 1 minuut!

Lucy: Heeft iemand al iets aan de cow gevraagd. Mollenmania: Oké ik ben de cow! en ik heb een tik gehad dus Lucy of Robbie is een alien. Daisy: Als iemand gewisseld heeft is het nu tijd. 3, 2, 1 stem!

Daisy: Robbie
Hdd: Robbie
Frank: Lucy
Mollenmania: Lucy
Hans: Lucy
Robbie: Daisy
Belg: Daisy
Bjorn: Robbie
Lucy: Hans

(Ik zie nu pas dat Mollenmania twee keer had gestemd en dus niet Lucy alleen dood ging maar ook Robbie want gelijke stand!)

Lucy en Robbie zijn gestorven. Ze waren Groob en de Alien wat betekend dat de winnaars zijn:
Hans (Zerb), Daisy (Thing), Frank (Orakel), Bjorrn (Rascal) en Mollenmania (Cow)

Gefeliciteerd!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #1024 Gepost op: 17-12-2017, 22:48:34 »
Potje 2:

Ufo's vliegen over het dorp heen, iemand schreeuwt het uit: "UFOOOOOO, ALIENS!" Het wordt nacht en iedereen moet toch gaan slapen.

Als eerste wordt Daisy het Orakel wakker. Orakel, van welk nummer wil jij de kaart bekijken? Daisy geeft aan dat ze nummer 3 wil bekijken. Nee nee nee, dat kaartje mag je niet bekijken! Bekijk in plaats daarvan kaartje 1. Daisy bekijkt het kaartje van Bjorn en ziet dat hij zerb is. Ze gaat weer slapen en de aliens worden wakker. Bjorn, De Witte en Mollenmania kijken elkaar aan. Ze mogen allemaal een kaartje bekijken van een oneven getal. Ze bekijken allemaal Robbie zijn kaartje, die de Leader blijkt te zijn. Ze gaan weer slapen en Zerb en Groob worden weer wakker. Bjorn en De Witte kijken elkaar vurig aan, de ander moet sterven voor de winst. Ze gaan weer slapen en de leader krijgt te horen wie de aliens zijn en of zerb en groob in het spel zitten.

Er is wederom geen Empath maar nummer 2, 4 en 5 moeten wijzen naar iemand waarvan ze denken dat niemand heen zal wijzen. hdd en Hans wijzen naar zichzelf, Daisy wijst naar Mollenmania. De blob Hans krijgt te horen dat hij de drie mensen links van hem moet beschermen. Dit zijn Bjorn, Daisy en De Witte, een hele taak dus met twee mensen die elkaar dood willen. Als laatste wordt de mortician wakker, hdd. Hij mag een kaart bekijken van een buur en kiest voor Hans, die dus de blob is. Hij gaat weer slapen.

There has been a ripple in the space time continuum!

Nummers 2 en 4 mogen elk een kaartje uit het midden bekijken. Ze kiezen beiden voor de linker en zien dat de cow er niet in zit. Daisy en Hans gaan weer slapen.

Dan wordt iedereen wakker, 10 minuten op de klok en start wie is de alien?

Ze concluderen eerst dat er twee kaartjes uit het spel zijn (Thing en Empath maar dat weten ze niet) en dat er nog steeds drie in het midden liggen. Robbie denkt wel dat de Empath eruit is. Mollenmania wil de empath achterhalen, maar krijgt uiteraard geen gehoor. Bjorn wil dat de rascal zich bekend maakt (die er niet is), Daisy wil weten of er iemand gebumpt is door de thing (die er niet in zit) en hdd wil weten wat nummers 2 en 4 hebben gezien. Hans zegt dat hij de cow heeft gezien en Daisy bevestigd dit. Er volgt wat tijd gerek over of ze nou één kaartje ieder mochten bekijken of één samen...Daisy: Wil iemand een rol claimen? De witte: Orakel, en Bjorn is een alien. Bjorn: Ik ben weer de rascal. Hij zegt het kaartje van de witte te hebben gewisseld met eentje uit het midden. Daisy gaat er tegenin en zegt dat ze het orakel is en dat Bjorn zerb is, dus de witte waarschijnlijk de andere is, groob. Robbie bevestigd dit.

De witte vecht terug en zegt dat Daisy het wel erg laat claimde pas na hun. Robbie twijfelt ook aan Daisy. Hans vind Mollenmania verdacht. Hdd claimt Hans te vertrouwen en vind ook dat Mollenmania niets bijdraagt. Mollenmania zegt een reden te hebben voor zijn stilte. Robbie vertrouwt Hans ook en wil ook voor Mollenmania gaan die hij niet vertrouwt. Nog 1 minuut. Mollenmania probeert strijdende Bjorn en De Witte nog op Robbie de Leader te krijgen. 3, 2, 1 stem!

Daisy: Bjorn
Mollenmania: Robbie
Bjorn: De Witte
De Witte: Bjorn
Robbie: Mollenmania
Hans: Mollenmania
Hdd: Mollenmania

4 stemmen op Mollenmania, hij was de alien wat betekent dat de winnaars zijn:
Daisy (orakel), Robbie (Leader), Hans (blob) en Hdd (Mortician)

Gefeliciteerd!




Iedereen bedankt voor het meespelen! ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #1025 Gepost op: 18-12-2017, 10:40:22 »
Bij het tweede potje was het eigenlijk volstrekt onlogisch om voor Mollenmania te gaan.. maarja, Robbie, Hans en ik hadden zo'n mooi blok met blijkbaar gezamenlijke belangen ::rofl::

Vermoed dat een Mortician en wellicht ook blob makkelijker te ontmaskeren zijn in het echt, zodat je ziet wie wie verdacht maakt.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #1026 Gepost op: 18-12-2017, 17:22:12 »
Ja nouja het was inderdaad best logisch want alleen voor Daisy maakte het niet uit wie van de drie aliens dood ging. Voor de leader, blob en mortician was het wel belangrijk.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #1027 Gepost op: 18-12-2017, 17:41:53 »


Weet jij voor de hoeveelste keer de Bohemian rhapsody op 1 staat?
Weet jij hoe vaak Gwen Stefani shit zingt in het lied Hollaback girl?
Weet jij welke regel volgt op 'One thing, I don't know why'?

Kortom weet jij alles van muziek, liedjes, artiesten en de top 2000!
Of weet je niet alles, en lijkt het je toch leuk om mee te doen? 

Waag dan je kans in de top 2000 quiz! Na afloop van de lijst zal er hier gestreden worden om de titel: Muziekkenner van het jaar.
Lijkt je dit wat? Doe dan mee!

27 December 20:00*
28 December 20:00
29 December 20:00
30 December 20:00
2  Januari  20:00
3  januari  20:00
4  januari  20:00
7  januari  20:00

* Deze data zijn even onder voorbehoud omdat ik mijn eigen agenda nog niet 100% zeker weet. Als je mee wil doen zou het fijn zijn als je dat vermeld en eventueel een indicatie kan geven wanneer je kan. Niks bindends, maar dan weet ik wanneer er de meeste animo is.

Bij voldoende animo zal het spel in tweetallen (of teams) gespeeld worden. Dus je kunt alvast op zoek naar een partner!
« Laatst bewerkt op: 18-12-2017, 17:44:05 door Nieky »
You'll never walk alone

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #1028 Gepost op: 18-12-2017, 17:47:13 »
Ja nouja het was inderdaad best logisch want alleen voor Daisy maakte het niet uit wie van de drie aliens dood ging. Voor de leader, blob en mortician was het wel belangrijk.

Ja iedereen wilde mij dood hebben :\'(

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #1029 Gepost op: 18-12-2017, 18:17:59 »
Leuk Niek!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #1030 Gepost op: 18-12-2017, 18:42:13 »
Leuk Niek! ::bravo:: Ga even kijken welke data ik allemaal kan. ::jaja::

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #1031 Gepost op: 18-12-2017, 20:06:31 »
Ja nouja het was inderdaad best logisch want alleen voor Daisy maakte het niet uit wie van de drie aliens dood ging. Voor de leader, blob en mortician was het wel belangrijk.

Oh ja nee sure! Ben ik het geheel mee eens. M'n plan, toen ik hoorde dat Hans blob was, was ook sowieso om Mollenmania proberen te killen.

Bedoel meer, uit burgers redenerend, het was vrij snel al heel duidelijk wie.. Groob en Zerb? waren. Dus okay, dan kill je een van die twee. Okay, dan wint de ander van de twee, maar dan winnen de burgers in ieder geval ook.
Maar om dan te schakelen van 'jaaaa we weten wel wie sowieso per definitie aliens zijn.. maar laten we iemand anders gaan verdenken!'.. ::rofl::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #1032 Gepost op: 18-12-2017, 20:14:31 »
27 December 20:00: MV
28 December 20:00: MV
29 December 20:00: MV
30 December 20:00: MV
2  Januari  20:00: MV
3  januari  20:00: MV
4  januari  20:00: MV
7  januari  20:00

(want kerstvakantie ;D) Of mag ik eventueel ook de rol van Leo Blokhuis spelen als jouw assistent? :P

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #1033 Gepost op: 18-12-2017, 22:23:16 »
Het was leuk, Dennis! Heb me zeer vermaakt, bedankt nogmaals. ::bravo:: ::hug::

Bij het tweede potje was het eigenlijk volstrekt onlogisch om voor Mollenmania te gaan.. maarja, Robbie, Hans en ik hadden zo'n mooi blok met blijkbaar gezamenlijke belangen ::rofl::


::rofl::



Leuk Niek! Zoveel weet ik nu ook niet over alle liedjes, maar ik doe graag mee. :D

27 December 20:00: MV, Hans
28 December 20:00: MV, Hans
29 December 20:00: MV, Hans
30 December 20:00: MV
2  Januari  20:00: MV, Hans
3  januari  20:00: MV, Hans
4  januari  20:00: MV, Hans
7  januari  20:00: Hans

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #1034 Gepost op: 19-12-2017, 07:13:40 »
Ik weet echt niks ::rofl::
Maar kom mss wel kijken als t lukt, leuk idee Niek!
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #1035 Gepost op: 19-12-2017, 09:39:47 »
Leuk  :D

27 December 20:00: MV, Hans, Miek1999
28 December 20:00: MV, Hans, Miek1999
29 December 20:00: MV, Hans, Miek1999
30 December 20:00: MV, Miek1999
2  Januari  20:00: MV, Hans
3  januari  20:00: MV, Hans
4  januari  20:00: MV, Hans
7  januari  20:00: Hans, Miek1999

2-4 januari weet ik nog niet of ik kan, dus dat vul ik eventueel nog aan  :)

So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #1036 Gepost op: 19-12-2017, 10:28:59 »
Niet vergeten om ook even te flyeren in het top2000 topic in de huiskamer ;)

En misschien dat sommigen wel geïnteresseerd zijn, maar hier niet daadwerkelijk komen (denk bv even aan een Duncton)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #1037 Gepost op: 19-12-2017, 10:55:52 »
Ik weet echt niks ::rofl::
Maar kom mss wel kijken als t lukt, leuk idee Niek!

Dit. Met de toevoeging dat ik nóg minder weet. ::hypocriet::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #1038 Gepost op: 19-12-2017, 11:06:16 »
Ziet er leuk uit Niek! ::jaja:: weet nog niet of ik mee ga doen want volgens mij weet ik gewoon het minst van iedereen hier over muziek :P
2024: wie is de Mol?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #1039 Gepost op: 19-12-2017, 12:03:54 »
Ziet er leuk uit Niek! ::jaja:: weet nog niet of ik mee ga doen want volgens mij weet ik gewoon het minst van iedereen hier over muziek :P
Dat dacht ik nu net ook van mezelf!
Ich bin ein Bärliner!