Auteur Topic: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 7  (gelezen 52476 keer)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 7
« Reactie #380 Gepost op: 21-01-2017, 18:26:09 »
Vraag 6:
Poule A: Fabiann ik vind het een raar antwoord van je :P
Maar je had 'm wel goed. ;D

Vraag 9:
Pff wat een rotvraag. Toch nog 5 punten in B, valt me mee.

Eigen antwoord: "Is 'swingen' op de dansvloer ook een dansstijl?"

Toch nog best vaak goed (gegokt?).
Nee niet gegokt, ik vond het een typisch antwoord van jou, kijk maar:

O Jantine, begin me er niet over. Dat was echt een drama, maar dat had ik al voorspeld. De zang was niet slecht, maar ze staat daar als een ... (ik kan even geen goede naam bedenken) te 'swingen' op het podium, het ziet er niet uit! Ik kan me niet voorstellen dat er iemand anders uitgaat. ::ohno::

 ::vergroot::
🜃

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 7
« Reactie #381 Gepost op: 21-01-2017, 18:29:46 »
 ::rofl::

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 7
« Reactie #382 Gepost op: 21-01-2017, 19:30:03 »
Gefeliciteerd Starlight! ::bravo:: ::bravo::


Bedankt Lucy voor de organisatie  ::bravo::



Even een korte eerste opmerking: het feit dat Miek in mijn poule zat en vroeger graag winkeltje speelde, heeft heel wat mensen een punt gekost.  ;D
Zou ook wel al te toevallig zijn als dat mijn antwoord was geweest toch MV? ::rofl::
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 7
« Reactie #383 Gepost op: 21-01-2017, 19:39:13 »
Gefeliciteerd Starlight! ::bravo:: ::bravo::


Bedankt Lucy voor de organisatie  ::bravo::



Even een korte eerste opmerking: het feit dat Miek in mijn poule zat en vroeger graag winkeltje speelde, heeft heel wat mensen een punt gekost.  ;D
Zou ook wel al te toevallig zijn als dat mijn antwoord was geweest toch MV? ::rofl::
::rofl:: Haha ja, ik had je gepm't omdat ik dat een grappige combinatie vond ;D was een random invulvraag natuurlijk, en dan ook nog die smiley erbij. 

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 7
« Reactie #384 Gepost op: 21-01-2017, 19:42:01 »
Even een korte eerste opmerking: het feit dat Miek in mijn poule zat en vroeger graag winkeltje speelde, heeft heel wat mensen een punt gekost.  ;D

 ::rofl::
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 7
« Reactie #385 Gepost op: 21-01-2017, 19:44:01 »
::rofl:: Haha ja, ik had je gepm't omdat ik dat een grappige combinatie vond ;D was een random invulvraag natuurlijk, en dan ook nog die smiley erbij. 

Toen ik de antwoorden zag, moest ik ook lachen en ik vroeg me meteen af hoeveel mensen dat bij mij zouden plaatsen. Dus toen jouw pm kwam, was dat voor mij een bevestiging dat mensen zich daarin zouden vergissen  ::rofl::
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 7
« Reactie #386 Gepost op: 21-01-2017, 20:01:50 »
Oké dan ga ik even overleggen, het is namelijk wel een ranking spel

Sorry, maar dat vind ik echt niet oké.
Ik zou voor ieder ander exact dezelfde oplossing gebruikt hebben en niemand heeft hier nadeel van gehad behalve Dennis zelf.
Dat jij hem zijn ranking-punten niet gunt alleen maar omdat hij de instructies verkeerd begrepen had, vind ik echt laag. Dit gebeurt alleen maar omdat het toevallig nu om Dennis gaat en Dennis mij toevallig kent. Als Miek1999 haar vragen nog een paar uur later mocht inleveren zonder na de deadline iets te veranderen, had niemand er moeilijk over gedaan.
Het mag dan een rankingspel zijn, het is wel ook mijn spel en dus zou het mijn beslissing moeten zijn.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 7
« Reactie #387 Gepost op: 21-01-2017, 20:05:30 »
Sorry, maar dat vind ik echt niet oké.
Ik zou voor ieder ander exact dezelfde oplossing gebruikt hebben en niemand heeft hier nadeel van gehad behalve Dennis zelf.
Dat jij hem zijn ranking-punten niet gunt alleen maar omdat hij de instructies verkeerd begrepen had, vind ik echt laag. Dit gebeurt alleen maar omdat het toevallig nu om Dennis gaat en Dennis mij toevallig kent. Als Miek1999 haar vragen nog een paar uur later mocht inleveren zonder na de deadline iets te veranderen, had niemand er moeilijk over gedaan.
Het mag dan een rankingspel zijn, het is wel ook mijn spel en dus zou het mijn beslissing moeten zijn.
Ik denk dat Lukie jou maar aan het plagen was hoor :p
#teamamaimiljaarde

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 7
« Reactie #388 Gepost op: 21-01-2017, 20:09:04 »
Sorry, maar dat vind ik echt niet oké.
dat mag

Ik zou voor ieder ander exact dezelfde oplossing gebruikt hebben en niemand heeft hier nadeel van gehad behalve Dennis zelf.
iedereen die onder D*n is geëindigd heeft er nadeel van gehad.
Dat jij hem zijn ranking-punten niet gunt alleen maar omdat hij de instructies verkeerd begrepen had, vind ik echt laag.
Dus het is laag dat ik wel de regels volg? Heeft niks met gunnen te maken.
Dit gebeurt alleen maar omdat het toevallig nu om Dennis gaat en Dennis mij toevallig kent. Als Miek1999 haar vragen nog een paar uur later mocht inleveren zonder na de deadline iets te veranderen, had niemand er moeilijk over gedaan.
Dat is jouw interpretatie en ik weet dat ik dan net zo had gereageerd.

Het mag dan een rankingspel zijn, het is wel ook mijn spel en dus zou het mijn beslissing moeten zijn.
Dat is dus niet zo. Bij rankingspellen kan er onenigheid zijn. We hebben daarom de regel dat bij elk rankingspel er een meekijkend AL moet zijn om in geval van onenigheid te beslissen. Dit hebben we bij dit spel verzuimd en is er dus een probleempje. Vandaar dat we het even bespreken

---
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 7
« Reactie #389 Gepost op: 21-01-2017, 21:05:42 »
Idee: D*N inzetten als actief lid hier nu?

« Laatst bewerkt op: 21-01-2017, 21:07:30 door Nieky »
You'll never walk alone

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 7
« Reactie #390 Gepost op: 21-01-2017, 21:52:26 »
We hadden ook bedacht de discussie hier te staken omdat het ongelooflijk de sfeer verpest... dus als we dit hier nu kunnen afsluiten thank you
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 7
« Reactie #391 Gepost op: 21-01-2017, 23:08:14 »
Oké dan ga ik even overleggen, het is namelijk wel een ranking spel
Sorry, maar dat vind ik echt niet oké.
(..inhoudelijke dingen..)

Overleg kan altijd.

Als er een bron van onenigheid is, zonder direct logische oplossing, dan is het vooral logisch om te overleggen of dat gevoel breder gedeeld wordt.
Waar de een iets duidelijk door de beugel vindt kunnen, ziet een ander dat misschien anders.

Je intenties waren vast zuiver, daar twijfelt niemand aan - maar het is hier even de vraag in hoeverre regels harde regels zijn. Ook simpelweg voor andere spellen: enige flexibiliteit is misschien voor te stellen, maar het moet natuurlijk ook geen precedent worden bij toekomstige spellen, dat dingen na de deadline worden ingezonden omdat het eerder/hier ook kon.
Dus het beslissen wat wel en niet kan, bestaat uit laveren - wikken en wegen. Daarom was het verstandig om dat even te polsen. :)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 7
« Reactie #392 Gepost op: 22-01-2017, 00:12:21 »
Overleggen is altijd goed. Maar in dit geval wordt er totaal niet met mij overlegd maar alleen onder de 'actieve leden'. En dat vind ik niet oké.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 7
« Reactie #393 Gepost op: 22-01-2017, 09:58:43 »
Eigen antwoord: "Live skispringen gekeken!"

Ik sta hier van te kijken dat alleen Ldh, Hans, Fabiann en Lukie dit goed hebben. Dit was toch zo duidelijk. Volgens mij ben ik de grootste liefhebber van deze sport op het forum. Ik moest dit wel invullen als antwoord, als ik een bucketlist zou hebben, had dit erop gestaan. Echt leuk om een keer live te zien (in Oostenrijk dus, het zomerskispringen).
Het muntje van zomerspringen viel bij mij ook niet meteen. Maar gezien jouw liefde voor skispringen en het feit dat je naar Oostenrijk geweest was deed het muntje toch vallen.
In ieder geval dus toch nog een antwoord goed dat bijna niemand anders goed had! Haha!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 7
« Reactie #394 Gepost op: 22-01-2017, 12:47:40 »
Gefeliciteerd nog, Starlight!
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 7
« Reactie #395 Gepost op: 22-01-2017, 13:42:56 »
Toelichting bij mijn antwoorden:

1. De Griekenlandreis in mei 
Ik ben in mei dus naar Griekenland geweest. Was een supergave reis met een hele leuke groep, dus zeker één van de leukste dingen die ik ooit heb gedaan. Dit had de meerderheid goed  ::ok::

2. Het feit dat één van mijn beste vriendinnen me van de ene op de andere dag heeft laten vallen, zonder reden.
Heb ik geloof ik niet op het forum gezet. Toch hebben veel mensen dit goed! Ik had dus een vriendin, en voor de zomervakantie begon ze ineens al meer met andere mensen om te gaan. Na de zomervakantie deed ze alsof ik niet meer besta, en ik heb haar sindsdien nooit meer gesproken.

3. Ik ben er trots op dat ik dit jaar heb ontdekt dat ik veel meer aankan dan dat ik zelf denk.
Dit heeft ook te maken met de Griekenlandreis. Vanwege mijn handicap was deze reis heel zwaar. Ik heb echter alles kunnen meedoen, en daar ben ik erg blij mee. Alleen Starlight en Fabiann hadden dit goed. Er waren ook mensen die dachten dat ik over was gegaan naar m'n tweede jaar. Zou leuk zijn, maar ik moet eerst maar even mijn examen halen  ;D

4. De gezelligheid in het Survivor board 
Ik heb niet meegedaan aan Survivor dit jaar, maar ik was wel barvrouw. En in een bar is het gezellig  ;D. Dit vond ik een leuke taak om op me te nemen  ::jaja::. Is redelijk vaak goed beantwoord  :)

5. Putyourhansup, ik heb dit jaar ontdekt dat hij een leuke en actieve forummer is die ook nog eens actief én sportief is in de spellen.
Ik merkte vooral bij Survivor dat Hans een sportieve en actieve forummer is, vandaar dat dit mijn antwoord was  :). Alleen Pjotr, Starlight en MV hadden deze goed ::ok:: 
 
6. Sanne Wevers op de Olympische Spelen
Ik ben niet echt een sportliefhebber, maar de balkfinale had ik toevallig gekeken. Niet veel mensen hadden het goed, maar het was ook wel een beetje een gokvraag.

7. Ik speelde graag winkeltje

Ik speelde vroeger altijd winkeltje met m'n zus, dus dan was de één de kassajuffrouw en de ander de klant  ::rofl::. Dit werd vaak bij Maike gezet, zoals ze al gezegd had

8. Spaans
Lijkt me gewoon een leuke taal om te leren, en het is ook een wereldtaal naast Engels. Wie weet kan ik er iets mee doen bij de keuzeruimte in mijn (toekomstige) studie (taalwetenschap).

9. Modern

Zelf kan ik obviously niet dansen  ;D. Maar ik keek vroeger naar SYTYCD, en dan vond ik modern altijd mooi om naar te kijken  ::jaja::. Swifty, Daisy, Starlight, MM en Spechteke hadden het goed (gegokt waarschijnlijk).

10. Voeten
Weet niet waarom. Ik vind voeten gewoon lelijk  ;D

11. Gebakken

Ik eet mijn ei het liefst gewoon lekker simpel  ::jaja::. Alleen Starlight had deze goed  ::ok::

12. Onzichtbaar kunnen worden

Lijkt me leuk, kun je mensen laten schrikken enzo  :P. Deze had alleen D*N goed, bijna iedereen had 'Vliegen' bij mij neergezet.

So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 7
« Reactie #396 Gepost op: 22-01-2017, 15:41:06 »
Proficiat Starlight! ::bravo::
2024: wie is de Mol?

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 7
« Reactie #397 Gepost op: 22-01-2017, 16:50:30 »
Bedankt voor alle felicitaties :)
Goed, ik ga ook m'n antwoorden maar eens toelichten. Gaat niet in één bericht passen helaas.

1. Wat is jouw hoogtepunt van 2016? (Mini-)vakanties en dagjes weg
Ik had natuurlijk cum laude afstuderen kunnen invullen, maar dat kwam al bij vraag 3 aan de orde. Daarom ben ik uiteindelijk gegaan voor dit ietwat vage antwoord. Mijn vakantie is altijd wel één van mijn hoogtepunten, en verder ben ik bijv. in Essen geweest voor Spiel, wat toch als een soort minivakantie voelde omdat het in het buitenland was :D En daarnaast valt ook zeker de Lostdag hieronder, want dat was ook geweldig ::bravo:: (en Limburg is ook ongeveer buitenland, dus dat voelt ook net als vakantie ::hypocriet::)

De enige die dit goed had was Fabiann, verder dachten veel mensen dat ik in mei op vakantie was geweest (helaas niet). Het opvallendste antwoord was die van Maike: die dacht dat ik over was naar m'n 2e jaar. Ja, nee, dat is dus alweer even geleden.

2. Wat is jouw dieptepunt van 2016? Onzekerheid
Ik heb eigenlijk zelden één specifiek dieptepunt, meer allerlei kleinere en grotere dieptepunten door het jaar heen, die voornamelijk te maken hadden met onzekerheid en veel te veel aan mezelf twijfelen.

Toch wel een aantal keer goed geraden, hoewel de meesten blijkbaar dachten dat ik schade had gereden in een parkeergarage. Logische gedachte aangezien ik eind 2015 m'n rijbewijs heb gehaald, maar eigenlijk heb ik sindsdien nauwelijks nog in een auto gereden om allerlei redenen.

3. Op welke prestatie van het afgelopen jaar ben je het meest trots? Cum laude afstuderen
Spreekt voor zich neem ik aan. Vind het knap dat er nog mensen zijn die dit fout hebben gedaan, als er één antwoord was wat duidelijk bij mij hoorde was het dit wel. Swifty heeft zelfs in dit topic nog gezegd dat ze het stom vond dat ik het niet als hoogtepunt had ingevuld. Naja, dat was dus omdat het hier al stond ;)

4. Wat is jouw forummoment van 2016? Lostdag
En hier dan wel de Lostdag! Door velen goed geraden, omdat hier duidelijk het antwoord over het topicprobeersel bij HDD hoorde - alleen jammer dat jullie dan ook meteen dachten dat het m'n hoogtepunt was.

Opvallende antwoorden: Lukie die dacht dat het topicprobeersel bij mij hoorde, terwijl ik nog nooit een topic ben begonnen ::rofl:: En Maikemeisje dacht dat ik terug was gekomen van weggeweest, maar ik ben helemaal nooit weggeweest hoor. Ik post niet altijd evenveel, maar ik lurk altijd. Zo win ik de forumquiz ;D

5. Welke forummer heeft jou in 2016 het meest verrast en waarom? HDD, omdat ik niet had verwacht dat we zo’n goede vriendschap zouden ontwikkelen.
Hoeft geen toelichting bij denk ik zo. Op Spechteke na had iedereen dit goed, en dat was dan weer totaal niet verrassend :D

6. Wat is jouw sportmoment van het jaar? Het moment dat ik voor het eerst sinds lange tijd weer op een fiets zat.
Uhm ja, deze heeft wel echt even een toelichting nodig ;D Mijn fiets was namelijk al ruim een jaar kapot, dus ik heb al die tijd niet gefietst. Tegen het einde van het jaar heb ik eindelijk een nieuwe fiets gekocht, ong. een week voor ik de forumquiz ging invullen. En aangezien ik verder totaal geen sport volg en niets kon bedenken, vond ik dat wel een goed sportmoment.

Alleen MV en Swifty hadden dit goed. Verder denken sommigen blijkbaar dat Verstappen me iets boeit, of dat ik graag naar Dries Mertens kijk. Yeah, no, not really ::rofl::

7. Wat speelde je graag toen je kind was? Ik speelde het allerliefst met Lego Scala.
Geweldig was dat ::love:: Als je erop had gegoogled had je kunnen vinden dat het meisjeslego was en bestond van 1997 tot 2001, wat mij eigenlijk de enige persoon maakt bij wie dit antwoord kon horen. Hoewel jongens er uiteraard ook mee hadden kunnen spelen. Ik speelde als kind evengoed met autootjes :P

8. Welke taal zou je graag willen leren? Noors of een andere Scandinavische taal
Een Scandinavische taal wil ik sowieso al heel lang leren, en dan het liefst Noors, want dat schijnt het “gemiddelde” te zijn tussen die talen. Je kan er als ik het me goed herinner Zweeds mee verstaan en Deens mee lezen. Maar ik zou sowieso het liefst een polyglot zijn. Ook Spaans, waar ik het meest aan ben gekoppeld, zou ik heel goed nog eens op kunnen pikken. Heb het nog een jaartje gevolgd op school, maar toen was dat iets te veel extra werk bovenop m’n andere vakken. Ook Portugees heb ik ooit nog geprobeerd, maar daar zou ik iets minder snel opnieuw aan beginnen :P
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 7
« Reactie #398 Gepost op: 22-01-2017, 16:50:45 »
9. Wat is jouw favoriete dansstijl? Geen
“Geen” vind ik eigenlijk een heel saai antwoord, maar ik kon echt niets bedenken. Ik kan niet dansen, ken geen dansen… misschien dat ik achteraf de kabouterdans had moeten invullen ;D

10. Wat vind jij het minst aantrekkelijke lichaamsdeel van anderen? Knieën
Knieën zijn over het algemeen toch wel iets minder esthetisch aantrekkelijk, I guess… toch nog 2x goed geraden ondanks het gokgehalte van deze vraag.

11. Hoe eet je je ei het liefst? Als omelet
De enige vraag die geen enkele keer goed is geraden. Was ook een moeilijke keuze, want ik hou sowieso wel van ei – zolang het eigeel maar een beetje gestold is, en spiegelei kan ik ook niet zo waarderen. Het is omelet geworden omdat ik dat eigenlijk het vaakst eet. Als we vroeger thuis een “gebakken ei” aten was dat eigenlijk altijd een naturel omelet, dus ik wist lange tijd niet dat een gebakken ei ook bestond en dat dat iets anders was ::rofl::

12. Als je één superkracht zou mogen kiezen, wat zou dat zijn? Teleportatie
Vliegen en onzichtbaar zijn lijken me ook wel heel leuk, maar als er één superkracht is waarvan ik regelmatig wenste dat ik hem bezat is het wel teleportatie. Ik hou van reizen, maar het kost veel energie en soms zou het fijn zijn om mezelf gewoon even van de ene naar de andere plaats te kunnen teleporteren :)

---
Dan ook nog even de statistieken ::zwaai::

Wie kent mij het beste?
Fabiann – 6
Swifty – 6
MV – 6
Miek1999 – 5
Daisy – 5
Robbieazerty – 3
Pjotr – 3
Nieky – 3
D*N – 3
Lukie – 2
Spechteke – 1
Maikemeisje – 1

Wie ken ik het beste?
HDD – 10
Spechteke – 9
Putyourhansup! – 9
Miek1999 – 8
Fabiann – 7
Pjotr – 7
D*N – 6
Daisy – 6
Grasisgroen – 6
Robbie – 6
MV – 6
HIDM – 6
Lukie – 6
Swifty – 6
TimvDons – 5
Maikemeisje – 5
Bodejos – 5
Luiaardje – 5
Pac – 5
Molière – 4
LdHmolletje – 4
Lucy – 3
Nieky – 2

Zo, dat was het dan weer voor dit jaar. Ik wilde heel graag nog voor de 3e keer op rij winnen, en nu dat is gelukt gun ik het anderen van harte om me volgend jaar te verslaan, dus veel succes allemaal ::bravo::
En Lucy nog bedankt voor de organisatie natuurlijk ::bravo::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 7
« Reactie #399 Gepost op: 22-01-2017, 16:53:01 »
Weet niet of deze grap al gemaakt is, maar:

Mag Starlight nu de wisselbeker houden omdat ze 3x achter elkaar gewonnen heeft?  ;D
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela