Auteur Topic: Fantasy Tennis Tour 2017  (gelezen 69048 keer)

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fantasy Tennis Tour 2017
« Reactie #440 Gepost op: 11-08-2017, 12:11:29 »
Een goed presterende Haasse is goed voor Nederland, maar kan funest worden voor mijn ambities om de dubbel te pakken dit jaar (voetbal en tennis toto). ::ohno::

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Fantasy Tennis Tour 2017
« Reactie #441 Gepost op: 11-08-2017, 12:13:03 »
Ach, jij hebt hem tenminste niet als kluns  ::rofl::
You'll never walk alone

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fantasy Tennis Tour 2017
« Reactie #442 Gepost op: 11-08-2017, 12:14:16 »
Ach, jij hebt hem tenminste niet als kluns  ::rofl::

Ehm, ik heb m juist wel als kluns (samen met jou), waarom zou ik dit anders posten. :P

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Fantasy Tennis Tour 2017
« Reactie #443 Gepost op: 11-08-2017, 12:22:34 »
ooooh, dus ik was niet de enige idioot  ::tandpastasmiley::
You'll never walk alone

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2017
« Reactie #444 Gepost op: 14-08-2017, 10:49:48 »
Poeh poeh, en young master Zverev pakt na Washington (atp 500) ook Montreal (masters) ::oink::
En ook de zeer degelijke resultaten van Anderson deze laatste paar weken - moet zeggen dat ik uitstekende zaken doe voor het klassement.

That said, met Djokovic en Wawrinka die hun seizoen al hebben beëindigd, en Murray absoluut niet in z'n beste vorm, zijn er ineens nog een hoop punten te verdelen die normaal door de Big Guns zouden worden gepakt.
Nadal en Federer zullen goede kansen hebben nog een halve finale plaats bij de US Open. Maar dan moeten er nog 2 worden gevuld. Zverev? Thiem? Raonic? Cilic?
Kan nog een hoop verschuiven - stukken meer dan normaal, wanneer de 320 punten waarschijnlijk toch gaan naar of Djokovic, of een nummer 2 of 3, die niemand heeft, want iedereen heeft Djokovic.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fantasy Tennis Tour 2017
« Reactie #445 Gepost op: 14-08-2017, 19:21:21 »
Hopelijk kan Murray alle minpunten die Haasse me nu oplevert compenseren tzt, dan maak ik nog kans. ;D

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2017
« Reactie #446 Gepost op: 20-08-2017, 11:18:05 »
En ook de zeer degelijke resultaten van Anderson deze laatste paar weken - moet zeggen dat ik uitstekende zaken doe voor het klassement.

De 7 vette weken houden aan, deze week Kyrgios en Dimitrov in de masters finale.

Alleen jammer dat na Djoko ook Nishikori de rest van het seizoen arrivederciet.
Dan heb ik geen top-10 speler om
Murray
tegen te gaan. En theoretisch ook niet om Thiem van Spelleider te neutraliseren, maar daar hoort het gat iets groter te zijn. Zolang Thiem niet de US Open finale haalt, hoort dat wel los te lopen.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2017
« Reactie #447 Gepost op: 26-08-2017, 22:18:30 »
Wow. Murray zegt af voor US Open, door een heupblessure.

Was al duidelijk dat hij niet in z'n beste vorm was, maar had verwacht dattie het toch zou proberen. Z'n draw is uitermate soft. De hoogst geplaatste spelers die hij had kunnen treffen

1e ronde: Sandgren (atp plaats 104)
2e ronde: Silva (68)
3e ronde (eerste seed mogelijkheid): Schwartzman (33)
4e ronde: Pouille (16) of Ferrer (21)

En zelfs die vierde ronde.. Pouille speelt zwak dit jaar; Ferrer is oud en begon zwak, maar herleeft een beetje..
Dus als hij tegen dat veld zich terug trekt.. naja, dan was er blijkbaar geen redden meer aan.



Schijnbaar hershuffelt het veld als volgt:
Lucky bastard Cilic krijgt Murrays seed-2 (was zelf seed 5)
Querrey krijgt seed-5 ipv zijn seed-17.
Kohlschreiber (hoogste unseeded speler) krijgt de seeded plek van Querrey.
Lucky loser Lacko enters the main draw.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fantasy Tennis Tour 2017
« Reactie #448 Gepost op: 28-08-2017, 13:25:07 »
::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader::Fantasy Tennis Tour 2017 - Week 31 t/m 34 ::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader::
Locaties
Week 31

Washington (ATP 500)

Kitzbühel (ATP 250)

Los Cabos (ATP 250)

Punten
80: A. Zverev
40: Anderson, Kohlschreiber, Querrey
20: Nishikori, Sock, Sousa, Kokkinakis
10: Raonic, Medvedev, Bhambri, Paul, Fognini, Ofner, Berdych, Dzumhur

Week 32

Montreal (Masters)

Punten
160: A. Zverev
80: Federer
40: Haase, Shapovalov
20: Bautista Agut, Mannarino, Schwartzman, Anderson
10: Monfils, Nadal, Dimitrov, Kyrgios, Ferrer, Querrey, Chung, Donaldson

Week 33

Cincinnati (Masters)

Punten
160: Dimitrov
80: Kyrgios
40: Isner, Ferrer
20: Nadal, Thiem, Donaldson, Sugita
10: Karlovic, Carreno Busta, Ramos-Vinolas, Del Potro, Khachanov, Mannarino, Basilashvili, Tiafoe

Week 34

Winston-Salem (ATP 250)

Punten
40: Bautista Agut
20: Dzumhur
10: Edmund, Struff
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fantasy Tennis Tour 2017
« Reactie #449 Gepost op: 28-08-2017, 13:26:20 »
::vlaglinks:: ::vlaglinks:: ::vlaglinks:: Stand na week 34 ::vlagrechts:: ::vlagrechts:: ::vlagrechts::
::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader:: De Protestanten ::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader::

::confettie:: ::confettie:: Bagels and Deuces 2.0 ::confettie::  ::confettie::

::dans:: The Deucebags ::dans::

Volledige stand
1 De Protestanten 5100 +1
2 Bagels and Deuces 2.0 4750 +1
3 The Deucebags 4640 -2
4 Net Nooit 4480
5 Team Grand Sla'm 4070 +1
6 Game set match 4020 -1
7 Kiss my ace 3790
8 Red Bull Tennis 3460 +1
9 The Vatican Saints 3 3290 -1
10 You cannot be serious 3220 +1
11 The Hawkeyes 3190 -1

Week 35/36

US Open (Grand Slam)

Verdubbelde toernooien
Geen
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fantasy Tennis Tour 2017
« Reactie #450 Gepost op: 28-08-2017, 13:29:49 »
Statistieken sla ik voor het gemak maar even over. En ook omdat De Protestanten anders iets te ver naast hun schoenen gaan lopen.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2017
« Reactie #451 Gepost op: 29-08-2017, 15:15:44 »
Statistieken sla ik voor het gemak maar even over. En ook omdat De Protestanten anders iets te ver naast hun schoenen gaan lopen.

Schoenen? De Protestanten zijn op pure levitatie over gegaan.
Hetgeen een wonder zou zijn, waar de katholieken eerder dol op zijn - dus het ligt een beetje gevoelig.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2017
« Reactie #452 Gepost op: 31-08-2017, 09:36:42 »
Nounou, het is een slagveld van de onderlinge hoge unica's.

Bij Daisy: Tsonga, Kyrgios, Zverev, Simon.
Bij Spelleider: Tsonga, Gasquet, Ferrer.
Bij mij: Kyrgios, Zverev, Simon

We houden zo weinig over.
Ik heb nog Dimitrov als voornaamste troef om iets van te verwachten. Spelleider heeft Thiem. Daisy.. ja.. Lopez?
Maarja Lopez, of z'n tegenstander Verdasco, moet hoogstwaarschijnlijk volgende ronde tegen Federer. Die worstelde weliswaar zich de eerste ronde door een 5-setter tegen Tiafoe, maar toch, niet direct de draw waar je op zit te wachten voor veel punten.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fantasy Tennis Tour 2017
« Reactie #453 Gepost op: 31-08-2017, 22:10:24 »
Dimitrov eruit
Zou mooi zijn als Fritz van Thiem kan winnen (gaat natuurlijk niet gebeuren), dan heb ik nog kans ;D

Je hebt in de afgelopen weken een aardig gat geslagen HDD ::jaja::

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2017
« Reactie #454 Gepost op: 3-09-2017, 18:08:23 »
Mja, zonde van Dimitrov.

Wat een zwak veld onderin - hoogst geplaatste speler daar over, dus theoretisch de beste speler die nog in de finale kan komen, is Carreno-Busta. Seed 12, atp ranking momenteel 19.
En hij moet tegen Shapovalov die extreem in vorm is, en niet of nauwelijks de underdog. Dude heeft hier Tsonga verslagen, en maand or so geleden al Nadal en DelPo.
Aanvallende speler, nog heel inconsistent - doet erg denken aan Pouille vorig jaar. Maar geeft wel interessante partijen.



Zit stukje te streamen. Staat 5-3, Shapovalov heeft service game voor de eerste set.
Dus bij de zender denken ze: dit is het optimale moment om te kijken wat er bij de vrouwen is gebeurd, oh en ook meteen welke partijen er vandaag nog komen.
Carreno-Busta pakt de eerste 2 punten, 0-30, misschien pakt hij op het ultieme moment een break terug.
Maar dat laten ze niet zien, ze gaan naar een commercial break.

Wie zit daar achter de knoppen, echt..
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2017
« Reactie #455 Gepost op: 5-09-2017, 11:06:07 »
Ik blijf even dit topic onder spammen hoor ::zwaai::



Een grieperige DelPo heeft Thiem verslagen, na de eerste 2 sets met 1-6 2-6 te verliezen. Gevolgd door 6-1 7-6 (7-1) 6-4. Zeer indrukwekkend en onverwacht na zo'n start.

Ik vermoed dat daardoor de spanning voor de poolwinst ook geheel weg is, gezien de volgende kwartfinales:
Nadal - Rublev
Federer - DelPo
Querrey - Anderson
Carreno-Busta - Schwartzman


Even zuiver naar de top-3 kijkend:
Nadal: heeft alle 3 (en interessant genoeg verder ook niemand)
Rublev: heeft niemand
Federer: alle 3
DelPo: alle 3

Querrey: niemand
Anderson: Alleen Bagels & Protestanten(+verdubbeling)
Carreno-Busta: Alleen Deucebags & Protestanten
Schwartzmann: niemand


Dus ik vrees dat jullie voornamelijk voor de overige master-toernooien moeten gaan duimen; wie had dat gedacht 2 maanden geleden.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Fantasy Tennis Tour 2017
« Reactie #456 Gepost op: 6-09-2017, 10:18:13 »
Mijn verdubbelaar gaat goed!!

Wat als ik Nadal aan het begin vh jaar al had gehad?
You'll never walk alone

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2017
« Reactie #457 Gepost op: 6-09-2017, 11:56:07 »
Eerste wisselperiode had hij 290 punten gehaald.
Sindsdien, als ik even snel keek, onder andere 2 masters, 1 grand slam, en 1 ATP 500 gewonnen.
Dus dat is 290 + 2*160 + 320 + 80 = 1010 punten.
Daar komt nog wat bij voor eventuele andere toernooien die hij heeft gespeeld, en weer wat vanaf voor alle punten die Nishikori heeft gehaald. Volgens mij heeft hij verder niet heeeel veel gespeeld, dus denk dat wat dat betreft Nishi's totale punten groter zijn. Zodat het totale verschil wat lager uit zal vallen dan die 1010 punten.
Dus zou zeggen dat het grofweg 900-1000 punten scheelt. Zodat je vermoedelijk ongeveer op gelijke voet met de Bagels zou staan.

Dat is natuurlijk nog niet met de US Open mee gerekend.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Fantasy Tennis Tour 2017
« Reactie #458 Gepost op: 6-09-2017, 12:38:40 »
Zie je, dat zou toch (weer) een mooie 2e plek zijn  ;D

Is al de 3e keer dat Nadal me de das om doet in deze pool  ::rofl::
You'll never walk alone

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2017
« Reactie #459 Gepost op: 6-09-2017, 13:33:07 »
Is al de 3e keer dat Nadal me de das om doet in deze pool  ::rofl::

*Nieky gaat het dit jaar weer Nadal-loos doen  ::jaja::

Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.